Näin sen julkkiksen... ehkä

Hehhehee, Kimi oli tosiaan ollut Seurahuoneella pienen seurueen kanssa, johon kuului mm. Jussi Ahde. Kimi oli joutunut pieneen väännön poikaseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uusivuosi 2001 seisokelin kavereita odottaen Prahan(kaivopihalla) baaritiskillä ja siihen kylkeen liimautuu kaveri joka rupee kiven kovaa väittämään minua Tuomo Ruuduksi. Noh, kieltämättä silloisine pitkine hiuksineni muistutin hieman Ruutua, mutta muuten kyllä en hirveän samannäköinen ole. Kaveri kovasti inttää että olet olet, kun koitin kieltää ja muistutinpa että taitaa Tuomo olla kavereiden kanssa Pohjois-Amerikassa nuorten MM-kisoissa. Olipa tainnut Suomella juuri samana iltana olla peli kyseisessä turnauksessa. Loppujen lopuksi pitkin hampain ;) jouduin juomaan kaverin tarjoamat kolme drinkkiä ennenkuin kaverini pölähtivät paikalle, annoinpa jopa kaverille nimmarinkin, kun ei suostunut muuten poistumaan. Ja nimmariin krijoitin Tuomon nimen, jotta kaveri ei ihan hirveästi seuraavana aamuna pettyisi... :D

Lipposen paavo kehu mun maaliani...(vedin sählymaaliin maalin jossain messuilla)
Sama kaveri tuli opettamaan miten jaloilla poljetaan vedessä, että pysyttäisiin paikoillamme (jaa-a ilmeisesti päämnisteri aatteli et me ei vielä osattu uida, vasta harrastettu n6v kilpauinita :hyper: )

Karita Tuomola kiilas mun eteen audillaan espalla...(oikas kaistat ihan kivasti)

Linda Lampeniusksen näin kaupassa ja vonkasin nimmarin

Kaikki Suomen huippu-uimarit on tavattu (mikä saavutus)

Kurrin Jari on neuvonut mua junnuna lätkässä (ei missään leirillä)

näitä löytyis vielä lisääkin....

Funky sanoi:
Sama kaveri tuli opettamaan miten jaloilla poljetaan vedessä, että pysyttäisiin paikoillamme (jaa-a ilmeisesti päämnisteri aatteli et me ei vielä osattu uida, vasta harrastettu n6v kilpauinita :hyper: )

No taitaa Paavollakin tuosta hommasta olla jonkin verran kokemuksia..

Tää on kyllä perkeleen nolo, mutta menköön :lol2:

Parikymppisenä olen tapaillut Matti Nykäsen ex vaimoa, ei kuitenkaan Mervi, Sari, eikä Piia.

:nolo: :nolo: :nolo:

Richard75 sanoi:
Tää on kyllä perkeleen nolo, mutta menköön :lol2:

Parikymppisenä olen tapaillut Matti Nykäsen ex vaimoa, ei kuitenkaan Mervi, Sari, eikä Piia.

:nolo: :nolo: :nolo:

Tiina! No se olikin parhaimman näköinen. :rolleyes:

Kimi on kyllä aika :david:. Näin sen ja Jennin viime juhannuksena Hangossa sillä surullisen kuuluisalla jahdilla, jonka kannelta Kimi tippui. Oli se jo aika hyvässä laitamyötäisessä siinä vaiheessa. Silloin Sauber-aikana se myös pari kertaa piti jotain fucking vip-aitiota Tampereen Nite Trainissa. Narulla eristetty yksi pöytä ja poke narua vahtimassa, h0h0h0h0h!

Näin miljonääri-Jennin erotiikkamessuilla strippaamassa :urjo:

Ei oo sen enempää jäänyt mieleen, mutta olen istunut katsomassa jotain teatteriesitystä yhtä aikaa Mauno Koiviston kanssa. Tuotakaan en ois huomannut ellei kaveri ois sanonut asiasta. Ja sitten kun kävin ekaa kertaa Helsingissä niin Veronica käveli vastaan foorumilla.

Jaa a, kait sitä jokunen on tullut nähtyä.

-Mariah ja Henry Saari, alan messuilla + muita erotiikka-alan julkkiksia.
-Kemopetrolin kaikki tyypit hotellissa aamupalalla.
-Tony Halme
-Karita Tuomola, Heidi Willman, Tiina Häkämies, Lola Odusoga... kait jotain muitakin naismalleja erilaisissa tilanteissa.
-Topi Sorsakoski, sen kanssa käytiinkin ajelemassa ja kaljalla.
-Petteri Ahomaa
-Jasper Piäkkönen
-Simo Salminen

En nyt jaksa muistaa enempää... kyllä niitä varmasti muitakin on ollut. :hyper:

Kraftwerk n sanoi:
No taitaa Paavollakin tuosta hommasta olla jonkin verran kokemuksia..
Onhan Paavo kyllä vesipallon suomen mestareita....

Pääkkösen näin stadikalla ottamassa aurinkoa vielä sillon, kun sillä oli pitkä tukka...

devilpump sanoi:
Noemmä nähny kun pään, enkä ole edes varma oliko se Tony. Tai sitten vaan joku tavallinen kalju läski, jolla on silmälasit.
Tuli vaan mieleen, että olenhan nähnyt Tonyn pari kertaa ennekin, kerran jossain messuila ja kerran istumassa jossain kuppilassa.. No, ei mikään ihmeellinen äijä. Onhan noita enemmänkin julkkiksia tullu bongantua, muttei se nyt mitään niin ihmeellistä ole..

Halleyn komeetan ollessa viimeksi näkyvillä pidin Pressa Manulle 5 min. yksityisnäytöksen Ursan tornilla. Normaali kansa sai seistä sen aikaa tornin ulkopuolella, kun Manu ja adjutantti oli tornissa katsomassa yllättävän huonosti näkynyttä sumupalleroa.

Tune sanoi:
-Karita Tuomola, Heidi Willman, Tiina Häkämies, Lola Odusoga... kait jotain muitakin naismalleja erilaisissa tilanteissa.
:eek: :thumbs:

Omat elämäni TOP-3 tähtihetket julkkisten bongauksessa:

1. Näin Mika Salon & Norikon naisten kliniikan edessä jokunen vuos sitten. Muutama viikko siitä ja lehdissä kerrottiin, että Noriko on paksuna.

2. Juttelin Sanna Suutarin (jos joku muistaa vielä sen) kanssa ja se kännipäissään jopa halas mua. :hyper:

3. Jasper Pääkkönen pyöräili kerran vastaan sen kiihkeimpinä salkkari-aikoina. :worship:

salihemmo sanoi:
Itte näin vuosi pari sitten Peter Frantzenin tulevan sisään Athlonin pukkariin samalla, kun olin itte tekemässä lähtöä. Mulla ei ole mitään sitä jätkää vastaan, mutta sillä hetkellä tunsin olevani pettynyt siihen. Sillä hetkenä mä en pitänyt sitä juuri minään ja mä olin näin lähellä, että mä olisin sanonut sen sille päin naamaa. Siis mä olisin sanonut sille, että: "Peter sä olit hyvä Rukajärven Tiessä, mutta silti mä en pidä sua juuri minään. Sori."

No niin! Sullahan on jo henk koht kaunoja sitä kohtaan kun se ei osaa susta näytellä....oikeesti olisin ettiny ja ampunu sut jos olisit sanonu sen sille päin naamaa... Tasoa hyvä mies...

Janina auton takapenkillä pari tuntia, kun ite istuin etupenkillä. Sekä pari halausta ja kehu, että olen komea.

Lindan kanssa syömässä ja sitten jatkoilla yökerhossa.

Mukavia naisia ja hienot autot molemmilla. nimim. kyydissä ollut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom