Näin sen julkkiksen... ehkä

vallu valpio oli samassa luokkakuvassa laivalla, kaveri ekassa kuvassa oli ottavinaan suihin valpiolta ja sit toisinpäin (housut jalassa toinen polvillaan toisen edessä ja seisaallaan olevan selkä viistosti kameraan päin). kaikki kännissä tuli hauskoja kuvia :) oli salatuista eläimistä joitain siellä ja idolssin mies juontaja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Apocalyptican Eicca, Dingon Neumann, Olli Jokinen ja iskelmästara Jukka Kuoppamäki vajaa viikon sisään. Muut Itiksessä, Jukka junassa.

Näin sen Käenpesän Kaisan (en muista oikeeta nimeä) Agrimarketissa. Katoin vähän aikaa, et voiko se olla se, mut kyllä se oli.

Niin ja Ville Itälän joskus yisllä luokkaretkellä Rossossa. Se ei mahtunut seurueineen syömään, kun me koululaiset oltiin vallattu koko paikka. Sitä vähän hymyilytti koko tilanne. Se ohjattiin johonkin toisaalle istumaan.

oon ollu Ben Zyzkso... sysko... ztysko tzys... :curs: Sen kansanedustajan kans samassa hississä joskus pentuna eduskuntatalolla!
edittiä: Niin ja Leo Lastumäki on syntyny kilometrin päässä mun kodista :arvi:

Sepi Kumpulainen (ehkä) Tampereella Groovessa pe, heh. Ja Matti Nykänen Särkänniemessä lauantaina. Huh huh :).

Juha Mieto kävi täällä tänään. Täällä oli nämä järjestyksessään 25. kotiseutujuhlat ja Mietaa oli käyny niissä ensimmäisissä ja nyt näissä. Joku soutukisa oli vissiinkin ollu, mutta enpä sitä kerennyt katsomaan.

Henry Saari tuli RMJ:ssä nähtyä.
Kaveri: Toi sälli näyttää ihan Henry Saarelta
järkkäri: Ei se vaan näytä.. Se ON Henry Saari
Minä: Wau...

Fantomasin solisti tuli pari vuotta sitten Ruis Rockissa puhumaan mulle Rammsteinin keikan jälkeen. Kysyin siltä monta kertaa oliko se Fantomasin solisti, mutta kielsi joka kerta. Lopussa erotessamme se puhui jotain, että olisin oikeassa:) Olen kokoajan epävarmempi, että se sälli todella oli Fantomasin solisti :D

Fab Fiven Tommin vaimikäsenytolikaan, se pyöräili Iso-Roballa pyörällä joka näytti ainakin 30-vuotiaalta.

Tuomari Nurmio käy Veeruskassa syömässa..ja niin käyn minäkin.
Joku päivä hiivin juomarin taakse ja huudan PUNAINEN PLANEETTA hänen korvaansa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom