Willie sanoi:Johtuipa mustasukkaisuus sitten toisen toiminnasta, huonosta itsetunnosta tai mistä ikinä, on se kai merkki siitä että luottamusta ei löydy. En koskaan seurustelisi ihmisen kanssa jos välillämme ei vallitsisi molemminpuolinen ja täydellinen luottamus. Aiheellista tai aiheetonta, mustasukkaisuus olisi näinollen itselleni syy eroon. En kuitenkaan halua threadin aloittajan tai kenenkään muunkaan ottavan tätä neuvona, kaikki suhteet kun ovat niin kovin erilaisia.
Mutta se luottamuskin on sellainen asia, joka kasvaa ja joka kasvatetaan ajan myötä. Olin suhteeni alkuaikoina todella mustasukkainen, en luottanut mieheeni yhtään, kun hän ei ollut minun seurassani. Mistähän se johtui? Epävarmuudesta. Kun suhteemme on saanut syvyyttä, olemme olleet yhdessä pitkään kummankaan pettämättä toista, olemme asettaneet yhteiset rajat ja pysyneet niissä, en ole enää mustasukkainen. Jos joku tulee iskemään miestäni, minua lähinnä huvittaa, sillä voin olla varma hänen vastauksestaan. Jos mies olisi päättänyt heti heivata minut, koska en luottanut häneen ja olin mustasukkainen, ei tätäkään onnellista ja tasapainoista tilannetta olisi päässyt syntymään.