Näin sen julkkiksen... ehkä

Jonna Pirisen olen joskus nähnyt stockmannilla. Ja fintelligensien elastisen alepassa. Ja kerran olin Pasi Nielikäisen kanssa samaan aikaan salilla. Kuka haluaa mun nimmarin? :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sanna Suutari oli lentokonesiivouksessa monessa samassa työvuorossa mun kanssa.

Timo Rautiainen yhtä aikaa saunassa (ei siis se rallikartanlukija vaan musikaalisempi)

Itseäni on kaverit sanoneet jotenkin Juhana Helmenkalastajan näköiseksi. Tulisivat naisetkin samoihin päätelmiin... voisi vienti kohentua.

Wildemar sanoi:
Janina Frostell, Teemu Selänne ja nimmari Anaheim-lätsässä Sörkän DTM-ajoissa, Miljonääri-Jussi yksin Stockmannin miestenosastolla, Antti Tuisku, Heikki Sorsa lukioaikoina, JJ Lehto.

haha mäkin oon nähnyt m-jussin stockalla miesten osastolla :lol2:

blashyrkh sanoi:
Itseäni on kaverit sanoneet jotenkin Juhana Helmenkalastajan näköiseksi. Tulisivat naisetkin samoihin päätelmiin... voisi vienti kohentua.

En usko että kohenisi ainakaan :D

Mike sanoi:
Lemonatorin Lasse Kurki bongattu myös samassa levymestassa missä Kärtsy. Pitää ruveta väijymään enemmän kun liikkeen vieressä on joku levylafka.

Tosi hyvä levylafka, käyny siellä aina kun käyny teijän liikkeessä ja toisinpäin.

Hannu Karpo oli leffateatterissa samaan aikaan jonkun aikaa sitten. Kaveri (oikeesti, kaveri) pyysi saada nimmarin ja antoihan se kun oli kuulema synttärit. Kaveri antoi sille karkin. Nyt meillä on suhteita, joten missään kaupoissa/vakuutusasioissa on ihan turha yrittää kusettaa. :jahas:

inflames sanoi:
Hannu Karpo oli leffateatterissa samaan aikaan jonkun aikaa sitten. Kaveri (oikeesti, kaveri) pyysi saada nimmarin ja antoihan se kun oli kuulema synttärit. Kaveri antoi sille karkin. Nyt meillä on suhteita, joten missään kaupoissa/vakuutusasioissa on ihan turha yrittää kusettaa. :jahas:

Mä oon ainaki vähän kade nyt... Nimittäin jos tuntee Hannu Karpon niin tulevaisuus on turvattu aivan varmasti.

Mistä tunnistaa landelta Helsinkiin muuttaneen/vierailulla olevan? Se menee juttelemeen julkkiksille ja pyytämään nimmareita.

Nekobasu sanoi:
Suvi Miinala oli kirpputorimyyjänä pari viikkoa sitten jääkiekkoilijapoikaystiksensä kanssa (enmuistanimeä).

Heh, itse taas tunnen tämän 'jääkiekkoilijapoikaystiksen' mutten tahdo ikinä muistaa kenen kanssa seurustelee :) Kuka noita missimallimitälie nyt tunnistaisi, Vienosta ja Frostellia lukuunottamatta.
Tästäkin voi toki jo päätellä sen, ettei pariskuntaa ihan joka päivä tavata.

Salomaa sanoi:
Mä oon ainaki vähän kade nyt... Nimittäin jos tuntee Hannu Karpon niin tulevaisuus on turvattu aivan varmasti.

Jep. Mua ei koskaan enään tulla viemään kuin sikaa narussa.

Kinaasi sanoi:
Mistä tunnistaa landelta Helsinkiin muuttaneen/vierailulla olevan? Se menee juttelemeen julkkiksille ja pyytämään nimmareita.

Mistä tuntee Helsingistä landelle muuttaneen/vierailulla olevan? Se kuvittelee olevansa julkkis ja maailmanmies maalaisten joukossa.

frederikin näin salilla ja kurkkasin paljo hän painoi..:D (89kg) sitte oon nähny nylon beatin (sen blondin) laivalla, Jukka Puotilan.. ööh no siinähä ne

Tarinoin Noora Vennamon kanssa baarissa. :hyper: ;)

Julkimo sano menevänsä vessaan kun oltiin polteltu sen röökejä ja tarinoitu jokunen tovi. Keskustelun loppu meni kutakuinkin näin:

Wennamo: "Mä meen vessassa käymään, kyl me nähdään vielä tänään."
Mä: "Joo, ihan varmaan nähdäänkin..." ja aloin nauramaan.
Wennamo: "Varmasti nähdään!"

Ei muuten nähty. :lol2:

Mike sanoi:
Karita Tuomolan näin mättämässä pussiin karkkia Filmtownissa, sillä on joku natiaisen kokoinen kalju ukko miehenä, mutta sitä en nähnyt tällä kertaa.

Se on niin väärin!!! :itku:

Eilen näin p.espalla Helena Lindgrenin, harmi ettei ollu hameessa... :kuola:

Mut meikäpä onki myyny Isolle D:lle Äpyn :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom