Myytti puhki, White Pale Punisher uncovered! Video!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Lukijan kannalta ihan sama mikä körmy kuvissa, mutta ok se on hämäävä asia. Muutenhan juttu on täysin totta että mies on ollut pakkomielteisesti koukussa bodaukseen. Yhtä valetta se juttu on kuin että joku joka vetää hormooneita niin väittää olevansa naturaali esim. lehtiartikkelissa. Pode ei valehdellut jutussa vaan oli aito oma ittensä. Muista että kaikki on suhteellista, se mikä toiselle ole ongelma, voi toiselle olla lastenleikkiä.
Vähän sama jos meikä rupeis harrastamaan uintia ja kuinka kuviin laitettais "antti kasvi" tai joku muu sinnepäin uimarin näköinen ja kertoisin kuinka siitä tuli pakkomielle. "hävisin kyllä kaikki kisat ja se harmitti." Mua haastateltais uimarina ja kertoisin ihan tosissani kuinka laji vie minua enkä minä lajia. Kertoisin kuinka vaarallista se on kun joutuu aina vain uimaan ja kuinka pelottavaa se on! Pelottelisin kaikki muutkin ihmiset pois uintiharrastuksesta ja kertoisin muista psyykkisistä häiriöistä jota se uinti lajina teki minulle!! Paskaa sellainen on ja varmasti muut ammattilaiset olisivat aika vittuuntuneita jos sellaista menisin tekemään ja paskaa puhumaan!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lukijan kannalta ihan sama mikä körmy kuvissa, mutta ok se on hämäävä asia. Muutenhan juttu on täysin totta että mies on ollut pakkomielteisesti koukussa bodaukseen. Yhtä valetta se juttu on kuin että joku joka vetää hormooneita niin väittää olevansa naturaali esim. lehtiartikkelissa. Pode ei valehdellut jutussa vaan oli aito oma ittensä. Muista että kaikki on suhteellista, se mikä toiselle ole ongelma, voi toiselle olla lastenleikkiä.

No ei kyllä tasan ole koukussa bodaukseen. Eihän tuota jätkää kattoessaan usko edes että kaveri olisi käynyt kuntosalin asiakaspalvelutiskiä pidemmällä.

Jos en täysin väärin muista niin jutussa luki jotenkin "valmistautuminen toisiin kisoihin sujui huonosti". Hirveätä hevonpaskaa! Joo menihän se valmistautuminen penkin alle. Nimittäin olisi tarvittu n.5vuotta salitreeniä! :lol2:

No ei kyllä tasan ole koukussa bodaukseen. Eihän tuota jätkää kattoessaan usko edes että kaveri olisi käynyt kuntosalin asiakaspalvelutiskiä pidemmällä.

Voihan se olla että se on yrittänyt ihan pirusti mutta tehnyt kaiken päin seiniä.

Sehän on niin täyttä paskaa kuin vain voi olla! Kuvatkin on aivan toisesta ihmisestä. Journalismin taso tuossa jutussa on miinus sata! Ei ole todellista että podea haastatellaan tosissaan kehonrakennuksen pakkomielteestä ja siihen liittyvistä ongelmista.

Eihän se edes ole kehonrakentaja!! For crying out loud!!
classicbb0041-01.jpg

Älähän nyt riehu suotta. Mulla on vuosia aikaa kehittyä ja tulla hyväksi tässä omassa lajissa, Classicissa.

Jos en täysin väärin muista niin jutussa luki jotenkin "valmistautuminen toisiin kisoihin sujui huonosti". Hirveätä hevonpaskaa! Joo menihän se valmistautuminen penkin alle. Nimittäin olisi tarvittu n.5vuotta salitreeniä! :lol2:

Ja sähän olet varmaan ollut näkemässä kun mä treenaan?? Kaikki ei ole geneettisesti lahjakkaita eikä kasva paljoa kovallakaan työllä. Ikävä totuus.

Ja sähän olet varmaan ollut näkemässä kun mä treenaan?? Kaikki ei ole geneettisesti lahjakkaita eikä kasva paljoa kovallakaan työllä. Ikävä totuus.

Eli olet tosissasi sitä mieltä,että geenit on ne tässä mitkä mättää?????.Juuri kerroit lehtihaastattelussa kaikista pakkomielteistä lajiin ja huonosti sujuneista valmistautumisista kisoihin!!!!!!
Eiköhän ongelma oo tossa tapauksessa asenne puolella.
Ja täytyy myöntää,että ois kiva nähä jotai treenivideoo,siitä ainaski huomais onko nää nyt geenit vai treeni jotka vähän hidastavat kehitystä:jahas:

Tää on kyl niin legenda....legendaarisen läppä juttu. Pakkomielle my ass "Siideriä dietillä" vai miten se meni?

Siideriä meni siksi dieetillä kun kalori on kalori, sanoi Pode. Eli miehen mielestä on ihan sama mitä vetää kun vain kaloreita vetää.

Jos se olis ymmärtänyt proteiinien ja hiilareiden eron niin olis tolla yrityksellä ja asenteella kundi voinu saada peter andren kropan.

En sano tätä pode vittuilulla, mutta eiköhän se oo ruokapuoli mikä sulla mättää eikä geenit. Se ilmeni jo tosta videostakin missä Mike sua haastatteli. Väität varmasti tämänkin jälkeen niistä geeneistä, mutta maailmassa tuskin on edes semmoista ihmistä jolla ois kehitys geeneistä kiinni näissä ns. "pienemmissä lihasmassoissa", ellei sitten ole oikeasti joku harvinainen sairaus.

Älä nyt poutiainen ala geenejä syyttää! Eiköhän se ruoka ja treeni ole sul päin helvettiä. Teet vaan taas ittestäs taas enemmän naurun alasen.

Teet vaan taas ittestäs taas enemmän naurun alasen.

Sehän tässä on tarkoituskin, koska se on yksi tapa saada lisää huomiota. Vai on light-siiderissä 300 kaloria ja sama mistä ottaa kalorit dieetillä. Jepjep. Miten en ihmettele että tuon näköinen jätkä vetääkin nimenomaan siideriä.

En todellakaan vedä mitään siideriä. En ole käyttänyt alkoholia 4 kuukauteen.

Mutta seuraavan dieetin alkaessa sekin tulee mukaan "ruokaympyrään"?

Ei todellakaan. Muutenkaan diureettisia aineita ei pitäisi ottaa kuin juuri päivää paria ennen kisoja. Oma metodini on perinteinen juomattomuus ja saunassa käynti. Suolaista ruokaa kannattaa syödä, ettei tule kramppeja.

Niin ne tuppaa nuo euroopasta tuodut tuotteet krampittelemaan. Pottuja omasta pellosta ja naapurin siasta läskisoosit sekaan.

Nestehukka se on mikä pistää kramppaamaan. Mutta siitä sinä tuskin tiedät mitään. Vai oletko kilpaillut joskus?

Musta tuntuu, että kuka tahansa muu kuin Pode tietää enemmän ravinnosta ja kehonrakennuksesta! Eikä se kilpailemisen puute estä tietämystä.

Sattu kyllä aika legendaarinen lukuhärö tuossa. Luin että kirjotit "suomalaista ruokaa". :david:

Tuon nestehukan ja kramppien yhteyden tietää about kaikki random kansalaisetkin saati sitten salilla käyntiä harrastavat. Ei siihen kisailua tarvita. Sinunakaan en kyllä suoraan sanottuna puhuis tuosta kisailusta yhtään mitään.

E: No bisleyhän tässä jo ehti oikaisemaan kun aikailin. Menee nyt ihan putkeen nämä postailut mulla. :D

Musta tuntuu, että kuka tahansa muu kuin Pode tietää enemmän ravinnosta ja kehonrakennuksesta! Eikä se kilpailemisen puute estä tietämystä.

No eikai kukaan oikeasti luule että jätkä olisi tosissaan?
Jos viina olisi "dietureetti" niin minä olisin luuranko.
Ja kyllä, tiedän että alkoholi on nesteenpoistaja.

Ei tällainen paskanjauhanta muuten haittaa mutta jos joku aloittelija ottaa kuvan / esimerkin tuollaisesta pelleilystä niin sillä menee paljon hukkaan.

Kisailu ja tässä tapauksessa "kisailu" ei todellakaan ole mikään tae tietämykselle kuten ZweCCo tuossa juuri sanoikin.
Nestehukka se on mikä pistää kramppaamaan. Mutta siitä sinä tuskin tiedät mitään. Vai oletko kilpaillut joskus?

Nyt tulee kyllä Savolaisen käden paksuista paskaa.
12-vuotias pikkuveljeni tiesi tuon kramppaamisen syyn. Miksi? koska hän kilpailee? ei vaan siksi ETTÄ SE OPETETAAN SAATANA EKALUOKALLA!

no, onhan provoaminenkin yksi tapa saada huomiota, en käsitä mitä muuta tällä koko vitsillä voitaisiin hakea.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom