Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta minkäs koira karvoilleen voi, tarvis vaan keksiä joku ratkaisu.
Tomi sanoi:No et ajattetellut, että ehkä näiden ääripäiden välillä voisi olla sellainen kultainen keskitie?
No jos jannun silmien edessä tapahtuu tollaista, niin mistä sitä tietää mitä tapahtuu selän takana...paalu sanoi:Mun käsittääkseni se toinen ääripää kylläkin olis et ton jannun muija kävis sen selän takana duunailees muitten jannujen kaa...eli eikö tollanen pieni flirtti sillon oo se kultanen keskitie..
Tomi sanoi::vaihtoon:
Totta helvetissä tytön pitää mennä ja bilettää, mutta kuvailemasi "hei, katso kun ketkutan persettäni seksikkäästi, voit laittaakin kätesi lanteilleni" -tyylinen käytös kertoo ehkä jostain, yleensä paskasta itsetunnosta. Moraalilla varustettu tyttönen läpsäyttäisi vieraan miehen kädet pois lanteiltaan ja sitten jatkaisi riehumista.
Mieti mitä teet. Itse en katselisi tuollaista, koska maailmassa on kyllä mukavia ja nättejä tyttöjä, jotka osaavat olla ihmisiksi ja ansaita siten sen luottamuksensa.
ck80 sanoi:
Toiseksi olen poikamies vuosinani ollu lukuisten varattujen naisten kanssa pönkittääkseni paskaa itsetuntoani.
Tape sanoi:Sekin on paskapuhetta, että lähtee kavereiden kanssa "pitämään hauskaa" ja "juttelemaan" - eihän siellä pysty puhumaan, korkeintaan huutamaan.
Tape sanoi:... Sekin on paskapuhetta, että lähtee kavereiden kanssa "pitämään hauskaa"....
ringside sanoi:Mua ahdisti lukiossa aikoinaan ihan saatanasti, että tyttöystäväni antoi samana iltana. Olihan täysin selvää, että olisin voinut olla "kuka tahansa". Siis sinä iltana. Voihan sitä pillua antaa sekä nopeasti että selektiivisesti, sitä en kiellä. Tyyliin kerran kaksi elämässä. Sama mimmi myöskin katsoi asiakseen kertoa, että oli nussinut tanssiopettajansa kanssa jonkun tanssisalin lattialla. Kyseinen opettaja oli naapuri! Ja oli kuulema ollut hienot rastat. Aina kun tuli kadulla musta, rastapäinen mies vastaan, niin mietin, että "olikohan se toi, olikohan se toi?". No joo, se oli kyllä ihan vitun seko ämmä muutenkin. Ja mä annoin mennä kaiken läpi, kun olin niin nuori ja epävarma. Ja se oli niin vitun kaunis. Sillä oli mm. niin huono itsetunto, että sillä piti olla aina joku "ihailija". Se oli mm. ranskassa kielikurssilla, ja siellä joku norjalainen jätkä rakastu siihen. No, se jätkä halusi tulla lomalle Suomeen (tietenkin) ja tää mimmi majoitti sen niiden perheen kotona. Argumentti oli tietenkin "eihän sillä ole väliä jos se on ihastunut muhun, koska mä en ole ihastunut siihen" Ja pieni ringside 17vee vaan nyökytteli mustasukkaisena, että joo joo. Niin ja sitte se kävi kaffittelemassa jonkun kapakassa tapaamansa rumpalin luona. Ihan vaan kaverina. Ja oli sitten todella tuohtunut, kun tää jätkä oli alkanut vonkaamaan pillua.
.
ZannaZ sanoi:Yrittänyt siis viestittää että "joo, kiitos ei, mä haluan pitää vaan hauskaa. En eti panoseuraa, enkä jätkäfrendiä"
alex sanoi:Joku tuossa ajatusmallissasi kyllä pikkuisen jäi mietityttämään, vaikka ihan asiallinen avautuminen olikin. Vehtasit itse varattujen mammojen kanssa poikamiehenä ollessasi. Olit siis se mulkku (no offence), joka hiplasi jonkun toisen mamman lanteita ja tuo silloinen mamma taas teki juuri sitä, minkä nyt kovasti haluaisit omasi jättävän väliin - nyt kun hän *on sun ihan omaa omaisuuttasi*. Nyt kun olet oppinut jotain kantapään kautta, niin varmaan lähetät kirjallisen anteeksipyynnön niiden naisten miesystäville, joita kävit ilahduttamassa poikamiesaikoinasi? Vai onko niin, että miehet ovat vain himojensa orjia ja kaikki vastuu on hameväellä?