Näin sen julkkiksen... ehkä

Linda kävi meillä aikanaan yhtenään, kun oli siskon viuluopettaja. Onpa meillä vielä sen viulukin. Apocalyptican Lötjönen taas oli mun sello-opettaja, niihin aikoihin kertoi aina pikku sellometallibändistään. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiekkoilijoita nähnyt aika paljon.

Hjallis Harkimon näin joskus vuonna rauta ja miekka (oisko ollu 96-97 kauden alku, joku harjotusturnaus harkkahallissa. Jokerit - Västeros matsi oli meneillään ja siellä Harkimo istui katsomossa :) ). Suht karismaattisen oloinen kaveri.

Michale Monroen kanssa olin samaan aikaan menossa Suomenlinnaa. Onneksi ei oltu samaa seuruetta, oli muuten "kivat" nahkahousut :P

Rasmuksen Lauri asui ennen n. 1km päässä. Tosin ehti muuttaa ennen kuin tuli mitenkään kuuluisaksi. Tiktakin tytöistä osa (ja älkää nyt perkele kysykö nimiä...) melko lähellä, taisi broidi käytä joskus pyytämässä nimmaritkin :D

SportBoy sanoi:
Mä oon nähny Tomin Mayorilla !

Toi oli loistava tuli ihan :hyper: olo. Pakko kai ite sit lisätä vastaava...Mike on meinannu jyrätä mut makuunissa :eek:

Nii ja onhan noita merkityksettömämpiäkin julkimoita tullu nähtyä:Halmeen nyrkkeilymatsissa oon ollu,Kankkuselta ja Mäkiseltä on haettu nimmarit,Jenni Aholan ja Simo Frangenin on nähny hämpällä useemman kerran...

Ja kaikkein tärkeimpänä salkkareiden Ismo meni kerran kovaa kyytiä ohi matkallaan Tuoppiin (pubi Pyynikintorilla) :lol2:

Mulla on Jordanin hammasharja...

Mielenkiintoinen fakta:
Yhdysvalloissa on asukkaita noin 250 miljoonaa ja julkkiksia 500 000.
Suomessa on asukkaita noin 5 miljoonaa ja julkkiksia 500 000.

En ole nähnyt Suomessa todellisia julkkiksia kovinkaan montaa. Viimisimmät naamat mitä muistuu mieleen on Michael Monroe ja Miljonääri-Jorman Karin.

Lätkäjätkiä näkee liiankin usein, enkä jaksa alkaa niitä nyt latomaan.

Että sitä rataa... :)

Halmeen Tonin, Janina Frostelin yms oon nähnyt...Henkka Saaren näin Nummelalaisessa baarissa ja pyysin vetämään nimmarin mun käteen ja kyselin muutenkin kaikkee tyhmää...tyyliin missäs Rocco on?

Helsingin keskustassa asuessa tulee päivittäin bongattua enemmän tai vähemmän turhaa porukkaa, joista nyt tuoreimpina tulee mieleen J. Karjalainen, Krisse Salminen, Tommy Tabermann, Kirka :rolleyes:, Mauno Koivisto...

...mutta ehkä oudoimmat julkkisbongaukset ovat olleen Kimi Räikkönen ja Jenni Dahlman Katajanokan Alepassa (viime vuonna tokavikan kisan jälkeisellä viikolla) sekä ehkä-ehkä-ehkä-kategoriaan kuuluva Ruotsin prinsessa Madeleine :kuola: ranskalaisessa pikkukylässä kesällä 2001 (tämä tosin saattaa mennä helteen piikkiin).

Nain Sedu Koskisen ja Markus Selinin kun ne istui mua vastapaata Clubin vipissa.

sori aakkosten puuttuminen.

No joo vakio, Tony on tietysti tullu nähtyä muutaman kerran.

Sitten viime vuonna Neste Rallyn aikaan kävelin just yhden baarin ohi kun Harkimo, Selänne ja pari muuta kiekkomiestä käveli suoraan 50 metrin jonon ohi sinne sisälle (yllättäin)... :D

Sitten Jyväskylässä asustelevana on tietysti tullu Nykänen nähtyä liian monesti... :D

Oli Niklas Backström yhtä aikaa katsomassa kill bill vol 2:sta pari viikkoa sitten.

Itse Don Rosaa olen kätellyt oikein kunnolla ja heittänyt parit sanatkin.

Missejäkin on tullut muutama nähtyä.

Ja se nelosen fitforyou tv:n kuntosaliosuuden neuvoja oli yhtä aikaa salilla. Kertoipa pari vinkkiäkin treenaamiseen.

Vastaanko mä oikeesti tällaseen threadiin :D

Pertti Salovaaran näin joskus aikaa sitten Kuljun Kartanossa ostamassa pottaa ja hammastahnaa.

Juice Leskinen istui viime kesänä Tammelantorin laidalla autossa, katteli taivaalle ja kaivoi nenäänsä pitkään ja hartaasti (istuin viereisessä autossa odottamassa ystävääni..).

Nuo on ne jotka kannattaa mainita, muissa ei oo mitään hauskaa :)

Nyt äkkiä tulee mieleen: Provinssissa joskus 90-luvun puolessa välisä tuli törmättyä
Sub Urban Triben sakkiin kun ne oli ulostautumassa keikkabussistaan ja keskustelu meni suurin piirtein näin:
m:Ootteks te joku bändi vai?(about 7 promillen känni päällä)
b:Sub Urban Tribe!
m:jaa jotain vituin teknopellejä?
b:rupeeks jätkä vittuileen vai?
tässä vaiheessa suunnilleen paskoin housuun kun tuntu äijät tosissaan vittuuntuvan mun kommentista, no ei auttanu muuta kun keksiä äkkiä jokin pelastava liike!
ei muuta kun takki välittömästi pois päältä ja laukoa artistien itsetuntoa kohottavia ylistyslauseita!
m:ai se bändi sori en heti tunnistanu ym.muuta sontaa. (Ja ojentaa auliisti takkia hemmoille ja kerjää nimmareita)
Tän jälkeen hävisin paikalta kuin kusi lumeen.(ja eikun tarkastaan kalsareita)

Samaisella reissulla toveri väitti olleensa backstage alueella ja törmännyt siellä Tommy Iomin kanssa ja juottanut sille mehukattipullosta kiljua!

että tämmönen julkkisbongaus, saattaapi takkikin löytyä vielä jostain kellarin perukoilta

Janina forstellin ja naikkarit näin työn ohessa pari vuotta sitten, tuli jotain läppääkin heitettyä, tosin ei jonnan kanssa se oli niin vitun täynnä itteensä :wall:

Räikkösen näin sauber-aikoinaan turun ravintola kinossa nuokkumassa julmetun kännissä :urjo: . Ja kyseisen pariskunnan oon nähny sen jälkeenkin turussa.

Istuin kaverin kyydissä kun se meinas ajaa michael monroen yli, jumaleissön se maikkeli ei edes huomannu vaikka auto suhahti kuuttakymppiä puolenmetrin päästä.

Wallu Walpion kanssa joskus heitin jotain läppää baarijonossa, tuli vielä sisälläkin joku muija kysyyn oonks mä jotain wallun kavereita.

Saku Koivun tapasin pari vuotta sitten hyväntekeiväisyystapahtuman merkeissä, jotenkin enteellistä oli että kun lahjoituskohteena oli syöpälapset niin Sakulla itselläänkin todettiin paria kuukautta myöhemmin syöpä.

Läntisen Tommin niin ikään hyväntekeväsyystapahtuman merkeissä.

Juhani Tamminen oli mun liikunnanopettaja lukiossa, virkaatekevä mutta aika harvoin paikalla kun oli niitä kurppia valmentamassa tai jotain. Pari kuukautta sen ukon komennuksessa mentiin. Oli varsin rankkaa totuttuun nähden.. :D

Ainiin ja juhanin lähdön jälkeen mun lukion liikunnat veti Henrik Johansen, eli tämä tennis-Jarkon ex-valmentaja. Vimosen päälle pelimies tuo Henkka niin urheilun kuin naisten suhteen :thumbs:

Mike sanoi:
Vaihdoin muuten pari sanaa Kari Peitsamon kanssa tossa viime viikolla kun pelattiin petankkia kaverin kanssa ja Kartsa lähti jollain vuonna 1 ja 2 valmistetulla koslalla meidän pelin päältä.

Aito kommunisti.Näki,että teillä meni peli hyvin niin heti oli pakko ajaa yli ja pilata kaikki.Dodge Dartilla se kauppaopiston nainen ainakin silloin kommunistivaalikampanjansa aikana ajeli.Amerikan Lada...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom