Myytti puhki, White Pale Punisher uncovered! Video!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ainakaan minua ei naurata. Tuo kunto on oikeasti mahtava!!!11 Poden rinnalla kalpenee jopa Wilenius ja Hulkki.

Ehdottomasti Pakkiksen kovimpia naturaaleja.

Juu, Classiciin tässä tähdätään, oikeaan kehonrakennukseen on vielä liian vähän lihaa.

Nyt seis,

On hienoa, että tykkäät harrastuksesta ja omasta mielestäsi panostat kovaa harjoitteluun. Muiden mielipiteillä ei silloin ole väliä.
Ei kuitenkaa pidä tehdä niinkin kovaa lajia kuin bodaus naurunalaiseksi menemällä lavalle normaalia tasoa todella paljon huonompikuntoisena. Silloin et todellakaan anna lajille kuuluvaa arvostusta. Ulkopuoliset voivat jopa luulla, että pidät lajia pilkkanasi etkä arvosta sitä työtä minkä kanssakilpailijasi ovat lavalle menemisen eteen tehneet.

Nyt Jyväskylän ja Lappeenrannan kisoissa oli pari sellaista kilpailijaa joidenka kohdalla luulin, että kyse on jostain polttaripilasta. Onko tämä sun mielestä oikein?
Että sinne lavalle vaan mennään välittämättä siitä millaisen kuvan se antaa lajista? Laji ei muutenkaan perustaplaajan silmissä ole kovin kovassa arvostuksessa niin miksi VITTU sitä pitää sitten vielä pilkata tämmösellä paskalla?!

En halunnut puuttua tähän naurettavaan ketjuun, mutta oli pakko kirjoittaa kun rupesin ahistamaan sen verran. Onhan tämä kuitenkin keskustelupalsta.

Nyt Jyväskylän ja Lappeenrannan kisoissa oli pari sellaista kilpailijaa joidenka kohdalla luulin, että kyse on jostain polttaripilasta. Onko tämä sun mielestä oikein?

Ai tällaisia kilpailijoita on ollut minun jälkeenkin? :wtf: Hyvä tietää, etten ole ainoa.

Ai tällaisia kilpailijoita on ollut minun jälkeenkin? :wtf: Hyvä tietää, etten ole ainoa.

Tulkitaanko tämä nyt niin, että vittuillaksesi könysit viimeksi sinne lauteille ja näin teet myös jatkossa?
Olet myös tyytyväinen kun näitä muitakin juustoja löytyy jotka "hauskuuttavat" porukka bodauksen kustannuksella?

Tulkitaanko tämä nyt niin, että vittuillaksesi könysit viimeksi sinne lauteille ja näin teet myös jatkossa?
Olet myös tyytyväinen kun näitä muitakin juustoja löytyy jotka "hauskuuttavat" porukka bodauksen kustannuksella?

Älä ymmärrä väärin. Tarkoitus on kilpailla mahdollisimman kovassa kunnossa.

J_mp, jos et ite uskalla kivuta lavalle tai sulta uupuu ees yritys, niin älä tuu mollaan niitä, jotka edes yrittää.

J_mp, jos et ite uskalla kivuta lavalle tai sulta uupuu ees yritys, niin älä tuu mollaan niitä, jotka edes yrittää.

Kyse ei ollut mollaamisesta vaan motiivien kysymisestä sekä painottamisesta, että homma tehdään oikeista syistä. Lavalle nouseminen on mielestäni kilpailijalle palkinto kovasta vuosia jatkuneesta työstä. Lavalle ei mennä sattumalta eikä sinne mennä pelleilemään. Nykytrendin mukaan tuntuu siltä, että joka jätkä jolla on salikortti voi mennä uikkarit jalassa itseään lavalle vääntelemään --> lajista on tullut vitsi.

Kuten The Legend minun kysymykseeni "tulkitaanko tämä nyt niin" vastasikin, "älä ymmärrä väärin, tarkoitus on nousta mahdollisimman kovassa kunnossa".

Nyt voidaan vaan toivoa, että The Legendin käsitys mahdollisemman kovasta kunnosta on samalla tasolla yleisen lavalle nousemisen kunnon kanssa :D

Miten Poden bodaus liittyy millään lailla sellaisiin ihmisiin "jotka edes yrittää"?
Eihän se oo yrittäny. Tai ainakin ihan saatanan vähän.

Kyse ei ollut mollaamisesta vaan motiivien kysymisestä sekä painottamisesta, että homma tehdään oikeista syistä. Lavalle nouseminen on mielestäni kilpailijalle palkinto kovasta vuosia jatkuneesta työstä. Lavalle ei mennä sattumalta eikä sinne mennä pelleilemään. Nykytrendin mukaan tuntuu siltä, että joka jätkä jolla on salikortti voi mennä uikkarit jalassa itseään lavalle vääntelemään --> lajista on tullut vitsi.

Kuten The Legend minun kysymykseeni "tulkitaanko tämä nyt niin" vastasikin, "älä ymmärrä väärin, tarkoitus on nousta mahdollisimman kovassa kunnossa".

Nyt voidaan vaan toivoa, että The Legendin käsitys mahdollisemman kovasta kunnosta on samalla tasolla yleisen lavalle nousemisen kunnon kanssa :D

En rehellisesti sanottuna edes tiedä tarkkaa ajankohtaa omalle kilpailemiselle. Joka tapauksessa laji on classic ja menen sinne sarjapaino täynnä ja rasva% alle kymmenen, mieluiten alle viisi. Mulla on vielä monta vuotta aikaa kehittyä kun ikääkin on alle 30.

Miten Poden bodaus liittyy millään lailla sellaisiin ihmisiin "jotka edes yrittää"?
Eihän se oo yrittäny. Tai ainakin ihan saatanan vähän.

Vittuako sä siitä tiedät?

minä näen peilistä keskeneräisen kropan

Pode posettaa ja paskahousut vinkuu.

Tsemppiä Podelle treeneihin! Ei sinne lavalle takas mikään kiire ole, rauhassa vaan kuntoon ja sitten uudestaan.

Pode posettaa ja paskahousut vinkuu.

Tsemppiä Podelle treeneihin! Ei sinne lavalle takas mikään kiire ole, rauhassa vaan kuntoon ja sitten uudestaan.

Näin just. Tein äsken dieettiaerobisen, 20 min kävelyä ja 10 min juoksua, kohta ollaan toivottavasti jonkinnäköisessä kunnossa.

En dieettaa kisoihin, vaan dieettaan muuten vaan, koska haluan päästä kovempaan kuntoon, läskiä mulla on ihan luvattoman paljon.

Siis mitä helvettiä...? Kysyn vaan, että mitä helvettiä. Oikeestikko täällä porukka lyttää maan rakoon kaverin.

Siis mitä helvettiä...? Kysyn vaan, että mitä helvettiä. Oikeestikko täällä porukka lyttää maan rakoon kaverin.

Et turhan naiivi viiti olla. Jos jätkä ite nostaa unholaan jääneen tredin ylös sanomalla:

tänä syksynä on tarkotus kisata uudemman kerran, hiukan kokeneempana ja kovemmissa massoissa :)

Sitten postataan kuva jossa todellakin ollaan kovemmissa massoissa.

Otan riskin:

8719720.png

Niin johan se nyt on perkele jos ei aiheuta närää.

The Legend on kuitenkin nyt tajunnut siirtää tuon lavalle menemisen joskus myöhäisemmäksi. Koska kunto ei sitä nyt aivan tälle syksylle taida sallia.

Noh, mutta kovaa reeniä Legendille jatkossakin! Tää on intternetti ja punttisali on punttisali.

Onkos legendalla ikävä 2. Panssarijääkärikomppaniaan?

Välillä on pirunmoinen ikävä takas inttiin. :hyper::hyper: Se oli kuitenkin loppujen lopuksi hieno elämänkokemus. :):)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom