Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jarek sanoi:Aito kommunisti...
HC76 sanoi:Mä olen leikkiny Janina Frostellin kanssa pentuna. Tunsin hänen veljensä hyvin. Nyt vois "leikkiä" hieman lisää kun ikääkin on karttunut. :D
Ei haukuta Peitsamoa, Peitsamo on Jumala! :evil:Q.Bijou sanoi:Että on sitten ärsyttävä tapaus tämä Kari Peitsamo..

Nopeesti katottuna kukaan muukaan tavis ei ollu siihen törmännyt. Ei vois ehkä vastustaa kiusausta mennä heittää öögaa ja laatu läpyskää 
tulivat salille. Kattelin vierestä kun Undertaker otti penkissä TODELLA helppoja sarjoja markalla ja kun se oli valmis pyysin nimmarin siltä (kaveri oli istualtaan penkillä melkein yhtä pitkä kuin minä -> 183 cm). Kun Brock piti taukoa olkaprässissä niin siltä kanssa nimmari talteen. Aika jässikkä. Että tämmöinen tarina multa.Oon nähnyt Viivin ja jutellutkin. PK-seudulla asuvat nyt on varmasti nähnyt niin monta "julkimoa", että turha niitä kaikkia on edes listata. Tässä muutama, kenen kanssa oon sanonut muutakin kuin "moi":Jones sanoi:...Yksi, jota en vielä ole (kovasta yrityksesta huolimatta) nähnyt on VIIVI AVELLANNopeesti katottuna kukaan muukaan tavis ei ollu siihen törmännyt.