Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kävin tosiaan #ajankuluksi pötköttämässä mri putkessa.

katso liitettä 268540

Keltaisella normaalihko välilevy. Mustalla ei ihan niin normaali.

#DegenerativeDiscDisease
#modic1

Mutta ei tarvinne pelätä presakraalivälin prolapsia kun ei ole juurikaan välilevyäkään..

katso liitettä 268543
Mitäs noille voi tehdä? Lisää sohvalla makailua? Noihin ei varmaan ole vielä implantteja olemassa? Ja jos ei, niin miksei?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
suositella millainen lisäpainovyö olisi hyvä?

Vai onko väliä kunhan joku.
Puolen tusinaa erinlaista vyötä käyttänyt leukailuun ja ei kyllä ihan mitään väliä, kuhan selkäosa on sopivan leviä ja ei ole aivan halvinta kiinan ripulia laadultaan, eli ketju on asiallisesti kiinnitetty vyöhön. Kangas/nahka molemmat toimii.

Puolen tusinaa erinlaista vyötä käyttänyt leukailuun ja ei kyllä ihan mitään väliä, kuhan selkäosa on sopivan leviä ja ei ole aivan halvinta kiinan ripulia laadultaan, eli ketju on asiallisesti kiinnitetty vyöhön. Kangas/nahka molemmat toimii.
0dZz4o5.jpeg

Vastaavaa kokemusta. Toki alle 50 kilolla on vaan menty - dipissä vähän ja leuvoissa enemmän:alle.

Ketju saa mieleni nostalgian valtaan. Ajattelin munaa ja teflonia ja Nylon Beatin biisiä Teflon love.
"Teflonlove - on liikaa sinulle
Teflonlove - se sopii minulle"
Biisi julkaistiin samana vuonna kuin menin inttiina. Sanoma oli puhutteleva. Olin vannoutunut teflon-mies. Kokeilin kuitenkin perinteistä pannua ja siihenhän se muna sitten paloi heti kiinni. Irtosi vasta ajan kanssa paljolla itkulla. Tuntuu villiltä soittaa naikkareita lapsille. Ihan kuin oma isä soitti minulle Elvistä aikoinaan. Nykyäänhän naikkarit on yhtä antiikkista musaa eikä silti mikään ole muuttunut. Taas muna tiukasti pannussa kiinni. 🤔

Mitäs noille voi tehdä? Lisää sohvalla makailua? Noihin ei varmaan ole vielä implantteja olemassa? Ja jos ei, niin miksei?
Ei juuri mitään tässä vaiheessa, pitää lihakset kunnossa. Välilevyimplantteja on, aika marginaali hommia ja en varmasti antaisi kenenkään laittaa semmosia itelleni, varsinkin kun tauti on käytännössä kolmessa välissä.

Menee vähän ohi foorumin aiheen mutta kysytään nyt kuitenkin, osaako esim Leuka @maltsu suositella millainen lisäpainovyö olisi hyvä?

Minulla on tämä, ajaa asiansa. En osaa sanoa tuleeko isommilla kuormilla ongelmia, en ole tainnut 25kg enempää käyttää koskaan.

Menee vähän ohi foorumin aiheen mutta kysytään nyt kuitenkin, osaako esim Leuka @maltsu suositella millainen lisäpainovyö olisi hyvä?

Mulla on tämmönen (ilman logoa), mitä ei nyt näytä olevan missään saatavana, ketju käy vähän lyhyeksi kun punnuksia on yli 40kg, muuten ei moittimista.

Juu eipä noissa dippivöissä mitään kovin ihmeellisiä eroja, itselläkin joku halpis ja ihan hyvin pelittää. Tänäänkin on leuvat vedetty. Tuli just hiljan ostettua 2x10kg kaposet powerlifting lätyt (kamalan hintaset!), vievät vähempi tilaa jalkovälissä sekä punnerrusrepussa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom