Janina forstellin ja naikkarit näin työn ohessa pari vuotta sitten, tuli jotain läppääkin heitettyä, tosin ei jonnan kanssa se oli niin vitun täynnä itteensä :wall:
Räikkösen näin sauber-aikoinaan turun ravintola kinossa nuokkumassa julmetun kännissä :urjo: . Ja kyseisen pariskunnan oon nähny sen jälkeenkin turussa.
Istuin kaverin kyydissä kun se meinas ajaa michael monroen yli, jumaleissön se maikkeli ei edes huomannu vaikka auto suhahti kuuttakymppiä puolenmetrin päästä.
Wallu Walpion kanssa joskus heitin jotain läppää baarijonossa, tuli vielä sisälläkin joku muija kysyyn oonks mä jotain wallun kavereita.
Saku Koivun tapasin pari vuotta sitten hyväntekeiväisyystapahtuman merkeissä, jotenkin enteellistä oli että kun lahjoituskohteena oli syöpälapset niin Sakulla itselläänkin todettiin paria kuukautta myöhemmin syöpä.
Läntisen Tommin niin ikään hyväntekeväsyystapahtuman merkeissä.
Juhani Tamminen oli mun liikunnanopettaja lukiossa, virkaatekevä mutta aika harvoin paikalla kun oli niitä kurppia valmentamassa tai jotain. Pari kuukautta sen ukon komennuksessa mentiin. Oli varsin rankkaa totuttuun nähden.. :D
Ainiin ja juhanin lähdön jälkeen mun lukion liikunnat veti Henrik Johansen, eli tämä tennis-Jarkon ex-valmentaja. Vimosen päälle pelimies tuo Henkka niin urheilun kuin naisten suhteen :thumbs: