Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tomi sanoi:Olen myös jutellut seuraavien kanssa muutakin kuin "moi" :D
Tommy Lindgren
Mariko on kyllä aika tavallinen näky Sörnäisissä päin. Mayorsille kun menee koska tahansa, törmää todennäköisesti ainakin yhteen Hunkkiin. Eikä niitä voi oikein julkkiksiksi edes laskea, paitsi se joka näyttelee Salatuissa Okapeissa. :DSuni sanoi:Kwanin Mariko metropysäkillä
Hunksit salilla
Tomi sanoi:Mariko on kyllä aika tavallinen näky Sörnäisissä päin. Mayorsille kun menee koska tahansa, törmää todennäköisesti ainakin yhteen Hunkkiin. Eikä niitä voi oikein julkkiksiksi edes laskea, paitsi se joka näyttelee Salatuissa Okapeissa. :D
Tiedz sanoi:Sm.1 kehon Timo Poutiaisen pongannut salilla :lol2:
Tomi sanoi:Mariko on kyllä aika tavallinen näky Sörnäisissä päin. Mayorsille kun menee koska tahansa, törmää todennäköisesti ainakin yhteen Hunkkiin. Eikä niitä voi oikein julkkiksiksi edes laskea, paitsi se joka näyttelee Salatuissa Okapeissa. :D
XXL sanoi:Joo juteltiin Sarasvuon kanssa viime syksynä kun se ilmestyi kämpän eteen. Vittu se kerjäs mua joksikin Business Opportunity Directoriksi ja kertoi rakastavansa minua ja ihailevan minun ainesta. Sanoin kohteliaasti että ei kiitos tuollaisille huuhaa gay-jutuille...