Näin sen julkkiksen... ehkä

Panzerfaust sanoi:
Näytti kuntopyörältä? Vai olisiko kysessä mahdollisesti ollut esim. soutulaite?:hyper:

Ei ollut soutulaite. Vaikka se parhaiten nauraa jolla on paras lääkitys niin väitän, että kuntopyörää se polki eikä soutulaitetta. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Urheiluruudusta se toinen blondi, ei Viivi eikä se silmälasipäinen vaan se yksi joka on joissain muissakin tv-jutuissa ollut bongattu Pakkiskaupalla. Tuli hakemaan duunikaverilleen Pakkiskamaa, hupparia, pipoa jne. kun se duunikaveri kuulemma roikkuu pakkiksella aina duunissa.

Samoin bongattu se rikosraportin häiskä kalevankadulla.

Mike sanoi:
Urheiluruudusta se toinen blondi, ei Viivi eikä se silmälasipäinen vaan se yksi joka on joissain muissakin tv-jutuissa ollut bongattu Pakkiskaupalla. Tuli hakemaan duunikaverilleen Pakkiskamaa, hupparia, pipoa jne. kun se duunikaveri kuulemma roikkuu pakkiksella aina duunissa.
.
Kirsi Alm?

Mike sanoi:
Urheiluruudusta se toinen blondi, ei Viivi eikä se silmälasipäinen vaan se yksi joka on joissain muissakin tv-jutuissa ollut bongattu Pakkiskaupalla. ..
Ööö... Laura Ruohola? Se joka on TimeOutissa?

Janina Frostelia oon moikkaillu joskus, muita julkiksia en tunne suomesta ;).
Janina rulez :)

Edittiä. Tai no onhan mulla Teemu Selänteen nimmarit Winnipeg jezin fani kortissa eli sekin on tullut nähtyä.

Kerran tuli kotikaupungin paikallisessa räkälässä "pastori Silli" (Erkki Saarela) ovella vastaan käsipäivää ja hyvää iltaa toivottaen. Mitähän se täälläpäin teki..?

Äskeisellä kirjasto / kauppareissulla bongasin Njassan useampaan otteeseen. Heppu teki toimensa samoissa paikoissa ja samassa järkässä ku mä.

Mik99 sanoi:
Raimo Helmisen viime torstaina Viking Linellä. :thumbs:
serkku taisi olla tuolloin samalla laivalla. sielä oli ollut koko ilveksen porukka vähän juhlimassa:D mutta sitten itse näin raksa messuilla itse remontti reiskan:rock: ja riitta väisänen on tullut pari kertaa nähtyä lahden prisman hesessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom