Näin sen julkkiksen... ehkä

Koitetaas panna paremmaksi. :) Ollut Empun ja Tuomaksen (nightwish)kanssa katsomassa Popedaa!
Ollut kahvilla Elisabeth Rehnin kansssa.
Kätellyt miestä joka teki ruumiinavauksen Marilyn Monroelle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
fitnesspimu sanoi:
- Olen ollut samalla yläasteella Janita Janatuisen kanssa :lol2: Eipä kyllä uskoisi enää samaksi tytöksi! :david:

Kummoinen Janita J. sitten oli yläasteella? Eturivin nipo? :)

blashyrkh sanoi:
Kummoinen Janita J. sitten oli yläasteella? Eturivin nipo? :)

Eipä kyllä kummoinen :D Täysin erinäköinen, tumma! Ei hänellä ainakaan silloin ollut jumalatonta rintavarustusta. Kuului luokkansa "pahiksiin".

On hän ainakin kasvoiltaan kovasti kaunistunut. Ei todellakaan tunnistaisi samaksi ihmiseksi.

En muista menikö hän naimisiin vai vaihtoiko huvikseen nimekseen Janatuisen.

Mä oon pitäny Karita Tuomolaa vyötäröltä ihan kylki kyljessä ja vielä ihan luvan kanssa!

Mä oon pelaillu Wickholmin Janin kans futista,jutellu monesti miehen kanssa joka on kuksinu Jessica Simpsonia :D
Niin ja vloppuna olin asuntomessuilla Viuhkolan Jarin 'kanssa'...

Jullikka sanoi:
Mä oon pelaillu Wickholmin Janin kans futista,jutellu monesti miehen kanssa joka on kuksinu Jessica Simpsonia :D
Niin ja vloppuna olin asuntomessuilla Viuhkolan Jarin 'kanssa'...
Milloin me muka ollaan juteltu? :jahas:
Pakko kysyä, kehen muuten viittaat?

Eilen käveli Mattieko Hytönen vastaan, satavarma oon asiasta! Naama oli ku kuolemalla ja kroppa ku Arskalla:D

edit. Siis Mattiesko! :lol2:

Ai niin ja reilu vuos sitten juotiin limpparia Tony Halmeen kanssa ja juteltiin treenijuttuja:) Siinä sitten pikkupojat seuras vierestä ku eivät uskaltaneet tulle juttelemaan:D

Yhtä#Hauista sanoi:
Ai niin ja reilu vuos sitten juotiin limpparia Tony Halmeen kanssa ja juteltiin treenijuttuja:) Siinä sitten pikkupojat seuras vierestä ku eivät uskaltaneet tulle juttelemaan:D
:offtopic: Voit editoida postejasi 10 minuutin ajan lähetyksestä.

Fighter1157 sanoi:
Mä oon pitäny Karita Tuomolaa vyötäröltä ihan kylki kyljessä ja vielä ihan luvan kanssa!

Tuliko hieno fanikuva :)?

Mä tein ilmoituksen eversti O.R Bäckmanille, Mannerheimin adjutantille kun se kävi vierailemassa eräässä sotilaskohteessa kaffella. Jumalauta se oli iloinen kun särrrmä solttu muisti vanhaa aseveljeä ja vielä kyseli että mistäs päin [sukunimi] on kotoisin kun noin viimeisen päälle herrasmies on. Siinä vielä käsiä puristeltiin ja jutusteltiin jonka jälkeen lopulta sitten tiemme erkanivat. Kaksi suurmiestä oli tavannut.

Miehestä lyhykäisesti:
Marskin adjutantti

Mies, joka hankki kotinsa sisustukseen sopivat taulut keskieurooppalaisilta taidekauppiailta sen mukaan, sopivatko mitat seinäpaneeleihin. Mies, joka vahvisti perustuslain, koska se oli parasta kansakunnalle, vaikka ei kaikista kohdista pitänytkään.
Tällainen mies oli Suomen marsalkka Carl Gustav Emil Mannerheim eversti Oswald Rafael Bäckmanin mielestä. Tinkimätön periaatteen mies, jolla oli myös hyvin inhimillinen ja humoristinen puoli. Bäckman tietää sen kokemuksesta hyvin, sillä hän oli neljä vuotta Mannerheimin adjutantti.
Ykkösdokumentti Marskin adjutantti perustuu nyt jo 91-vuotiaan adjutantti Bäckmanin henkilökohtaisiin muistoihin Suomen mahtimiehestä. Bäckman todisti Suomen kohtalon hetkiä aamusta iltaan, seitsemän päivää viikossa, silminnäkijänä ja kuulijana, kirjaimellisesti olan takaa. Asemassaan hän tutustui Mannerheimin henkilöön ja yksityiselämään ainutlaatuisella tavalla ja todisti hetkiä, jotka ovat jääneet ehkä virallisen historiankirjoituksen varjoon.
Mannerheimin kuoleman jälkeen puolustusministeriön kansliapäälliköksi ylennyttä Bäckmania pyydettiin luetteloimaan marsalkan henkilökohtainen omaisuus ja ryhtymään näin perustetun Mannerheim-museon ensimmäiseksi intendentiksi. Kouvolan sotilaspiirin komentajan paikalta eläkkeelle jäänyt eversti Bäckman muistelee esimiestään edelleen ihaillen: "Määrätty kaipaus ja ihailu on säilynyt, vaikka nehän kissanpojan silmät joskus aukeavatkin, niin kuin minulla, kun menin puolustusministeriöön ja jouduin valtakunnan eri poliittisten suuntien mielipiteitä kuulemaan".

Vejetään tähän yksi tiukka. Japanian Keisari Keisarillisessa palatsissa Japaniassa. Käsi kädessä, sillee söpösti.

Elcaco sanoi:
Milloin me muka ollaan juteltu? :jahas:
Pakko kysyä, kehen muuten viittaat?
Serkkutytön entinen äijä...

Noihin törmäilee kai vähän liikaakin :jahas: tässä joitain ..
Riku Kiri, Tony Halme, Anne Pohtamo, Pertti Ukkola, Riki Sorsa, Ville Tiisanoja,
Markus Pöyhönen, Molli Olli .. en tiedä oikeeta nimee.. se rastapää, Ossi Väänänen(NHL) en tienny että se on julkkis ja rupesin heittää sille läppää yhdellä salilla .. ukko kerto jälkeenpäin :jahas:, mutta se oli tosi mukava .. , Mette Mannonen, Esko Aho ym.poliitikkoja,
Arttu Harkki(Yllytyshullut), Tiina Jylhä, Jukka Virtanen, Eija Vilpas, Anna Eriksson, Kirka, Ellen Jokikunnas, Ripsa Koskinen, Simo Rantalainen ja Henry Saari .. tuli muuten samaan vessaan :D .

Marko Savolainen Sörnäisten rantatien Nesteellä tänään. Mukana taisi olla eräs fitness-typy, joka on ihan kisoissakin ollut. Pieni ja tumma....

Marika Fingerroos klo 23.30 la yönä jossain päin Turun keskustaa. Yllättävän lyhyt oli!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom