Näin sen julkkiksen... ehkä

Rukoilija sanoi:
onhan niitä jokusia tullu nähty...legendaarisin varmasti ku reenien jälkeen mentiin hallin saunaan niin Raipehan se siellä kyyhötti...
Voi helvetti! Toi on ehdottomasti yksi parhaita pokauksia... Raipe saunassa
:thumbs:

Olisi pitänyt soida saunassa taustamusiikkina "Prosessori - Ihmemies McHelminen"

Daunikaa vaikka dc:llä kyseinen pätkä... on pirun helmi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tälle tredille täytyy antaa vuoden säälittävyys/nolife tunnustus. :rolleyes: :lol2:

Timba79 sanoi:
Boogie esitteli jotain lisäravinteita, hetken sen kanssa juttelin ja kättelin, ihan asiallisen kokonen kaveri.

Boogieta näin Kuopiossa petosella ABC:llä, oltiin yöllä kaverin kans syömässä, kävi moikkaamassa kaveria kun se tuntee sen jotain kautta, on kuulemma vääntäny kättä hepun joskus, ei ollu ihan pärjänny.:D

Sitten Martikaisen Jarkon näin kans Kuopiossa baarissa, piti lentolipun kantaan ottaa nimmari(pienessä tuubassa olin), kun olin samana päivänä tullu ulkomailta, sen miehen rinnalla muuten mäkin tunsin itteni isoks,vaan hieno parta sillä ainaki on..

ja joskus pienempänä Eino Grön kävi moikkaamassa kun olin töissä yhellä leirintäalueella :worship: :D

EDIT: Ai niin, ja myös tuossa viime syksynä olin Don Johnson Big Bandin keikalla, kävin sitten jututtamassa tyypit keikan jälkeen siinä lavalla, piti kerätä kaikkien nimmarit siihen ilosaaresta hankkimaani DJBB-paitaan(Jonka menin erehdyksissäni pesemään :wall: ) ja bäkkärilläkin pyörähdin siinä, missä pummasin Tommylta röökiä, pirun mukavia tyyppejä olivat kyllä, ottaen huomioon että olin pienessä maistissa ja heitin jotain tosi kehnoo läppää.. :kippis1:

Viimeksi oon tainnu nähdä Tommi Läntisen ja sen säälittävän Pulssi jätkän...Jaajo(?) tai joku sellanen..Radiossa sitä voi vielä jotenkin kuunella Suomipopilla, mutta....

plaah.. ei turhempaa threadia vois keksiä;)? no kuitenki pakkohan tänne jt laittaa mallin vuoksi. Jasper Pääkkönen, Jussi Ahteen( baareilemassa), Jaajo, Sauli Niinistö, Maija Vilkkumaahan (melkeen törmäsin); antti tuisku ja hmm ja mauno koiviston vaimolle kukkasia joskus antanut; Salkkareitten ossia salilla ja akia bileissä jne ei voi kaikkia muistaa. :zzzz:

Ville Valoa kävin kännipäissäni halaamassa(älkää kysykö miksi) Helsingissä erään Slayer cover-bändin keikalla. Eipä se siitä onneksi pahastunut ja juteltiinkin tovi.

(teinitytöt tervetuloa halaamaan minua em. episodin johdosta)

Enpä ole ketään erikoista julkkista nähnyt.

Jokunen aika sitten tuon Halmen näin(ennen kun valittiin eduskuntaan, sen tarkemmin en muista), Simo Frangenin ja Pirkka-Pekka Peteliuksen.

Mä näin Darth Vaderin Tapiolan Sokosella 80-luvulla. Rupesi tietenkin itkettämään, kun oli niin pelottava ilmestys. Antoi mun äitille käyntikorttinsa.

]{aitsu sanoi:
Päivää ennen kuin WWE veti shown Turkuhallissa olin treenaamassa M&M salilla ja siihen yht´äkkiä pelmahti Kurt Angle treenaamaan. Menin kassalta hakemaan kynää ja paprua nimmareita varten ja siihen tuli Chris Benoit maksamaan salimaksua...

Ei jumankeuta. Tekikö Lesnar isoillakin painoilla vai pumppailiko vaan menemään?

San Francıscossa asuessanı näın Eddıe Murphyn muutaman kerran. Jared Leto, Chrıstıan Bale ja Woody Harrelsson ajoıvat vıereen lııkennevaloıssa mustalla ylı-ısolla Hummerılla. Wayne Gretzkyn näın leffassa. Suomessa on tullut nähtyä yhtä jos toısta turhaa julkkısta ympärı Helsınkı Cıtyä. Ressu Redfordın kaa tulı melkeın otettua erää Helsınkı Clubılla kun juttelın sen muıjan kanssa.... Mut oon aına halunnu tavata mr. :david: :n!!!!!

Devin sanoi:
Ressu Redfordın kaa tulı melkeın otettua erää Helsınkı Clubılla kun juttelın sen muıjan kanssa.... Mut oon aına halunnu tavata mr. :david: :n!!!!!

Minä taas otin kuppia Ressun kanssa laivareissulla.

Juice Leskinen taisi ajaa ohitse autolla, kun odotin Sörnäisissä liikennevalojen vaihtumista. Tai sitten joku tosi onneton kaveri on saanut Juicen piirteet.

Sydäntä eniten sykähdyttävimmät hetket julkkisten kanssa:
- PARAS KOKEMUS IKINÄ: ihana juttutuokio ja hotelli aamiainen yhdessä eniten ihailemani urheilijan, Alex Popovin, kanssa
- Sergei Bubka, uhosin sille hyppääväni vähintään kuudesta metristä :)
- Pate Mustajärvi, Remu Aaltonen ja Kari Sorvali maaratakisoissa, yhteinen kaljahetki :rock:
- Maurice Green, Torri Edwards ja Gail Devers tukholmassa.
- Carolina Kluft
- Raphael Poiree ja Pier Alberto Carrara
- SGP n tän vuoden kuskit
Sekä sokruna pohjalla vierekkäiset lentopaikat kymmenottelija Roman Seberlen kanssa, arvatkaa tekikö mieli näprätä? :haart:
Lisäksi oon nähny ja huudellu perverssejä Alberto Tomballe :D

kukaan ei näyttänyt nähneen tai jutelleen näin nopeasti silmäiltyä, ketään olympia voittajaa tai yms., vaikka joku näyttikin nähneen Arnoldin. Vai oliko joku jutellut Ronnien,Yatesin tai jonkun muun truu potarin kanssa? Kyllä ainakin täällä varmaan aika moni on nähnyt Yatesin -92?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom