Näin sen julkkiksen... ehkä

joo eli näin eilen Reijo "Reiska" Pasasen ja tutkaparinsa Jarkko Hinkkasen (muistinkohan nimen oikein..) Jyväskylän jäähallissa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
syclone sanoi:
Jaa täällä on tämmönenkin tredi...
No Paris Hilton ja sitten se iso tummaihoinen kaveri Matrixista tuli bongattua LA:ssa syyskuussa.
Uuu uu jätkä näki Fishburnen!

Sauli "Sale" Niinistö tankkaili eilen jotain CR-V:tä kivenlahdentien Nesteellä Espoossa.

Jerko sanoi:
Sauli "Sale" Niinistö tankkaili eilen jotain CR-V:tä kivenlahdentien Nesteellä Espoossa.
Omaansa, semmosella ökyautolla tää kaikkista porvarein porvari ajelee. :rolleyes:

:)

Jerko sanoi:
Ehditkö näkemään oliko hienot duunarinnahkapenkit???? Oon vähän kuullu huhua... :uhrilampaathymiö:

Saimi Nousiainen ja Ninja Sarasalo samassa takahuoneessa joskus marras-joulun lähettyvillä.

Aikaisempia bongauksia: Heidi Wilman, Piritta Hannula, Marianne Harjula, Anna Strömberg ja Hunksien pojat samassa takahuoneessa. Kim Herold samoissa pippaloissa. Ja joissain yhteyksissä Susanna Sievinen. Nina Herala.

Joskus kaivarissa backstagella(olin kahvitarjoilijana:D) Noh, ööh...paljon julkkiksia Jasper Pääkkönen, Nylonbeat, yms.

Muuten vaan bongattu: Karita Tuomola, Jenni Dahlman, Harri Haatainen, Remu, Lola Odusoga samassa ratikassa mun takana.

Aikaisempia tuttuja: missi-Susanna Laine
Joo, ja Tarja Halonen Bongattu meijän koulussa:lol2:
Hö.
Miksen voi Bongata voik George Clooneytä tai Brad Pittiä??:D:evil:

Edit: Saimi Nousuainen vaikuttaa tosi hauskalta, fiksulta ja mukavalta ihmiseltä. Samoin Missit Piritta Hannula, Susanna Laine ja Marianne Harjula ovat todella mukavia.

Colin McRae Nesterally 05:n iltatunnelmissa Jyväskylän keskustassa. Pari sanaa tuli vaihdettua. Colin kysyi mistä täältä löytää parhaiten naisia, vaikka sillä oli ihan järkyttävän hyvännäköinen minihame-kisu kainalossa. Ihme kaveri.

Greenpeace sanoi:
Colin kysyi mistä täältä löytää parhaiten naisia, vaikka sillä oli ihan järkyttävän hyvännäköinen minihame-kisu kainalossa. Ihme kaveri.
Colinilla oli siis vain YKSI järkyttävän hyvännäköinen minihamekisu kainalossa. Ei tuo kysymys nyt niin ihmeelliseltä vaikuta.

Joskus syksyllä bongasin Jouko Ahosen työpaikkani ruokalasta. Tuli heti mieleen Monty Pythonin Mr. Creosote.

Kolmisen viikkoa sitten istuin kymmenen minuuttia Jari Sillanpään vieressä lentokoneessa, kunnes hän lähti businessluokkaan.

Sofi Oksasen spottasin kerran Manalassa. Viskasi kaljat häntä ärsyttäneen äijän päälle.

Tarja Halonen on kävelly vastaan kerran :D ja sitte oon soittanu rumpuja levyraadin entiselle juontajalle Raakel Lignellille (miten sukunimi sitten meneekään). Mitäs muuta...aijoo näin Beats & Stylesin esiintymäs ja kävin pyytää nimmarin ja vaihdoin pari sanaa :D Tenkasen ja Kristiinan kans oon ollu kuvas...ei kai muuta

Deathchainin Bobby Undertakerin mummonsa kanssa Kuopion Carlsonilla jokin aika sitten.. :D

Mike sanoi:
Matti-Esko Hytönen bongattu usein Malminkadulla lenkillä, on meinaan kynä jätkä.

se äijä on lenkkeillyt sitä samaa lenkkiä vähintään 10vuotta. melkeen joka aamu tuli vastaan sillon kun vielä kävin sitä koulua.

Salkkareitten Ami bongattu moneen kertaan salilla. Eikös sen olis helpompaa liittyä siihen oman kotitalon kellarissa kokoontuvaan Rikun ja Ossin bodirinkiin ;) .

SleepMasa sanoi:
Jääkiekkoilija Janne Niinimaa nähty viime sunnuntaina salilla kuntopyörän kimpussa. Tai siltä se minusta näytti.
Näytti kuntopyörältä? Vai olisiko kysessä mahdollisesti ollut esim. soutulaite?:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom