Näin sen julkkiksen... ehkä

Mocca sanoi:
Niin, noh, minä olen pussaillut Ressun kanssa eräässä Tamperelaisessa yökerhossa kymmenisen vuotta sitten :nolo:

Oli varmaan ihanan naisellinen olo, kun se on niin raamikas ja pitkä kundi. Tuliko niska kipeäksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ringside sanoi:
Oli varmaan ihanan naisellinen olo, kun se on niin raamikas ja pitkä kundi. Tuliko niska kipeäksi?

Ihan pakko kysyä kun katseli sun profiilin mittoja että pitääkö ne paikkansa ja kärsitkö sä itse siitä että naiset ei tunne itseään naiselliseks sun kanssa?

Ressun kanssa pusuttelu ei kestänyt kovinkaan kauaa joten ei tullut niska kipeäksi ja oli se sentään mua kookkaampi ja pidempi :D Se oli silloin miehekäs mies ja minä alkoholin vaikutuksen alaisena katsoin että onpa siinä komia kolli, tahtoo pussata sitä...Joo, taisin olla just sen ikänen et pääsin yökerhoon :D

Mä olen vähän sitä mieltä että se miehen ulkoinen olemus/koko ei ihan riitä siihen että tuntisin oloni naiselliseksi...Isokin mies voi olla neiti. Kun taas pienempi kokoinen voi olla hyvinkin miehekäs. Käytös sen tuo parhaiten esille.

Lola Odusoga ja Noora Vennamo shoppailemassa,Michael Monroe polkemassa Jopollaan pitkin Turun keskustaa, Mika Häkkinen serkun häissä, Göran Porvali, Taina Uppa,Marianne Kiukkonen ja Gun "Suomen Robinson" Sundqvist koulussa, Martti Ahtisaari veneilemässä Turun saaristossa, ynnä muutama hevimuusikko :rock:

Vaviskaa...näin tänään Kannuksen Kennedyn. Kannuksen Kennedy

Onhan noita julkkuja tullut nähtyä vaikka kuinka paljon, highlightina ehkäpä se kun tuli pelattua korista Ilkka Alangon ja Tapio Liinojan kanssa. Tais sitä mukana viilettää Niirasen Petrikin....hurjaa. :hyper:

Mocca sanoi:
Ihan pakko kysyä kun katseli sun profiilin mittoja että pitääkö ne paikkansa ja kärsitkö sä itse siitä että naiset ei tunne itseään naiselliseks sun kanssa?

.

Totta kai ne pitää paikkansa. Koko läppä oli tarkoitettu itseironiseksi, koska tiesin, että se klikki käy siellä profiilissa. Mulla ei todellakaan ole varaa kuittailla kenenkään pituudesta. Miehekkääksi en tunne oloani juuri koskaan. Paitsi nostaessani penkiltä ja juostessani...ehkä ihan snadisti äsken vaihtaessani pyöränrenkaan...Olen mm. helvetin paska ajamaan autoa ja tykkään juoruilla - nämähän ovat tunnetusti "naisellisia" ominaisuuksia...

rocket sanoi:
Miljonääri Jussin Karin Kunnari möi mulle toissapäivän Hesessä JÄTSKII! :eek:

Niin se kurssi nousee kun pääsee telkkariin, heti ollaan hyväpalkkasessa uraputkessa kiinni. :lol2:

Devin sanoi:
San Francıscossa asuessanı näın Eddıe Murphyn muutaman kerran. Jared Leto, Chrıstıan Bale ja Woody Harrelsson ajoıvat vıereen lııkennevaloıssa mustalla ylı-ısolla Hummerılla. Wayne Gretzkyn näın leffassa. Suomessa on tullut nähtyä yhtä jos toısta turhaa julkkısta ympärı Helsınkı Cıtyä. Ressu Redfordın kaa tulı melkeın otettua erää Helsınkı Clubılla kun juttelın sen muıjan kanssa.... Mut oon aına halunnu tavata mr. :david: :n!!!!!

Voe voe, Kaverini isä ja Ressu ovat lapsuudenystäviä, joten on ressua tultu nähtyä paljon :) Hauskanen heppu.

Muistan ensimmäisen puhelun Ressun kanssa, otettiin kuppia ja kuunneltiin sattumalta ressun levyä, sitten piti "älä mee"'n alkup. versio saada käsiin, ei muuta ku soittoa ressulle ja jotain ne siinä kahestaan jauhoi ja sitten kaverini faija iski luurin mulle käteen että ota sä selvää, oon niin perkeleen kännissä jo.

Hirvee kohina ja melu, jossain Teboilin asemalla kuulemma oli, kysyin sitten et mahtaako ressu tommoisessa tilassa vielä muistaa alkup. älä mee - esittäjää, hetken aikaa oli hiljasta "joo, se on se sama ku peppi pitkätossun apinan nimi"

Rento mies, ekaa kertaa puhuin ja eikä mitään hätää ollut. :)

Proteos sanoi:
Mulla on Jordanin hammasharja...

Mielenkiintoinen fakta:
Yhdysvalloissa on asukkaita noin 250 miljoonaa ja julkkiksia 500 000.
Suomessa on asukkaita noin 5 miljoonaa ja julkkiksia 500 000.

En ole nähnyt Suomessa todellisia julkkiksia kovinkaan montaa. Viimisimmät naamat mitä muistuu mieleen on Michael Monroe ja Miljonääri-Jorman Karin.

Lätkäjätkiä näkee liiankin usein, enkä jaksa alkaa niitä nyt latomaan.

Että sitä rataa... :)

500 000 julkkistä täällä? Ei ikinä! Hyvä ku olis semmonen 10 000 ns. julkimoa.

Mäpäs olen potkinut Ressu Redfordia jaloille potkupallopelissä. Noista ulkomaisista paikallisista, olen nähnyt Perun maanpakoon lähteneen entisen pressan Fujimorin tyttären.

haavevahva sanoi:
Mäpäs olen potkinut Ressu Redfordia jaloille potkupallopelissä. Noista ulkomaisista paikallisista, olen nähnyt Perun maanpakoon lähteneen entisen pressan Fujimorin tyttären.

Eikö sitä palloa pitäisi potkia? :whip:

Nähty on Urho Kaleva Kekkonen vaikka en siitä paljon muista.

goodolmob sanoi:
500 000 julkkistä täällä? Ei ikinä! Hyvä ku olis semmonen 10 000 ns. julkimoa.
Voi ny vittu. Et tainnu oikein hiffata mitä tällä esimerkillä haettiin taas... Rautalanka esiin.... NYT:

Tarkoittaa siis sitä että Suomessa kaikki mahdolliset "Miss vasen tissi piirimestari Vetelistä vuodelta 1998" ym. on tyrkyllä kaikenmaailman Seiskoihin tms. nuorison paskalehtiin. Aina niitä riekkuu julkisuudessa kymmenittäin sen luokan ihmisiä joista ei tiedä että ne on "julkkiksia"... Suomessa katsos riittää se kun nimi mainitaan kerran hääilmoituksessa vaikka Peräkylän sanomissa.

Hohhoijaa...
:wall:

Proteos sanoi:
Voi ny vittu. Rautalanka esiin taas...

Tarkoittaa siis sitä että Suomessa kaikki mahdolliset "Miss vasen tissi piirimestari Vetelistä vuodelta 1998" ym. on tyrkyllä kaikenmaailman Seiskoihin ym. nuorison paskalehtiin.
Juujuu, no se on hyvä ettei Ameriikassa ole tällaisia julkisuudenkipeitä hörhöjä. :rolleyes:

nikke1 sanoi:
Kyllä noita julkimoita näkee, mut ei jaksa kiinnostaa niin paljoa, oon varmaan ainoa tyyppi aina paikalla joka ei toljota esim. bussissa jotain tunnetumpaa henkilöä.

Hyviä näyttelijöitä/koomikoita/artisteja yleensä, mut ei vois henkilönä vähempää kiinnostaa.
Tervetuloa kerhoon. Vituttaa ku joku aina alkaa mesoomaan, että "kato toi on siinä ja siinä sarjassa" tms. Ei vois vähempää kiinnostaa, eikä multa pisteitä siitä tuu, että kuinka julkkis on. Oikeesti, mitä ihmeen väliä sillä on? Mulle olis sama jos alkaisin möykkäämään jokaisesta raksaäijästä, että jeejee nyt näin raksamiehen.
Jokainen tekee mitä tekee, mut mun arvostuksen ratkaisee tyypin toiminta/käytös noin niinku yleensä sosiaalisissa tilanteissa. Korvien väli ratkaisee, eikä se mitä tekee.

Tomi sanoi:
Juujuu, no se on hyvä ettei Ameriikassa ole tällaisia julkisuudenkipeitä hörhöjä. :rolleyes:
Todellisia julkkiksia on kuitenkin sen verran Amuriikassa, että talk show- ohjelmissa riittää muitakin kuin pelkkiä julkisuudenkipeitä hörhöjä. Suomessa yksi Kantri Helena kerran puolessa vuodessa ei riitä paljoa pelastamaan... Edellä mainituista syistä on helppo tajuta miksi esim. Joonas Hytönen + show on niin paska.

Toiseksi Ameruikassa myös seiskan tyylisissä lehdissä on pääasiassa juttua todellisista julkkiksista kun taas Suomessa ollaan enemmän pari julkua + pubiruusuja-kannalla. Enemmän porukkaa -> enemmän todellisia julkkiksia -> enemmän kirjoitettavaa lehdille -> vähemmän väkisin tehtyä paskaa julkaisuissa

Proteos sanoi:
Voi ny vittu. Et tainnu oikein hiffata mitä tällä esimerkillä haettiin taas... Rautalanka esiin.... NYT:

Suomessa katsos riittää se kun nimi mainitaan kerran hääilmoituksessa vaikka Peräkylän sanomissa.

Hohhoijaa...
:wall:

Ai riittääkö? Taidat vähän heittää yli tota juttua. Joku raja nyt kuitenkin.

goodolmob sanoi:
Ai riittääkö? Taidat vähän heittää yli tota juttua. Joku raja nyt kuitenkin.
Esimerkki oli kärjistetty, mutta näin jälkikäteen katsoen se osuikin yllättävän liki todellisuutta.

Pahoittelen että tyyliini kuuluu huumorin heiton yritys ja valitettavasti huumorini ja threadin lukioiden huumori käsitys ei aina kohtaa. Pahoittelut siitä.
:nolo:

En viitsi jatkaa jankkaamista kyseisestä asiasta, koska uskoisin että suurin osa otti esittämäni asiani huumorilla. Toivon ettet muistele pahalla etkä manaa minua iltarukouksessasi... ;)

"Minä synnyin tälläiseksi, mikä on sinun puolustuksesi?" :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom