Näin Turussa...!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Poser
  • Aloitettu Aloitettu
jepjep

Anonymous sanoi:
Kaveri oli joskus työharjoittelussa (joku yläasteen pakollinen) kiinalaisraflassa ja sano, että jos joltain jäi puhdasta riisiä jäljelle lautaselle, niin kinuskit kaatoivat sen seuraavaan annokseen.... :urjo:

Stadin Kebabissa tilattiin falafelia riisillä. Tuli sitten falafeli kierrätysriisillä. Oli unohtunut pikkusia kebab-paloja sinne joukkoon. Onneksi herätyskellot soi kun yleensä kastiketta ei sekoteta etukäteen riisiin. Aika vittumaista toimintaa. Varsinkin kasvissafkan kohdalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No tuskinpa sillä on Turun kanssa mitään tekemistä jos jossain raflassa tuollaista tapahtuu.

Turku on paras paikka. Muut paikat on perseestä! ;)

Jos se on se vikken takapihalla oleva se pieni kiinalainen (ei se thai-kiinalainen), niin se valittiin eräänä vuonna City lehden Turun parhaimmaks kinukiks. En kyllä ymmärrä miksi. Kävimme siellä ekan ja viimeisen kerran. Lautaset lojuivat portailla, jotka johtivat keittiöön, palvelu oli töykeää, mikä on muuten aasialaisissa harvinainen piirre. Tämähän nyt ei mitään, mutta kun olimme syöneet, niin kinukkiakka ohjasi täyteen pöytäämme uutta porukkaa, että alkakaas kalppia siitä. Ja kalpittiin kanssa, takaisin ei menty eikä mennä. City lehden lukijoilla on paska maku ravintoloiden suhteen. No siinähän söivät roskiksesta.

Eugen sanoi:
Jos se on se vikken takapihalla oleva se pieni kiinalainen

Tais olla tämä paikka kyseessä eikä mikään yllätys kun miettii millanen sekin paikka on. Tosiaalta kierrättäminen tuntuu olevan aika yleistä noissa halpis paikoissa en sitte tiedä tekeekö ne myös itelleen samalla lailla vai ainoastaan asiakkaille ja nauraa räkäsesti keittiössä että taas meni kolme kertaa tarjotut riisit makeisiin suihin. :urjo:

Nicho sanoi:
Kiinalainen tuo taisi olla.
Samalla paikalla aikaisemminkin ongelmia....

Kuuluukohan toi jotenkin kiinalaisten kulttuuriin?
Bongasin kerran erään marketin takahuoneessa paikallisen kiinalaisravintoloitsijan dyykkaamassa roskiin meneviä elintarvikkeita. Sama jannu kävi myös tekemässä "löytöjä" silloisessa työpaikassani vihannestukussa. Varmaan vei kotiinsa kaneille safkaa :rolleyes:
Taitaa olla viisainta itte kokkailla sapuskansa, niin tietää ainaskin mitä suuhunsa tunkee.

Niin, eiköhän kohta joku telaketjuhumaani ala puolustamaan, että se kuuluu niitten kulttuuriin ja heidän täytyy päästä toteuttamaan sitä. Tyyliin Helsingin kaupunki poisti porsaan muotoiset betoniporsaat, kun se loukkas muslimeja. Maassa maan tavalla?

Eugen sanoi:
Jos se on se vikken takapihalla oleva se pieni kiinalainen (ei se thai-kiinalainen), niin se valittiin eräänä vuonna City lehden Turun parhaimmaks kinukiks. En kyllä ymmärrä miksi. Kävimme siellä ekan ja viimeisen kerran. Lautaset lojuivat portailla, jotka johtivat keittiöön, palvelu oli töykeää, mikä on muuten aasialaisissa harvinainen piirre. Tämähän nyt ei mitään, mutta kun olimme syöneet, niin kinukkiakka ohjasi täyteen pöytäämme uutta porukkaa, että alkakaas kalppia siitä. Ja kalpittiin kanssa, takaisin ei menty eikä mennä. City lehden lukijoilla on paska maku ravintoloiden suhteen. No siinähän söivät roskiksesta.

:hyper: IMO tuolla oli hyvät ruoat, vaikka onkin pirun pieni luukku + se emäntä kyttäsi silmä kovana koko sen ajan kun olimme syömässä siellä, eikä edes hymyillyt ollenkaan, todella apaattista palvelua. Elämys sekin.

Itsekään en ole sinne kyllä palannut tuon jälkeen.

just kuulin tuosta jutusta nrj:ltä..joo kaverikin kertoi että sen serkku oli ollut kerran töissä eräässä pitseriassa..ja että se hygienia puoli ei todellakaan oo kaikissa paikoissa etenkin nuitten vihannesten kans.. :(

onion sanoi:
No tuskinpa sillä on Turun kanssa mitään tekemistä jos jossain raflassa tuollaista tapahtuu.

Turku on paras paikka. Muut paikat on perseestä! ;)
On on... Turku on kakka !1!1!

McDonaldsi nyt ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka loppuisi koko maasta.

Ainiin... asun itse Turussa. ;)

Turku on silti jees ilman yhtä mäkkiäkin!
Ei paljon paina yks hikinen mäkki jonka edessä on perjantai-iltaisin niin paljon yön-timoja että tietää, enkä itse edes käy (pahemmin) kyseisissä ravintoloissa! :D

Mä en kans ymmärtänyt miten nää lehtijutut nyt liittyi tähän muodikkaaseen "hyvä Turku11!1" -kampanjaan. Saattaa tietysti johtua siitä, että olen Turussa asunut vuosia aikoinaan ja kämmenselässäni kasvaa karvoja. Se, että joku "ravintola" dyykkaa roskiksesta ei liene maassamme ainutlaatuista. Hölmöt ovat vaan unohtaneet vaihtaa ravintolansa nimen Freegan Heaven:iksi. Jonkun mäkin poistuminen katukuvasta ei hetkauta mua suuntaan eikä toiseen, enkä usko näillä kahdella uutisella olevan mitään tekemistä toistensa kanssa.

Jkk sanoi:
Mä en kans ymmärtänyt miten nää lehtijutut nyt liittyi tähän muodikkaaseen "hyvä Turku11!1" -kampanjaan. Saattaa tietysti johtua siitä, että olen Turussa asunut vuosia aikoinaan ja kämmenselässäni kasvaa karvoja. Se, että joku "ravintola" dyykkaa roskiksesta ei liene maassamme ainutlaatuista. Hölmöt ovat vaan unohtaneet vaihtaa ravintolansa nimen Freegan Heaven:iksi. Jonkun mäkin poistuminen katukuvasta ei hetkauta mua suuntaan eikä toiseen, enkä usko näillä kahdella uutisella olevan mitään tekemistä toistensa kanssa.

Ööö.. mikä helvetin "hyvä turku"-kampanja? Tuo Jkk:n postaus melko turha... ja tuskin ketään edes kiinnostaa hetkauttaako Mäkin poistuminen sua vai ei.
Eikä noilla lehtijutuilla ole mitään tekoa minkään kanssa. :rolleyes:

Postasin linkit vaan ihan vitsin vuoksi, jos joku ahdasmielinen ei sitä tajunnut! :david: Vitsi... Joke... Jkk: Tajuutko?

Ei kukaan (toivottavasti) ole niin daiju, että luulee oikeasti että nuo kaksi lehtijuttua liittyvät toisiinsa. Olipa vaan hauska sattuma, että tuollaiset jutut olivat saman päivän lehdessä...

Jos täällä olisi sellainen SPEDE-smilies, niin laittaisin sen tähän loppuun. :D

Eugen sanoi:

Pikkulinnut lauloivat, että juuri tämä paikka.En ole itse käynyt, opiskelijan budjetti harvoin muutenkaan venyy ravinteleihin;)

Jep siis tämä vikken vieressä sijaitseva China Beijing Restaurant on ko. rafla 100% varmuudella. Se kärähti kun kirjanpidossa ei ollut yhtään salaatti kuittia. Kyllä pisti yökköttämään kun olen ite käynyt joku 5 kertaa.

Kebab,3 Euroa!

Tietoa tosta kebab/lounasravintolasta on tullut senverran,että ovat kuulemma joitain salaattiaineksia hakeneet roskiksesta.Siis ei kai lihaa tai muita roskaruoka-aineksia.Ja sekin alkaa olla "faktatietoa",että paikka kai sijaitsee Wiklund-nimisen ison marketin korttelissa.
Vaikka miten vihaisi Turkua ja turkulaisia,niin tästä heitä varmaan turha syyttää.Alkanut maahanmuuttajien kebabmestojen hintakilpailu mennä siihen pisteeseen,että jostain on pakko tinkiä radikaalisti,tyyliin ehkä löytyis roskiksesta apua.Halvimmillaan nimittäin kebabin saa Mustafalta noin kolmeen Euroon.Noilla katteilla tuskin vuokria,kunnon palkoista puhumattakaan pystyy makselemaan!

Eugen sanoi:
Tyyliin Helsingin kaupunki poisti porsaan muotoiset betoniporsaat, kun se loukkas muslimeja. Maassa maan tavalla?

Korjaus. Espoon kaupunki teki tuon. Tarkemmin possut oli espoon keskustassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom