Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Otetaanpa esimerkkinä tuo asuntokaupat. Ostettiin siis wanhassa rahassa miljoonan markan pieni kuppainen koirankoppi-asunto ja taisteltiin 2.5 vuotta että se saatiin edes asuttavaan kuntoon. Missä kohdassa olen raukkamainen kun varoitan tuosta paskalafkasta muitakin etteivät mene samaan halpaan? Peab esim rakentaa parhaillaan 90m2 asuntoja 450.000e hintaan 100m reklamaatiomme aiheena olevan asuntomme viereen. Luuletko että en ole käynyt asian vuoksi palavereissa, lakitoimistoissa sekä esittänyt kirjallisia ja suullisia reklamaatioita? Voiko kukaan olla noin naiivi?
Ja kuten mse asian ilmaisi, tulee "jonkinverran" käytettyä rahaa erilaisiin palveluihin, esim ravintolapalveluihin, ostettua kaikenlaista jne. Jonnekin rahaa menee 3000e/kk niin voisin sanoa että jonkinmoisia "palvelukokemuksia" tuossa kertyy. Niin hyviä kuin huonojakin, taisin tähän threadiin kerätä kokonaisuudessaan 3 tai 4 epäonnistunutta palvelukokemusta useista tuhansista, onko se sinun mielestäsi turhaa ruikuttamista? Noh, ehkä siel toisel puole jokkee aatellaa nii. Hifiharrastuksen parissa pyörivät tietävät kyllä tasan tarkkaan mitä tuo HifiKrug sitten oikein on. Rakennusalalla työskentelevät tietävät tasan tarkkaan Keittiö.netin "laadun". jne jne...
Suotta tässä perustelemaan noita omia kokemuksia kun ne on jo perusteltu postauksissa, ilmaisit kantasi tähän keskusteluun ensimmäisellä sivulla, mene whinettämään muualle, tämä on näköjään ihan suosittu keskustelu ja jatketaan topcin mukana jatkossa.
Ja kyllä, olen asiakaspalvelutehtävissä itsekin, jos vituttaa niin en pura sitä asiakkaisiin (lähden esim. kotiin kesken päivän jos en voi työskennellä), saattaisi mennä satojen tuhansien kaupat silloin sivu suun. Olen myös saanut kehuja asiakkailta mikä on tehtävissäni suhteellisen harvinaista johtuen toimenkuvasta.
TheSami taisi vetää herneet japa:n ja minun väittelystäni, hänen ensimmäinen postaus oli provosoiva ja antoi ymmärtää saman kuin mitä sinä ajattelet, että asiakas on mulkku. Japa korjasi asian usealla postauksellaan, sinä heität bensaa tuleen... Miksi?
Samalla voisi tuohon toiseen ketjuun kirjoittaa loistavaa palvelua viereisestä ovesta mennessä pub hertakseen jossa olen saanut lähes poikkeuksetta ovelta ja tiskiltä loistavaa palvelua.
eikös ne oo samat ukot molemmilla ovilla?
oot tainnut olla vaan enemmän jurrissa siirryttäessä hotellin puolelle...
Hieman off-topiccia vielä tähän perään. Miten helvetissä jaksat sitten whinettää whinettämisestä? Eikös se ole vielä naurettavampaa kuin itse whinetys... :jahas:Ehkä se on sitten erilainen asenne asian kanssa. Vaikka ei kaikki olisi nappiin mennytkään en silti alkaisi purnaamaan asiaa ympäriinsä, täällä tulee vain esiin aina toisen osapuolen versio. Mutta en jaksa tästä enempää alkaa väittelemään, se ei ole tarkoitukseni.
Heh, hyvillä puheenlahjoilla ja röyhkeällä olemuksella poket voi kiertää hotellin oven puolelta :lol2:Hotelli vantaa, ylimieliset poket. Niitä äijiä ei tunnu homma kiinnostavan. Tosin ihan viime ajoilta ei ole tietoa, josko ovat vaihtuneet.
Allekirjoitan. Tuollahan vaihtu käsittääkseni TJ jossain vaiheessa ja sen jälkeen homma on menny alamäkeen. Parhaat työntekijät ovat jo puljun jättäneet.Tapiolan esportcenterin kassamimmit..
Mun mentaliteetti on että asiakas on herra ja asiakaspalvelija on juoksupoika. Mua ei auteta liikkeissä vaan mua palvellaan liikkeissä.
Aikamoisia ongelmia on porukalla ollut kun lueskelee näit juttuja. Mullakin on tapahtunut vaik mitä, mut yleensä oon saanut oikaisun.
Kannattaa vaan laittaa kovakovaa vastaan ja alkaa nostaa kunnon äläkkä. Kyl aika moni asiakaspalvelija (esim. joku welho- toimipisteessä, missä viimeks jouduin taistella oikeuksieni puolesta) saa vipinää kinttuihin kun kunnolla murahtaa ja vaatii sitä palvelua.
Mun mentaliteetti on että asiakas on herra ja asiakaspalvelija on juoksupoika. Mua ei auteta liikkeissä vaan mua palvellaan liikkeissä.
Voi kuulostaa vähän ylpeeltä mutta noin sen pitää mennä. Moni suomalainen vaan nielee sen paskan ja sit kotona vaimolle/miehelle tilitetään.
Vaikka ei kaikki olisi nappiin mennytkään en silti alkaisi purnaamaan asiaa ympäriinsä, täällä tulee vain esiin aina toisen osapuolen versio.
Ehkä se on sitten erilainen asenne asian kanssa. Vaikka ei kaikki olisi nappiin mennytkään en silti alkaisi purnaamaan asiaa ympäriinsä, täällä tulee vain esiin aina toisen osapuolen versio. Mutta en jaksa tästä enempää alkaa väittelemään, se ei ole tarkoitukseni.
Toinen paska paikka on Helsingin keskustassa siinä sokoksen kulmalla oleva mc donalds. Jostain kumman syystä joka kerta siellä saa odottaa sitä ruokaansa helvetin kauan ja joskus yöllä käteen isketään joku kuitti ja sanotaan, että "kohta saat sen". 15min päästä kun meet kassalta kyselemään, niin ei olla tietoisiakaan asiasta.