Näin sen julkkiksen... ehkä

Joo onhan noita joitan nähty, mutta ainoa joka on saanut sponttaanin reaktion irti musta on: Miljonääri Jussi :rock: Se kaveli jonku tikkujalkasen kimman kanssa ja ajoin autolla ohi ja se vaan tuli suusta: EI VITTU MILJONÄÄRI JUSSI!! Ja törkee rähä nauru perään. Noh ikkunat auki ja Jussi jäi mulkoilee perään että mitä vittuu :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jokikunnaksen Elleniin törmäsin tänään. Siinä sitten jaettiin pitkiä katseita. Ja kas kummaa. Kohta neitonen henkihieverissä juoksee perässä olkapäälle koputtaen ja kysyy uskonko rakkauteen ensisilmäyksellä. Vastasin, että joo. Tai sit ei.

Harri ja Marja-Liisa Kirvesniemelle pein tossa jokuvuos taakse päin isku tyynyä. Oltiin yksillä kinkereillä karate porukan kanssa pitämässä näytöstä ja Kirvesniemet olivat siellä näytillä. Juteltiin hetki ja otettiin valokuvat kun Hartsa ja Marja-Liisa löi :hyper:

Oli muuten molemmilla ihan yllättävän hyvä lyönti...

Kerran seurasin vierestä kun Tiia Piili lämmitteli näytöstä varten, oltiin ihan kahdestaan suljettujen ovien takana... :offtopic: Tiialla on aika herkku takamus :rock:

male sanoi:
Kylläpäs se muosti pätkii. Olen nähnyt Martti Syrjän, ALASTI, Atletikolla. Ja joku muukin oli jossain mutta en muista kuka ja missä.

Sama vika, saunassa oltu samaan aikaan ja vaihdettu muutama sana. Tosin taitaa olla aika moni muukin nahny jotka atlella pyori paivasaikaan :rolleyes:

Olin n. 15v, Kemissä, kaupungilla tuli lyhyt, tukevahko mies kyselemään, mistä saisi ostaa varsilenkkareita, oli sitten Pedro Hietanen..
17v. Olin maataluosnäyttelyssä, kateltiin ja kehuttiin siinä sitten Leo Lastumäen kanssa Sakon hirvikivääriä. Iso mies oli Leksa... :worship:
Suurta idoliani musiikkipuolelta, Topi Sorsakoskea olen käynyt jututtamassa
Oulussa, keikkapaikan "päkstakella".. :kippis1:
Tony Halme oli suorasanaisuudessaan ja suoraselkäisyydessään idolini, mutta ei ole enää. Nyt Tony on silmissäni samanlainen paskanjauhaja kuin muutkin poliitikot.

Mietaan Juhan kanssa jos vielä sattuisi joskus nokakkain,
se ihminen ois kiva nähdä livenä.
Jos kilpaurheilisin, haluaisin Mietaan personaltraineriksi!! :worship:

Niin ja flirttailihan viime vuoden tangokuningatarkin
minulle viime kesänä keikallaan eräällä tanssilavalla, jossain päin suomea... :haart:

Waltteri sanoi:
Kerran seurasin vierestä kun Tiia Piili lämmitteli näytöstä varten, oltiin ihan kahdestaan suljettujen ovien takana... :offtopic: Tiialla on aika herkku takamus :rock:

Ou jees, me joskus kaverin kanssa otettiin penkkiä ja kyykkytelineet on siinä vastapäätä, Tiia otti siinä SJMavea ja meines meidän penkkisetit mennä vähän perseelleen... :hyper:

Käppäilin viime kesänä duunista salille ja Hotel Kämpin edessä oli kauhee ihmismassa. Siihen sitten jäin seurailemaan tilannetta ja selvisi että Bruce "The Boss" Springsteen oli lähdössä Stadikalle vetämään keikan. Siinä samalla näin Max "Conan O´brienin rumpali" Weinbergin..

Kerran Mäkelänrinteessa uimareissulla silmääni sattui alaston :kuola: rastatukkainen pulkannaru joka tottelee nimeä Pelle Miljoona..

Matkailumainos: :hyper:

Vaasassa voitte bongata Napalmin, Heli Koivula-Gruugellechterin (miten se nyt sitten kirjoitetaankaan) ja bonuksena Mikaela Ingbergin treenaamassa samalla salilla... Tosin heidän treeninsä menevät usein vähän niin ja näin kun Vilponen keskittyy ainoastaan kyselemään minulta treenivinkkejä ja yleisurheilijatytöt yrittävät pokata minua :rolleyes:

...Joku päivä minä ihan oikeasti luovun näistä fantasioista ja hankin ihan oikean pikku elämän itselleni...

No Heliä ja Frantzia on tullut nähtyä jonkin verran. Seurasin heidän häitänsäkin kirkon ensimmäisestä penkistä. :) Kirkon jälkeen "juhlissa" oli sitten vaikka ketä urheilijoita, en jaksa edes luetella.

Kerran kun olin Turkkusessa reissulla, niin jossain kaupassa tuli se pitkä näyttelijä vastaan. Olikohan Jussi Lampinen tjsp.

Ande sanoi:
Kerran kun olin Turkkusessa reissulla, niin jossain kaupassa tuli se pitkä näyttelijä vastaan. Olikohan Jussi Lampinen tjsp.

Jussi Lampi. Näin kyseisen jampan vähän aikaa sitten Kaisaniemen metroasemalla. Hyvä ettei äijä lyöny päätään aseman katossa roikkuviin opasteisiin, on se saatana pitkä!

Andy_T sanoi:
Jussi Lampi. Näin kyseisen jampan vähän aikaa sitten Kaisaniemen metroasemalla. Hyvä ettei äijä lyöny päätään aseman katossa roikkuviin opasteisiin, on se saatana pitkä!
Jussi Lampi on kyllä tuttu näky Helsingin julkisissa. En oo edes jaksanut laskea, että kuinka monta kertaa oon ton nähnyt. Perkeleen pitkä jätkä se kyllä on.

Kimple sanoi:
Täällä on siis joku melkein itsekin julkkis... ;) :kuvia:

Heh. Ja en kertonut vielä kaikkea. Se ei liity Heliin ja Ransuun, mutta enivei. Videokamera piti ottaa mukaan, mutten sitten ottanutkaan. Otin sitten kuvia jollain kameralla, jonka Helin äiti käteeni antoi. Yhtään en tiedä kenen kamera ja missä kuvat ovat nyt.

Jakob sanoi:
:offtopic:

on muuten erittäin :lol2: nimi meteorologille. Mape Morottaja on myös loistava. Käsittääkseni kumpikaan ei ole taiteilijanimiä.

Mape haiskahtaisi lempinimeltä, Morottaja on lappilainen sukunimi.

onhan niitä jokusia tullu nähty...legendaarisin varmasti ku reenien jälkeen mentiin hallin saunaan niin Raipehan se siellä kyyhötti...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom