[***Musta Lista***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Päälle 50-vuotias naishenkilö Pitäjänmäen Valintatalossa ei tervehtinyt tullessani kassalle, ei sanonut paljonko ostokset maksoivat, eikä missään vaiheessa nostanut katsettaan liukuhihnalta. Silloin tällöin poikkean kyseisessä kaupassa, jos olen matkalla esimerkiksi Selloon, mutta alan vakavasti harkitsemaan kyseisen kaupan boikotoimista. Pari kertaa osunut tuo sama muija kohdalle ja aina se on siellä kassan takana vitun nyrpeänä.
EDIT: Ja jottei kohdistuisi yksittäiseen henkilöön, tuolla saa lähes poikkeuksetta paskaa palvelua kassalla. Ok, vittumainen duuni varmaan, mutta yrittäisivät edes.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yks R-Kioski manskulla. Ovi oli vielä auki ja juoksin sinne just sulkemishetkillä (ei ollu kelloa mukana en tienny paljonko oli) ni ostamaan postimerkkejä. Just ku pääsin sisälle ni noin 50v nainen huutaa sielt tiskin takaa et "ÄLÄ TULE TÄNNE, ME SULJETAAN, MENE POIS HUSHUS." Ihan vitun kiukkusesti. Olis vittu laittanu sen oven kiinni jos ei asiakkaita sinne halua.

Seuraavan kerran ku siel kävin, ni oli toinen myyjä joka oli ihan darrasen näköne..

Toki mäkin olen saanut huonoa palvelua, monestikin. Mutta en vain ole katsonu tarpeelliseksi kirjoittaa siitä kaikkialle.

Esim kirjoitetaan jokin esimerkki tänne. Huonoa palvelua siellä, ainakin kauppiaan pitäisi saada kirjoittaa oma vastineensa jotta voitaisiin sanoa kun kumpaakin osapuolta on kuultu... Mä käytän myös tod paljon erilaisia palveluita ja olen ollut monenlaisessa palveluammatissa itsekin. Huono palaute aina suoraan asiakkaalta on hyvä koska silloin tiedän että voin parantaa. Erikseen sitten sellainen jos kuulisi kautta rantain paskapuhetta joka on nimenomaan paskapuhetta. Johtuen ihan muusta, hinnasta, sopimuksen laadusta jne.

En lynkkaa Huppea vaan Hupen tavan toimia joka vain sattuu mun mielestä olemaan vähän raukkamainen. Ei pahalla mutta tulee vain mieleen sellainen kaikesta itkevä kaveri joka on tietävinään kaikesta kaiken.

Otetaanpa esimerkkinä tuo asuntokaupat. Ostettiin siis wanhassa rahassa miljoonan markan pieni kuppainen koirankoppi-asunto ja taisteltiin 2.5 vuotta että se saatiin edes asuttavaan kuntoon. Missä kohdassa olen raukkamainen kun varoitan tuosta paskalafkasta muitakin etteivät mene samaan halpaan? Peab esim rakentaa parhaillaan 90m2 asuntoja 450.000e hintaan 100m reklamaatiomme aiheena olevan asuntomme viereen. Luuletko että en ole käynyt asian vuoksi palavereissa, lakitoimistoissa sekä esittänyt kirjallisia ja suullisia reklamaatioita? Voiko kukaan olla noin naiivi?

Ja kuten mse asian ilmaisi, tulee "jonkinverran" käytettyä rahaa erilaisiin palveluihin, esim ravintolapalveluihin, ostettua kaikenlaista jne. Jonnekin rahaa menee 3000e/kk niin voisin sanoa että jonkinmoisia "palvelukokemuksia" tuossa kertyy. Niin hyviä kuin huonojakin, taisin tähän threadiin kerätä kokonaisuudessaan 3 tai 4 epäonnistunutta palvelukokemusta useista tuhansista, onko se sinun mielestäsi turhaa ruikuttamista? Noh, ehkä siel toisel puole jokkee aatellaa nii. :rolleyes: Hifiharrastuksen parissa pyörivät tietävät kyllä tasan tarkkaan mitä tuo HifiKrug sitten oikein on. Rakennusalalla työskentelevät tietävät tasan tarkkaan Keittiö.netin "laadun". jne jne...

Suotta tässä perustelemaan noita omia kokemuksia kun ne on jo perusteltu postauksissa, ilmaisit kantasi tähän keskusteluun ensimmäisellä sivulla, mene whinettämään muualle, tämä on näköjään ihan suosittu keskustelu ja jatketaan topcin mukana jatkossa.

Ja kyllä, olen asiakaspalvelutehtävissä itsekin, jos vituttaa niin en pura sitä asiakkaisiin (lähden esim. kotiin kesken päivän jos en voi työskennellä), saattaisi mennä satojen tuhansien kaupat silloin sivu suun. Olen myös saanut kehuja asiakkailta mikä on tehtävissäni suhteellisen harvinaista johtuen toimenkuvasta.

TheSami taisi vetää herneet japa:n ja minun väittelystäni, hänen ensimmäinen postaus oli provosoiva ja antoi ymmärtää saman kuin mitä sinä ajattelet, että asiakas on mulkku. Japa korjasi asian usealla postauksellaan, sinä heität bensaa tuleen... Miksi?

Lastenklinikka + 60-vuotias päivystävä lääkäri joka aivan kuutamolla tämän maailman asioista. Se oli Six Feet Underin Georgen kaksoisolento.

http://www.hbo.com/sixfeetunder/cast/characters/george_sibley.shtml

Näitä juttuja on vaikka muille jakaa.

Siskon lapsella oli maha-avanteesta otettu nappi pois ja se reikä tulehtui ihan hirveän pahasti. Se märki, oli ihan tulipunainen monta senttimetriä sen reiän ympäriltä ja lääkäri oli ko. klinikalla sitä mieltä, että se ei ole tulehtunut ja näyttää hyvältä.

Kampin mäkkäri. Sisko katsoi vierestä, kun asiakas palautti hampurilaisen ja myyjä pisti sen takas myyntiin :eek: Tuollainen touhu ei kuulu todellakaan mäkin toimintatapoihin, mutta aika törkee temppu.

Mikonkadulla Maya bar & grill. Mentiin kaverin kanssa syömään. Olen aina elänyt siinä uskossa, että alkupalaa syödään odotellessa pääruokaa, mutta siellä oli vähän eri käsitys ilmeisesti, koska sitä pääruokaa sai odotella niin kauan, että viereiseen pöytään ehti tulla pariskunta, tilata, syödä, maksaa ja lähteä ennen kuin meidän pöytä sai ruokansa. Odotusta oli yli tunti tilaamisesta. En keksi mitään muuta syytä tuohon kuin sen, että ne venasi, että pääruoka on syöty ennen kuin pistivät tilauksen menee eteenpäin.

Laitoin siitä palautetta ravintolalle, mutta en saanut mitään vastausta.

Muutenkin noista palautteista, että laittakaa ihmeessä palautetta noihin paikkoihin, jossa on ihan toivoton ihminen asiakaspalvelussa töissä. Sen lafkan pomo voi aivan hyvin olla täysin tietämätön siitä, mikä on paikan meininki.

Päälle 50-vuotias naishenkilö Pitäjänmäen Valintatalossa ei tervehtinyt tullessani kassalle, ei sanonut paljonko ostokset maksoivat, eikä missään vaiheessa nostanut katsettaan liukuhihnalta.
Näitähän on käsittämättömän paljon. Jotenkin vielä ymmärtäisin leipääntyneen asenteen, jos se ei olisi niin valikoivaa. Ennen minua palveltua mummoa tervehditään aurinkoisesti ja puhutellaan kohteliaasti. Sitten omalla kohdalla kassahenkilö ei tervehdi, ei kiitä, ei kerro loppusummaa vaan ojentaa kätensä tuijottaen sitä liukuhihnaa. Nämä tapaukset ovat siis poikkeuksetta noita +50-vuotiaita mammoja. Muutamia tällaisia tapauksia olen kouluttanut olemalla niille hyvin kohtelias hyvin kovaäänisesti. Yleensä noin puolen vuoden aktiivisen asioinnin jälkeen ne alkaa tervehtimään ja kiittämään :)

:offtopic:

Mä jätän ennemmin tavarat ostamatta ku meen kaupassa +50 vuotiaan naisen kassalle.. :lol2:

Kenties huonointa palvelua ever oon saannu Rengaskaksikolla tampereella. Homma meni näin, että auton takarengas alko vuotamaan ja ei pitäny ilmaa suunnilleen ku tunnin ajan. Kaivoin sitte lähimmän rengasliikkeen ja ajattelin, että helppo hommahan se on paikata, soitinkin firmaan ja sanoivat että tuu vaikka saman tien niin ei mee ku vartti tollasessa hommassa. Pääsin paikalla ja ajoin auton pihaan, kävelin sit "hallin" puolelle ja sanoin että tossa toi auto nyt olis. 4 kaveria polttelee röökiä siinä ja joku kysyy niin mikä auto. Sanoin että soitin kymmene minuuttia sitten, että tulen paikkauttamaan renkaan. Seuraava kysymys oli mikäs siin o vikana. Sanoin että vuotaa noin tunnissa tyhjäksi. Joku siitä keksi lohkasta, että hyvä kun kun ei vuoda yhtään lyhyemmässä ajassa, kellollako oikeen mittasit... Siin vaiheessa meinas palaa hermot mut ajattelin et antaa olla ja paikataan se rengas.

Ajoin auton sisään, emäntä oli siin mukana ja kysyin että missäs vois odotella sen aikaa ku vaihdatte, joku totes rööki huulessa et siin ulkona on ihan hyvä. Siin vaiheessa taas tuli että wtf, mä siis venaan tässä ulkona loskassa ja räntäsateessa emännän kanssa ku herrat vetää röökiä. Ajattelin että vartin homma ihan sama missä sen ajan on. No yks kaveri sit rupes hommiin, ja pyörää irrottaessa tuli kysyyn et tuu irrottaan toi keskiökapseli etten mä hajota sitä:jahas: irrottelin sen ja kädet ihan paskassa, eikä tietysti vessaa tarjolla missä vois pestä.

Kun pyörä nyt oli saatu irti, alettiin sitten tutkiskelemaan mistä vuotaa... puol tuntia meni ku ensimmäinen tutki eikä reikää löydy, kyl se sihisee mut ei löydy.. siin tuli sit joku mestan vakkari asiakas vahtamaan asuntoautoonsa ja meikä renkaan korjaus jäi siiheen... oltiin siis siesty ulkona jo joku 40min ja olis tehny mieli lähtee himaan mut meikän rengas oli viel paloissa siel pöydällä. No sit joku muisti kattoa meikän renkaan paikkausta mut ei löydy reikää.. firman osaavimmalta vaikuttava kaveri tulee siihe kattoo rengasta 5min ja toteaa siin tossa se reikä on ja sanoo jollekkin muulle että paikkaa se.. melkein kiljuin riemusta et nyt se vihdoinkin tapahtuu:) ei muutaku rengasta vanteeseen ja autoon kiinni, autossa kiinni ollessa, pyörä sitte sihisee kuuluvasti, sanoin että vuotaako se, ja kaveri paniikissa ottaa renkaan pois ja purkaa sen sinne pöydälle. Tulee taas firman aivot paikalle ja toteaa tilanteesta: se on ihan normaalia voi sihistä vaikka tunnin ku ilma sieltä välistä tulee pihalle.. aikaa oli menny jo joku 1,5h ja vihdoinkin sitte maksun paikka, sanoin että oli aika perseestä värjötellä tossa ulkona toi aika ja kaveri sitte sano et saat pientä alennusta.. kotona hinnasto katsoessa huomasin että alennus oli ollu 2 euroa:jahas: ja mikä parasta rengas oli taas seuraavana aamuna tyhjä, soitin firmaan ja kysyin että mites se näin, vastasivat että varmaan ollu toinen reikä tai sit oot ajanu sen johonki, tuu vaan käymään niin me laitetaan se, ei tosin ilmaiseksi..

Noh enpä menny enää sinne vaan ajoin suoraan lielahden vianorille ja sanoivat siel heti kun katsoivat rengasta että siihen ei kannata enempää rahaa sijottaa, ja paskanahan se rengas sisältä olikin, piikkejä tuntu sormiin siellä täällä, ihmettelin että miksei rengaskaksikolla huomattu. vianorista kaks halvinta talvirengasta alle ja hommassa meni varmaan 20minuuttia ja sai sentää ihan sisällä odotella..

Se "henkilökunnan" asenne tuolla rengaskaksikolla on kyllä ihan jostain toisesta ulottuvuudesta, ei voi ymmärtää, ainoa vaihe kun meikä huomioitiin oli se kun piti maksaa operaatiosta:lol2: muuten suunnilleen huudettiin että painu ny vittuun siitä pyörimistä.. vaikee se on mihinkään siitä pihalta mennä ku auto on hallissa ilman rengasta:curs: tulikohan siinä vuodatettua tarpeeksi, piristihän se päivää kummasti:)

Se "henkilökunnan" asenne tuolla rengaskaksikolla on kyllä ihan jostain toisesta ulottuvuudesta,
Ihan normaalin kuuloista toimintaa, veikkaisin noin 30-50% tuommoisista putiikeista toimivan juuri samalla tavalla :D
Varsinkin pk-seudulla. Sitten kun ajetaan 400km pohjoisemmaks niin johan rupeaa palvelua saamaan ja kahvit tarjotaan odotellessa. Tosin siellä niitä putiikkeja ei olekaan kuin pari.

Voi pikku prinsessoja ja prinssejä!!! Väärin on teitä näköjään monesti kohdeltu... Teen satunnaisesti poke hommia missä olen päässyt ns. palveluammatin makuun. Viikonloppuisin teidän tyylisiä kitisijöitä on liikkeellä sankoin joukoin ja vittu kun tekisi mieli kuristaa kaikki saatanan kermaperseet joilla mikään ei ole hyvin ja kaikki on muiden vikaa. Se on helppoa valvoa 1.500 ihmisen joukossa ettei "ketään tanssi juomalasi kädessä" tai "joku polttaa tupakkaa väärässä paikassa" tai etsiä pitkää mustaa takkia jonka paviaanit narikassa ovat hävittäneet mikä löydettäessä onkin lyhyt ja valkoinen!!! Todennäköisesti te kitisijät ootte just niitä tyyppejä joita on koulukiusattu ja joudutte vieläkin kulkemaan hieman nurkkia pisin... Ehkä naurettavin threadi ikinä! P.S. kaikille hieman paremmille akateemisille tiedoksi, en oo amisjätkä

Voi pikku prinsessoja ja prinssejä!!! Väärin on teitä näköjään monesti kohdeltu... Teen satunnaisesti poke hommia missä olen päässyt ns. palveluammatin makuun. Viikonloppuisin teidän tyylisiä kitisijöitä on liikkeellä sankoin joukoin ja vittu kun tekisi mieli kuristaa kaikki saatanan kermaperseet joilla mikään ei ole hyvin ja kaikki on muiden vikaa. Se on helppoa valvoa 1.500 ihmisen joukossa ettei "ketään tanssi juomalasi kädessä" tai "joku polttaa tupakkaa väärässä paikassa" tai etsiä pitkää mustaa takkia jonka paviaanit narikassa ovat hävittäneet mikä löydettäessä onkin lyhyt ja valkoinen!!! Todennäköisesti te kitisijät ootte just niitä tyyppejä joita on koulukiusattu ja joudutte vieläkin kulkemaan hieman nurkkia pisin... Ehkä naurettavin threadi ikinä! P.S. kaikille hieman paremmille akateemisille tiedoksi, en oo amisjätkä

Hienoa, että noinkin valveutunut kaveri on valinnut palveluammatin:david: :david:

:lol2:

PS. oon käynyt joskus ammattikoulun ja mua on vielä kiusattu koulussakin. Ehkä sen takia mua ei ahdista yhtä paljoa kun sua. Vaikka tuota nyt tuskin kovin tosissaan oli edes kirjoitettu :D

Ei se ole koulukiusattujen ja kermaperseiden vika, että et oo parempaan duuniin pääsy ku palveluammattiin... kurista vaikka ittes, niin päästään eroon taas yhdestä kusipää pokesta, jonka auktoriteetti ei mahdu tähän kaupunkiin.:david:

Se "henkilökunnan" asenne tuolla rengaskaksikolla on kyllä ihan jostain toisesta ulottuvuudesta, ei voi ymmärtää, ainoa vaihe kun meikä huomioitiin oli se kun piti maksaa operaatiosta muuten suunnilleen huudettiin että painu ny vittuun siitä pyörimistä.. vaikee se on mihinkään siitä pihalta mennä ku auto on hallissa ilman rengasta

Toi on harvinaisen totta, oon kans käynyt tuolla kerran ja saanu hyvin paskaa palvelua. Henkilökunnan asenne on tosiaan jostain hyvin syvältä...

Tampereen Rossossa tuli kyllä niin huonoa palvelua, että boikotissa on nykyään jokainen Rosso. Oltiin neljän hengen porukalla syömässä ja katsottiin ruokalistaa, valittiin ruokia ja tarjoilija suvaitsi viimein tulla kysymään mitä halutaan. No valkattiin ruuat ja täti kysyi että mitä juomaa otetaan, sitten käytiinkin seuraavanlainen dialogi:"vettä vaan koko porukalle" "VETTÄ?! :lol2: jaa ihan oikeesti muka? No SELVÄ sitten!" (tarjoilijan ääni ja olemus niin helvetin nirppanokkainen koko dialogin ajan). Porukka katsoo toisiaan ja eräs kaveri tuumaakin nohevana:"Mitäs helvettiä?! joo ei tartte tuoda kuule yhtään mitään" Noustiin pois ja lähdettiin johonkin toiseen mestaan syömään, missä asiakkaille ei vittuilla päin naamaa.
Olen törmännyt vastaavaan tilanteeseen, kun olin tilaamassa baarissa yliopiston pippaloissa juotavaa. Tilasin vettä. Naispuolinen baarimikko alkoi siinä suoraan sanottuna melkein vittuilemaan, että enkö tilaa kuin pelkkää vettä ja olenko joku absolutisti.:david: En jaksanut edes selittää, että olin töihin menossa seuraavana aamuna ja olin autolla liikkeellä.

Toinen vastaava tilanne oli, kun olin viime vappuna yliopiston pippaloissa vesilinjalla. Paikassa, jossa pippalot järjestettiin, kulki naispuolisia myyjiä ihmisten seassa jotain siideriä myymässä. Eräs myyjä koitti monen minuutin ajan tyrkyttää juomaa, vaikka sanoin ainakin 10 kertaa, että en ota mitään. Lopulta tämä nainen katsoi vittumaisesti mulkaten, ja siirtyi seuraavan uhrin kimppuun.

Vähän offtopic, en pistä näitä mihinkään mustalle mutta huonoa palvelua silti.

Kuopion mustassa pörssissä tuli joskus käytyä. Ovelta kun astuttiin sisään, niin myyjä vilkaisi lehden yli ja jatkoi lumemistaan. Hetki siinä pyörittiin, mutta eipä saanu nokkaasa lehdestä irti. Mitäpä sitä semmosessa paikassa sitten odottelemaan..

Just tippu lehti postiluukusta:

MUSTA PÖRSSI ON ALAN PALVELEVIN!
- Mustassa Pörssissä saat tutkitusti alan palasta palvelua...
...sen lisäksi tarjoamme edulliset hinnat ja laajan tuotevalikoiman!

P.S. kaikille hieman paremmille akateemisille tiedoksi, en oo amisjätkä
Tää ois muuten aika naseva teksti t-paitaan.

Auto- ja elektroniikkaliikkeissä saa naispuolinen ihminen ihan legendaarisen huonoa palvelua. Tai palvelu on kyllä erittäin avuliasta ja ystävällistä, mutta eihän nyt pikkurouva noista teknisistä tiedoista niin välitä, haluaako pikkurouva katsoa värikartasta kivan värin? Joko pikkurouva huomasi että tässä mallissa on valaistu meikkipeili myös kuljettajan puolella?

Aargh.

VAlitin tästä jo joskus jossain muuallakin, mutta Puotilan ostarin Piccolosta sai maailman paskinta palvelua. Kassalla oli vuorotellen nuori muija ja vanha akka -kumpikaan ei IKINÄ tervehtinyt, puhuivat omia asioitaan vaan siinä keskenään/jonkun muun kanssa kun liukuhihnaa tyhjäsivät, mitään kiitosta tms. ei koskaan tullut. Ei juma, ihan järkyttävää. Lopetin liikkeessä asioimisen ja siirryin viereiseen Valintataloon. Nykyään piccoloa ei ole, tosin eikös ne kaikki oo lakkautettu..

Voi voi! Itseppähän olet hommasi valinnut ja tajuatko, että toi sun kirjotukses on ihan samanlaista kitinää mitä kaikki muukin tässä threadissa... voi joku asiakas ei ookkaa jättäny tippiä ja on tullu "paha mieli" :itku:

:offtopic: Tällä kirjoituksella häpäiset portsarien maineen ja luot heistä juurikin sitä junttia amisjätkä kuvaa jota et ps-kirjoituksesi perusteella muka ole.

Tämä ketju on tarkoitettu juuri PASKASTA palvelusta avautumiselle, ei TURHAAN vinettämiselle. Montako portsarihaukkumista tässä on? Kukaan ei ole pikku prinssi tai prinsessa sen perusteella että osaa vaatia itselleen rahojaan vastaan hyvää palvelua. Ne ihmiset ketkä sä halua kuristaa on känniääliöitä ja muita vittunaamoja baareissa, tosin sinäkin vaikutat tämän kirjoituksesi perusteella todelliselta asennevammapokelta.

:david: :david: :david:

:curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom