Näin sen julkkiksen... ehkä

lola odusogan oon nähny ja iso-D:n kanssa oon ollu samassa hississä...ainii,ja sedu koskinen kävi pitämässä meille luennon

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pari vuotta sitten Janina tuli istumaan viereiseen penkkiin elokuvissa. Enkä olis huomannut ellei silloinen deittini olisi siitä maininnut. Olihan se kaunis farkkuissaan...

PS. Deittini oli parempi :D

Lahna sanoi:
-Tän vuoden American Car Showssa oli esiintymässä koko kansan suosikkihomo Teuvo Loman. Se veti Helsinki City Boyn, jonka jälkeen kävin pyytämässä nimmarin ja kaveri otti Teuvosta ja musta yhteiskuvan. Se ihmetteli vähän kun pyysin et omistaa sen nimmarin Lahnalle (oikeesti). Mun piti lähettää se yhteiskuva seiskaan et olis saanu 50€, mut vanhemmat kielsi, ku mut olis kuulemma leimattu homoks.
Heh.. aika kova uhkaus kun vanhemmat leimaa homoksi. :D

Voin vain kuvitella jossain sukujuhlissa kun sun ukko ripittää muita: "Joo kato, toi meidän lahna on nykyisin niitä hedelmäkakkumiehiä..." Kaikki tämä vain 50€ tähden...

Michael Monroen olen nähny pari kertaa ja Lolan.

Joo Hesassa kun asustelen, niin melkein päivittäinhän sitä johonkin julkimoon törmää...tässä muutama:

-Andy McCoy ja Angela lähi-Siwassa
-Anssi Kela ja Toni Wirtanen Kampissa
-Salkkareiden Kari Taalasmaa leikkipuistossa poikansa kanssa
-Karita Tuomola, Lola Odusoga, Saimi Nousiainen, Anitra Ahtola, Suvi Miinala, Jenni Dahlman, ym. missejä tai malleja
-Susanna Penttilä
-Viivi Avellan
-Danny laivalla
-monta poliitikkoa kaupungilla
-Hunksit mm. salilla
-Teuvo Loman
-Jaajo
-Jasper Pääkkönen ja Tuomas Kytömäki
-69-Eyesin Jussi Foorumissa
-Gimmelit

Mike sanoi:
Pekka Pouta tuli kerran vastaan ja siinä oli kanssa vähän perkeleen pitkä mies. Oli aika hämärät kiinalaiset kuteet.

Oltiin viime kesänä Linnanmäellä ja mentiin Kieppi-laitteeseen parin kaverin kanssa. Yritin sitten etsiä itselleni vapaata paikkaa niin koneenhoitaja osoitti minut sitten Pekan viereen istumaan. Vähän kyl huvitti kuunnella pari minuuttia sitä Pekan akkamaista kiljumista ja hihittelyä siinä vieressä. :hyper:

Jaa ketäköhän muita julkkiksia on tullu nähtyä.
-Jenni Dahlman & Suvi Miinala
-Karita Tuomola jota pääsin myös halaamaan ku se jako meille palkinnot yksistä futiksen tekniikkakisoista joskus vuonna sirppi ja kyntöaura.
-Salkkareissa joskus muinoin esiintynyt Aki (Sami Uotila) ajelemassa kännipäissään hesan keskustassa pyörällä ilman paitaa.
-Salkkareitten Ami hietsussa ja sit kans tää Kasper salkuista pyörii aika paljon tääl meilläpäin baareissa
-KP Ourama kävi täällä meilläpäin samalla salilla joskus aikoinaan kuvailemas pari paikallista kehonrakentajaa bodaus-lehteen. Sen jutut kyl kuulosti vitun tyhmiltä jo silloin vaikken miehestä mitään tiennytkään. :hyper: :curs:

Vittu ei noita kaikkia muista kyl millään. Tosin hirveesti ei tuu loppupeleissä noita julkkiksii nähtyä kun asustelen täällä korvessa.

Onko muuten mitään huvittavampaa asiaa kuin "suomalainen julkkis"?

Nimim. Janinan audi kiihtyi lujaa

Ketäköhän on tullu bongattua?
-Matti Nykänen
-Teemu Selänne
-Juha Kankkunen
-Tommi Mäkinen
-Suuren seikkailun tomppa ;)
-Heidi Willman
-Pikku G :D
...
Noi tulee mieleen!

niin ja mua on luultu antti tuiskuksi(WTF???) yöelämässä samana iltana kun ana kävi täällä heittämässä keikkaa...okei mulla oli sillon vähän samantyylinen letti mutta silti mitä helvettiä!!!??ensinnäkin:mä olen anttia HUOMATTAVASTI (yeah right) massiivisempi,ja toiseksi:mä olen HUOMATTAVASTI paremman näköinen :hyper:

noloa...

:david:

mä olen niin pieni vielä että tytöt luulee tuiskuksi...

:david:

:nolo:

Mike sanoi:
Waltarin Kärtsy bongattu.
Kärtsy asuu jossain Kalliossa päin. Olen nähnyt muutaman kerran ja kerran juttelinkin liikennevaloissa. Kyselin vaan, että vieläkö Waltarilta on tulossa levyä ulos. :D

Viimeks kun olin tallinnan risteilyllä näin Armand Alizadin (tai jotain sinne päin), sen MoonTV:n Dresscode tyypin. Ja eilen, kun olin kävelemässä salilta himaan vastaan käveli Jani Rainela! :hyper:

suortti sanoi:
Viimeks kun olin tallinnan risteilyllä näin Armand Alizadin (tai jotain sinne päin), sen MoonTV:n Dresscode tyypin. Ja eilen, kun olin kävelemässä salilta himaan vastaan käveli Jani Rainela! :hyper:

Nyt täytyy kysyä tyhmä kysymys:

Kuka vittu on Jani Rainela? :)

Hannu Ara(virta) käveli vastaan tiistaina vantaalla joskus 12-13 aikoihin.
Oli ehtinyt kuitenkin vielä illaksi Wieniin.

Suvi Miinala oli kirpputorimyyjänä pari viikkoa sitten jääkiekkoilijapoikaystiksensä kanssa (enmuistanimeä).

Poikaystävän kommentti kun jälkikäteen kysäisin että tunnistitkos
'Ihmettelinkin että miksi ihmisellä on kirppiksellä sunnuntaiaamuna klo 8.30 täysi sotameikki päällä. Sen täytyi olla joku malli'

Harmi kun sen kuteet olivat sellaista rimpsunrämpsynhörsöä, ei tullut ostettua.

Suositut

Back
Ylös Bottom