Näin sen julkkiksen... ehkä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bryggaren Artsi maantiefillarilla Luumäen lähellä joskus reilu kuukausi sitten. Ajeltiin hetken aikaa, kunnes kääntyi mökilleen.

lily allen (englantilainen laulaja, jos joku suomijuntti ei tiedä nimeltä ;) )tuli vastaan barcelonassa 6.7.07 pääkadulla, siinä se raahas louis vuittoniaan perässä ja oli vieläpä yksin liikenteessä :)

Daniel McVicar eli Kauniiden ja rohkeiden joku heebo oli maaliskuussa samassa raflassa Roomassa safkaamassa about teini-ikäisen tyttöystävänsä kanssa.

Joitain viikkoja takaperin Sonata Arctican Tony Kakko Kemin Prismassa. Suunnilleen samoihin aikoihin saman bändin rumpalin, herra Portimon Kemissä myöskin.

Jasmin Mäntylän nimen yhteyteen ei todellakaan kuulu kuolahymiö, pikemminkin joku laattayökötyshymiö

Hehe. Radiossa puhuttiin Jasminista ja sen tulevista synttäreistä. Miettivät siinä, että miten 25-vuotias nainen voi olla 45-vuotiaan oloinen :hyper: Mutta ihanpa totta tuo on.

Matt Lucas ja David Walliams(Little Britain) eilen lounasaikaan pubissa Lontoossa.
Taisivat olla koomikot hautajaisiin menossa kun oli niin mustaa pukua ja kravattia yllä.

itse tapasin Stam1nan Antti "Hyrde" Hyyrysen ja Janne "Stone" Joutsenniemen tossa tammikuussa.kävivät meitsin työpaikalla

hyyrynen tais ottaa pelkän hampparin :D

Näin reilu viikko takaperin Ravattulan ABC-asemalla Reijo Mäen. Mieleen painui melko karu nahkarotsi ja kengät. Heebo hääräsi kännykkä kourassa ees taas, ja oli herralla oli myös naisseuraa.

Ja Jääskeläisen Sami treenaa samalla salilla. Oujee. :rolleyes: Oon myös vuokrannut kyseiselle herralle jokusen kerran filmejä, silloin kun olin vielä Filkkarilla duunissa. :D

Killswitch Engagen keikalla kaapelitehtaalla bongasin Staminan Pexin selän ja tuhannen päreissä olevan Pekka Poudan ja joskus moottoritiellä ajaessani ohitin Remu Aaltosen :D

Henry Saaren näin Playa de las americasis tammikuussa 07 tai siis se oli töissä suomalaisessa baarissa ja tääl hesas on tullu nähtyä viime vuoden loppupuolella Eppu Normaalin laulaja Martti Syrjä useana aamuna töihin mennässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom