Näin sen julkkiksen... ehkä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
noita on omalla kohalla vähän liikaakin,kun olen ollut isolla kirkolla silloin tällöin töissä ja välillä myös vapaalla..tossa muutama.halonen plus 50ministeriä ja kansanedustajaa.plus pikku-g:stä rennyyn.. mutta ärsyttävimmät ovat mihin törmätty.ninja.vallun eukko ja nousiainen..todella perseenreikiä..

Hyppönen ja Enbuske
ME ja Joonas Hytösen
Anna Hanski
Marco Bjurström
Jope Ruonansuu
Matti Ranin
suhteellisen monta ministeriä ja kansanedustajaa
Jari Tervo
Tommy Taberman
Kaikki Pahat Pojat :D
Jone Nikulan
Wallu Walpion
Northerin laulajan
Arvi Lind
Ekxtreme dyydzönit
Tony Halme
Juha Vuorinen
Juba
Negativen Jonne Aaron?
Ei varmastikaan kaikki mutta muita en muista.

The 69 eyesin rumpali oli kerran samassa bussissa kun mä. Isoveli näki samasen hepun kun se katko jalkansa turun keskustassa, sai jopa napattua kuvan kännykällä (ei myynyt kuvaa mihinkään juorulehteen vaan deletoi sen myöhemmin). :thumbs:

edit: ai niin ja Mike Monroe -vai mikä sen nimi nyt olikaan - käveli kadulla jonkun beiben kanssa kun ajettiin autolla ohi..

Listataan nyt ne tärkeimmät kun ei kaikkia jaksa:

Carl Barks :worship:
Bruce Willis

Naiset:

Karita Tuomola - Iso-Roballa jossain ruokakaupassa
Sara La Fountain - osti karkkia asematunnelissa

Eva Wahlströmmin kanssa tullut muutaman kerran juteltua.
M.a Nummisen pongasin linnatuulessa :D
Sm.1 kehon Timo Poutiaisen pongannut salilla :lol2:

Tomi sanoi:
Olen myös jutellut seuraavien kanssa muutakin kuin "moi" :D
Tommy Lindgren

On muuten ihan hiton mukava mies, kuten muutkin djbb:n tyypit, täytyy nostaa hattua tyypeille ettei oo ainakaan maine noussu päähän..

Suni sanoi:
Kwanin Mariko metropysäkillä

Hunksit salilla
Mariko on kyllä aika tavallinen näky Sörnäisissä päin. Mayorsille kun menee koska tahansa, törmää todennäköisesti ainakin yhteen Hunkkiin. Eikä niitä voi oikein julkkiksiksi edes laskea, paitsi se joka näyttelee Salatuissa Okapeissa. :D

Tomi sanoi:
Mariko on kyllä aika tavallinen näky Sörnäisissä päin. Mayorsille kun menee koska tahansa, törmää todennäköisesti ainakin yhteen Hunkkiin. Eikä niitä voi oikein julkkiksiksi edes laskea, paitsi se joka näyttelee Salatuissa Okapeissa. :D

Hunkit on ihan ok, ja offtopiccina niistä on ainakin se yks kehittynyt aika hyvin tossa vuoden sisällä, pitäen ne rasvat kuitenkin aika alhaalla.

Kaiken maailman muusikot ei kovasti säväytä, niitähän tulee ja menee, samoin poliitikkoja. Rajoitan tässä raporttini urheilijoihin. Menestyneistä urheilijoista jos puhutaan, seuraavien kanssa on tullut juteltua enemmän kuin "hei ja mitä kuuluu":

Lasse Viren
Frankie Fredericks
Juha Mieto
Tiina Lillak
Arto Bryggare
M-L Kirvesniemi
Martti Vainio
Pentti Linnosvuo
Pekka Niemi
Valentin Kononen
+ joukko muita vähän vähemmän menestyneitä.

Jos tervehdityt lasketaan, listaan voi lisätä seuraavat: Seppo Räty, Tapio Korjus, Taina Kolkkala, Franz Beckenbauer, Maurice Greene, Marie-Jose Perec, Janne Ahonen ja tietysti Matti Nykänen.

Tässä eräänä uutenavuotena humalainen "kiekkoguru" Sakari Pietilä kampitti minut lumihankeen mutta ottelu päättyi minun edukseni ipponilla (rear naked choke).

Tomi sanoi:

Joo Hunksit on todellakin tavallinen näky meijerillä. Oon mä Salkkari-Ossinki nähny, jos se kerta on "enemmän" julkkis :rolleyes: :D

Omat julkkisbongaukset on aika vähäiset:

- Michael Monroe TYKSin labrassa, kun olin menossa verikokeisiin. Istuin isukin kanssa penkillä ja luin jotain lehteä. Näin vähän epämääräsen tyypin, nostin katseen ja Monroehan se siinä. Sillä pulloti silmät päästä aika pahasti. Harmi, kun en oo koskaan nähny niitä kuuluisia Michael/Andy-tandempyöräilyjä...Se vasta olis näky.

-Tän vuoden American Car Showssa oli esiintymässä koko kansan suosikkihomo Teuvo Loman. Se veti Helsinki City Boyn, jonka jälkeen kävin pyytämässä nimmarin ja kaveri otti Teuvosta ja musta yhteiskuvan. Se ihmetteli vähän kun pyysin et omistaa sen nimmarin Lahnalle (oikeesti). Mun piti lähettää se yhteiskuva seiskaan et olis saanu 50€, mut vanhemmat kielsi, ku mut olis kuulemma leimattu homoks.

-Hiihtolomalla 2005 bongasin Tabermanin Ylläksen Jounin kaupassa. Myöhemmin kaverit oli ollu bussissa, johon Tommy oli yrittäny päästä pummilla sisään. Kaverit ilmotti Seiskaan ja seuraavassa lehdessä oli pieni juttu rahattomasta runoilijasta.

Keskustassahan noit pyörii, eilen näin Elena Leeven Lähetystorilla ja makkaratalon edessä jonkun jätkän Sillä Silmällä -ohjelmasta. Olin juuri sanomassa eräästä vastaantulijasta, notta "toi oli salettiin homo", kun kaveri kertoi hänen olevan siinä sarjassa. :jahas:

Kimi Räikkösen ja Jari Litmasen kanssa on tullut treenattua samalla salilla. Räikkösellä oli personal trainer mukana ja tahti oli rauhallinen...

Litmanen tuntui olevan kohtuu hyvässä kunnossa iästään ja loukkaantumisistaan huolimatta.

Niin ja Alisa Drei on yllätävän lyhyt ja vetää yllättävän paljon leukoja naiseksi.

Aah, täällähän saa päteä ihan turhalla asialla...

Kerran päässyt juomaan ilmaista viinaa samoille kinkereille Rasmuksen, Don Huonojen, Maija Vilkkumaan, Lordin, Eläkeläisten, Flaming sideburnsin, ..., Sedun, Rennyn seurueen (Tikkasen Esa ja muita esoja) ja Halmeen kanssa.

tää on aika huvittava kestustelu,mutta laitetaan viel yks..ludvig borga tarjos laivalla bisset..

XXL sanoi:
Joo juteltiin Sarasvuon kanssa viime syksynä kun se ilmestyi kämpän eteen. Vittu se kerjäs mua joksikin Business Opportunity Directoriksi ja kertoi rakastavansa minua ja ihailevan minun ainesta. Sanoin kohteliaasti että ei kiitos tuollaisille huuhaa gay-jutuille...

:eek: ÄLÄ HELVETISSÄ :lol2: :eek: :lol2: ;)

Nii sellasta vielä, että noilla kahella tapauksella (siis futismatsilla ja salin pukuhuoneella) ei ollu mitää yhteyttä. Sattumalta istuin siellä katsomossa sen Sarasvuon vieressä.

Ainii ja sit Frederikki melkee ajo mun ajaman auton kylkee sillä mesellää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom