Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Funky sanoi:Sama kaveri tuli opettamaan miten jaloilla poljetaan vedessä, että pysyttäisiin paikoillamme (jaa-a ilmeisesti päämnisteri aatteli et me ei vielä osattu uida, vasta harrastettu n6v kilpauinita )
Richard75 sanoi:Tää on kyllä perkeleen nolo, mutta menköön :lol2:
Parikymppisenä olen tapaillut Matti Nykäsen ex vaimoa, ei kuitenkaan Mervi, Sari, eikä Piia.
Richard75 sanoi:Tää on kyllä perkeleen nolo, mutta menköön :lol2:
Parikymppisenä olen tapaillut Matti Nykäsen ex vaimoa, ei kuitenkaan Mervi, Sari, eikä Piia.
Onhan Paavo kyllä vesipallon suomen mestareita....Kraftwerk n sanoi:No taitaa Paavollakin tuosta hommasta olla jonkin verran kokemuksia..
Tuli vaan mieleen, että olenhan nähnyt Tonyn pari kertaa ennekin, kerran jossain messuila ja kerran istumassa jossain kuppilassa.. No, ei mikään ihmeellinen äijä. Onhan noita enemmänkin julkkiksia tullu bongantua, muttei se nyt mitään niin ihmeellistä ole..devilpump sanoi:Noemmä nähny kun pään, enkä ole edes varma oliko se Tony. Tai sitten vaan joku tavallinen kalju läski, jolla on silmälasit.
:thumbs:Tune sanoi:-Karita Tuomola, Heidi Willman, Tiina Häkämies, Lola Odusoga... kait jotain muitakin naismalleja erilaisissa tilanteissa.
Ehditkö pyytää nimmarria ennen kun Tomi jyräs sut alleen? ;)Hgu sanoi:Mä näin viimeviikolla Tomin Mayor´silla treenaamassa...
salihemmo sanoi:Itte näin vuosi pari sitten Peter Frantzenin tulevan sisään Athlonin pukkariin samalla, kun olin itte tekemässä lähtöä. Mulla ei ole mitään sitä jätkää vastaan, mutta sillä hetkellä tunsin olevani pettynyt siihen. Sillä hetkenä mä en pitänyt sitä juuri minään ja mä olin näin lähellä, että mä olisin sanonut sen sille päin naamaa. Siis mä olisin sanonut sille, että: "Peter sä olit hyvä Rukajärven Tiessä, mutta silti mä en pidä sua juuri minään. Sori."