Näin sen julkkiksen... ehkä

Dreamer sanoi:
-Juttelin James Hetfieldin kanssa Metallican Helsingin keikalla (itse muuten vilahdan Metallican Some Kind of Monster videossa)
No kerro nyt vähän tarkemmin :D Siis jossain backstagella juttelitte vai missä? Mitäs James?

Joo, mä on Metallica-fani :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
AK_ sanoi:
No kerro nyt vähän tarkemmin :D Siis jossain backstagella juttelitte vai missä? Mitäs James?

Joo, mä on Metallica-fani :rock:

Olin eturivissä Oulukylässä ja sitten se huusi mun suuntaan että "Are you thirsty?" ja heilutteli oluttuoppia. Sitten kun huusin että "YEEEESSSS!!!" niin se heitti sen tuopin sisällön mun päälle :D

Näin eilen tennispalatsissa Teresa De Rita Cavlekin (meniköhän ees sinne päin toi nimi... :nolo: ) ja popstars bändi Janesta Mian.

Kaverini (mies) on suudellut Jari Sarasvuota suulle... Tai siis se kuulemma niin että Jari oli se aktiivisempi osapuoli :) ...Se oli ollut jossain näissä Jarpan opi elämään seminaareissa ja sieltä oli sit otettu pari ihmistä lavalle (toinen näistä kaverini) ja vaihtoehtoina oli minuutin puhe tai se että Jari pussaa. Ensin siinä oli ollut joku nainen joka oli valinnut pusun, kaverini ei halunnut puhua satapäiselle joukolle ja valitsi pusun. Jarppa oli ensin katsonut vähän pitkään ja käynyt sit nauramaan otti kummallakin kädellä kaveriani takaraivoista kiinni ja moiskauttanut kunnolla suulle.

Sundae sanoi:
Koivuniemen Heini ja Aholan Jouko tulee salilla nähtyä aika useinkin...

Heini Koivuniemen on muutaman kerran nähnyt ja todellakin on upea nainen:), jotenkin iloisen oloinen aina...:nolo:.

Olen nähny viime kesänä ja keväänä;

* Antti Tuiskun *jeejee* :zzzz:
* @junkmailin tyypit
* Elastinen
* Killerin Siirin ja ne muut bändityypit

Viime vai toissa viikolla näin Katri Helenan, kävi mun työpaikalla ja mie en ollu tunnistaa :eek: Tyylikäs nainen by the way...

Tänä kesänä aiemminnähty mm. Janne Tulkki. Onhan noita, en jaksa alkaa listaamaan kaikkia :D
Ai nii, ja nimmarin oon saanu Mika Häkkiseltä ja siltä moottorikelkkailija Janne Tapiolta :thumbs:

Jos haluutte nähä oikeen tosissaan noita kovettuja julkimoita niin kannattaa hakeutua erinäisille festareille töihin vippitelttaan. Siellä on sitä Seiskalehti-kamaa suut ja silmät täynnä. Yäk.

Tuskassa juttelin noin 30 min Imoeranonin laulaja-kitaristin kanssa. Puhuttiin siinä vähän bänditoiminnasta jne. Sitten se kerto (hyvin tarkkaan) minkälainen kitara sillä on (huhhuh). Sitten puhuin samassa paikassa Hevy-Metal-Perse bändin laulajan kanssa. (Taikamiekka mahtava :D ) Ja samala me saatiin Kokkolasta keikka. :rock:

lasketaanko jos mä oon ollu sedu koskisen luennolla?onko se julkkis?on kai

oon nähny tony halmeen joskus 5v sit sport expos ;I ja sit mika salon ja sen vaimon tennispalatsis :rolleyes: nii ja tiktakin abiristeilyl!!

EDIT: aijoo oonha mä nähny kimi räikkösenki ;v ja nylon beatin hurjaa =L

Itse en ole paljon bongaillu ketään, mutta kaverini pani aika pahan.
Oli Losissa käydessään pelaillu lätkää Cuba Gooding Juniorin kanssa.
Oli meinannu taklata sen, mut ei millään kehdannut. Vaihtopenkillä Cuba sitten kiittelikin kovasti. Ja tietenki Golds Gymillä nähtiin sitten julkkis jos toinenkin mm. Owen Wilson.

Tänään näin lähimarketissa Jari Kurrin perheineen hakemassa vähän evästä mökille. Olivat naamioituneet aivan tavalliseksi vaaleanpunaisen turvonneeksi hikoilevaksi suomalaisperheeksi. Pikkuäpärä meinasi ajaa mun varpaille ostoskärryillä. Kurri oli sen näkönen, että golfia on tullut pelattua niin että piisaa. Todella _entisen_ huippu-urheilijan näköinen. Vanessa, joka joskus äänestettiin universumin tai ainakin Suomen kauneimmaksi, ei sekään ollut hehkeimmillään, mutta ei kai siltä voi liikoja vaatia, kun viimeisillään raskaana. Joka tapauksessa, en :panisi: !! Ainoa pantavan näköinen porukassa oli Vanessan sisko.

...Kallis mersu sillä oli...

...ja itse asiassa jarikurri otti kiinni siitä ostoskärryn kahvasta, ennen kun pikkuenkeli osui mun varpaille, että ihan kunnon ihmisiä sitä ollaan...

matti mononen bonkattu cittarissa (no onhan se nyt ihan eri asia nähdä se kaupassa kuin salilla :D )
lasketaanko twilightningin jätkät julkkiksiksi?niihin kun tulee törmättyä jatkuvasti...

Istuin viime perjantaina ratikassa sen Levottomat 3 naispääosan näyttelijän vieressä, Mi Grölund tms. Saman illan aikana näin Jaana Pelkosen ja sen miehen Kluuvissa, Eva Wahlströmin + Jani Juntusen Forumin H&M:ssä ja Salkkareitten Akin Ärrällä. :rock:

Maurice Greene bongattu tänään Tapiolan Stockalla, on se jässikkä... lyhyempi ku luulin tosin, mutta niinhän ne kaikki television välityksellä näyttää isommilta ku onkaa...

Asafa voi olla nopeempi, mutta kyllä Maurice on se äijä :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom