Näin sen julkkiksen... ehkä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muutama tunti sitten tuli bongattua Wallu Valpio skidinsä ja muijansa kanssa Amarillon terassilta Jyväskylässä. Varsinainen vuoden isä tuo tapaus.

Sami Kapanen Kuopion Lippumäen kuntosalin ovella vilkuilemassa tossa pari viikkoa takaperin.

Se Suomen Playboy-malli, ei siis Kata Kärkkäinen vaan se blondi, Susanna....jokin, käveli Uudenmaankatua lauantaina.
Päällään vaatteet, jotka saavat Christina Aguilerankin näyttämään lestadiolaisnaiselta suviseuroissa.
Vieno kiinnostus tilanteeseen heräsi, kun Susanna liittyi parin muun über-lutka-lookkia käyttävän seuraan.

Seinäjoen Seurahuoneella? joskus 90-luvun lopussa istuin pöydässä Ari Mennander (urheiluselostaja?) ja Hjallis Harkimon kanssa. Olin päässyt alaikäisenä sisään ja povitaskussa oli 1,5l kiljutonkka...:lol2: ja :david:

Santeri Kinnusen näin baarissa manskun lähettyvillä.. Tuosta ehkä 6-8 vuotta.. Faija sit pyys siltä nimmarin mulle ku itse en uskaltanut kysyä :D

niin ja wallu valpiolta sain nimmarin :jahas: onneks se on hävinny :) ''pidä ittes miehenä'' Wallu valpio :/

Juu ja jokunen vuosi sitten Sellanen kehonrakentaja vai voiman nostaja ku Juha Suomi kävi meillä aina kylässä :)

Voimameeheks mä sitä kuulemma kutsuin aina

Jaana Pelkonen oli tampereen juna-asemalla.Voi jösses että se on pieni likka..Tai siis nainen..

Jahas listataanpas omat mieleentulevat julkimobongaukset!

Penskana olin samoissa ristijäisissä Johanna Raunion kanssa.

Irina Björklund oli samalla baaritiskillä tilailemassa Mikkelin Vaakunassa. Samaisella kerralla samaisessa paikassa bongattiin myös Ville Haapasalo. Olivat Vieraalla maalla-promokiertueella.

Tampereella Emma nimisessa juottolassa tarjosin salkkareiden "Aamulle" eli Henna Vänniselle bishen.

Samaisessa kaupungissa Stockalla bongattu mm. Andy McCoy ja Mike Monroe, Elastinen, Teppo Numminen ja Kari Peitsamo.
Lisäksi meinasin myös Tampereella vielä asuessani ajaa Timo Jutilan päältä autolla kun se toikkaroi Hämeenkadun ylitse.

Ettäpä sellaista :)

Viikko sitten perjantaiyönä Tuomas Enbuske käppäili vastaan Urho Kekkosen kadulla (tavastian ja kampin keskuksen välinen tie). Ei moikannut takaisin :( :kippis1:.

Viikko sitten perjantaiyönä Tuomas Enbuske käppäili vastaan Urho Kekkosen kadulla (tavastian ja kampin keskuksen välinen tie). Ei moikannut takaisin :( :kippis1:.

Se ei kato ehkä tuntenu sua
wink.gif

Näiden kanssa olen jutellutkin

Steve Mclaren, englannin jalkapallojoukkueen nykyinen päävalmentaja.
Merck Mercuriadis, guns and rosesin manageri
Ja tietenkin entinen jalkapalloilija, nykyinen alkoholisti Paul Gascoine

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom