Nöösille sopiva säkki

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Moro!
Ajattelin hankkia kotisalille (eli autotalliin) nyrkkeilysäkin, jolla saa vähän liikettä lähinnä kunnonkohotukseen. En ole hakannut harjoitussäkkiä montaakaan kertaa salilla, eli tekniikasta on turha puhuakkaan.
Haluaisin kysyä, että minkälainen säkki minun kannattaisi hankkia? Lähinnä minkä painoinen/kokoinen/tms.muut ominaisuudet? Mitään tositreenaajan huippusäkkiä en halua, mutta en mitään paskaakaan. Lähitulevaisuudessa oletettavasti oma poikakin haluaa treenata säkin kanssa, joten kait sen säkin sopii kestää useampikin vuosi.
Varmaan myös säkkihanskoista on myös jotain vinkkiä...

t.J

kiitokset jo etukäteen vastanneille :)

Osta kerralla joku hyvä kyllä äläkä vaan hiekkatäytteistä!
Mulla naksuu rystset ihan mistä vaan ku oon hakannu pari vuotta hiekkasäkkiä (oliskohan siitä kun se ottaa iskun niin kovaa vastaan..?)
Kato noista Twins, Fartexin sivuilta niin on jotaki säkkejä. (ihan hyviä) MUTTA KALLIITA SUURIN OSA AINAKIN

Kyllä kait sitä säkkiä vois potkiakkin.. Silloin se ilmeisesti saa olla hieman korkeampi? Lähinä tuo painopolitiikka kiinostaa, eli mikä painoisia suosittelette jos käyttäjinä on myös kevyt teini ja aikuinen. Etten vaan ostais liian raskasta.
Hinta nyt sais tietysti olla järjenrajoissa, eli siinä se 100 €:n hujakoilla sais olla.

No kannattaa mennä liikkeeseen niin tietää minkäkokoista säkkiä on paras hakata/potkia....
Ne säkit mihin voi potkia niin ovat kyllä kalliimpia.
Kannattaa muistaa hakata ilmaan (varjoa) ja potkia ilmaan ennen ja jälkeen kuin hakkaa.
Ennyt tarkalleen tiedä mitä se meinaa/osaa selittää nyt :D mutta tuntuuhan se loogisemmalta että kuin hakkaisi 50kg säkkiä 5 tuntia ja lähtisi pois.....

Kyllä kait sitä säkkiä vois potkiakkin.. Silloin se ilmeisesti saa olla hieman korkeampi? Lähinä tuo painopolitiikka kiinostaa, eli mikä painoisia suosittelette jos käyttäjinä on myös kevyt teini ja aikuinen. Etten vaan ostais liian raskasta.
Hinta nyt sais tietysti olla järjenrajoissa, eli siinä se 100 €:n hujakoilla sais olla.

Joku n. 25kg vois olla hyvä, jos tarkoitus on enemmän potkia nii painavampi sitten..

Mulla on Twinssin 50 kg säkki ja on ollut erittäin kestävä.7 vuotta sitten ostin eikä ole juurikaan käytön jälkiä.Täytteenä sisällä on jotain kumirouhetta tms.Kestää potkia,tosin kun ei ole mikään pitkä säkki(olisko joku 120cm-130cm) niin ei paras potkusäkiksi,mutta ajaa asian.Kokonsa ja painonsa puolesta hyvä säkki,ei lähde heilumaan ihan holtittomasti.

Kannattaa muistaa hakata ilmaan (varjoa) ja potkia ilmaan ennen ja jälkeen kuin hakkaa.
Ennyt tarkalleen tiedä mitä se meinaa/osaa selittää nyt :D mutta tuntuuhan se loogisemmalta että kuin hakkaisi 50kg säkkiä 5 tuntia ja lähtisi pois.....

Tarkotat varmaan varjonyrkkeilyä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toi 25kg:n säkki oli ainakin mulle liian kevyt vaikka tämmönen 90 kiloinen 17v piuha olenkin, kannattaa ostaa saman tien sellanen 50kg säkki. Ja kyllä siihen normaaliin säkkiinkin voi potkia jos et ihan 150cm pitkä ole :)

Toi 25kg:n säkki oli ainakin mulle liian kevyt vaikka tämmönen 90 kiloinen 17v piuha olenkin, kannattaa ostaa saman tien sellanen 50kg säkki. Ja kyllä siihen normaaliin säkkiinkin voi potkia jos et ihan 150cm pitkä ole :)

Juu 25 on aika heiluri viel mut 50kg on katolle jo aika rasite... Jousenkin kanssa sain 25 säkin tulee katosta alas, vaikka se on sellasessa 50x200 palkissa kiinni. Juu voi normisäkkiäki potkia, kannattaa vaa ehk teippaa se sit.

Haenki muuten huomenna kaupasta jeesusteippiä :D
Oma säkki tuntuu VÄHÄN heikolta pohjasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom