Myytti puhki, White Pale Punisher uncovered! Video!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä se reenaamattoman penkkitulos voi olla ihan helvetin huono jos on heikot rintalihakset/ojentajat ja muutenkin huonot "välitykset". Itse en ennen salilla käymisen aloittamista saanut penkistä kuin 35 kiloa, ja ikää oli tuolloin 26 vuotta ja painoa 74 kg. Nyt 34-vuotiaana painoa 93 kiloa ja penkkimaksimi on jotain 85 kilon hujakoilla. Eli oma paino ei mene vieläkään :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Välillä on pirunmoinen ikävä takas inttiin. :hyper::hyper: Se oli kuitenkin loppujen lopuksi hieno elämänkokemus. :):)

Muistaakseni olit päässyt johonkin Karjalan prikaatin alokasesitteeseen. Taisit olla valaa vannomassa siinä kuvassa.

Muistaakseni olit päässyt johonkin Karjalan prikaatin alokasesitteeseen. Taisit olla valaa vannomassa siinä kuvassa.

Niinkö? Haluaisin nähdä tuon esitteen. :)

Ei välttämättä kaikkein lahjakkain kaveri tämä pode The Legend...

Ei välttämättä kaikkein lahjakkain kaveri tämä pode The Legend...

No en välttämättä. Mutta kovalla työllä voin kehittyä.

Välillä on pirunmoinen ikävä takas inttiin. :hyper::hyper: Se oli kuitenkin loppujen lopuksi hieno elämänkokemus. :):)

Mä muistaisin etäisesti jonkun tornarin et olit uhannut vetää jotain tyyppiä pataan kun oli tehnyt haukkaa isommilla kun sä?Oliks siellä joku tollanen keissi? :D

Mä muistaisin etäisesti jonkun tornarin et olit uhannut vetää jotain tyyppiä pataan kun oli tehnyt haukkaa isommilla kun sä?Oliks siellä joku tollanen keissi? :D

Pode halusi painia minun kanssani, koska en kuulemma mahtaisi mitään hänelle. Tein hänen mielestään niin pienillä käsipainoilla hauiskääntöä, että olisin helppo nakki. Tätä hän ei koskaan tullut minulle sanomaan.

Koskas aloitat sen kovan työn?

kovaa työtä on tehty nyt 9 vuotta, tulos: oma paino 57 kg -> 89 kg, penkki 40 kg -> 92,5 kg, hauiksen ympärysmitta 30 cm -> 43 cm. eihän nuo kovia tuloksia ole, mutta jotain kehitystä on kuitenkin tapahtunut

Ikävää sinänsä että täällä lytätään nekin jotka yrittävät. Ei kaikilla ole lahjoja tähän hommaan. Tuloksia jos tuleekin niin meillä geenittömillä kyniksillä ne häipyvätkin kovin nopeasti.

Suoraan sanottuna ei minustakaan tuossa kunnossa pitäisi vielä mitään kisailua miettiä, mutta eipä se mua haittaakaan vaikka sinne lavalle kipuat syystä tai toisesta. Tuleepahan äksöniä palstalle.

Ikävää sinänsä että täällä lytätään nekin jotka yrittävät. Ei kaikilla ole lahjoja tähän hommaan. Tuloksia jos tuleekin niin meillä geenittömillä kyniksillä ne häipyvätkin kovin nopeasti.

Suoraan sanottuna ei minustakaan tuossa kunnossa pitäisi vielä mitään kisailua miettiä, mutta eipä se mua haittaakaan vaikka sinne lavalle kipuat syystä tai toisesta. Tuleepahan äksöniä palstalle.

En ole kisoihin (vielä) menossa, mutta kovassa kondiksessa tietenkin sitten kun menen. Itse olen ruumiinrakenteeltani ektomorfi, eli massankeruu ollut aina vaikeaa. Mutta vaikea ei ole sama kuin mahdoton. Ei Frank Zanekaan ollut lahjakas, mutta kovalla treenillä ja asenteella mies menestyi kisoissa.

Täällä pakkiksen ikibulkkaajat haukkuvat legendan täysin pystyyn. Aina löytyy teitäkin parempia, jotka voi haukkuu teiät miten lystää.

Täällä pakkiksen ikibulkkaajat haukkuvat legendan täysin pystyyn. Aina löytyy teitäkin parempia, jotka voi haukkuu teiät miten lystää.

Samaa mieltä! Ihmeellistä kateellisten panettelua, kun kovempikuntoisempaa (SM-MESTARIA!!!) haukutaan.

Todella hyvää kehitystä varsinkin noilla treenivuosilla! Jatka samaa mallia, kohta nähdään ehkä jopa EM-lavoilla suomalaista lihaa enempi :thumbs:

Samaa mieltä! Ihmeellistä kateellisten panettelua, kun kovempikuntoisempaa (SM-MESTARIA!!!) haukutaan.

Todella hyvää kehitystä varsinkin noilla treenivuosilla! Jatka samaa mallia, kohta nähdään ehkä jopa EM-lavoilla suomalaista lihaa enempi :thumbs:

wau, tämä viesti pelasti päiväni, kiitos sinulle Weak!

wau, tämä viesti pelasti päiväni, kiitos sinulle Weak!

Ihan totta pode lopeta jo tuollainen kirjoittelu, ihan itsesi vuoksi! Sun realiteetintaju on ihan hukassa, etkä havaitse edes selkeää sarkastista vittuilua (jos kerran väität ettet trollaa). Munaat itses täällä ja tätä menoa ketju on varmaan lukossa aika pian.

tempting....

Ei!

you-shall-not-pass.jpg

Ihan totta pode lopeta jo tuollainen kirjoittelu, ihan itsesi vuoksi! Sun realiteetintaju on ihan hukassa, etkä havaitse edes selkeää sarkastista vittuilua (jos kerran väität ettet trollaa). Munaat itses täällä ja tätä menoa ketju on varmaan lukossa aika pian.

just joo... :hyvä:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom