Näin sen julkkiksen... ehkä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyläkauppias Keskinen (ainakin kaveri väitti niin) ja kansanedustaja Halme tiistaina Black Sabbathin keikalla Hartwall Areenalla.

Oskari Katajiston oon nähny nyt kesällä montaa kertaa ku se ohjas revyyn mis oon mukana.(siitä oli nelosen uutisissakin). Väinö Weckströmin kanssa oon jutellu useastu ja ollu samassa näytelmässä sen kanssa pari kertaa.

Eilen Tampesterin Kalevan Prismassa Arsi Harju osti ison pullon limpparia! :eek: Irtoiskohan tällä Katso-lehden palkinto vuoden juorusta, 50 000 kopeikkaa....

Salkkareitten Elinan taisin nähdä Helsingissä S-Marketissa.

En jaksa lukea, kuinka moni tämän bongauksen on jo postannut. Provinssirockissa Vesa Keskinen hirveissä löylyissä uuden salarakkaansa kanssa. :jahas:
Seuraavana maanantaina taisi juttu olla jo seiskassa. Kuinkakohan monelle ihmiselle pitää tyttöänsä näyttää, ettei se enää ole salarakas? Provinssirockissa n. 20000 kävijää päivittäin.

salarakas=julkihutsu

Seppo Räty, nykyisin hieman räihnäsen näköinen jätkä.

Jarno Pihlavaa (muistaakseni se oli Jarno.. Ei noita uimareita aina voi muistaa :nolo: ) olen kätellyt. Antoi samalla mulle SM-mitalin. :haart:
Samuli Vasalaa olen jututtanut Hesassa Ruotsi-Suomi maaottelun jälkeen. Oli silloin kisan jälkeen verryttelemässä Stadionin lähimaastossa..
Sit jotain näitä Arja Korisevia, Janne Tulkkeja sun muita olen joskus aikoinaan vähän jututtanut ja nimmarit saanut. En tosin ymmärrä, et mitä helvettiä mä niiden nimmareilla.. :rolleyes:
Jari Litmasta näin kerran Hesassa. Oli katsomassa fudispeliä..

Tärkeää edittii: Markus Pöyhösen olen nähnyt monesti. :kuola: Mulla on siitä monta kuvaakin.. :kuola: Siis kuvia, jotka olen itse ottanut. Ei siis mtn netisti otettuja. Miten mä meinasin tän unohtaa.. :eek:

Demonpump sanoi:
Kun olin tänään menossa treenaamaan ja olin bussipysäkillä, niin ohi meni auto, jossa näytti olevan sisällä Tony Halme:hyper:(en ole varma).

Tony käy samalla salilla ku miä! BBC... Body Building Club. Kannattaa käydä tsekkaamassa, helvetin hyvä sali. Siellä sitten saa Tonya katella vaikka kuinka paljon. Mutta on siellä paljon kovempiakin tyyppejä :D .

Apulannan sipen kans juttelin eilen kaupungilla. Keskustelu meni näin:
minä: kato sipe, moro!
sipe: moro
:D
sitten se juoksi pizzeriaan piiloon...

-Juttelin James Hetfieldin kanssa Metallican Helsingin keikalla (itse muuten vilahdan Metallican Some Kind of Monster videossa)

-Näin Bill Cosbyn (TV-sarja) pojan USA:ssa :rolleyes:

-Köytin Flextronix yhtiön pääjohtajan Seppo Parhaankankaan tuoliin kiinni

-Juttelin Janina Frostellin serkun kanssa baarissa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom