Näin sen julkkiksen... ehkä

Jaa täällä on tämmönenkin tredi...
No Paris Hilton ja sitten se iso tummaihoinen kaveri Matrixista tuli bongattua LA:ssa syyskuussa.

Tuosta ekasta piti ottaa oikein kuvakin ja taas tuosta toisesta en tehnyt muuta kuin ihmetellyt sen koiraa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
En, tosin olen jutellut Jasperin tyttökaverin kanssa, sillä on semmoinen Ragdoll kissa, vallan söpö(se kissa, siis se eläin)

Eipä se tyttöystäväkään mikään paha ole!

Törmäsin Rakel Liekkiin ampumaradalla.

Kärsin laukauksen karkaamisesta koko vuoron ajan ja aiheutin tarkoituksettomasti hämmennystä läsnäolijoissa ratavalvojan komennettua "Liikkuvat taakse!"
:jahas:

Vahvasti Kirkan näköinen herrasmies bongattu Espoossa Olarin S-Marketissa aamupäivällä. Oli jonkun nuorehkon punapäisen neidin seurassa, tytär kenties?

Jere Karalahden ja Henry saaren:hyper: Pata ässä:ssä. Mikä siinä ässässä oikein kiinnostaa julkkiksia?:rolleyes: en tajuu

Orid sanoi:
Salkkareiden Ossi/Hunksien Sami hakkaa just meidän pihasa mattoja :)
Mä oonkin treenannu Samin "kanssa", se oli mun vieressä kerran samalla salilla stadissa...meikäläiseltä meni pasmat ihan sekaisin...:kuola:

Nukuin juhannuksena 2004 jasmin mäntylän ja jonkun liikemiehen seinän takana motellissa. Kauheeta miltä se akka kuulostaa ku se näyttelee orgasminsa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom