Naapurien tervehtiminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Milo
  • Aloitettu Aloitettu
aika harvoin tulee naapureita morjesteltua, itse asiassa en edes tiedä minkä näköinen naapuri mulla on :D nuorena kloppina sitä aina morjesti naapurille innoissaan mutta se ei koskaan morjestanut :) no mä moikkasin aina kunnes 10 vuoden morjestelun jälkeen käsitin et vittu vois lopettaa tänkin :D Kättely ym perusjutut tietty yrityselämässä mutta muuten moikkailut aika vähissä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä kyllä moikkaan aina kun joku tulee vastaan rappukäytävässä. Se on vaan tosiaan jännä juttu, että jotkut pitää sitä "Moi!"taan niin kalliina hunajanpisarana, että sitä täytyy varjella kuin neitsyyttään ikään. Stna, sano terse kun näät jonkun kotipiirissä!

Onneksi seinänaapureitten kanssa on aina sattunut luojan lykky, tosi hauska täti asuu nytkin tossa naapurissa. Aina jäädään juttelemaan kun tavataan, ja onpa kutsuja erinäisiin tilaisuuksiinkin satanut. :love: , seinänaapuri!

Mää en oo ikinä halunnu tuntea mitenkään mun naapureita mutta pakko se on aurinkoisesti aina moikata kun joku pihapiiissä käyskentelee :) :) .....Ne perkeleet!

Kerrostalossa asuvana aika harvoin tulee kellekkään morjesteltua ellei toinen tervehdi ensin lukuunottamatta muutamaa samassa talossa asuvaa tuttua. Samassa kerroksessa asuvia seinänaapureita en edes ole kuin vilaukselta nähnyt 1-2 kertaa vaikka on yli puoli vuotta jo talossa asuttu.:rolleyes:

Yleensä tulee morjestettua vaan niitä taloyhtiön vanhempia ihmisiä ne kun ei ehdi juosta karkuun :D

ps. nuorempia en morjesta kun aattelen, että joku niistä on se yläkerran kusipää joka soittaa musiikkia joskus 04:00 aikohin.

Opiskelija kämppä, suuri vaihtuvuus---> Eipä oikeen naapureita sillei tunne, eli moikkailen jos tuttuja naamoja rapussa tulee vastaan....

Teen työtä jossa näen paljon eri ihmisiä. Osa on asiakkaita ja osaa konsultoin aika-ajoin. Kun tuntee paljon ihmisiä ei voi millään muistaa kaikkia.
Siispä tervehdin kaikkia, jotka näyttävät edes etäisesti tutuilta. Tyhmää ja rasittavaa, mutta ei voi koskaan tietää olettaako tervehdittävä henkilö, että muistan hänet. Hiukkasen nolo jos ei ole tullut tervehdittyä katsekontaktin ja hiljaisen hetken jälkeen. Yritä siinä sitten tehdä töitä tuon kanssa...

Helpompaa vetää vaan Game-face päälle ja moikata kaikki.

Minä moikkaan saman rapun asukkeja, jos tunnistan ulkona, ja liikku siellä rapussa kuka hyvänsä niin moikkaan heittiä. En vieläkään tunne naamasta juuri muita kuin seinänaapurini. Ihmeen eri aikoihin me sinne käytävään satutaan. Enimmäkseen tulee vastaan alakerran kersan kavereita, jotka on menossa sen luo.

Oulussa tuli salilla moikkailtua monen montaa tyyppiä, täällä ei ole kummasti salituttuja tullut.
En tarkoita tätä Oulun puolustukseksi, en haluaisi asua siellä enää ikinä, mind you.
Ei kun hei, Jukka Puotila reenaa Esport Centerissä, ja se moikkas mua kerran. ihanaa :nolo:

Mut on se musta aika omituista jos on :david: mennä naapurille esittäytymään.

Möller sanoi:
Kerrostalossa asuvana aika harvoin tulee kellekkään morjesteltua ellei toinen tervehdi ensin

Toi asenne on siitä huono että jos molemmat kelaa samaa 'ton pitää moikata ekana' niin silloin ei tosiaan kumpikaan moikkaa ja vaikka sitten oikeasti naapureita oltaiskin niin siitä muodostuu se seinille-katselu/kyräily-naapuruus.

Se sukkaa ja pahasti joten reippaasti vaan itse uskaliaana ekana se tervehdys sieltä. Voihan sitä aina vaikka psyykata itseään niin että kovikset uskaltaa moikata ekana ja kuuluvasti ja nynnyt luimistelee pitkin seinänvieriä ;):whip:

Toisin sanoen: Tosimiehet(- ja naiset) moikkaa kovimpaa!:rock:

Jos on tuttu -> moikkaan.
Jos ei ole tuttu -> huudan jotain tyhmää ja juoksen karkuun. Sopivan välimatkan päästä huudan lisää tyhmyyksiä.

Moikkaan aina 2 vähän vanhempaa mun kerroksessa asuvaa ihmistä, toisen oon auttanu 2 kertaa hissiin kun liikkuminen kävelytuen kanssa on vähän vaikeaa.. Mutta koitan aina moikata naapureita, ei siinä mitään menetä.

kaikkia naapureita emännän kanssa tervehditään, mutta on se kumma kun yhen äijän naama on ku paskaa syöny ku sitä tervehtii ja taitaa sitä olla suussakin kun ei sanaa suusta saa. Menee päivä hetkeksi pilalle kun sattuu pihalla kävelee vastaan.

hahah,reilu 2 kuukautta asunu tossa uudessa kämpässä enkä oo naapureille sanonu sanaakaan(no ei oo nekään kyllä mulle) :D tosin eipä niitä hirveesti tule nähtyäkään...

E: kerrostalo kyseessä

kyllä tulee morjesteltua niitä jotka moikkaa mulle niin kyllä moikkaan takaisin..2 taloyhtiön kyrpää ei morjestele ja parempi niin.

Eipä juuri tuu moikattua naapureita muutamaa poikkeusta lukuunottamatta joiden kanssa tulee joskus heitettyä muutenkin läppää. Sillon pienempänä kun asuin vielä porukoilla tuli aina moikattua kaikkia naapureita, koska kaikki tunsi toisensa.

No yksi naapuri yritti mua morjenstaa ilmeisesti. Mä reagoin heti ja löin sitä rautaputkella hampaisiin ennen kun se ehti tehdä mitään. Ja köyhäkin oli vielä, 27,45 oli vain taskussa.

:anssi:

No oikeesti mä morjenstan kaikille kun on vähänkään tuntevinaan mut. Availen ovia tuntemattomillekkin. Siitä ei ole mitään haittaa ollut. Yhden naapurin kanssa en ole kuin just morjensteluväleissä. Se meni käpälöimään mun swarzensniffeliäni sen syödessä (yllätti), joka ei enää uusia temppuja opi (nyt 14v) ja ainaostaan pari ihmistä saa mennä sen ja kupin väliin. Torahampaat käden läpi, vakuutus ei korvannut, koska syy ei ollut meidän lainopillisesti. Maksoin kuitenkin lääkärikulut.

Osaa tervehdin, osaa en. Niitä kyllä morjenstan, jotka sanovat takaisinkin. Ei niitä jaksa tervehtiä jotka eivät vaivaudu mitään takaisin sanomaan.

Asun kahdessa rivitalossa ja moikkaan kyllä niille naapureille joiden tiedän olevan naapureitani. Muille en moikkaa, nehän saattaa vaikka olla jotain satunnaisia hengailijoita.

Naapurit eivät enää tervehtineet kun pk-seudulle muutin. Täällä on kulttuuri hieman erilaista kuin esim. Itä-Suomessa. Ovinaapurit olen kuitenkin laittanut moikkaamaan. Huudan sen moi vaikka niin lujaa, ettei ne kehtaa olla vastaamatta :evil:

Teillä missukoilla se on helpompaa kun ei tartte olla ees tuttu niin aina moikataan kuitenkin takaisin, ellei toinen nainen kainalossa ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom