Näin sen julkkiksen... ehkä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jarek sanoi:
Aito kommunisti...

Että on sitten ärsyttävä tapaus tämä Kari Peitsamo. Luulee tosiaankin olevansa suurempikin julkkis. Minkäs takia se oikeestaan muuten edes on julkkis?! kauppaopiston naiset vuonna yksjakaks! mitäs muita meriittejä sillä on?! Julistaa olevansa aito kommari ja kuitenkin istuskelee kesäiset päivät pitkät stockan! terassilla. Sit se punainen rätti päässä hyi yök. Onkohan se aina se sama, varmaan nukkuukin se päässä.

Tiia Piili käy samalla salilla, ihan mukava ja jalat maassa oleva tyyppi, sitä näkee ainakin kerran viikossa.

Pääministeri Vanhanen kävi meillä duunissa vierailemassa, käteltiin ja vaihdettiin pari sanaa.

Boogie esitteli jotain lisäravinteita, hetken sen kanssa juttelin ja kättelin, ihan asiallisen kokonen kaveri.

Linda oli jollakin nimmarikiertueella kun se Linda-siideri tuli ja pitihän siihen pulloon pyytää nimmari, se on muuten vieläkin tallessa avaamattoman...tarjouksia otetaan vastaan... :D

Ja Nykästä nyt tulee nähtyä aina silloin tällöin valitettavasti, samassa kaupungissa kun asutaan...tai en mä tiiä missä se tällä hetkellä asustelee.

Ja näkeehän noita muitakin julkkiksia nyt silloin tällöin, mutta eipä nyt tuu muita mieleen joiden kanssa ois parit sanat vaihtanut.

Onhan muuten mielenkiintoinen tredi :D

Tässä muutama internäsiönäl stara:

- Dream Theaterin heput (Stadin Free Recordissa)
- Bruce Dickinson
- Helloweenin poijaat

Vähemmän mainitsemisen arvoisia, mutta siltikin niin ihquja:

-Karita Tuomola (ja audi)
-Frostelli
-Jenni Ahola (toimi juontajana viime kesänä hietsussa, kun pelattiin beach fudista)
-Wilman
-Miinala
-Lampenius

...Yksi, jota en vielä ole (kovasta yrityksesta huolimatta) nähnyt on VIIVI AVELLAN :love: Nopeesti katottuna kukaan muukaan tavis ei ollu siihen törmännyt. Ei vois ehkä vastustaa kiusausta mennä heittää öögaa ja laatu läpyskää :nolo:

Helmisen Raimo harjoitteli tässä joskus keväällä Tampereella Ratinanlinnan (vai mikäs hitto se on?) vieressä taskuperuutusta sillä seurauksella että oli koko katu tukossa. Itse olisin ollut auton kanssa juuri lähdössä mutten ihan heti päässyt kun Raipe tukki tien :whip:

Päivää ennen kuin WWE veti shown Turkuhallissa olin treenaamassa M&M salilla ja siihen yht´äkkiä pelmahti Kurt Angle treenaamaan. Menin kassalta hakemaan kynää ja paprua nimmareita varten ja siihen tuli Chris Benoit maksamaan salimaksua. Otin kaiffareilta siinä nimmarit ja saman tien salille käveli yhdessä Eddie Guerrero ja Chavo. Myös heiltä nimmarit talteen. Juttelin niiden kanssa, oli mukavia kavereita. Sokerina pohjalla oli kun vielä WWE:n karjuista Undertaker ja Brock Lesnar :worship: tulivat salille. Kattelin vierestä kun Undertaker otti penkissä TODELLA helppoja sarjoja markalla ja kun se oli valmis pyysin nimmarin siltä (kaveri oli istualtaan penkillä melkein yhtä pitkä kuin minä -> 183 cm). Kun Brock piti taukoa olkaprässissä niin siltä kanssa nimmari talteen. Aika jässikkä. Että tämmöinen tarina multa.

Petter samalla koneella Vaasa-Tukholma.

Mä kuljen sen verran laput silmillä, etten yleensä huomaa mitään julkkuja.

Viime vuoden puolella näin Seppo Rädyn meirän mahtavalla 1mx1m salilla treenaamassa.. Sepi selosti jotain Epsanjan reissustaan ja kuinka se sai siellä telottuaan nilkkansa maastavedossa.. Kiros sen maanosan maanrakoon... Sepi on äijjä. :david:

Markus Kettererpä on rikkonut mun vanhan puhelimen näytön lasin. :D Olin kattomassa leffaa ja ohitettiin niin, että puhelin taskussa kolahti johonkin. Huomasin haaverin vasta myöhemmin.

Jones sanoi:
...Yksi, jota en vielä ole (kovasta yrityksesta huolimatta) nähnyt on VIIVI AVELLAN :love: Nopeesti katottuna kukaan muukaan tavis ei ollu siihen törmännyt.
Oon nähnyt Viivin ja jutellutkin. PK-seudulla asuvat nyt on varmasti nähnyt niin monta "julkimoa", että turha niitä kaikkia on edes listata. Tässä muutama, kenen kanssa oon sanonut muutakin kuin "moi":

Viivi Avellan
Samuli Edelman
Tommi Mäkinen
Markus Pöyhönen
Aki Sirkesalo
Pertti Salovaara
Arja Koriseva
Harri Haatainen
Outi Alanen
Assi Koivisto
Jorma Ollila
Totti Karpela
KP Ourama :hyper:
Godzilla (tuli melkein jännäkakka housuun)

Eniten sykähdytti kohtaaminen Viivi Avellanin kanssa. Muistan sen vieläkin kuin eilisen, oooh. Olin menossa kaverini kanssa Ruoholahdessa kiinalaiseen ravintolaan syömään kun se tapahtui. Olin ostamassa parkkilippua automaatista, kun näin Viivin kävelevän minua kohti lantio keinuen edestakaisin kuin Wintikan eriparikivekset. Kaikki pysähtyi, kun Viivi asteli aistikkaasti kohti P-automaattia ihanan tiukat farkut jalassaan. En voinut jostain syystä tehdä mitään muuta kuin katsoa Viiviä suoraan silmiin. Viivi katsoi takaisin (luuli varmaan sarjamurhaajaksi) ja sanoin Viiville, että "moi Viivi, mitäs kuuluu?" Tähän Viivi loihe lausuman: "no mitäs tässä, ärsyttää kun näitä P-automaatteja joutuu metsästämään sadan metrin päästä..." Vaikka kumpikaan ei sanonut mitään, tunsin välillämme rakkauden tulisen kipinän. Viivin "moimoi" kruunasi kaiken, ja tämän jälkeen keskityinkin katsomaan Viivin persettä vallan intensiivisesti, kun se aistikkaasti keikkuen katosi kohti horisonttia. :love:

edit: joku mainitsi Kake Randelinin tuossa. Olin pari vuotta sitten treffeillä Kaken tyttären kanssa. Ihanuus. :haart:

edit 2: en saanut

Jaahas, ketäs ite oon nähny...

M.A.Numminen
Pedro Hietanen (kumpaakaan en ole keikalla nähny)
Veltto Virtanen
Juice
Kari "Tarvitsen-ison-kirveen-päähäni" Peitsamo
Heidi Willman (viime kesänä töissä, veti juontokeikan. Yllättävän lyhyt se oli mutta paljon kauniimpi luonnossa kuin kuvissa. Nainen mun makuun)
TIMO JUTILA !!!! LOOOL :D , Jukka Tammi ja monia muita jääkiekkoilijoita
Kalervo Kummola
Hönttä ja Toippari (arvaako kukaan, missä kaupungissa asun?)
Sanna Saarijärvi (erään klubin avajaisissa täällä, hirveä ötökkä..)
Tommy Tabermann
Outi Alanen (oli muuten helvetin pieni muija, ihan luonnossakin)

Hmmm... tänä kesänä varmaan tuokin lista kasvaa taas.

Ooh, on minullakin elämä...

Mikkelin juna-asemalla katselin, etta onpas tommi taabermanin tapaisesti pukeutunut mies. Aloin jo naureskelemaan mielessani tyylimatkijalle kunnes tajusin, etta sehan on Taaberman. Joku paikallinen sankari huomasi kanssa Tommin ja meni jutustutelemaan, suomalaisetko muka sulkeutuneita.

Niin... Asuuhan tossa naapurissa "napalmi" vilponen...jota ny näkyy melkein joka päivä. Kännissä oon sillekin jotain jutellu. Kerran se kokeili mun hapaa ku yllytin, kommentti oli: "Aivan hirvee" :lol2: Pari kuukautta sitte näin sen viinakaupassa katteles viskejä. Oon myös Törmänny Heli Koivulaan ku olin Botniahallia rakentamassa. Avasin sille oven ja hän katseli kiinnostuneen näköisenä ku tein duunia.. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom