Close Encounters with Finnish Celebrities of the Third Kind:
Juhannusfestareilla:
-Hotellin saunassa/Tommi Läntinen
-Hotellihuoneessa/Sani Aikakoneesta
-Hotellihuoneessa/Toni Apulannasta
-Hotellin aulassa/Tino Singh?
-Hotellin baarissa/Henry Saari: Serkku oli juuri tullut reilun kuukauden Thaimaan matkalta ja kävi keulimassa Henkalle, että "Etpä ole Henkka nusassut niin monia aasialaisia kuin minä!"
-Hotellin aulassa/Joku poikabändistä nimeltä XL5: Joku muija otti kuvaa tuosta söpöliinistä ja omasta kaveristaan ja olin kävelemässä ohi siitä. Toi julkkis pyysi mut messiin siihen kuvaan ja mä menin. Kiva varmaan niiden tyttöjen jälkeenpäin katsella kuvia; "Toi XL5-tyyppi on niin ihq söpö, mutta kuka vittu toi on!?" No N.O.Kummonen tietysti.
Riki Sorsan näin kerran iltavapaalla ollessani Molly Malones´sa. Oltiin parin kaverin kanssa siellä lomakuteet päällä ja huomattiin sitten se. Käytiin jätkien kanssa lyhyt "Onks toi se? - Ei oo - On se"-keskustelu ja käytiin tarkastamassa asia. Mentiin siihen pöydän viereen, missä Riki lätki korttia ja kysyin siltä "Anteexi, mutta oletko sä Riki Sorsa?". Riki siihen katsettaan nostamatta ja hiljaa, että "joo". Silloin jätkät mun takanani repes aivan totaalisesti. Eiku takas pöytään.
Toni Halmeen näin pariin otteeseen Goldsilla treenaamassa. Varmistipa kerran mua penkissäkin.
Sitten olen nähnyt lommoposki Hytösen, Martti Syrjän ja Henkka Hyppösen ohimennen.