Näin sen julkkiksen... ehkä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
- Viikonloppuna bongattu: Joona Puhakka (äijä oli kunnossa) ja Funi haikonkartanosssa.
- Eilen salilla bongattu Jukka Puotila (hänkin ikäisekseen todella hyvässsä kunnossa).

Taannoin kesällä näin yökerhossa Remun, joka ei näyttänyt enää ollenkaan nuorelta. Hassua asiassa oli se, että Remun vieressä herutti noin parissakymmenissä oleva likka - aivan selvästi selätys mielessään.:jahas:

Provinssi rokissa näin Jone Nikulan ja Kapasiteettiyksiköstä sen silmälasipäisen jätkän.. olivat siis yleisön joukossa.. Asko Kallonen oli myös seinäjoelle sillon...
Tänään näin Savonlinnassa Martti Ahtisaaren vaimonsa kanssa..
Gunnareiden keikalla näin Vesa Keskisen kosteissa tunnelmissa brasilian missin kanssa ja Henry Suuri siis Saari oli myös hjalliksen areenalla..

Juhannusviikolla Maarianhaminassa näyttelijä Martti Suosalo lapsineen kylpylässä.

Äsken näin suomen parhaan heavy-laulajan Marco Hietalan metrossa. Marco oli perheensä kanssa kaikessa rauhassa metrossa, en tiedä tajusiko kukaan muu ken siellä istui. En meinannnut itsekään aluksi tuntea kun tukka oli ponnarilla ja oli ilman tuttuja aurinkolaseja. Parta ja tutut pääkallosukat kuitenkin paljastivat. Oli aivan pakko käydä pyytämässä nimmari ja jutustelemassa, vaikka järki sanoi ettei saa häiritä. Mukava ja hauska heppu tuo Marco. Kun vielä Lemmyyn törmäilisi niin voisi käydä tässä elämässä pyytämässä toisenkin nimmarin...

Oon kesäduunissa kassalla ja JP Pulkkinen sattui käväseen eilen ostoksilla. Oli ihmeissään, kun pyydettiin nimeä muuhunkin, kuin pankkikuittiin :D

Perjantaina paikallisessa juottolassa tuli rupateltua jonkun punkkarin kanssa, ja siitä sitten seuraavana päivänä mietin että mistäs se olikaan tutun oloinen. Aikani selvitettyä selvisi että kyseinen punkkari oli 69eyesin basisti.

Eilen Oulun yössä bongattu näyttelijä Juha Kukkonen Makasiinin patiolla ja hetkeä myöhemmin juontaja Tuomas Enbuske Cafe Miloun patiolla. :)

Torstaina bongasin uimarikissa Hanna-Maria Seppälän uimastadionilla ottamassa aurinkoa :kuola:.

Lauantaina Hietsussa kattelin että kuka tuo mies on jonka kampaus on aika paha tyylirikko. Noh, Henry Saarihan se siinä oli arskaa ottamassa blondit hiukset poninhännällä. Mitään kissoja siinä ei sentään ympärillä ollu. joidenkin kavereidensa kanssa. Ei sillä mikään ihan samanlainen sixpäkki oon kun nuorilla kolleilla mut ei se nyt missään huonossa kunnossakaan ollu.

Lauantaina Hietsussa kattelin että kuka tuo mies on jonka kampaus on aika paha tyylirikko. Noh, Henry Saarihan se siinä oli arskaa ottamassa blondit hiukset poninhännällä. Mitään kissoja siinä ei sentään ympärillä ollu. joidenkin kavereidensa kanssa. Ei sillä mikään ihan samanlainen sixpäkki oon kun nuorilla kolleilla mut ei se nyt missään huonossa kunnossakaan ollu.

Henry Saari oli sunnuntaina uudestaan ja sillon sillä oli mukana joku nuorehko kissa :rolleyes: Siideriä näytti myös menevän.

En minä mutta työkaverin tyttöystävä bongasi A.Tuiskun Vekaranjärveltä menossa suorittamaan asepalvelustaan.:whip:

Pitänee itsekin pitää duunissa silmät auki...

joskus bout 2 vuotta sitten näin sami uotilan ( salkkareitten aki nikkinen ) siilinjärven k marketissa. käveli rinta rottingilla kauppaan ja osti litran maitoa.

Pari vko sitte Big Brotherin sen homoimman äijän, joka bylsi Hannaa. Timo? Pokaili jotai blondii steissil klo 04.00 yöl. Henry Saari anto kans kivat tipit portsarille BK:ssä kk sitte.

Köyhää..

Kun oltiin vuonna 1999 Helsingissä luokkaretkellä, Iiro Seppänen oli samaan aikaan Pelikaanissa pelailemassa :nolo: Asuin silloin "maalla". Myös Molli-Olli tuli vastaan kadulla. Voi, ne olivat hurjia aikoja.
Pate Mustajärvi oksensi melkein kengilleni, melkein - suurin osa meni kyllä rinnuksille.

Lauantaina 8.7. iltapuolella bongattu Hjallis Harkimo, Aake Kalliala, Hannu Jortikka + joku muu mitä en tunnistanu seurueineen Naantalin Kalatrapissa (ravintola) ja Merisalissa. Olin itsekkin samaisissa ravintoloissa.

Merisalissa poppoo meni minun ohi (olin jonottamassa juotavaa) ja pojat kattelivat pitkään ja Aake sanoi minulle (hiukan varvistaen) "pidempi" johon minä sanoin "niin olenkin":D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom