Näin sen julkkiksen... ehkä

hieno nosto :D

tossa joitain viikkoja sitten myin kotiteollisuuden hynyselle kupin kahvia,sekä selostajalegenda bror-erik "bubi" walleniukselle myin hampurilaisen ja neljä riviä lottoa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vuosia sitten Michael Monroe käveli Helsinki-Vantaan lentoasemalla ohi, ei voinu olla huomaamatta

Joulukuus näin Hesas Timo Soinin ja Martti Ahtisaaren :D
Soini tuli kadul vastaa ja Ahtisaari oli Akateemises kirjakaupas jonkuu aikaa.

Viime viikolla kovan luokan julkkis :D Ari Koivunen tuli vastaan kun olin menossa salille.

Oon melkein satavarma, että näin Dorian Yatesin tänään lentokentällä. Ellei ollut niin sitten niin täydellinen kopio, että oksat pois.

Kansanedustaja Halme oli katsomassa Black Sabbathia Hartwall Areenalla pari vuotta sitten. Isompi oli kuin minä.

Pari viikkoa sitten työpaikalla kävi ihan Kalervo Kummolan näköinen heppu, mutta ei tainnut olla Kale kuitenkaan.

Jyrki69:iin melkein törmäsin kun Helsinki-Vantaalla olin lähdössä ulkomaille. Heli Koivula-Grügerin oon useaankin kertaan nähnyt. Ja jotain yleisurheilijoita Kalevan kisoissa miljoonia vuosia sitten. Ja lasketaankohan tätä, mutta Sturm und Drangin koko porukan näin Mäkkärissä. :D

Oisko täst nyt 4 -vuotta aikaa ku oltii 6-luokan luokkaretkel Helsingis ni nähtii Antti Muurinen :D
Tästä tuli mieleen kun pari vuotta sitten ruotsin risteilyllä tuli oltua, niin olipas Muurisen perhe samaanaikaan, jonoteltiin laivasta pois vierekkäin. :kuola:

Teemu Selänne tuossa noin kuukausi sitten. Oli poikansa kanssa Helsinki-Vantaan lentokentällä. Suostui antamaan nimikirjoituksia ja kuvan ottamiseen. Hyvän kuvan antoi itsestään, kovin mukavalta hepulta vaikutti.

Pvm: 5.6.2007
Paikka: Porthaniassa oleva kirjakauppa, Helsinki
Kohde: Presidentin seksiorja, tunnetaan myös nimellä Kunnia(my ass)tohtori Pentti Arajärvi.

-Timo Rautiaisen näin kerran yhdessä Jyväskylän musiikkiliikkeessä. Kävi ostamassa kitarankielet. Muutamia vuosia aikaa.

-Simo Salminen Jyväskylän Anttilassa pari vuotta sitten. Vanhentuneen oloinen kovasti.

-Kummeleista tuttu Heikki Vihinen Jyväskylässä joskus vuosia sitten. Helvetin iso äijä!

Jasper Pääkkönen pyörähti eilen illalla Jyväskylän Bar Soolossa.. ihmetystä vähän hertti Jasperin nenän ja ylähuulen väliin kasvaneet pensselit.

Anette Olzon ja Teppo Numminen, Hki-Vantaa lentosteissi

Viimeksi tsadiin lentäessäni näin Loortin aka Tomi Putaansuun samassa koneessa. Iik.

Launtaina Vantaalla Ac Vantaa - Stars, Lahti 3. divisioona. Ac Vantaan huoltajana Tuomo Ruutu.

Itsekkin näin Tuomon Berliinissä lentokentällä viime kesänä. Oltiin mm-kisoja katsomasta tulossa. Sieltä sekin oli varmaan tulossa. Aika kova futismieskin se mun käsityksen mukaan.

En ihan uskaltanu mennä juttelee. :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom