Näin sen julkkiksen... ehkä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Salkkareitten Paula oli lastensa kanssa päiväkahveella Porvoon Cafe Picnicissä viime viikon lopulla. Tuota "Paulaa" näkee täälä usein lasten kanssa liikenteessä ja toinen jonka bongaa tämän tästä on Merja Larivaara ja Kari-Pekka Toivonen.

Bodom-casen asianajaja Heikki Lampela bongattu Hakaniemestä pienen poikansa kanssa :D meinasin heittää kommenttia asiasta...no en ehkä sittenkään... :jahas:

Haataisen Harri tempo penkissä kevyttä sarjaa jalat ysikympissä aina satakymmenellä kilolla Töölö Gymillä i dag. Ohimennen ulkopuolisena keskustelusta kuulin, että kasikymppiin oli keihäs lentänyt tässä lähiaikoina jossain joskus. :thumbs:

Kwanin Tidjan kahvittelemassa Pakkiksen kaupan liepeillä.

Tästä on jo hieman aikaa, mutta eräänä lauantai-iltana Ben Zyskowicz kotonaan pyjamassa katsomassa Itse Valtiaita. Oli kuulemma hauska sarja. :)

jtt1983 sanoi:
Risto kaskilan bongasin itä-pakilassa kun olin siin kaivamas talon pohjaa.

Ei taida olla kovin iso julkkis kun en mä ainakaan miestä tunne.
Mun unelma olis nähä joskus Risto Kaskilahti. Siinä vasta mies ;)

Jone Nikulan bongasin tossa lasipalatsin eessä alkuviikosta.Siinä ois hyvä paikka muutenkin bongailla julkkiksia kun siinä niitä aina pyörii..

amf sanoi:
Ei taida olla kovin iso julkkis kun en mä ainakaan miestä tunne.
Mun unelma olis nähä joskus Risto Kaskilahti. Siinä vasta mies ;)
No se on siin elixri ohjelmas ja se on siinä ohjelmas. Kaisen voi julkkikseks laskea :D

Mää näin kerran junassa sen tytön, joka esitti siinä "blondi tuli taloon" sarjassa sitä perheen tyttöä. Mut siitä on jo aikaa. Paljon.

Tiia Piilille annoin pingispallon viime viikon perjantaina. :D Sen lisäksi tuli istuttua leffaa odotellessa Nyströmin siskosten vieressä.

jtt1983 sanoi:
No se on siin elixri ohjelmas ja se on siinä ohjelmas. Kaisen voi julkkikseks laskea :D

Yritin siis sanoa, että varmaankaan et nähnyt Risto Kaskilaa vaikka niin sanoitkin vaan näit ehkä juurikin mainitsemani Risto Kaskilahden joka on tuttu mm. ohjelmista Elixir ja Se On Siinä...

Wildemar sanoi:
Haataisen Harri tempo penkissä kevyttä sarjaa jalat ysikympissä aina satakymmenellä kilolla Töölö Gymillä i dag.

Harri bongattu tänäänkin samasta paikasta. Näyttää ainakin treenaavan ahkerasti.

Ei nää kai mitää julkkiksia oo mut suomen U-20 maajoukkeen lätkäpelis suomi-venäjä summanen,aravirta ja muutama nhl scoutti :D!!!

Bodomin Aleksi Laiho oli vähän aikaa sitten Itiksen Cittarissa, jos en nyt ihan väärin nähnyt, kun pipo oli herralla niin syvällä päässä.

Muutaman päivän sisällä nähtyä:

-Mikko Kivinen Herttoniemessä (romu)vaihtoautopihalla.
-Jukka Salin ( oikeaa nimeä en tiedä, eikä tarvikaan, kun se on Salinin Jukka ) Herttoniemen ÄäsMarketissa.
-Levyraadin Njassa (?) Itiksen CityMarketissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom