Näin sen julkkiksen... ehkä

Lentokentillä törmää ihmisiin:

Erkki Tuomiojan kanssa samalla Lontoonlennolla n kuukausi sitten, muutama vuosi sitten Sauli Niinistön kanssa samalla legillä. Kerran palasin Oulusta samalla reittilennolla kuin Ahtisaari (oli ollut RUL'n 50-vuotisjuhlissa tai jotain). Vieressäni ollut englantilainen kaveri ei aluksi uskonut, kun kerroin koneen odottaneen Suomen presidenttiä, ei kuulemma tapahtuisi ikinä Englannissa the Royal Familyn kanssa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päivitystä. Tänään näin mm. Frankie Fredericksin, Dwayne Chambersin ja Sergei Bubkan.

Juttelin Sergein kanssa:

- Excuse me Mr. Bubka?
- Jesz?
- Would it be possible to shake hands with a living legend?
- Bat ofkoorsz, helou, hau arr juu? Ju wörk hiör?
- Doing great, sir. I remember when I was a little kid and saw you break all those world records.
- Jeesz, those veör priti exciting times...
- I'm sure, sir. It was a pleasure meeting you.

En pese tätä kättä ikinä. Olisi pitänyt ottaa nimmari ja myydä ebayssa se jollekin pässille muutamalla tuhannella eurolla. :D

Tomi you son of a bitch. Tota on jo pahempi pistää paremmaksi. Lol :D

tän threadin vois sulkeekin,eikai kukaan pistä tota paremmaks...

Alec sanoi:
tän threadin vois sulkeekin,eikai kukaan pistä tota paremmaks...

No, mä olen ollut ottamassa kuppia sekä Ernesto Hoostin että parivaljakon Peter Aerts & Rene Rooze kanssa. Nämä oli siis kaksi erillistä tapausta. Hoost ei by the way päässyt Turussa Börsiin sisälle, kun sillä oli sandaalit jalassa. Mentiin sitten siihen lähelle Tinatuoppiin.

Makuasia tietty voiko verrata Bubkaan, mutta kyllä noi herrat kamppailu-urheilijalle on aika staroja.

Asse: No huhhuh! Onko Hoost ihan tuttavasi? Mimmonen tyyppi se oli? Ainakin haastattelujen ynm. muiden perusteella, tuntuu todella mukavalta kaverilta.

Asse sanoi:
No, mä olen ollut ottamassa kuppia sekä Ernesto Hoostin että parivaljakon Peter Aerts & Rene Rooze kanssa. Nämä oli siis kaksi erillistä tapausta. Hoost ei by the way päässyt Turussa Börsiin sisälle, kun sillä oli sandaalit jalassa. Mentiin sitten siihen lähelle Tinatuoppiin.

Makuasia tietty voiko verrata Bubkaan, mutta kyllä noi herrat kamppailu-urheilijalle on aika staroja.

:kippis1: Oliko Aerts leppoisa äijä? Flanellipaita päällä varmaan siemaili olutta.. :)

Tomi sanoi:
Päivitystä. Tänään näin mm. Frankie Fredericksin, Dwayne Chambersin ja Sergei Bubkan.

Miltäs tuo Chambers näytti? Oliko vielä isompi kuin pikajuoksu päivillään? Muistelen että tuli kateltua kaveria telkkarista ja oli lempi juoksijani lähinnä ulkomuotonsa takia. Jostakin löytyy muuten video missä Chambers haastaa Kevin Levronen juoksukilpaan, yllättävän vähän jää Levrone jälkeen.

Joo kerran olen noi kaverit tavannut, kun ne oli vetämässä potkunyrkkeilyleirejä ja silloin pidin niille seuraa sit illalla. Käytiin syömässä ja sit muutamalla bissellä. Nämä oli siis 2 eri vuonna. Keskenäänhän noi jäbät ei ole ylimpiä ystävyksiä, mutta mun mielestä tosi mukavia molemmat. Tosi erilaisia kyllä luonteeltaan. Hoost hiljaisempi ja vakavampi, kun taas Aerts puheliaampi vitsinvääntäjä. Eikä ollu kyllä flanellipaitaa.

Heitänpäs jokusen:

- Tuomas Kytömäki ex-Salkkari oli kerran yhtä aikaa rinteessä Tahkolla
- J.J Lehdon olen myös tavannut joskus vuosia sitten yhdessä laskettelukeskuksessa.
- Pöyhönen ja Haatainen työskentelivät viereisellä osastolla Sport Expossa joku vuosi takaperin. Moikattiin ja parit sanat vaihdettiin , wow! :lol2: , samalla reissulla näin Karita Tuomolan yms. yms.
- Tamara Lundin (R.I.P) ja Alexandru Ionitzan kanssa on parit keikat tullu joskus heitettyä. Myös Maria Lund oli mukana.
- Jenni Dahlman ja Suvi Miinala on tullu nähtyä Miss Suomi 2000 kruunajaisissa hyvinkin läheltä. Också nyk. Vanessa Kurri. Samoin on tullut oltua Marco Bjurströmin kainalossa samoissa bileissä :nolo: (jopa foto muistona)
- Olen ollut samalla yläasteella Janita Janatuisen kanssa :lol2: Eipä kyllä uskoisi enää samaksi tytöksi! :david:

...

sitten parempiin geimeihin eli

- Cameron Diaz, Lucy Liu ja Drew Barrymore Charlien Enkelien maailman ensi-illassa.
- Britney Spears
- The World's Powerfull Man (-2000) Bill, Hillary ja Chelsea Clinton :5:

nämä nyt ainakin muistui mieleen...

No MM-kisoissa noita näkee... :)... eilen avaisissa osa 2. esiintyi kaiken maailman porukkaa... esim. Sergei Bubka kävi keppinsä kanssa hyppimässä ihan siinä kymmenen metrin päässä ja vilkutti...

Vaan eipä näitä kai lasketa kun on oikein maksettu että päästään noita heppuja katsomaan, vai? :rolleyes:

Näin eilen Marko Hietalan apteekissa. Olin jo unohtanut koko asian illalla katsoessani MM-kisojen avajaisia, mutta sit muistu mieleen, kun Nightwish alko soittaa. Oli vielä samat kuteet päällä kuin bongatessani. Itseasiassa oon nähny Hietalan pari kertaa aikasemminkin täällä Itä-Helsingissä.

Arto Nyberg bongattu helsingin rautatieasemalla :hyper:

suortti sanoi:
Näin eilen Marko Hietalan apteekissa. Olin jo unohtanut koko asian illalla katsoessani MM-kisojen avajaisia, mutta sit muistu mieleen, kun Nightwish alko soittaa. Oli vielä samat kuteet päällä kuin bongatessani. Itseasiassa oon nähny Hietalan pari kertaa aikasemminkin täällä Itä-Helsingissä.
Mä bongasin kerran sen Empun parikin kertaa, kun olin hänen kotonaan kahvilla.

N+1 jotain tps:n jääkiekkoilijoita ja jalkapalloilijoita vie tilaa samalta salilta. Kummaa tässä on se, että oli ne 15-v tai 30-v niin käyttäytyminen on täsmälleen samanlaista..

Saku Koivu pitää majaa Suomessa ollessaan tuossa toisella puolella katua (tuli tuosta edellisen viestin porssesta mieleen, kun porsse kadulla kans Sakulla on).

Multilegendaarinen amis5000 videon (kts. viteoita ketju) tekijä (nykyään edesmennyt) oli parhaimpia kavereitani lukiossa.

TJJ sanoi:
höpöhöpöä

Nyt kun tuli lisää näitä mieleen. Noora Vennamo asuu kans viereisessä talossa (erissä kuin S Koivu).

Tommi Läntinen, Lola, Michael Monroe, Andy McCoyn vaimo Angela, Antti Tuisku :D, missikisoissa menestyneitä useampia.

Joitain poliitikkoja, joiden nimiä en tiedä, enkä ole kiinnostunutkaan. Jos jotain voi päätellä niin muutama vuosi sitten lentokoneessa joku salkku hiippari istui viereeni ja kun tulin koneesta pois, vastassa oleva tyyppi sanoi, että tuo on se-ja-se ministeri..

Ei niitä kaikkia muista.

suortti sanoi:
:jahas: :itku:
Mitäs Tarja Haloselle kuuluu, vai etkö ole kerennyt käydä lähiaikoina kylässä?
Toi Emppu-juttu on totta. Tarja Halosta en ole koskaan tavannut. Martti Ahtisaaren kylläkin pari, kolme kertaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom