Näin sen julkkiksen... ehkä

Näin itseni peilissä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noita "body-maailman" julkkiksia näkee täällä Kuopiossa harvase päivä. Boogie ja Kokkonen treenailee samalla salilla, Jerry Ossin oon nähny myös salilla ja Henkan ovelta se kattelee välillä munki työpisteeseen. Pappa Heikkisen näin kans vähän aikaa sitten ja Ano Turtiaisen. Saa kohta lopettaa nää bodihommat ja alkaa harrastamaan jotain muuta, jossa voi bongailla taas sen lajin huippuja :) . Hiihtelynki lopetin, kun bongasin Myllylän ja Kirvesniemen. Kaisa Variksen kanssa olin juttusilla ja näin Milla Jauhon auton ;) .

Mä luulen että olen nähnyt Hannu Karpon :lol2:
Ei ollut karvalakkia päässä mutta sellainen lierihattu, mitä se myös käyttää.

Tästä olen todella ylpeä :D

niin joo ja Marika Fingerroos nähty sen ex-Janinsa kanssa Ilmajoen Sokkarilla karkkihyllyllä. Marika sano Janille et 'Osta mulle karkkia' ja Jani siihen että 'En osta ku mullei oo rahaa.Mikset osta ite?' Marika alko sit tinttailemaan ku pikkutyttö. Huh huh.

tuli muutama vuos sitten pelattua lätkää kerran pari viikos salin ohella ja siin joukkuees ny oli julkkiksia jonkin verran.. oli esim. soppamies syrjänen, waldo, rytsölan jaakko, miku santavirta...ajeli silloin jotain pikku formuloita nykyään kait kiihdytysautoi tai jtn rata-autoi.., thomas johansson jne jne.. ja tollasia seiskan sivuilt tuttuja pikkujulkkiksia..
taispa siel kesäisin muutama nhl pelaajakin käydä höntsäämässä..
tavallisia ihmisiähän noi julkkikset on! :rolleyes:

Wondadog sanoi:
Yksi INDX:n (eli Popstars 2:n poikabändin) jäsen treenaas samalla salilla :)

en haluaisi etes tunnistaa minkään typerän formaatin poikabändien jäseniä.. :curs:

Pelles sanoi:
en haluaisi etes tunnistaa minkään typerän formaatin poikabändien jäseniä.. :curs:

Äläs ny. Meillä oli töissä yhden koneen kyljessä pitkään Jacksonin kuva. Siinä se meitä katseli ja hymyili. Jos jokin asia vitutti oikein rankasti, vain vilaus Jacksoniin ja heti tuli parempi mieli :hyper:

Känninen petteri ahola tai ahomaa -mikälienee eilen yöllä hörhöilemässä meidän pihassa ,etsien jasper pääkköstä :rolleyes: Yllättäen mike ei tiennyt keitä nää kumpikaan ees oli :D

Teresa de Rita Cavlek bongattu tänään miehensä kanssa samasta leffateatterista katsomassa Flightplania kuin minä...:D

Äsken saatu todella kovan luokan bongaus!
Big Brotherin Antin isoveli, se joka oli eilen telkkarissa, oli itiksessä syömässä kiinalaista jonku naisen kans!! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom