- Ikä
- 38
Vähän sama jos meikä rupeis harrastamaan uintia ja kuinka kuviin laitettais "antti kasvi" tai joku muu sinnepäin uimarin näköinen ja kertoisin kuinka siitä tuli pakkomielle. "hävisin kyllä kaikki kisat ja se harmitti." Mua haastateltais uimarina ja kertoisin ihan tosissani kuinka laji vie minua enkä minä lajia. Kertoisin kuinka vaarallista se on kun joutuu aina vain uimaan ja kuinka pelottavaa se on! Pelottelisin kaikki muutkin ihmiset pois uintiharrastuksesta ja kertoisin muista psyykkisistä häiriöistä jota se uinti lajina teki minulle!! Paskaa sellainen on ja varmasti muut ammattilaiset olisivat aika vittuuntuneita jos sellaista menisin tekemään ja paskaa puhumaan!!!Lukijan kannalta ihan sama mikä körmy kuvissa, mutta ok se on hämäävä asia. Muutenhan juttu on täysin totta että mies on ollut pakkomielteisesti koukussa bodaukseen. Yhtä valetta se juttu on kuin että joku joka vetää hormooneita niin väittää olevansa naturaali esim. lehtiartikkelissa. Pode ei valehdellut jutussa vaan oli aito oma ittensä. Muista että kaikki on suhteellista, se mikä toiselle ole ongelma, voi toiselle olla lastenleikkiä.