Mustasukkaisuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ck80
  • Aloitettu Aloitettu
Luimme tuossa vahvemman puoliskoni kanssa tätä ketjua, ja olimme liikuttavan yksimielisiä seuraavista asioista:

Ensinnäkin, tässä on nyt alkuperäisellä kirjoittajalla keskustelun paikka tyttiksensä kanssa. Kotona, kahden kesken ja EHDOTTOMASTI selvin päin, EI siellä baarissa kännissä saati sitten internetin keskustelupalstoilla. Tuo viimeisin kommentti siksi, että väistämättä me kuulemme täällä nyt vain sinun versiosi tapahtuneesta, ja tyttiksesi versio asiasta taas voi olla aivan toisenlainen. Huom! En yritä tässä millään lailla kyseenalaistaa rehellisyyttäsi, vaan tarkoitan vai sitä, että kuin näinkin voimakkaasti tunnepitoisesta asiasta on kyse, niin kokemus ja sitä myötä kertomus voi aivan huomaatta voimistua asianosaisen mielessä.

Toiseksi, kyse ei loppujen lopuksi ole edes siitä, mitä mimmikaverisi teki tai jätti tekemättä, vaan siitä, mitä te olette yhdessä parisuhteenne pelisäännöiksi sopineet. Eli mikä on sallittua, mikä ei. Ja tämäkin on taas sellainen juttu, ettei KUKAAN muu voi sitä sinulle/teille kertoa, vaan ihan itse teidän pitää se määritellä. Toisilla on tiukemmat rajat, toisilla väljemmät, ja kunhan molemmat ovat niistä rajoista/säännöistä yhtä mieltä ts. kumpaakaan osapuolta ei kahlita eikä hänen elämäänsä kohtuuttomasti rajoiteta, on se täysin OK. Se, mikä sopii minulle, ei välttämättä sovi kaverilleni, naapurista puhumattakaan.

Jos nyt kuitenkin heitän tähän loppuun vielä oman, täysin subjektiivisen mielipiteeni, niin IMHO tyttösi ei ole täysin asiallisesti käyttäytynyt salliessaan kuvaamasi kaltaista lähentelyä. En silti kuitenkaan neuvoisi häntä hetimiten dumppaamaan, vaan kannattaa ensin yrittää selvittää asiaa ja pelisääntöjä keskustellen, varsinkin kun suhteenne muutoin on hyvä.

Mitä taas tulee tanssimiseen ja sen aikaiseen lähikontaktiin, niin Dragonilla ja Reinhardtilla oli hyviä pointteja, jota itsekin pitkälti allekirjoitan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
niinhän se on että varatut haluavat monesti huomiota.ikävää vain että seurustelukumppanille tehdään samalla hallaa,olipa se sitten seläntakana tai hänen nähden. :(

Jos olet sanonut tyttöystävällesi, ettet pidä hänen käytöksestään, niin aika ihme, jos hän ei siltikään halua toimia toisin... Vieraiden miesten lääppiminen kun ei ole mikään oleellinen osa normaalia hauskanpitoa ja tanssimista.

Mun mielestä se on aina huono merkki, jos suhde alkaa silloin, kun vastapuoli on varattu... Se jo antaa osviittaa toisen luonteesta ja siitä, että myöhemminkin hairahtelu on enemmän kuin todennäköistä. Itselläni on yksi surullinen kokemus tällaisesta "miehestä". Oma itsetunto varmasti kohoaa hetkeksi, kun "voittaa" toisen kumppanin. On ihmisiä, jotka ottavat flirtin vain päivää piristävänä leikkinä ja sitten taas näitä tyyppejä, jotka lähtevät mukaan kaikkeen.

Ensinnäkin silloin kun tutustuin laivalla nykyiseen heilaani hän oli varattu, mutta eihän se menoa haitannu ja päädyimme samaan hyttiin.

Ei millään pahalla, mutta sun tyttöystävää voisi kuvata sanalla HELPPO. :rolleyes:

Kiitoksia viestiin vastanneille, asiallista kommenttia kaikin puolin.
Palatakseni muutamaan vastaukseen:

ringside sanoi:
Feidasin sen ilmoittamalla sen yltiöitsevarmuuden olevan täysi turn-off. Se sai muistaakseni hyvin emotionaaliset lapsiraivarit. Toivottavasti ei ollut sun muijas.

Ei ollut ei

alex sanoi:
Joku tuossa ajatusmallissasi kyllä pikkuisen jäi mietityttämään, vaikka ihan asiallinen avautuminen olikin. Vehtasit itse varattujen mammojen kanssa poikamiehenä ollessasi. Olit siis se mulkku (no offence), joka hiplasi jonkun toisen mamman lanteita ja tuo silloinen mamma taas teki juuri sitä, minkä nyt kovasti haluaisit omasi jättävän väliin - nyt kun hän *on sun ihan omaa omaisuuttasi*.

Niinhän se juttu menee, samaa mieltä.

faidra sanoi:
Itsekin myönnät, että itsetuntosi ei ilmeisesti ole paras mahdollinen.. oletko ehkä miettinyt syitä tuohon?

Joo mietitty on, mutta se on toinen tarina.

Narutumppu sanoi:
Tähän ei auta kuin yksi lääke: tee samat asiat (mistä itse saat nuo mustasukkaisuuspuuskasi) jonkun tyttöystävääsi paremman näköisen naisen kanssa. Mikäli emännällä ei kilahda, dumppaa se.

Tälle linjalle en kyllä ihan heti lähtis.

reinhardt sanoi:
Tuttavapiirissäni olen pistänyt merkille, että mustasukkaisimpia ovat juuri ne ihmiset, jotka itse kaikkein todennäköisimmin hyppivät aisan yli...Että peiliin sopii aloittajan katsoa.

Ja miten ihmeessä te miehet voitte kuvitella, että teidän asianne on sanoa tyttöystävällenne, miten hänen sopii tanssia? Tässä taas nähdään, miten miehet eivät osaa suhtautua asioihin asioina= tanssiin tanssina. (nimim. riittävän monta kertaa joutunut melkein tuottamaan kähmiville känniääliöille ruumiinvammoja.) Moni nainen menee baariin vain ja ainoastaan tanssimaan, mutta baarin miespuolinen asiakaskunta pitää tanssilattiaa lihatiskinä ja olettaa, että jos nainen ei istu baarin pimeimmässä nurkassa murjottamassa hän on tyrkyllä. Ja parhaassa tapauksessa sitten naisen oma mies, kuten aloittajan tapauksessa, pitää NAISEN vikana sitä, etteivät muut miehet osaa käyttäytyä.

ja tomi: se käsien pois läpsäiseminen yleensä aiheuttaa välitöntä huorittelua.

Nyt mentiin mettään ja lujaa. En missään tapauksessa pettäisi nykyistä muijaani. Jos poikamies vuosinani olen vehdannut tietoisesti tai tietämättäni varattujen emäntien kanssa, se ei sano sitä että pettäisin itse parisuhteessa.
Jos sait sellaisen käsityksen tekstistäni että pitäisin muijani syynä sitä että äijät tulee käsineen iholle, olen pahoillani ei sen sitä pitäny tarkoittaa. Vaan jos joku tulee iholle sen vois mielummin hätistää muualle kun että antaisi äijän jatkaa touhuja.

Hippa korjasi onneksi asian jo aikaisemmin! Tänks

humanteri sanoi:
Tässähän on kyse siitä, että koska Sinä olet iskenyt varattuja naisia, niin luulet että sinunkin muijasi voidaan iskeä, helposti.

Niinpä

N.O.Kummonen sanoi:
.
Topicin aloittajalle neuvoksi, että opettele tanssimaan tyttöystäväsi kanssa.

Joo pidänhän minäkin tanssimisesta, mutta kun olen hieman vakavamman tanssimusiikin ystävä, eli perus RnB marketti musiikki saa lähinnä vihaseksi. Ja tätähän ne juottoloiden dj:t osaa kyllä soittaa.

Joudun selventämään vielä mutaman asian jos niillä nyt on mitään merkitystä. Laivalla missä tutustuimme nukuimme kyllä samassa hytissä, mutta emme harrastaneet seksiä. Siihen olisi ollut mahdollisuus mutta muija nukahti, joten jätin homman sikseen.
Se ei silti tarkoita sitä ettemmekö olisi tehneet jotain todella väärää silloista jätkäkaveria kohtaan. Silloinen suhde oli ilmeisesti menny alamäkeä ja lujaa jolloin muitten miesten kiikarointi oli helpompaa. Näin olen asian ymmärtäny.

Mutta asiaan.

En haluaisi heti ruveta heivaamaan muijaa mäelle, yrittäisin mielummin keskustella asiat kuntoon.
Täytyy yrittää käynnistää keskustelu jossa sovitaan pelikentän säännöistä, selvinpäin ja rauhallisesti tietenkin.
Hieman kyllä arveluttaa mennä neuvomaan kuinka toisen pitää käyttäytyä, olisi mukavempaa jos jokaisen oma moraali sanelisi sen.

Oli hieno huomata ettei minun mustasukkaisuus puuskiani tyrmätty heti kättelyssä, tiedän ainakin etten ole ihan skitso.

Mielenkiintoista ja raastavaa keskustelua yhdestä perusaiheesta vaihteeksi.
Mustasukkaisuus on vaarallista. Sen tiedän omasta kokemuksesta. Kaikki vanhat pettämiset ja traumat multiploituu mielessä helposti ja tämä taas heijastuu uusiin suhteisiin. Jos on varattujen kanssa sählännyt itse vapaana, sitä ei voi väittää ennustukseksi, joka sitten toteutuu pettämisenä kun entinen varattujen kanssa sählääjä on itse suhteessa. Ei tod.

Mustasukkaisuuden kanssa kannattaa ottaa järki käteen. Miettiä sitä todella. Hartaasti. Hakea apua tai lukea kirjallisuutta, joka käsittelee asiaa. Isot miehetkin lukee;)

Tyttöystävän käytös alkuperäisessä tapauksessa kummastuttaa. Hieman outoa käytöstä varatulta naiselta. Ota asia puheeksi.Selvinpäin. Ja kotona.

Jos mun naistani joku tulisi tanssilattialla lääppimään, niin vaimoke kyllä pamauttaisi vähintään luuvitosella kyseistä lähentelijää lättyyn. Sitä kun ei muut hiplaile... :D

Ainakin kerran on käynyt niin, että käveltiin peräkkäin ravintolan tungoksessa - vaimoke edellä - niin joku "itsevarma" pojankloppi yritti puristella naistani takalistosta. Loppui puristelut aika äkkiä, kun meikäläisen nyrkkendaali upposi poitsun palleaan... Ei sillä että väkivalta olisi mikään ratkaisu, mutta vituttaa vaan ne selän takaa persettä hiplaajat.. (kai ne saa siitä jotain kiksejä jos pääsee kerrankin naista koskettamaan) ..ja kun itse olin vielä sopivassa maistissa, niin ei tullut kauheasti ajateltua ennenkuin kädet jo toimi. :evil: Edellämainitussa tapahtumassa vaimokkeeni luuli, että minä olin yrittänyt ottaa perseestä kiinni eikä siksi itse kojauttanut nyrkillä takaisin. Tämä tapahtui muuten entisessä työpaikassani keski-suomessa, ja entinen työkaverini (duunissa oleva portsari) tuli samaan aikaan vastaan. Sanoi että sama heppu oli puristellut edellistäkin naista vaivihkaa...naureskeli sille kun toinen ottaa happea vieressä.. Eli ihan oikeaan osoitteeseen meni se nyrkki.

Toinen tapahtuma kävi exän kanssa, kun samalla tavalla ravintolassa kulkiessa joku heppu puristi ihan pokalla naistani rinnoista ja jatkoi kävelyä eteenpäin. Eukko ei tehnyt mitään, rupesi vaan itkua tihraamaan, oli senverran hissukka. Noh, itse nappasin reippaalla otteella puristelija-jäbää kasseista kiinni, kevyt puristus alkuun - koko ajan otetta tiukentaen - ja kysyin sälliltä että "miltäs se tuntuu kun puristellaan"? :D Kyyneeleet tuli siltäkin tyypiltä, vaan ei ehkä samasta syystä kuin exältäni. Oli senverran roisi temppu, että kyllä nauratti koko illan. Eipä näkynyt sitä äijää enää siinä kuppilassa...

Sano sille tytölles, että joko se oppii sanomaan EI niille muille ukoille, tai sitten sulla vaihtuu nainen. Kyllä selvät pelisäännöt pitää olla. Ja tanssiahan todellakin voi ilman että jonkun vieraan kädet koskettavat esim. lanteita.
Jos ei naisesi sitä ymmärrä ja jatkaa peliään, niin hae itse hitaita tanssimaan joku ihan muu kuin oma naisesi.. annat ikäänkuin maistaa omaa lääkettään.

Jos olette jo asiasta keskustelleet, eikä eukkosi tajua pointtia, niin yhdyn TOTUUDEN nimessä Mikeen ja Miken kommenttiin: Muija vaihtoon.

Poser sanoi:
... kun meikäläisen nyrkkendaali upposi poitsun palleaan... Ei sillä että väkivalta olisi mikään ratkaisu... ... niin ei tullut kauheasti ajateltua ennenkuin kädet jo toimi. :evil:

Poseri sitten vaan pitää julkisilla paikoilla niitä käsiään housuntaskussa, ettei pääse karkailemaan! :rolleyes:

Ja meijerillä ainakin! ;)

ps. :piis:

Aimotarmo sanoi:
Poseri sitten vaan pitää julkisilla paikoilla NIITÄ housuntaskussa, ettei pääse karkailemaan! :rolleyes:

Ja meijerillä ainakin! ;)

ps. :piis:

:thumbs: NE on aina hallussa.. ei karkaile! :D

ck80 sanoi:
Hieman kyllä arveluttaa mennä neuvomaan kuinka toisen pitää käyttäytyä, olisi mukavempaa jos jokaisen oma moraali sanelisi sen.

.

Haa, ihan kuin lukisin omia ajatuksiani. Olet kuomaseni parisuhteen totuuksien syvissä vesissä.

Tää sama dilemma on vaivannut mua koko seurustelevan ikäni. On jotenkin täysin eri asia muuttaa itseään arkipäivän pikku jutuissa, kuin muuttaa itseään moraalin ja etiikan suhteen. Tämä on jotenkin hirveän vaikea pukea suomen kielelle, mutta yritän silti: Ongelmahan on siinä, että jos jättää toista satuttavat teot tekemättä VAIN siksi, että toinen on niin pyytänyt, niin eikö halu tehdä ne jää silti? Tai käänteisesti: jos tekee jonkun itselle vastenmielisen asian VAIN lojaalisuudesta, niin onko se ratkaisu? Onko parisuhteessa todellakin niin, että pitää erikseen SANOA, mistä tulee paha mieli? Eikö sen verran pitäisi olla herkkyttä, että tajuaa sen itse? Kyllä mä toivon, että mun vaimoni ei käy vieraissa, koska se ei HALUA, ei siksi, koska me ollaan sovittu nää "pelisäännöt", mitä täällä kaikki niin kovin peräänkuuluttaa. Mun mielestä tää nykyinen parisuhdemalli on mennyt vähän liikaa siihen suuntaan, että "mä en lue sun ajatuksia, puhu". Eikö esim. pitkässä suhteessa voitaisi vähintäänkin olettaa, että toinen edes jonkun verran osaa itse päätellä toisen toiveita, odotuksia ja mielipahan aiheita. Periaatteessa mä ymmärrän ton pelisääntöjen sopimisen esim. tanssimisen kohdalla. Ihmisillä on erilaisia käsityksiä fyysisen välimatkan sopivuudesta. Lattareissa voi tyyliin polvella hinkata lambadassa varatun naisen pimppiä, mutta tämä on toki suomalainen tanssikulttuuri ja sen pelisäännöt. Mutta mitä ne "muut" pelisäännöt on? Ne, mitä pitää oikein erikseen sopia? Olisiko hyvä esim. erikseen sopia sellainen pelisääntö, että vierailta miehiltä ei oteta suihin? Pitääkö erikseen sopia, että exän luona ei käydä kaffittelemassa? ("mä siis hei haluaisin kyl siihen viel olla yhteydessä, mutta ku ringsidelle tulee siit paha mieli, niin en mä sit enää voi).

Onko se tytöt kivaa, että te sanotte miehelle, että "olisi kiva, jos toisit joskus kukkia", ja sitten niitä huomenna tulee? IHANAA KU SE MUISTI! Jos mun vaimo ei halua tulla mun kaveripiirin juhliin, niin mitä mä hyödyn siitä, että mä "pakotan" sen sinne. Hyödynkö minä, vaimoni tai juhlaväki siitä, että yksi on siellä naama kuin laaman vittu? Mulla ehkä tässä vähän ajatus harhailee, mutta tarkoitan ehkä tätä: On täysin ookoo ja helppoa kouluttaa toista esim. siihen, että "kun sä sovit jotain menoja sun kavereiden kanssa, niin olisi kiva, että ilmoittaisit mulle etukäteen, etkä vasta samana iltana". Sen sijaan vanhemmiten olen huomannut, että persoonallisuuden piirteet eivät muutu. Eivät, vaikka sovittaisiin mitä pelisääntöjä. Mustasukkaisuus ei häviä, koska flirttaileva luonne on persoonassa, ei pelisäännöissä. Jos se toinen pitää kavereita tärkeämpänä kuin sua, niin sä et muutu ykköseksi pelisäännöillä. Jos se toinen on laiska, niin se ei muutu ahkeraksi pelisäännöillä. Jos se on tuhlaileva luonne, niin se pysyy. Jos se on epäsosiaalinen, niin se pysyy. Jos se on lihavuuteen taipuvainen, se on sitä koko elämänsä. Jos se on sellainen, että se "ei luonnostaan ajattele sua", niin ei se jossain vaiheessa muutu empaattiseksi.

Mä väitän, että yksi perusvirheitä, mitä etenkin nuorempana tehdään, on se, että luullaan sen toisen muuttuvan. "Jos mä vaan oon sille oikeen kiltti ja rakastan sitä paljon, niin jossain vaiheessa mä saan siitä palkinnon." Et saa!

Tietyt asiat pitäisi tajuta itse. Jos muutos perustuu vain pelisääntöihin, se on jossain määrin perseestä. Ihmiset eivät aikuisena juurikaan muutu.

ringside sanoi:
Haa, ihan kuin lukisin omia ajatuksiani. Olet kuomaseni parisuhteen totuuksien syvissä vesissä.

Tää sama dilemma on vaivannut jne...

:kippis1: Juuri näin! Kannattaisi yrittää löytää vierelleen sellainen ihminen joka luonnostaan suhtautuu tiettyihin kriittisiin kysymyksiin sillä tavalla että pystyy hänen mielipiteidensä/käytösmalliensa kanssa elämään. Säännöillä ja kielloilla ei ketään muuteta.

Luulin vielä joitakin aikoja sitten etten ole lainkaan mustasukkainen, että ukko hoitaa sen minunkin puolestani. Vaan annas olla, yhtäkkiä vituttaa jos on käynyt jonkin tyttöpuolisen kaverin kanssa kaljalla (ja tiedän ihan SATAVARMASTI että tämä ukko ei petä eikä jätä). Se vituttaa niin ylimaallisesti että tekis mieli suuttua ja kaataa taloja. Joskus yksi muija luuli ukkoni olevan vapailla vesillä ja yritti vikitellä. Olin jo nousemassa autosta ja valmis puhumaan nyrkkikieltä, kun ukko hätisteli emakon tiehensä. Myöhemmin soitin tälle akalle ja annoin kuulla kunniansa. Oli melko ylimielinen ja muutenkin ärsyttävä kakara. Viikkoa myöhemmin tämä horo yritti epätoivoisesti päästä ukkoni asunnolle yöksi (ärrr....) ja asiasta kuultuani otin ko.lehmän puhutteluun ja uhkailin kaikin mahdollisin keinoin. Silloin olen ollut kaikkein mustasukkaisimmillani. Vitutti ihan perkeleesti koko ajan. Ukkoa itseään ei kyseinen vesilehmä kiinnostanut pätkän vertaa.

XairaX sanoi:
...on käynyt jonkin tyttöpuolisen kaverin kanssa kaljalla (ja tiedän ihan SATAVARMASTI että tämä ukko ei petä eikä jätä)

Vaikka minä en sinun tapausta tunne, niin tuohon ei aina ihan satavarmasti kannata luottaa. Kokemusta on.

Se vituttaa niin ylimaallisesti että tekis mieli suuttua ja kaataa taloja. Joskus yksi muija luuli ukkoni olevan vapailla vesillä ja yritti vikitellä. Olin jo nousemassa autosta ja valmis puhumaan nyrkkikieltä, kun ukko hätisteli emakon tiehensä. Myöhemmin soitin tälle akalle ja annoin kuulla kunniansa. Oli melko ylimielinen ja muutenkin ärsyttävä kakara. Viikkoa myöhemmin tämä horo yritti epätoivoisesti päästä ukkoni asunnolle yöksi (ärrr....) ja asiasta kuultuani otin ko.lehmän puhutteluun ja uhkailin kaikin mahdollisin keinoin.

Tuo onkin tosiaan aikusen toimintaa :rolleyes:. Jos tiedät, että ukkosi ei varmasti petä tai jätä, niin mitä väliä sillä on vaikka tämä 'horo' koittaa vikitellä? Sori, oli ihan pakko ;) :haart: :piis:

ringside sanoi:
Amen to that! Sä oot ringside sitten nero. Ite ajattelin saman suuntaisia, mutten ikinä olisi saanut niitä kirjoitettua noin selvästi paperille...

Mä väitän, että yksi perusvirheitä, mitä etenkin nuorempana tehdään, on se, että luullaan sen toisen muuttuvan. "Jos mä vaan oon sille oikeen kiltti ja rakastan sitä paljon, niin jossain vaiheessa mä saan siitä palkinnon." Et saa!

Tietyt asiat pitäisi tajuta itse. Jos muutos perustuu vain pelisääntöihin, se on jossain määrin perseestä. Ihmiset eivät aikuisena juurikaan muutu.

Loistavaa tekstiä ja niin pirun totta! Suurin osa parisuhdekriiseistä ja avioeroista johtuu juuri tästä.

Ringsidelle: En tarkoittanut pelisäännöillä mitään sellaista, että sovitaan mitä ei tehdä ja mitä saa tehdä... vaan sitä, että jos ei toinen ymmärrä että käytös on loukkaavaa tai satuttavaa, niin siitä pitää sanoa kerran. Vain yhden kerran. Jos se loppuu siihen, niin hyvä. Muuten ei hyvä. "Pelisäännöillä" tarkoitan niitä kirjoittamattomia parisuhteen juttuja, jotka tiedostetaan ilman eri keskusteluja.

Eli tuosta ringsiden "vuodatuksesta" voi ottaa sen opin, että jos toinen käyttäytyy koko ajan samalla tavalla, vaikka huomaa toisen osapuolen loukkaantuvan siitä tai jopa joskus huomauttavan, niin silloin on vaihto paikallaan. Vaikka sitä sanotaankin ettei se vaihtamalla parane.

Jotkut asiat eivät vaikuta suhteeseen niin radikaalisti että suhde menisi pilalle, vaikka ne toista ärsyttäisivätkin. Mustasukkaisuus ja siihen johtava toisen osapuolen käyttäytyminen on tappavaa suhteelle. Jos tässäkin tapauksessa varattu nainen haluaa tanssia toisten miesten kanssa "pimpinhankaus-lambadaa", eikä pidä sitä minään, niin vaihtoon joutaa mokoma. Se ei siitä muutu mihinkään, jos ei nainen oikeasti tajua sen satuttavan toista.

Niinkuin Ringside mainitsi, toista ei voi muuttaa. Jos syntyy kusipääksi, niin on aina kusipää. Jos taas arvot ovat lapsesta lähtien kohdallaan, niin harvoin ne pappa-ikään mennessä mihinkään muuttuvat.

Hyviä postauksia! En rupea lainaamaan niitä kaikkia tai niitä kohtia joissa olin samaa mieltä mutta hieman tiivistettynä muutama ajatus/kysymys?
- Jos suhteessa tulee sellaisia erimielisyyksiä että toinen on mustasukkainen toisen tekemisistä niin kannattaa harkita että onko silloin kaikki oikein suhteessa. Kummankin osapuolen niin mustiksen kuin sen aiheuttajankin, sillä jotain joko suhteesta puuttuu jos näin käy.
- Melkein kaikilla tulee jossakin suhteen vaiheessa tuo mustasukkaisuus/baari elämän rajojen hakeminen, se että saako rajat kumpiakin mielyttäväksi on jo yksi peruste että kannattaako suhdetta jatkaa. Toisen ei missään nimessä kannata antaa periksi toiselle ja kärsiä sisimmässään. On parempi erota jos toiselle tärkeämpää ravata baarissa kuin olla yhdessä?
-Fakta on se että jos yhdessä ei pystytä olemaan riittelemättä baarissa niin ei se tule onnistumaan niinkään että toinen on kotona ja toinen käy vuorollaan.
- Miksi naisilla on pakottava tarve päästä pitämään baarin kavereiden kanssa hauskaa? Eikö sitä voi pitää muuten muualla?
-Miksi mielestäni enemistönä naisia kiinnostaa varatut miehet?
-Miksi naiset tosiaan aivan tietoisesti aiheuttavat näitä mustasukkaisuus tilanteita ja jopa kenties tappeluita että saavat vaan omaan itsetuntoaan korotettua että vaikka on nahka jo ammuttu reijälle niin silti näyn kelpaavan ja jopa tapellaan siitä.

Nämä heitot ovat tulleet vaan tässä elämän varrella huomattua ja osa viellä askarruttaa minua. Olen ollut mustasukkainen ja toinen on ollut mustis ja ne ovat päättyneet eroon, mutta sitten kun asiat vaan loksahtaa kohdalleen niin sittempä ei ole näitä ongelmia.

Mariachi sanoi:
Amen to that! Sä oot ringside sitten nero. Ite ajattelin saman suuntaisia, mutten ikinä olisi saanut niitä kirjoitettua noin selvästi paperille...

No kiitos kiitos :nolo: Valitettavasti siitä, että olen tajunnut tuon tässä kunnioitettavassa 32,5 vuoden iässä, ei seuraa, etteikö oma avioliittoni olisi enemmän tai vähemmän terminaalivaiheessa.

ringside sanoi:
No kiitos kiitos :nolo: Valitettavasti siitä, että olen tajunnut tuon tässä kunnioitettavassa 32,5 vuoden iässä, ei seuraa, etteikö oma avioliittoni olisi enemmän tai vähemmän terminaalivaiheessa.

Niin, tuo sinun User Title kyllä antaa jo aika vahvaa osviittaa tulevasta. :)

Älä ala runkkimaan, pysy aviossa! :whip:

mustasukkaisuus on ihan normaalia. jos toisesta välittää niin mieluummin koittaa pitää hänet erossa tommosista tilanteista missä muut pääsisivät liian lähelle. liika on vaan aina liikaa. esim. toisen puhelimen jatkuva selailu vie aika hyvin luottamuksen. :(

onkos moni mustasukkainen tyttöystävänsä entisille? mulla kerran kiehahti baarissa kun tyttöystäväni esitteli entistään minulle.. hyvä ettei ketään tarttenut viedä jalat edeltä. en vaan voi tajuta miten tommoset työttömät koulunsa kesken jättäneet kynisluuserit on voinut kelvata...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom