Näin sen julkkiksen... ehkä

Stockholm ravintolassa: Antti S. sekä Marika Fingeroos, hyi vittu mikä kotka, tissit olivat isot ja ne roikkuivat navassa asti. Siis ei jumankauta miten ne roikkuivatkaan :urjo: Aika kana tuo oli muutenkin tai siltä ainakin vaikutti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mansessa baarissa kerran ollessa tuli joku nätinnäköinen muija jututteleen ja kyseleen kaikkee. En oikein lämmennyt, oli muuta puuhaa (lue kaljan ottoa) :) myöhemmin kuulin sen olleen Jenni Ahola :) No kaikkee sattuu :)

Keittoo otettu Miljoonasateen poikien kanssa, SVM messissä, muutaman SM kehonrakentajan kanssa ja Rusin Alpon kanssa :)

Kaikkihan tää lähti siitä juhannuksesta jolloin jousuin väkisillä kuunteleen Kari Vepsää. Pitkä on alamäki olluna :)

Piilin Tiian ja Jutta Valtonen kanssa rupateltu pitkät tovit.

Levillä sooseissa nimeltämainitsemattomia jotka yläparrella sitten painivatkin keskenään illan tiimellyksessä :) Kunnon Osseja :D

Willmanin Heidi aamupalall viereisessä pöydässä miehesä kanssa. Nätti plikka livenä.

Noh jospa se tästä.

http://www.seiska.fi/jenniahola/

jenniahola.jpg

Et lämmenny? No kova on sisu sulla :)

torsti sanoi:
Mansessa baarissa kerran ollessa tuli joku nätinnäköinen muija jututteleen ja kyseleen kaikkee. En oikein lämmennyt, oli muuta puuhaa (lue kaljan ottoa) :) myöhemmin kuulin sen olleen Jenni Ahola :) No kaikkee sattuu :)

Oliks se sita Homo kaljaa vai...?

Mulle kavi vahan samanlainen tapaus kerran.. olin nudistirannalla ja joku natinnakoinen muija tuli iskee mua. Mulla oli muuta puuhaa (lue: masturboin). Myohemmin kuulin etta se oli Pamela Andersson. Voi hitsi!

Ja ei sitten herneita nenaan, huumorilla, jooko? :kippis1:

Joo ei sitä kaikille antaiduta :) Pitää olla hiukan selkärankaa sentäs :)

Tai rehellisesti sanottuna oli niin paha kanuuna että pelotti kaikki :) Aivot jäässä niin ihmettelin et mitä se mulle höpöttää :)

Tarja Turusen keikalla ja sen jälkee samas paikassa syömässä. Ja nyt on taskussa sen omistusnimikirjotus. Ja uskokaaa pojat, se on livenä vielä kauniimpi kun kuvissa... :haart: :haart: :haart:

En jaksanu lukea topiccia läpi, mutta uskoisin että tämä on tullut esille täällä jo aijemminkin...jos ei niin hyvä

Eli näin KIRKAN! ihka aidon Kirkan näin stadikalla...siis Kirka oli lenkillä siellä ja se hölkkäs vastaan....paidan etumus tietysti (kuten koko ukko) yltäpäältä hiessä...Kirkamaiseen tyyliin

Tapaus sattui monta vuotta sitten (olin pikku-poika)...olin sillon kesälomalla vierailemassa Helsingissä....eipä muuta

Tästä on jo muutama kuukausi aikaa mutta samalla salilla bongattu itse Arvi Lind, saattoi olla myös joku muu mutta yhdennäköisyys oli suuri.

Joskus vuosituhannen vaihteen tienoilla näin Rouva eduskunnan puhemies Riitta Uosukaisen Imatran urheilutalon kuntosalilla. Oli joittenkin jakkupukutätien kanssa jollain tutustumiskierroksella kyseiseen laitokseen. Kävivät ykköset päällä siinä pyörähtämässä.

Summasen Petteri sattui samaan hissiin Hakaniemen Cokis-centeriin. Oli menossa pelaamaan säbää...

Toni Wirtasen näin pukkarissa. :) Puhuttiin jopa. :D Kuulemma just alotellu tuon sälillä käymisen...(Sen kyllä huomas. :) ) Illalla oli sit Apulannan konsertti nii oli tullu reenailee enne sitä..

Perusasia sanoi:
Toni Wirtasen näin pukkarissa. :) Puhuttiin jopa. :D Kuulemma just alotellu tuon sälillä käymisen...(Sen kyllä huomas. :) ) Illalla oli sit Apulannan konsertti nii oli tullu reenailee enne sitä..

Toni tykkää käydä pumppailemassa. Ei se nyt ihan märkäkorva ole, viimeksikin vietti laatuaikaa Kuopion Kuntostudiolla täällä keikalla ollessaan. :)

Meiän kuntosalilla oli treenaamassa kovasti Ville Tiisanojan näköinen mies. Iso oli, ja penkissä 160 kg oli kevyttä kamaa. Verryteltiin vierekkäin kuntopyörää polkien.

Juu, viime viikonloppuna käväisin Tampereella katsomassa yksiä kisoja. Poistuessani ja taksia odotellessani ohi käveli Arsi Harju.

Julkkiksia kai nämäkin.

No joo, onhan noita tullut nähtyä jo kohta tähän 43 vuoden ikään mennessä ---->Paula Koivuniemi, Arja koriseva, Ressun kanssa on tullut joskus ryypättyä ravintola killassa turussa tai itse asiassa olihan siinä koko Bogart yhtye silloin paikalla, Markku Aro, Reijo Taipale, Vesa-Matti Loiri, Ville-Veikko Salminen, Michael Monroe nyt näkyy vähän väliä turun katukuvassa ja Remun luona on tullut jopa käytyä ja istuttua tunnin verran kylässä malmin aikoihin. Niin joo ja käyhän Nummistot samalla salilla kuin minä, eli Ilkan kanssa on tullut höpistyä saunassa.

Itellä aika säälitävä bongaus. Näin rautatieasemalla yhden Äm-irc videon tytöistä. Sen tummahiuksisen. En pyytänyt nimmaria :D

Julkkiksia.
Tunsin nuorempana Salkkareiden Ossin.:rock:
Janina Frostellin kanssa olen istunut samassa pöydässä.
Wahlströmin Ewan olen nähnyt useasti porvoossa.
Sarasvuo piti meille luentoa.

Simo Rantalaisen näin viime kesänä hetkeä ennen Simon pieksäjäisiä.

Halme on kanssa Porvoossa aika tuttu näky.

Edit: näitähän riittää Jutta Jussilan olen nähnyt monesti Porvoossa

Edit2: Ja Miken näin Cage4 näytti ihan siltä kuin se olisi treenannut sielläkin jalkoja.

Seppo Räty treenailee poikansa kanssa usein samalla salilla. Yhtenä kertana sitten Sepon poika katkerana selitti jollekin kolmannelle että perkele ku ukko oli jo 13 vuotisena pakottanut tekemään maastavetoa jollain helvetin kyynärotteella ja oli jääny sit "traumat" siitä. Seppoha siihe vaan heitti et "No humalapäissään käskin pojan treennoommaan". Nosti kyllä hymyn huulille :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom