[***Musta Lista***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Mikkelin Vauhti-Vaunu kerää kyllä pisteet kotiin. Pari kertaa ollaan veljen kanssa käyty jotain osaa kyselemässä ja kyllä se aina onnistuu yllättäämään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Otetaanpa esimerkkinä tuo asuntokaupat. Ostettiin siis wanhassa rahassa miljoonan markan pieni kuppainen koirankoppi-asunto ja taisteltiin 2.5 vuotta että se saatiin edes asuttavaan kuntoon. Missä kohdassa olen raukkamainen kun varoitan tuosta paskalafkasta muitakin etteivät mene samaan halpaan? Peab esim rakentaa parhaillaan 90m2 asuntoja 450.000e hintaan 100m reklamaatiomme aiheena olevan asuntomme viereen. Luuletko että en ole käynyt asian vuoksi palavereissa, lakitoimistoissa sekä esittänyt kirjallisia ja suullisia reklamaatioita? Voiko kukaan olla noin naiivi?

Ja kuten mse asian ilmaisi, tulee "jonkinverran" käytettyä rahaa erilaisiin palveluihin, esim ravintolapalveluihin, ostettua kaikenlaista jne. Jonnekin rahaa menee 3000e/kk niin voisin sanoa että jonkinmoisia "palvelukokemuksia" tuossa kertyy. Niin hyviä kuin huonojakin, taisin tähän threadiin kerätä kokonaisuudessaan 3 tai 4 epäonnistunutta palvelukokemusta useista tuhansista, onko se sinun mielestäsi turhaa ruikuttamista? Noh, ehkä siel toisel puole jokkee aatellaa nii. :rolleyes: Hifiharrastuksen parissa pyörivät tietävät kyllä tasan tarkkaan mitä tuo HifiKrug sitten oikein on. Rakennusalalla työskentelevät tietävät tasan tarkkaan Keittiö.netin "laadun". jne jne...

Suotta tässä perustelemaan noita omia kokemuksia kun ne on jo perusteltu postauksissa, ilmaisit kantasi tähän keskusteluun ensimmäisellä sivulla, mene whinettämään muualle, tämä on näköjään ihan suosittu keskustelu ja jatketaan topcin mukana jatkossa.

Ja kyllä, olen asiakaspalvelutehtävissä itsekin, jos vituttaa niin en pura sitä asiakkaisiin (lähden esim. kotiin kesken päivän jos en voi työskennellä), saattaisi mennä satojen tuhansien kaupat silloin sivu suun. Olen myös saanut kehuja asiakkailta mikä on tehtävissäni suhteellisen harvinaista johtuen toimenkuvasta.

TheSami taisi vetää herneet japa:n ja minun väittelystäni, hänen ensimmäinen postaus oli provosoiva ja antoi ymmärtää saman kuin mitä sinä ajattelet, että asiakas on mulkku. Japa korjasi asian usealla postauksellaan, sinä heität bensaa tuleen... Miksi?

Ehkä se on sitten erilainen asenne asian kanssa. Vaikka ei kaikki olisi nappiin mennytkään en silti alkaisi purnaamaan asiaa ympäriinsä, täällä tulee vain esiin aina toisen osapuolen versio. Mutta en jaksa tästä enempää alkaa väittelemään, se ei ole tarkoitukseni.

Hotelli vantaa, ylimieliset poket. Niitä äijiä ei tunnu homma kiinnostavan. Tosin ihan viime ajoilta ei ole tietoa, josko ovat vaihtuneet.

Samalla voisi tuohon toiseen ketjuun kirjoittaa loistavaa palvelua viereisestä ovesta mennessä pub hertakseen jossa olen saanut lähes poikkeuksetta ovelta ja tiskiltä loistavaa palvelua.

Samalla voisi tuohon toiseen ketjuun kirjoittaa loistavaa palvelua viereisestä ovesta mennessä pub hertakseen jossa olen saanut lähes poikkeuksetta ovelta ja tiskiltä loistavaa palvelua.
:hyper:
eikös ne oo samat ukot molemmilla ovilla?

oot tainnut olla vaan enemmän jurrissa siirryttäessä hotellin puolelle...

:hyper:
eikös ne oo samat ukot molemmilla ovilla?

oot tainnut olla vaan enemmän jurrissa siirryttäessä hotellin puolelle...

Heh, voi olla tai sitten hotellin puolen pokella oli huono päivä eikä ymmärtänyt lähteä kotiin. Palveluammatti you know...

Ystäväni irkistä, Bullhogan heitti hyvän kommentin tuosta Hifikrugista, Keittiö.netistä: Jos tahdot halvinta, oletko niin naiivi että odotat myös parasta palvelua. Vastaan tänne: en todellakaan, mutta jos nyt verrataan eri keittiöfirmoja niin kallein, eli Alacarte sisältää myös paskimman palvelun, tästä on mm. palstan ylläpitäjällä kokemusta, haku löytää kokemukset. Hinta ja laatu/palvelu eivät aina käy käsi kädessä. Todellakin Keittiö.netistä sain saa***tanan hyvää palvelua Variston myymälässä, hyvät alennukset ja kaikki meni nappiin. Valitus koski siis tuota yhden myymälän yhtä myymäläpäällikköä, ei koko firmaa. Laatu on kuitenkin (tasalaatuisuudeltaan) paskaa, ostan ensi kerralla muualta, vaikka Ikealtakin mieluummin.

Ehkä se on sitten erilainen asenne asian kanssa. Vaikka ei kaikki olisi nappiin mennytkään en silti alkaisi purnaamaan asiaa ympäriinsä, täällä tulee vain esiin aina toisen osapuolen versio. Mutta en jaksa tästä enempää alkaa väittelemään, se ei ole tarkoitukseni.
Hieman off-topiccia vielä tähän perään. Miten helvetissä jaksat sitten whinettää whinettämisestä? Eikös se ole vielä naurettavampaa kuin itse whinetys... :jahas:

Hotelli vantaa, ylimieliset poket. Niitä äijiä ei tunnu homma kiinnostavan. Tosin ihan viime ajoilta ei ole tietoa, josko ovat vaihtuneet.
Heh, hyvillä puheenlahjoilla ja röyhkeällä olemuksella poket voi kiertää hotellin oven puolelta :lol2:

Tapiolan esportcenterin kassamimmit..
Allekirjoitan. Tuollahan vaihtu käsittääkseni TJ jossain vaiheessa ja sen jälkeen homma on menny alamäkeen. Parhaat työntekijät ovat jo puljun jättäneet.
nm. n. 7v touhua sivusta seurannut.

ps. mun mielestä se on jopa asiakkaan velvollisuus kertoa huonosta kokemuksista. Näin saadaan aikaan parempia palveluita. Paskimmille ei vaan riitä asiakkaita ja tulee uusia hyviä tilalle.

Aikamoisia ongelmia on porukalla ollut kun lueskelee näit juttuja. Mullakin on tapahtunut vaik mitä, mut yleensä oon saanut oikaisun.

Kannattaa vaan laittaa kovakovaa vastaan ja alkaa nostaa kunnon äläkkä. Kyl aika moni asiakaspalvelija (esim. joku welho- toimipisteessä, missä viimeks jouduin taistella oikeuksieni puolesta) saa vipinää kinttuihin kun kunnolla murahtaa ja vaatii sitä palvelua.

Mun mentaliteetti on että asiakas on herra ja asiakaspalvelija on juoksupoika. Mua ei auteta liikkeissä vaan mua palvellaan liikkeissä.

Voi kuulostaa vähän ylpeeltä mutta noin sen pitää mennä. Moni suomalainen vaan nielee sen paskan ja sit kotona vaimolle/miehelle tilitetään.

Mun mentaliteetti on että asiakas on herra ja asiakaspalvelija on juoksupoika. Mua ei auteta liikkeissä vaan mua palvellaan liikkeissä.

Buahahaa. Juoksupoika... Herra... Toivottavasti oli edes (huono) vitsi. Voit olla varma, että saat paskaa palvelua, jos tuommoinen asenne paistaa läpi. Toivottavasti en koskaan saa sitä kunniaa, että joutuisin palvelemaan sua. Saattaa olla ettei murahtelus paljon auttais.

Aikamoisia ongelmia on porukalla ollut kun lueskelee näit juttuja. Mullakin on tapahtunut vaik mitä, mut yleensä oon saanut oikaisun.

Kannattaa vaan laittaa kovakovaa vastaan ja alkaa nostaa kunnon äläkkä. Kyl aika moni asiakaspalvelija (esim. joku welho- toimipisteessä, missä viimeks jouduin taistella oikeuksieni puolesta) saa vipinää kinttuihin kun kunnolla murahtaa ja vaatii sitä palvelua.

Voi kuulostaa vähän ylpeeltä mutta noin sen pitää mennä. Moni suomalainen vaan nielee sen paskan ja sit kotona vaimolle/miehelle tilitetään.

Periaatteessa oon ihan samaa mieltä, mutta käyttäisin kuitenkin eri termejä:) Ihmisiä ne asiakaspalvelijatkin ovat. Niitten pitää ettiä sulle parhaat ratkasut ja palvella viimesen päälle tietenkin. Mutta Juoksupoika nimike on vähän ihmisarvoa alentavaa kyllä...

vakuutus yhtiö POHJOLA.Käsittämättömän paskaa toimintaa.Mikään ei ole toiminut.Loukkasin polven jalkapallossa mikä oli tapaturma, mutta heillä se muuttui "virheen" takia sairaudeksi ja minulta evättiin fysioterapia ja ym. Ensimmäinen E-lausunto katosi mutta löytyi viikon päästä kun haukuin heidän palaute osiossa toimia. Ainoa hyvä asia mikä on ollut on takaisin maksuk, mutta ihan vitun hidasta.Viimeisin kesti yli 6 vk.

Onko muilla kokemuksia kyseisestä vakuutusyhtiöstä....Vaihtaisin yhtiötä samantien jos onnistuisi ilman ehtoja....

Piti hakea junnu Espoon Tapiolasta kerhosta ja olin duunin puolesta Roihupellossa. Tilasin taksin hyvissä ajoin tekstarilla, sain ensin tilausvahvistuksen ja sitten vahvistuksen autolta. Odottelin vartin vahvistuksen jälkeen ja soittelin sitten keskukseen että meneeköhän vielä kauan. Tsekkasivat tilanteen koneelta ja sanoivat että auto on tulossa. Soittivat sitten pyynnöstä autoon ja kuski olikin tehnyt oharit eli oli menossa jonnekin aivan muualle!!!

WTF? Sain soitettua Kulttuurikeskuksen vaksille, että junnu ei hädissään hävinnyt minnekään, mutta sen verran vitutti että tein taksitarkastajalle valituksen. Hesan taksi 582, nahkurin orsilla tavataan...

Vaikka ei kaikki olisi nappiin mennytkään en silti alkaisi purnaamaan asiaa ympäriinsä, täällä tulee vain esiin aina toisen osapuolen versio.

Tuota noin, pitäisikö tässä ketjussa siis varata asiakaspalveluhenkilöille tilaisuus kertoa oma versionsa palvelutilanteesta, ja todistaa että asiakas oli väärässä, palvelu oli tosiasiassa ensiluokkaista? Vai siis että palvelu ehkä oli huonoa, mutta se johtui täysin asiakkaan käyttäytymisestä?

Kannan vastuun oman avautumiseni osalta: Suomen auto- ja elektroniikkakauppiaat yhtykää, tulkaa kertomaan oma versionne palvelutapahtumasta!

No kai se olis sitten sama vaikkei yrityksillä ois asiakaspalvelua ollenkaan jos ei kukaan niistä purnais.. :jahas:

Vaikka provikka ammatissa olen niin voisit jäädä ilman palvelua..tollanen asenne näkyy aika helposti :jahas:

Toinen vaihtoehto olis et saisit hirveetä paskaa vielä hirveemmällä ylihinnalla :lol2:

Mulla riittäisi tuhat ja yksi avautumista vakuutusyhtiöistä, mutta en jaksa muistella. Alkaisi vaan vituttamaan.

Toinen paska paikka on Helsingin keskustassa siinä sokoksen kulmalla oleva mc donalds. Jostain kumman syystä joka kerta siellä saa odottaa sitä ruokaansa helvetin kauan ja joskus yöllä käteen isketään joku kuitti ja sanotaan, että "kohta saat sen". 15min päästä kun meet kassalta kyselemään, niin ei olla tietoisiakaan asiasta.

Samoja kokemuksia, kerran menin valittamaan palvelun hitaudesta ja joku paskantärkeä-vuoropäällikkö-tyttö tuli soittamaan suuta siihen. No ei muuta kun esimiehen kautta yhteytty piiri-esimiehelle niin ilmaset ateriat ja nöyrä anteeksi pynntö sieltä tuli. Sen jälkeen en ole kyseistä vuoropäällikköä samassa kohteessa enään nähnyt. Toisella kerralla pyysin vain kohtelaasti rahat takaisin ja sain ilmaiset ranskalaiset ja kolan, koska hampurilaisessa kesti 20+min.

Kunnallinen Hammashoito - Espoo
Tyttöystävän siskolla kuukausien hammaskipua. Välillä kipu niin kova, että ei pysty nukkumaan eikä syömään. Eipä muuta tekemään kun itkemään.
Kunnalliseen juurihoitoon jonka tuloksena.. Ei mitään. Särky jatkuu.
Uudestaan hammaslääkärille josta sanottiin "johtuu juurihoidosta", vaikka juurihoidosta viikkoja aikaa. Hammaslääkärit valittivat, että "ei me voida tehä mitään kun et osaa sanoa mikä sulla on vikana." (Eikö hammaslääkäreiden homma ole ottaa selvää mistä kipu johtuu?)
Lopulta vaivautuivat ottamaan röntgenin. Uusi röntgenkone rikki ja vanhaa eivät osannee kunnolla käyttää. Eipä röntgenissä mitään sitten näkyny.
Seuraavana päivänä yksityiselle (Helsinki, Mannerheimintie). Tulos: 3 hammasta tulehtunut ja viisaudenhammas puhkeamassa. Samantien kuntoon ja kipu tiessään. Hinta 800€, mutta joka pennin väärti.
Kunnallisen paskahousujen sijasta kirurgina ystävällinen intialaismies ja seinillä LCD-televisiot. Tunnelma vastaanotolla hieman eri luokkaa kun kunnallisen pimeät vaaleat käytävät, YLE -televisiossa ja 60v. hoitajat naamat norsunvituilla.

Onhan se kyllä totta että tasapuolista palvelua pitäisi kaikkien saada riippumatta sitten myyjän ongelmista tai asiakkaan käyttäytymisestä. Ystävälliset asiakkaat vaan tuppaa kuitenkin saamaan enemmän rahoilleen vastinetta koska heille jaksaa itsekkin paremmin etsiä sopivia kustannustehokkaita ratkaisuita. Huutavat, asennevammaset yms. asiakkaat saa yleensä juuri tasan sen mitä ovat tilanneet, eli äkkiä vaan eroon niistä. Joskin ovat tietenkin tyytyväisiä siihen kun saivat sen mistä maksoivat. Tulevat kyllä yleensä sitten aikanaan takaisin korjauttamaan omia virheitään ja maksavat taas lisää, se on tietty hyvä mun työnantajalle.

Itse aiheeseen:
Elisan helpdesk. puolen tunnin jonossa olon jälkeen saa kuunnella toisen puoli tuntia kun heppu mumisee itsekseen ääneen ja lopuksi toteaa että se on varmaan nyt sun koneessa vikaa, testaa toisella modeemilla ja jos sitten ei onnistu, soita uudelleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom