Näin sen julkkiksen... ehkä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tommi Evilä Downin keikalla. Olisi ollut varmaan rahaa tarjolla Seiskalta kuvasta, jossa nuoren urheilevan Suomen idoli seisoskelee rööki huulessa, tuoppi kädessä ja Panteran Far Beyond Driven paita päällä, jossa on koko etupuolen kokoinen kannabislehden kuva... :D

-ville- sanoi:
Juha Mieto tuli nähtyä...aika pitkän huiskee kaveri...:)
Kauheen kokonen rölli. Tuli vastaan tossa jokin aika sitten kun olin lähdössä tästä kotonurkilta sauvakävelylenkille. :nolo:
Oikeen pysäytti ja myhäili, että "nostasin hattua kun noin reippahasti tullaan vastaan, mutta kun ei oo hattua laisinkaan, hohohoo" ja taputti olkapäälle.

Ja sitten tän päivän bongaus: Kärtsy Hatakka Ruoholahden metroaseman liepeillä.

Ellen Jokikunnas tuli tänään bongattua miesten vessasta, Tracy Chapmanin keikalla finlandia talossa.

Alangon Ismo muutama päivää takaperin salin pukkarissa.

Niin ja olihan samaisella keikalla se Kaurismäen uusimman leffan päähenkilö (en muista nimeä, se viiksekäs vaksi)
Sekä radiossa josku tiuhaan soinut Katriina Honkanen, meniköhän tämäkin nimi pieleen.

Olette kuitenkin uteliaita, naisten vessaan isot jonot.
Pienoinen pettymys varmaan sillä aika moni kuvittelee kai hänet hieman toisiin..

-ville- sanoi:
Juha Mieto tuli nähtyä...aika pitkän huiskee kaveri...:)
Oon kans ite tässä pohojanmaalla törmänny pariin kertaan kyseiseen hemmoon, on kyllä jyhkee äijä :hyper:

Ja se parta :rock:

-Danny käveli verkkareissa vastaan munkan postissa jokin aikaa sitten..
- Näin bigbrotherin Pertun yhen baarin vessassa ja vedin sitä korvasta aika lujaa, katto mua irvistellen ja sano "Ai vittu, mitä sä teet". (puolustukseksi pitää sanoa, et olin ihan naamat).
- Helvetin lähellä kerran, etten ajanu Andy McCoyn päälle kerran
- Lehtisen Jere käy samalla salilla aina kesäisin...

Näin Blondi tuli taloon -sarjan Niko Sinervän. Ravintolassa. :jahas:

Viime vuonna näin Viktor Kalborekin Imatran big band -festivaaleilla. :jahas:

Ja sokerina pohjalla:

Jokin aika sitten bongasin Eppu Nuotion Suomalaisessa kirjakaupassa. :jahas:

Autenttinen kuva jatkoilta: http://img489.imageshack.us/img489/102/eppunuotio33wr.jpg

Eli ei tässä ihan turhia jamppoja olla.

Salkkareiden Roomeon Kampin edustalla. Samanlaisella asenteella oli matkassa kuin salkkareissaki. Jotai se pahisteli siinä sen kavereille. Ei helevetti ku rupes naurattaan

Unelmakämppä 2006 voittajan (yllättäen) Rovaniemellä. Sen pahemman puoliskon eli sen miehen, joka vaikutti ihan yhtä ärsyttävältä kuin siinä ohjelmassaki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom