Näin sen julkkiksen... ehkä

Eppu Normaalin kitaristi Juha Torvinen ja bändin rumpali Aku Syrjä bongattu Tallinnassa viimeviikolla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan noita julkkiksia tullut pongattua. Ehkä parhaiten jäänyt mieleen, kun oon heittänyt Kimi Räikkösen ulos baarista ja siitä viisi minuuttia eteenpäin lähti Jasper Pääkkönen.. :david:

Json sanoi:
Eva Wahlström tänään vaatekaupassa. :haart:

Juu mutta mäpäs olinkin kerran Evan kanssa romanttisella aamu-uinnilla... Ja se vilkas mua silleen kerran! :love:

Eilen olin jäätävässä krapulassa turussa mäkkärissä ja sinne pamahti Tommi Läntinen. Otti omenamehua juomaksi.
Pari vuotta sitten kansanedustaja Halme tarjosi minulle ja kaverilleni useita paukkuja raumalla. Oli muuten Tonylla silloin se surullisenkuuluisa ränni päällä. Aina ennen kuin juomat huitastiin kitusiin piti mylvästä: "Isänmaalle!"

Jallis sanoi:
Eilen olin jäätävässä krapulassa turussa mäkkärissä ja sinne pamahti Tommi Läntinen. Otti omenamehua juomaksi.
Pari vuotta sitten kansanedustaja Halme tarjosi minulle ja kaverilleni useita paukkuja raumalla. Oli muuten Tonylla silloin se surullisenkuuluisa ränni päällä. Aina ennen kuin juomat huitastiin kitusiin piti mylvästä: "Isänmaalle!"

Tony Halme, kun se oli juovuspäissään vokottelemassa tyttöystävääni hotellihuoneeseensa jatkoille :rolleyes:
Paremmin on kuitenkin mieleen jäänyt Halle Berry bikineissä James Böndin kuvauksissa :kuola:

Itselle tulee mieleen töissä nähtyjä/palveltuja ..

Diilistä Olli ja useinkin visitoiva Elina.. Elina tarjoaa aina Amex:ia maksuvälineeks ja ikinä se ei oo meillä käynyt :)

Duudsoneista se toinen, laihempi .. En tosin itse tunnistanut.. Oli housut niin matalalla että kun baarijakkaralla istu niin vakohan sieltä loisti oikein Kunnolla.. Työkaveri otti kuvan :rolleyes:

Sit ainakin Markus Kajo ja jotain näitä manselaisia räppi"staroja" ..

Muuten tullut törmättyä Elastiseen, Madventuresin toiseen äijään (ei se milonoff..), martti syrjään, Kummolaan (asuu samassa talossa ku työpaikka, ihan makea Audi sillä.. ) sit jotain missei..

Ku luin threadia niin tuli mieleen taas vaikka ketä mut nyt ei enää muista.. Tosin ei varmaan mitään merkittäviä ..

Joo ja Alain Prostin joskus juniorina, kättelin! :hyper:

Tänään se sitten tapahtui. Oltiin vaimon kanssa itäkeskuksessa ja siellä nähtiin "DINGO" NEUMANN kävelemässä. Ensin se tuli stockalta ja sitten se vaan kierteli siellä oli se vaan mahtavaa!!! :rock:

Nostetaanpa tämä esille...
Eli tänään Oulun Gigglin Marlinissa salarakkaat Martina Aitolahti sekä Marika Fingerroos tuli havaittua. Lisäksi Saija Ketola ja Henna Ylilauri.
Aikaisemmin kesällä Janne Niinimaa Oulun torilla.

Johnnyboy sanoi:
2.7 Henna-Ylilauri niiton MM-kilpailuissa Liminkassa. :nolo:

kuka se on?

Lentokoneessa istunu useamman kerran joidenkin kansanedustajien kanssa samaan aikaan, onko ne sitten julkkiksia.. :rolleyes:

Halmeelta otin nimmarin kun se oli käymässä yhessä Joensuun lisäravinnekaupassa, niin ja Ruonansuun Jopelta myös nimmari.

Emännälle sattu hauskempi tapaus kun Henry Saari oli yrittänyt vikitellä häntä kavereineen jatkoille baari-illan jälkeen, Henryn porukassa oli ollu Lothar ja jotain niitä muita mitä niitä nyt on..Eivät tytöt lähteny.

Nora Yrjölä lähirantsussa viime sunnuntaina :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom