Näin sen julkkiksen... ehkä

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Panzerfaust sanoi:
Näytti kuntopyörältä? Vai olisiko kysessä mahdollisesti ollut esim. soutulaite?:hyper:

Ei ollut soutulaite. Vaikka se parhaiten nauraa jolla on paras lääkitys niin väitän, että kuntopyörää se polki eikä soutulaitetta. :)

Urheiluruudusta se toinen blondi, ei Viivi eikä se silmälasipäinen vaan se yksi joka on joissain muissakin tv-jutuissa ollut bongattu Pakkiskaupalla. Tuli hakemaan duunikaverilleen Pakkiskamaa, hupparia, pipoa jne. kun se duunikaveri kuulemma roikkuu pakkiksella aina duunissa.

Samoin bongattu se rikosraportin häiskä kalevankadulla.

Mike sanoi:
Urheiluruudusta se toinen blondi, ei Viivi eikä se silmälasipäinen vaan se yksi joka on joissain muissakin tv-jutuissa ollut bongattu Pakkiskaupalla. Tuli hakemaan duunikaverilleen Pakkiskamaa, hupparia, pipoa jne. kun se duunikaveri kuulemma roikkuu pakkiksella aina duunissa.
.
Kirsi Alm?

Mike sanoi:
Urheiluruudusta se toinen blondi, ei Viivi eikä se silmälasipäinen vaan se yksi joka on joissain muissakin tv-jutuissa ollut bongattu Pakkiskaupalla. ..
Ööö... Laura Ruohola? Se joka on TimeOutissa?

Janina Frostelia oon moikkaillu joskus, muita julkiksia en tunne suomesta ;).
Janina rulez :)

Edittiä. Tai no onhan mulla Teemu Selänteen nimmarit Winnipeg jezin fani kortissa eli sekin on tullut nähtyä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kerran tuli kotikaupungin paikallisessa räkälässä "pastori Silli" (Erkki Saarela) ovella vastaan käsipäivää ja hyvää iltaa toivottaen. Mitähän se täälläpäin teki..?

Äskeisellä kirjasto / kauppareissulla bongasin Njassan useampaan otteeseen. Heppu teki toimensa samoissa paikoissa ja samassa järkässä ku mä.

Mik99 sanoi:
Raimo Helmisen viime torstaina Viking Linellä. :thumbs:
serkku taisi olla tuolloin samalla laivalla. sielä oli ollut koko ilveksen porukka vähän juhlimassa:D mutta sitten itse näin raksa messuilla itse remontti reiskan:rock: ja riitta väisänen on tullut pari kertaa nähtyä lahden prisman hesessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom