Näin sen julkkiksen... ehkä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
MP-Lite sanoi:
Tervetuloa kerhoon. Vituttaa ku joku aina alkaa mesoomaan, että "kato toi on siinä ja siinä sarjassa" tms. Ei vois vähempää kiinnostaa, eikä multa pisteitä siitä tuu, että kuinka julkkis on. Oikeesti, mitä ihmeen väliä sillä on? Mulle olis sama jos alkaisin möykkäämään jokaisesta raksaäijästä, että jeejee nyt näin raksamiehen.
Jokainen tekee mitä tekee, mut mun arvostuksen ratkaisee tyypin toiminta/käytös noin niinku yleensä sosiaalisissa tilanteissa. Korvien väli ratkaisee, eikä se mitä tekee.
Kuka tässä ny arvostuksesta on puhunut?!? En mä ainakaan julkkiksia pidä sen kummempina ihmisinä ku muitakaan. Tuntuu vaan oudolta esim. nähdä joku tyyppi kassajonossa joka on ns. TV:stä tuttu tjsp. , eli on tottunu näkemään lehdissä ja töllössä vain näitä henkilöitä. Reaktio vaan on yleensä, että "Hei, toihan on se...". Ei siinä arvostuksen kanssa oo mitään tekemistä...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kokkolassa on Tony Halmeen kaksoisolento olen nähnyt hänet parikertaa
kaupassa kalju pieni sänkiparta täsmälleen samat naamanpirteet silmälasit
samantyyppiset saman tyyppinen ruumiinrakenne. Ainoa mikä ero on pituus
hän on vain n.5-10 senttiä oikeata viikinkiä lyhyempi....

Oi saakeli piti kaivaa tää threadi ylös ihan vaan et saa ilmoittaa tästä suunnattoman mahtavasta julkkikseen törmäämisestä. Siis vähän ihq määäääää näkkiin tänään salilla sen whateverhernamewas tyären, joka tuli ikäänkuin kolmanneks mallikoulussa... Sus siunakhon nyt voin kuolla pois onnellisena.

Janina Frostell oli muutama vuosi sitten Hartwall Areenalla kattomassa Jokerit-Saipa matsia, tuli sit bongattua.. Oli siellä myös Tommi Läntinen ulkona röökipaikalla.

Lauantaina näin autoillessani Kaivopuistossa Karita Tuomolan koiriaan ulkoiluttamassa. Oli muuten erittäin kaunis ja omasi hyvän rusketuksen. Auto piti kääntää ympäri ja ajaa uudestaan ohi, koska kaveri ei nähnyt kunnolla ensimmäisellä kerralla.

rosa meriläisen kanssa olin samassa hississä tampereen stocmannilla,en rakastunut.

Pari vuotta sitte juttelin herra Sarasvuon kanssa futismatsin katsomossa ja viikko sitä ennen salin pukuhuoneessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sillanpään oon nähny kävelemässä sellasessa reteessä tiukassa t-paidassa kaunotar kainalossa ja reterikin oon nähny tuhannen kännissä tuoppi kädessä hillumassa(törmäs melkein muhun).

Tomi sanoi:
Oon nähnyt Viivin ja jutellutkin. PK-seudulla asuvat nyt on varmasti nähnyt niin monta "julkimoa", että turha niitä kaikkia on edes listata. Tässä muutama, kenen kanssa oon sanonut muutakin kuin "moi":

Viivi Avellan
Samuli Edelman
Tommi Mäkinen
Markus Pöyhönen
Aki Sirkesalo
Pertti Salovaara
Arja Koriseva
Harri Haatainen
Outi Alanen
Assi Koivisto
Jorma Ollila
Totti Karpela
KP Ourama :hyper:
Godzilla (tuli melkein jännäkakka housuun)
Olen myös jutellut seuraavien kanssa muutakin kuin "moi" :D

Martti ja Eeva Ahtisaari
Anni Vepsäläinen
Sari Baldauf
Marco Bjurström
Saimi Nousiainen
Tuomas Enbuske
Anders Igel
Gimmelin Jenni
Anna Hanski (eilen) :D
Pekka Merilampi
Christoffer Taxell
Paavo Lipponen
Jussi Salonoja
Nalle Wahlroos
Lasse Norres
Jari Sarasvuo
Olli Keskinen
Toni Wirtanen
Nightwishin Marco ja Emppu
Tommy Lindgren

Laitan lisää kun muistan...

edit: Ilkka Kanerva

Viimeksi muokattu:
Zone-sarja -42%
Muutama vuosi sitten olin tekemässä kattolumitöitä ja joskus klo.11 tuli Mika Halvari parvekkeelle nortti kädessä ja kauheessa krapulassa.
Tokas siinä vaan että:"kovaa hommaa tämä huippu-urheilijan elämä" :D

Lola Odusogan näin tennispalatsissa, on muuten todella kaunis luonnossa.

Timustaja sanoi:
Pari vuotta sitte juttelin herra Sarasvuon kanssa futismatsin katsomossa ja viikko sitä ennen salin pukuhuoneessa.
Joo juteltiin Sarasvuon kanssa viime syksynä kun se ilmestyi kämpän eteen. Vittu se kerjäs mua joksikin Business Opportunity Directoriksi ja kertoi rakastavansa minua ja ihailevan minun ainesta. Sanoin kohteliaasti että ei kiitos tuollaisille huuhaa gay-jutuille...

Oli aikaa siistiä kun oltiin kaverin kans 2002 kesällä provinssirokissa, ja siellä törmäsimme itse janne niinimaahan..siinä jannen kans rupateltiin niitä näitä tietenkin jääkiekkoon liittyen, ja sainhan toki nimmarin. :hyper:
-edit- toki joitakin pitemmän linja näyttelijöitä on tullut nähtyä useitakin, mutta niitä en jaksa ruveta muistelemaan.

Viimeisin julkkisbongaus on ollut Martti Syrjä huoltoasemalla. Oli muuten parkkeerannut tila-autonsa invapaikalle. :curs:

Tomin kanssa samoilla linjoilla , suurin piirtein ton näkönen olis mun lista muutamalla ex-missi, julkkis turhimolla vahvistettuna.

Turhaakin turhempi thredi, mutta tekemisen puutteessa laskeskelen keitä on tullu nähtyä elämäni varrella...

Mika Häkkinen anto nimmarin
Mauno & Tellervo Koivisto
Norjan kuningas ja hänen vaimonsa (ojensin kukkakimpu yhdessä tilaisuudessa)
Tony Halme leffateatterissa
Kwanin Mariko metropysäkillä
Oskari Katajisto kävelemässä Sörkässä
Sauli Niinistö Kaisaniemessä
Antti Tuiskun kanssa jutellut (tietty :D )
Apulannan pojat Rovaniemellä kaverin rock-tapahtumassa
Marco Bjurström koulussa
Arja Koriseva Lahdessa shoppailemasssa
Jaajon kanssa bilettämässä
Jussi Ahde samassa seurueessa.. ylläri bilettämässä
Mika Nieminen Tampereella McDonaldsissa
Jasper Pääkkönen Rovaniemellä käveli vastaan
Anna Strömberg jossain missitapahtumassa Rovaniemellä
Jutta Jussila Lahdessa
Hunksit salilla
Santeri Kinnuseen törmäsin sanantarkasti bussissa.. äijä oli ihan ympäripäissään
Maija Vilkkumaahan melkein törmäsin ku juoksi optikkoliikkeestä tuhatta ja sataa
Suvi Miinala
Kummelin pojat studiolla

:zzzz:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom