Näin sen julkkiksen... ehkä

Haha, mäki näin kerran Halmeen jossain terassilla istumassa Helsingissä. Mentiin autolla ohi ja huikkasin kaverille jotain tyyliin: "Viddu mikä läski!" Lähempää tunnistin sen sitten. Kerran näin Timo Koivusalon kaupassa...vittu ku olikin pitkä äijä livenä. BTW...oon muuten istunut tämän --> :david: herran autossa pienenä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meitsil o Miljonääri-Jussin sanoma äänite mu känäs muistis, se sanoo: "Massi o massii, ju nou Jay(mu pikkuveli)". :hyper: :hyper: :kippis1: :hyper:

Joo, Linda pari kertaa, Göranin kanssa. Mutta mitä muuta.

En itse mutta kuuluu sarjaan ''Brushes with Fame' parin vuoden takaa: Englannin kuningatar Elisabeth II oli ajaa 'työkaverin' (oik. asiakkaalla töissä) Windsorin lähellä puistossa. Olivat pyöräilemässä ja ehtivät väistää auton äänen kuultuaan, kulman takaa oli tullut auto, jossa Ellu ajamassa ja Philip pelkääjän paikalla, pysähtymis- ja väistöliikkeitä oli suoritettu. Seuraavana päivänä lehdessä oli kerrottu kuinka The Royal Couple oli ollut Ascotin lähellä hevospooloa tms seuraamassa, joten sinne kai oli kiire. Pyöräilijöistä naiset muistivat vaatteet, kampaukset jne, mies auton merkin. Kai tämäkin kertoo sukupuolten erosta. Kerroin tapauksesta tuohon aikaan englantilaiselle duunikaverilleni, kommenttinsa oli: "Yes, they are very famous of being terrible drivers." :)

Ja sitten, okei Tony tietysti, hotelli Pasilassa esim joidenkin showkisojen jälkeen. Ja Mauno Koiviston näin kersana Haminan Shellillä jäätelöä syödessä, kun M oli tulossa jostain itä-Suomesta. Vaakunarekkari autossa oli vakuuttava 13-vuotiaalle.

Samaten, olin kerran Oulusta lentämässä Hkiin päin, kentällä ekaa kertaa ikinä turvatarkastus, ja kone 30 min myöhässä. Asia selittyi kun Martti Ahtisaari tuli ja asettui koneeseen (Oulussa oli ollut RUK'n 60-vuotisjuhlat tms). Vieressäni ollut britti ihmetteli myöhästymistä, ja selittäessäni Maran odottamisen, ei oikeasti ollut uskoa, toisti muutaman kerran, ettei heillä yläluokka lentele samoissa koneissa jne. Tämä kaveri varmaan pitäisi tuosta pyöräilyjutusta... (niin ja kerran kotiuduin Lontoosta koneessa, jossa Sauli Niinistö palasi Hkiin päin, mutta tässä seurassa ministereitä ei enää lasketa, jollei ole Tanja).

Asuin aikanaan samassa talossa missä Antti Tuurilla oli työhuone. Mukava mies, ainakin jos ei tarkemmin tunne (ok, oli Antti ihan ok yleensäkin, mutta eihän naapureitaan tunne...). Alakerrassa asui jonkinaikaa myös Riku Kiri salskeassa kunnossaan, oli vakuuttava tullessaan alaspäin rappusia vastaan.

Lisäksi olin joskus kielikurssilla Magnus Lindbergin kanssa, mutta jätän Google-harjoitustehtäväksi arvioida onko M julkkis - kenties ei tällä palstalla, mutta muilla ehkä.

Eli kyllähän näitä kertyy väkisten, kun ikää rupeaa tulemaan.... meinasin kirjoittaa, etten 'nykyisistä' tunne ketään, mutta kaveri seurusteli aikanaan Piitu Uskin kanssa, joka taitaa olla vieläkin Salkkareissa, pari iltaa tuli olusteltua ja korttia iskettyä, joten nykykulttuurissakin löytyy.

Wildemar sanoi:
Janina Frostell, Teemu Selänne ja nimmari Anaheim-lätsässä Sörkän DTM-ajoissa, Miljonääri-Jussi yksin Stockmannin miestenosastolla, Antti Tuisku, Heikki Sorsa lukioaikoina, JJ Lehto.

:offtopic:
Olin muutama kuukausi sitten baarissa ja seisoin tanssilattian vieressä juttelemassa yhdelle kaverilleni. Satuin vilkaisemaan tanssilattialle ja huomasin kun eräs mieshenkilö alkoi osoittamaan minua sormella ja huusi "jumalauta! Tuiskun Antti!". Tuli sitten siihen viereen kättelemään, itse olin niin hämilläni että en tiennyt itkeäkö vai nauraa. Tokaisin vaan että on mulla ja Tuiskulla jotain yhteistä, kumpikaan ei osaa laulaa. :rolleyes:

Vastaus varsinaiseen kysymykseen, Jarkko Ruudun näin joskus kauan sitten Linnanmäellä. Michael Monroen näin Turussa kaupan kassalla tullessani Alkosta. Kassatytöltäkin meinasi pettää pokka kun se äijä sääti niin helvetisti siinä :)

jarze sanoi:
oon muuten istunut tämän --> :david: herran autossa pienenä.

:offtopic: Ootko oikeesti? Kerro koko tarina. :david: . Ja Nickylle otan osaa :hyper: onko teinitytöt käyny kyselees nimmaria ;)

plag sanoi:
Nään Alivaltiosihteerit, Rosa Meriläisen, Kari Peitsamon ja Negativen tytöt melkein joka päivä. Sen siitä saa kun muuttaa Tampereen Tammelaan. :wall:

Hah! Frangen asuu samassa talossa kuin minä.

Jonne Aaron on tullut nähtyä baarissa, samoin kuin Jasmin Mäntylä. Tony Halme meni kerran mun ohi baariin.

Iso-H tai Elastinen, en tiedä kumpi, asuu Petsamossa ja käy Essolla joskus samaan aikaan kuin minä.

Viimeksi muokattu:
Kaikki on tainnu nähdä ainakin Tony Halmeen, jos ei muita... Mekin oltiin hotellin baarissa muutama vuosi sitten ja Tony oli samaan aikaan siellä turvamiehineen. Sanottiin sitten yhdelle pelikavereista, että kato tuolla on Tony Halme.

No kaveri lähti jututtamaan Halmetta, mutta luuli vähintään samankokoista järkälettä (joka oli oikeasti yksi turvamiehistä) Halmeeksi. Töni sitten oikeata Tonya tieltä sanoen: menes nyt edestä minä haluan nähdä tuon Halmeen. Varmaan Tony vähän ihmetteli...

Aika kova juttu oli myös, kun kävin kädestä pitäen tervehtimässä Renny Harlinia :)

Spice girlsit(kaikilta nimmarit :rock: )
Kerran Oulussa 45:ssa änkesin itseni samaan pöytään Timo Tolkin ja Jens Johansenin kanssa. Tolkki oli tuolloin ihan tasapainoisen oloinen. Jos silloin olis pitäny arvata että kumpi hokee vuoden päästä kabbalahia ja sotkee naamaansa vereen niin olisin vastannut että Jens. Pikkuisen sekopäistä läppää mies heitti.
Itse näin myös penskana :david: :n auton, arvatkaapa pillittikö pikku John kun ei ehtinyt istahtamaan kyytiin. :itku: Once in a lifetime-tilaisuus ja ohi meni! :curs:
Antti Tuisku on muuten ollut aikoinaan samassa karate-seurassa. Se oli silloin ihan pikku fläppi.

Oon nähny Jasmin Mäntylän shoppailemassa ja Michael Monroen kahdesti kaupungissä pyöräilemässä:D Sillä on kyllä hienoja housuja

Jaa mutta tähän threadiin voikin laittaa kaverille sattuneen huvittavan tapauksen. Tämä kaveri oli Hämeenlinnassa eräässä yökerhossa jossa oli myös Tony Halme samaan aikaan, Tonyn pöydässä oli myös paljon naisia :)
No, kyseinen kaveri päätti hieman päteä (alkoholin vaikutuksen alaisena, tottakai :D), käveli Tonyn pöytään ja heitti: "Hei Tony, väännetään kättä!"
Halme katseli tätä tyyppiä pari sekuntia ja tokaisi sitten kuuluvaan ääneen: "Millä sä väännät kun sulla ei edes ole käsiä?"
:D
Kaveria nolotti ja kaikki naiset nauroi sille.

twinlab sanoi:
:offtopic: Ootko oikeesti? Kerro koko tarina. :david: . Ja Nickylle otan osaa :hyper: onko teinitytöt käyny kyselees nimmaria ;)
Ei siinä kummempia. Ainakin täällä vaasas sitä autoa oltiin esittelemässä joskus vuonna pussit ja viikset. Kaikki halukkaat sai kokeilla istua siinä. Itse :david::a en muista nähneeni...

Kyllähän noita julkimoita näkee melkein joka päivä, mutta ei todellakaan jaksa kiinnostaa. Ei tule näin äkkiseltään mieleen yhtään sellaista julkkista, joka olis sykähdyttänyt tai joo itse :arvi: oli lomailemassa etelässä ja yllätyin miten pieni mies :arvi: on livenä.

Saku Koivu, Raimo Helminen, Teemu Selänne ja parikytä muuta maajoukkueen leiriläistä oli samassa hotellissa ja tuli kaikki nähtyä aika läheltä. Sitten Jenny Ahola. Michael Monroe. Maija Wilkkumaa... Joitakin missejä tullut nähtyä.

Niin ja tuhat muuta livekonserteissä, niitä ei lasketa.. :)

Onhan noita julkkiksia tullut bongattua... Salilla mm. Harri Haatainen, Sakari Pietilä, Samuli Edelmann ja se Giljotiinin kaljupäinen juontaja sekä joitain jääkiekkoilijoita joita en tiedä nimeltä.

Kaupungilla on tullut vastaan ainakin Peter Franzen liikennevaloissa, Irina Björklund odottamassa taksia Yrjönkadun naku-uimahallin edessä, Saimi Nousiainen Yade-ravintolassa (nyk. Churchill Arms tjsp), Teemu Selänne Kaivohuoneella avautumassa kun Suomi putosi jatkosta vuoden 2003 mm-lätkässä, Jarkko Martikainen joululahjaostoksilla Pentikin myymälässä, Peter von Bagh ja Aki Kaurismäki kaljalla Corona-baarissa... Niinjoo, ja olen kerran pyytänyt Karita Tuomolalta kulkuluvan yhdessä Kaapelitehtaan hässäkässä kun en tunnistanut sitä lavameikeissä :)

Nicky sanoi:
:offtopic:
Olin muutama kuukausi sitten baarissa ja seisoin tanssilattian vieressä juttelemassa yhdelle kaverilleni. Satuin vilkaisemaan tanssilattialle ja huomasin kun eräs mieshenkilö alkoi osoittamaan minua sormella ja huusi "jumalauta! Tuiskun Antti!". Tuli sitten siihen viereen kättelemään, itse olin niin hämilläni että en tiennyt itkeäkö vai nauraa. Tokaisin vaan että on mulla ja Tuiskulla jotain yhteistä, kumpikaan ei osaa laulaa. :rolleyes:

Hah, vaan minuapa onkin luultu Mika Myllyläksi.. :evil: ..puhelimen välityksellä tosin. Esittelin kyllä itteni ja etunimessäkin on kolme eri kirjainta. Ei hidastanut fania.. Käski pitää pintansa, kun sitä mediassa ryöpyteltiin juuri silloin.

Joskus aikaa sitten olin baarissa, jossa oli kuulemma Halmekin läheisessä pöydässä, mutta olin niin känässä että näin kahtena ja sumeasti etten bongannut.. :kippis1:

jarze sanoi:
BTW...oon muuten istunut tämän --> :david: herran autossa pienenä.

Oooo... mä taas olen ihan päässyt kosketustuntumaan hengittelemään samaa ilmaa suuren idolini :david::n kanssa. Tilanteesta on olemassa myös kuva, jossa ilmeet ja asento ovat suunnilleen samat kuin täällä palstallakin pyörineessä Deivid+ghettolapsi peukut pystyssä fotossa, joten ymmärrettävästi en julkaise sitä nyt tässä, koska olin lapsena vielä rumempi kuin nyt.

Takaisin aiheeseen "mun deivid on isompi kuin teidän iskä"-sivupolulta: olisi se vaan yhtä persettä kyllä olla todella tunnettu, kaikki saatanan vastaantulijat olisivat aina haavi auki tölläämässä kun menen verkkareissa krapuloissani lähikebabbiin, paksusuolitähystyksessä hoitaja pyytäisi pojalleen nimmaria ja hyvässä lykyssä vielä postiluukustakin sataisi kaikkea ihailija-/hatemail-paskaa päivät pitkät. Eihän sitä viitsisi enää kotoaan lähteä yhtään mihinkään, kun pahimmillaan menemisiäni ruodittaisiin vielä potareiden nettipalstoillakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom