Mustasukkaisuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ck80
  • Aloitettu Aloitettu
keskustelut on ohi ja silmiä kirvelee

Sanoin muijalle että en kestä katsoa jos se tanssii jonkun jampan kanssa niin että he koskevat toisiinsa fyysisesti. Mainitsin myös kuinka paljon se minua sattuu ja millaisia mustasukkaisuus reaktioita se aiheuttaa.
Sanoin kaiken rauhallisella äänellä EN avautunu

Muijan mielestä tanssiminen on sama jos halaisi veljeänsä, eli ei tunnu missään. Näin ollen teko ei myöskään kaduta.

Tämä tiivistettynä kahden tunnin keskustelusta.
Olo on kuin matto olisi vedetty alta, mutta minkäs sitä ihmisten moraaleille voi.
huomenna pitäis soitella ja kattoo miten jatketaan vai jatketaanko.

tiedän tämän viestin aiheuttavan "muija vaihtoon" vastauksia, mutta loppupeleissä yritän tehdä päätöksen itse vaikka se ei kaikkein viisainta aina olekkaan. (Ei näe metsää puilta)

Vois postata ton ringsiden postin emännälle, siinä on kuitenkin niiin paljon asiaa.

No joka tapauksessa kiitos mennneistä ja tulevista postauksista, niistä on ollut paljon apua tilanteen hahmottamisen kannalta.
Ajattelin jossain vaiheessa että eihän tämä asia muille kuulu niinkuin ei kuulukkaan, mutta kun ei ole ketään muutakaan keltä kysyisi neuvoja. (kavereita vitusti ei yhtään ystävää)

Hajoilemisiin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kerroin avovaimolleni tilanteestasi ja näistä posteista.
Hänen ainut kommenttinsa oli, "Muija hakee itsetunnolleen pönkitystä muiden miesten ihailun kohteena..."

Eli eipä tuohon paljon voi muuta sanoa. Halailkoot veljeään...

Tee oma ratkaisusi, mikä se sitten onkaan, täällä ei kukaan tuomitse sitä mitä päätät. Älä kuitenkaan hajoita itseäsi ihan kokonaan asian kanssa.

Muista, että maailma on täynnä prinsessoja, mutta sinua on vain yksi.
Tsemppiä.

Ditch the bitch! Mitäs luulet, kun te olette olleet 7 vuotta yhdessä teillä on lapsi, kultainen noutaja, asuntolaina, vituiks menny Teneriffan matka kun sato koko ajan ja seksi alkaa eka kerran maistua puulta, niin lähteekö tyttös vieraisiin, jos se tossa vaihessa tekee noin? Panee kuule sen jätkän pystyyn ja on pillunkarvat kikkaralla kaks viikkoo! Niinkuin joku pelimies jo sanoikin, ettei se peli siitä mikskään muutu. Himot se on hiirelläkin ja nussiihan se oravakin. Vaikkakin tässä tapauksessa naapurikolossa.

On muuten fiksuimmat kommentit tässä ketjussa tulleet näiltä 30 kiharoissa olevilta ihmisiltä -> peliaikaa ollut enemmän kentällä.

Jos muija on fiksu ja omaa korkean moraalin se ei lähde vaikka sitä panettas ja tulis kuin komea äijä iskee, koska se tietää et siinä vaihdetaan lyhyt ilo pitkäksi suruksi. Mulla on ollut ilo ja kunnia olla vain sellaisten naisten kanssa, en tiedä onko ollut luonnon valinta vaiko hirvittävä säkä. Thumbs up vaan jatkoonkin!

Jakorasiat nyt antaa joka suuntaan, koska eivät muuhun pysty. Mä olen aina ihmetellyt ihmisiä, jotka pystyy pettää taikka pystyy antaa sen anteeksi. Totaalisen selkärangatonta porukkaa ilman mitään häpyä. Turha selitellä että panetti taikka on yhteinen arabian hääastiasto, ei se molo sinne liukastumalla mene, niinkuin viimeisessä partiopojassa. Toki mun on niin helppo sanoa, kun ei ole käynyt niin, mut mä oonkin niin kylmä jätkä, että melkein pidän henkisesti häiriintyneinä horoina ton kaltaisia ämmiä, enkä edes panis niitä vaikka olenkin sinkku ihan siitä ilosta, että ne näkee, että horo ei saa kun horoa. Nimim. olen tehnyt sen niin monesti ja aina on tullut yhtä hyvä mieli, etten joutunut baarin nussituimman perse-ja-tissit-pystyssä kuningattaren totakin-oon-pannu listalle. Nännännää, ei tipu!!!11

Kiltit ja fiksut laatuprinsessat vs. ja-eikun-nussimaan-riemureiät erottaa näillä ajokilometreillä jo kilsan päähän ja lopullisen varmistuksen saa ilmi hienovaraisilla psykologisilla kuulustelutekniikoilla. Toki ylläreitä voi tulla, mutta sit onkin "sisko tahtoisi jäädä mutta moottoritie on kuuma" - biisin aika. Ne on kuule scum of the earth jotka ei ansaitse muuta kuin hätäsesti kihnuttavaa puuhelmihuomiota jossakin sykkivällä rakkauden kaatopaikalla. Laatuhuomion perään saavat jäädä rauhassa kirkumaan, niinkuin pommiin nukkunut Rammstein fani klo 12 lippupalvelun luukulla. Laatu nainen on Laatu Nainen.

Elekkee viittikö :)

Jos et tykkää siitä mitä muijjas baarissa tekee niin lähet ensin salille. Reenaat aivan tuskassa ja kun tuut kotiin niin karjut kuin leijona pihalla ja meet sit sisälle. Sanot eukolle että et tykkää siitä mitä se tekee. Ja kerrot syynkin sille. Jos et saa sua tyydyttävää vastausta niin sanot sille että ovi on tuossa. Ja näytät vielä kädellä. Mitäs sellaisen kanssa olemaan joka saa tuotettuu sulle pahan mielen ja sut raivoihin. Hullua hommaa.

Mut kannataa muistaa että ei se nainen aina vaihtamalla parane :) Kannattaa itse hiukan miettii ja tutkia itteensä että miksi tulee itelle paha mieli ja mikä siinä on ettei voi hyväksyy sitä mitä toinen tekee.

Eikä seurusteleenkaan paljon kannata alkaa jos ei esim ensin pärjää ittensä kanssa. Kannattaa opetella rakastamaan ja kunnioittamaan itteensä ennenkuin aloittaa suhteen toisen kanssa. Hiekolla itsetunnolla varustetun ihmisen kanssa on aika tuskallista seurustella.

Ja vaikka seurustelee niin kyllä molemmilla osapuolilla pitää olla se oma elämäkin siinä samalla. Molemmilla pitää olla ihan omia kavereita joihin ei toinen sekaannu ja sitten tietenkin yhteisiäkin kavereita. Kummallakin on kuitenkin ihan omat harrastukset ja oishan se kiva jos ois sitten yhteistäkin toimintaa muukin kuin naiminen perjantaisin saunan jälkeen :)

Mutta yleisesti ottaen ihmiset alkavat seurusteleen liian nuorena. Ei ensin opetella tulemaan toimeen yksinään ja kattelemaan maailmaa. Äitin luota kun kotoo lähetään niin mennää jo samalla seurustelukumppani luo ja aletaan leikkiä perhettä. Ja paskat sanon mä. Eläkää "pennut" elämää ja perustakaa se perhe myöhemmin. Kuitenkin tämä elämän kaava on se että ostetaan auto valitaan muijja, otetaan asuntolainaa ja perustetaan perhe :) Ja oishan se kiva jos siinä välissä vois seukata ja elää kivan pimun tai ukkelin kanssa ja kasvattaa lapsia.

Tästä nyt saattoi tulla hiukan sekava mutta jatketaan sit kun ajatus juoksee paremmin taas :)

"Muijan mielestä tanssiminen on sama jos halaisi veljeänsä, eli ei tunnu missään. "

Et sitten sanonut takaisin, että sinusta pikapano on oikeastaan ihan sama kuin runkkaaminen yksin, joten ei varmaan haittaa jos harrastat tulevana viikonloppuna muutamat pikapanot?

Itse kyllä miellän "lantiohieronnan" lähemmäs esileikkiä kuin tanssia, ja näin tekstistä päätellen itsekkin miellät. Tämä nyt luultavasti pilaa suhteen viimeistään, mutta et itse ole ajatellut katsoa miten tyttöystäväsi reagoisi siihen, jos flirttailisit ja ehkä vähän nuolisitkin vieraita naisia?

Mutta yleisesti ottaen ihmiset alkavat seurusteleen liian nuorena. Ei ensin opetella tulemaan toimeen yksinään ja kattelemaan maailmaa. Äitin luota kun kotoo lähetään niin mennää jo samalla seurustelukumppani luo ja aletaan leikkiä perhettä. Ja paskat sanon mä. Eläkää "pennut" elämää ja perustakaa se perhe myöhemmin.

Hyvin sanottu!

torsti sanoi:
Elekkee viittikö :)

Mutta yleisesti ottaen ihmiset alkavat seurusteleen liian nuorena. Ei ensin opetella tulemaan toimeen yksinään ja kattelemaan maailmaa. Äitin luota kun kotoo lähetään niin mennää jo samalla seurustelukumppani luo ja aletaan leikkiä perhettä. Ja paskat sanon mä. Eläkää "pennut" elämää ja perustakaa se perhe myöhemmin. Kuitenkin tämä elämän kaava on se että ostetaan auto valitaan muijja, otetaan asuntolainaa ja perustetaan perhe :) Ja oishan se kiva jos siinä välissä vois seukata ja elää kivan pimun tai ukkelin kanssa ja kasvattaa lapsia.

Hohoo.. emäntä oli 15 ja mä 17

Tais mennä just nurinpäin noi jutut.... :lol2:

Paljon on tullut threadiin hyviä kommentteja ja paljon kommentteja joiden jälkeen on tullut tarve paukuttaa päätä pöytään :curs:

Jos suhde on toimiva ja tasapuolinen, sekä kumpikin osapuoli jo saavuttanut edes jonkinlaisen henkisen kypsyyden ei tarvetta mihinkään riehumis-mustis-kohtauksille pitäisi olla. Kumpikin voi mennä yksikseen kavereidensa kanssa ja vaikka tanssia raflassa, osaten kyllä tyrkätä turhan innokkaat lähentelijät helvettiin. Jos joku saa raivon päälle siitä, että kumppani juttelee vastakkaisen sukupuolen kanssa tai katsoo kadulla niin jotain ei ole oikein suhteessa tai ihmisessä. Eriasia on vonkaaminen tai tahallaan tyrkyllä oleminen, mutta nuo rajat pitäisi järkevien ihmisten ymmärtää kyllä ja suhteen sisäiset säännöt olla selvillä jo ennenkuin tulee mitään tilanteita.

En ymmärrä miten suhde voi toimia/jatkua, missä jompikumpi kumppani sitoo toisen nyhjöttämään kotona ettei vaan nyt tapahtuisi mitään pahaa. Jos kerran on varma että toinen pettää heti, kun pääsee vain näköpiiristä, ei kannata jatkaa. Ja jos on varma ettei niin tapahdu, niin miksi stressata turhasta paskasta. Itsetuntoa ihmiset :whip:

Dachar sanoi:
Paljon on tullut threadiin hyviä kommentteja ja paljon kommentteja joiden jälkeen on tullut tarve paukuttaa päätä pöytään :curs:

Jos suhde on toimiva ja tasapuolinen, sekä kumpikin osapuoli jo saavuttanut edes jonkinlaisen henkisen kypsyyden ei tarvetta mihinkään riehumis-mustis-kohtauksille pitäisi olla. Kumpikin voi mennä yksikseen kavereidensa kanssa ja vaikka tanssia raflassa, osaten kyllä tyrkätä turhan innokkaat lähentelijät helvettiin. Jos joku saa raivon päälle siitä, että kumppani juttelee vastakkaisen sukupuolen kanssa tai katsoo kadulla niin jotain ei ole oikein suhteessa tai ihmisessä. Eriasia on vonkaaminen tai tahallaan tyrkyllä oleminen, mutta nuo rajat pitäisi järkevien ihmisten ymmärtää kyllä ja suhteen sisäiset säännöt olla selvillä jo ennenkuin tulee mitään tilanteita.

En ymmärrä miten suhde voi toimia/jatkua, missä jompikumpi kumppani sitoo toisen nyhjöttämään kotona ettei vaan nyt tapahtuisi mitään pahaa. Jos kerran on varma että toinen pettää heti, kun pääsee vain näköpiiristä, ei kannata jatkaa. Ja jos on varma ettei niin tapahdu, niin miksi stressata turhasta paskasta. Itsetuntoa ihmiset :whip:

Parisuhde vaatii aina jonkinlaisia komrpomisseja. Mun mielestä ei ole yhtään kohtuutonta pyytää, että tyttöystävä ei sallisi miesten kosketteluja.

Se on eri asia, jos haluaa kieltää toiselta kaiken, mutta siitä ei tässä tapauksessa ole.

Parisuhde on kuulemma kuin pitäisi lintua kämmenien sisällä. Jos puristaa liikaa, niin kuolee, jos avaa käsiä liikaa, niin lentää karkuun. Samat säännöt kummallekin, se on mielestäni hyvä. Mene säkin ch80 tanssimaan jonkun muijan kanssa intiimisti ja katso naisesi reaktiota. Jos alkaa liiaksi vieras himottaa, niin vaikka parinvaihto tuiki tuntemattoman parin kanssa voisi piristää suhdetta. Se olisi ainakin tasapuolista.

Vaikka minä en sinun tapausta tunne, niin tuohon ei aina ihan satavarmasti kannata luottaa. Kokemusta on.

Tässä tapauksessa asia on TODELLAKIN 100-varma
=D

Vaihtoon ja äkkiä. Ilman mitään kelailuja, mietiskelyjä ja odotteluja! Sori mutta olet säälittävä tapaus säälittävässä tilanteessa kunnes toisin sen itsellesi todistat. Muija ketä käyttäytyy tuolla tavalla ei ansaitse vitun munan vertaakaan arvostusta saati sitten kunnioitusta. Itselläni jos on muija, ja tulee noin suuri mustasukkaisuuden tunne, tarkoittaa se sitä ettei kyseinen muija ole minua varten. Itse nyt monien kiemuroiden ja kierukoiden kautta onnellisesti yhteiselossa naisen kanssa. Anyway, jos et pistä peliä nyt poikki, niin voin luvata ja vannoa kautta erikokoisten kiveksieni, että putoat korkealta ja sitten sattuu ja paljon. Let it go, sano muijalles et "lähe menee", kyl se oikea sua arvostava ja oikeasti rakastava muija, joka antaa vain ja ainoastaan sun koskea sen lantiota, kävelee joku päivä vastaan Aleksanterinkadulla, Hesburgerin jonossa tai Jurassic Park 7:n ensi-illassa. Meressä on paljon kaloja, puissa on paljon lehtiä, maailmassa on paljon naisia.
Nyt otat ittees niskasta kiinni, sneppaat kahden euron kolikon muijan jalkojen juureen ja sanot sille, että "ton arvonen sä oot mulle" ja lähet kävelee.... enää sä et voi tosta coolimmaks päästä :D

Moni olis näemmä pistämässä muijan vaihtoon ja pitää epäluotettavana... tunnen vähän vastaavan muijan joka vetää baarissa vielä pahempaakin settiä, tosin lähinnä jo tuntemiensa miesten kanssa. Kuitenkin ko muijaa pitäisin täysin luotettavana, eikä hänen miehellään ole asian kanssa ongelmaa. Eikä tuo ole ainoa tapaus. Monien mielestä tanssiminen on vain hauskanpitoa, ei sen enempää. En siis ton käyttäytymisen pohjalta sanoisi ketään epäluotettavaksi, varsinkaan kun tätä tapausta ei edes tunne henkilökohtaisesti. Se varsinainen ongelma eli mustasukkaisuus on oman pään sisällä, ei siinä muijassa. Jos ei pysty elämään asian kanssa, niin turha tietysti kiduttaa itseään loputtomasti mutta ei tuollainen baareilukaan jatku loputtomiin, ja jos tuo on ainoa ongelma niin eipä välttämättä kannata sen takia pistämään poikkikaan jos homma muuten toimii... :thumbs:

Hippa sanoi:
Parisuhde vaatii aina jonkinlaisia komrpomisseja. Mun mielestä ei ole yhtään kohtuutonta pyytää, että tyttöystävä ei sallisi miesten kosketteluja.

Se on eri asia, jos haluaa kieltää toiselta kaiken, mutta siitä ei tässä tapauksessa ole.

Sitä yritin itsekkin tuossa sanoa, mutta saarnaamiseksihan se meni, eli tietenkin kompromisseja ja selvät säännöt Kummankin mielipiteen mukaisesti suhteessa pitää olla. Alkuperäinen viesti oli selvä ettei nyt halua kaikesta kieltää ja naisen vastaus paljasti lisää, mutta osa täällä porukasta haluaa että kumppani istuu kiltisti kotona virkkaamassa heille villasukkia.

Huhtamo sanoi:
-klip klip -
Nyt otat ittees niskasta kiinni, sneppaat kahden euron kolikon muijan jalkojen juureen ja sanot sille, että "ton arvonen sä oot mulle" ja lähet kävelee.... enää sä et voi tosta coolimmaks päästä :D

Hohhoijjakkaa... Mitähän jos menisit, poika, kotiisi kasvamaan, ja miettisit samalla vähän näitä kommenttejasi :rolleyes:

treenaisko sanoi:
Parisuhde on kuulemma kuin pitäisi lintua kämmenien sisällä. Jos puristaa liikaa, niin kuolee, jos avaa käsiä liikaa, niin lentää karkuun. Samat säännöt kummallekin, se on mielestäni hyvä.

Erittäin hyvin sanottu! :worship:

Siitä tulee hutera olo, jos ei ole mitään rajoja ja yhteisiä pelisääntöjä. (Ja ringside: sekin on vain termi, jota käytetään niistä julkilausumattomista välittämisestä johtuvista tekemättäjättämisistä, jotka kannattaa molempien kuitenkin tiedostaa) Kyllä rajojen asettaminen osoittaa sitä välittämistä, niin kuin mustasukkaisuuskin tiettyyn rajaan asti. Ihmiset joskus tarvitsee sitä, että niiltä vaaditaan jotain. Jos kaikki on liian helppoa ja kaikki salittua, voi lähteä pahasti hakoteille vain siksi, että sillä ei tunnu olevan väliä. Ja sillä aina on.

miksi joku haluaa tehdä ex-seurustelukumppaninsa mustasukkaiseksi

mustasukkaisuuteen liittyen,miksi joku haluaa tehdä ex-seurustelukumppaninsa mustasukkaiseksi jonkun toisen ihmisen avulla...?mielipiteitä kiitos.

roskilde sanoi:
mustasukkaisuuteen liittyen,miksi joku haluaa tehdä ex-seurustelukumppaninsa mustasukkaiseksi jonkun toisen ihmisen avulla...?mielipiteitä kiitos.

Kysymykseesi liittyen: miksi joku tulee/tulisi mustasukkaiseksi exästään?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom