Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh.. aika kova uhkaus kun vanhemmat leimaa homoksi. :DLahna sanoi:-Tän vuoden American Car Showssa oli esiintymässä koko kansan suosikkihomo Teuvo Loman. Se veti Helsinki City Boyn, jonka jälkeen kävin pyytämässä nimmarin ja kaveri otti Teuvosta ja musta yhteiskuvan. Se ihmetteli vähän kun pyysin et omistaa sen nimmarin Lahnalle (oikeesti). Mun piti lähettää se yhteiskuva seiskaan et olis saanu 50€, mut vanhemmat kielsi, ku mut olis kuulemma leimattu homoks.
Mike sanoi:Pekka Pouta tuli kerran vastaan ja siinä oli kanssa vähän perkeleen pitkä mies. Oli aika hämärät kiinalaiset kuteet.
Kärtsy asuu jossain Kalliossa päin. Olen nähnyt muutaman kerran ja kerran juttelinkin liikennevaloissa. Kyselin vaan, että vieläkö Waltarilta on tulossa levyä ulos. :DMike sanoi:Waltarin Kärtsy bongattu.
suortti sanoi:Viimeks kun olin tallinnan risteilyllä näin Armand Alizadin (tai jotain sinne päin), sen MoonTV:n Dresscode tyypin. Ja eilen, kun olin kävelemässä salilta himaan vastaan käveli Jani Rainela!
käytä SÖÖRTSIÄ!SniffDaddy sanoi:Nyt täytyy kysyä tyhmä kysymys:
Kuka vittu on Jani Rainela?