[***Musta Lista***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
No varmaan juuri siksi, että moni vastaa kun fonecta caller ei ilmoita että "PUHELINMYYNTI MEGA SALES OY" soittaa.

Kyllä ja toisaalta kukaan, jolla on oikeasti jotain asiaa, ei soita numerosta, joka olisi salainen. Enpä siis itse jaksa vastata salaisiin numeroihin, koska ne, joilla on jotain asiaa laittaa kyllä tekstiviestin tai sähköpostia, jos en vastaile.

Erään suomalaisen teollisuusfirman koulutuksessa aikanaan sanottiin, että jos asiakas sanoo kolme kertaa ei, niin sitten pitää lopettaa puhelu viimeistään. Toimii useimmiten myös käytännössä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä pakko niiden kanssa on alkaa mitään dialogia käymään. Ei kiitos ja klik. Fonecta Caller appsi on helpottanut kanssa huomattavasti, kun voi napsia numeroita sitä mukaan estolistalle jos niitä tulee.

Niin olin tekemässäkin, kunnes lännen nopein "hartsa" kerkesi sanomaan tämän "ai pärjäät 3g:llä vaikkei sitä kohta enää olisikaan". Tottakai siinä itse ajattelin että wut, onko ne lopettamassa sitä vai mitä hittoa. Siinä vaiheessa kun sain nyhdettyä tarpeeksi tietoa tajutakseni kyseessä olleen vain myyjän henk. koht. mielipiteen lopetin keskutelun.

Ilmoitin muuten siitä saunikselle, meni ihan hermot saatana.

Rajala pro shop. Luulisi noin ison firman tajuavan tänä päivänä asiakaspalvelun ja toimitusaikojen tärkeyden. Tilasin tuotteen tiistaina aamulla, kysyin vielä heidän asiakaspalvelijaltaane että ehtiikö tuote perjantaiksi perille. Sain ympäripyöreitä vastauksia. Kuulemma tulee heti sähköpostiin ilmoitus kun tilaus etenee. Tänään on perjantai ja ei ole mitään kuulunut, soitin asiakaspalveluun ja kyselin että mikä on tilaukseni tilanne, asiakaspalvelusta luvattiin selvittää asia ja infota minua pikimiten että missä mennään. No ylläri, ei ole mitään kuulunut. 4 päivää siis mennyt ja tuotetta ei ole saatu edes postiin, voiko olla noin vaikeaa? Taidan perua tilaukseni ja tilata saman tuotteen jostain muualta josta sen saan luultavasti nopeammin ja halvemmalla. Prkl.

Rajala pro shop. Luulisi noin ison firman tajuavan tänä päivänä asiakaspalvelun ja toimitusaikojen tärkeyden. Tilasin tuotteen tiistaina aamulla, kysyin vielä heidän asiakaspalvelijaltaane että ehtiikö tuote perjantaiksi perille. Sain ympäripyöreitä vastauksia. Kuulemma tulee heti sähköpostiin ilmoitus kun tilaus etenee. Tänään on perjantai ja ei ole mitään kuulunut, soitin asiakaspalveluun ja kyselin että mikä on tilaukseni tilanne, asiakaspalvelusta luvattiin selvittää asia ja infota minua pikimiten että missä mennään. No ylläri, ei ole mitään kuulunut. 4 päivää siis mennyt ja tuotetta ei ole saatu edes postiin, voiko olla noin vaikeaa? Taidan perua tilaukseni ja tilata saman tuotteen jostain muualta josta sen saan luultavasti nopeammin ja halvemmalla. Prkl.

Aika helpolla joutuu mustalle listalle sun tapauksessa. Eipä taida olla paljon tilaus ja asiointipaikkoja jäljellä :D

Aika helpolla joutuu mustalle listalle sun tapauksessa. Eipä taida olla paljon tilaus ja asiointipaikkoja jäljellä :D

Kyllä mä aika paljon tavaraa ostelen ja tilailen ja lähes aina hyvillä kokemuksilla. Mutta jos tilauspäivänä asiakaspalvelussa sanotaan että paketti on matkalla 1-4 päivän sisällä ja 4 päivän jälkeen ei ole edes tietoa tilauksen tilasta että onko kukaan sitä käsitellyt mitenkään niin ei se minusta vakuuta. Ja kun asiaa kysyn niin luvataan ilmoittaa asiasta pikaisesti puhelun jälkeen ja sekään ei onnistu niin ei hyvä. Ja kaiken lisäksi Sonylla oli cash back kampanja josta olisin saanut hieman rahaa takaisin ostoksesta jos se tilaus olisi kirjattu viime kuun puolella toimitetuksi mutta ei niin ei.

Kyllä mä aika paljon tavaraa ostelen ja tilailen ja lähes aina hyvillä kokemuksilla. Mutta jos tilauspäivänä asiakaspalvelussa sanotaan että paketti on matkalla 1-4 päivän sisällä ja 4 päivän jälkeen ei ole edes tietoa tilauksen tilasta että onko kukaan sitä käsitellyt mitenkään niin ei se minusta vakuuta. Ja kun asiaa kysyn niin luvataan ilmoittaa asiasta pikaisesti puhelun jälkeen ja sekään ei onnistu niin ei hyvä. Ja kaiken lisäksi Sonylla oli cash back kampanja josta olisin saanut hieman rahaa takaisin ostoksesta jos se tilaus olisi kirjattu viime kuun puolella toimitetuksi mutta ei niin ei.

Mutta sanoit aikaisemmin "Sain ympäripyöreitä vastauksia" eli ei kai siellä kukaan sanonut paketin olevan perilla alta neljän päivän?

Mutta sanoit aikaisemmin "Sain ympäripyöreitä vastauksia" eli ei kai siellä kukaan sanonut paketin olevan perilla alta neljän päivän?

Sama itsellä pisti mieleen..asiakkaat on useasti täysiä idiootteja..ja varsinkin ne aina aukoo netissä päätä. 2-4 viikkoa on näille asiakkaille automaattisesti 2 viikkoa.. Esim. koitetaan saada ennen perjantaita on asiakkaalle automaattisesti luvattu perjantaiksi. Näiltä asiakkailta pitäisi kieltää kaiken ostaminen. Ei ollut Relg suoraan sulle vaan yleisesti.

Sanottiin että paketti postitetaan 1-4 päivän sisällä ja se nyt ei onnistunut. Eihän siinä mitään, tilaukset joskus venyy. Mutta jos mä asiasta erikseen soitan ja kysyn että mikä tilanne on niin ei se asia selvinnyt edes niinkään. Voi olla että kuulostaa nyt turhasta valittamiselle mutta kiukuttaa. Ja menetin selkeää rahaakin sen cash back kampanjan sulkeuduttua. Jos siellä olisi vaikka osattu sanoa että lomien takia on vaikeuksia toimituksissa tai joku muu selitys niin asia olisi ollut ihan ok, mutta kun ei niin ei.

Näitä kun meilläkin työkseen hoidellaan niin aina tällaisissa keisseissä pyritään oikein super tarkkuudella hoitamaan ja nopeasti palaamaan.

Silti joskus shit happens ja tulee joku puhelu tulva, numero hukkuu monen muun soiton alle yms yms ja takaisin yhteydenottoa ei tapahdu. Inhimillisiä erehdyksiä.

Se mistä kyllä mun mielestä voi antaa pyyhkeitä on tuo toimitusnopeus. Joko sitä tavaraa on varastossa tai ei ole. Ja jos on niin onhan se nyt jumalauta jos ei sitä saada neljässä päivässä postitettua. Ja jos ei ole niin ois kai ne heti osannu sanoa että sori vaan, ei mitään tsäänsejä saada perjantaiksi.

Siksi suosinkin saksalaisia nettikauppoja. Järestään kaikista tavara lähtee samana tai viimeistään seuraavana päivänä mikäli varastosaldo osoittaa vihreää.

Näitä kun meilläkin työkseen hoidellaan niin aina tällaisissa keisseissä pyritään oikein super tarkkuudella hoitamaan ja nopeasti palaamaan.

Silti joskus shit happens ja tulee joku puhelu tulva, numero hukkuu monen muun soiton alle yms yms ja takaisin yhteydenottoa ei tapahdu. Inhimillisiä erehdyksiä.

Se mistä kyllä mun mielestä voi antaa pyyhkeitä on tuo toimitusnopeus. Joko sitä tavaraa on varastossa tai ei ole. Ja jos on niin onhan se nyt jumalauta jos ei sitä saada neljässä päivässä postitettua. Ja jos ei ole niin ois kai ne heti osannu sanoa että sori vaan, ei mitään tsäänsejä saada perjantaiksi.

Siksi suosinkin saksalaisia nettikauppoja. Järestään kaikista tavara lähtee samana tai viimeistään seuraavana päivänä mikäli varastosaldo osoittaa vihreää.

Tottakai inhimillisiä erehdyksiä sattuu, unohduksia sattuu jne. Mutta tuossa on juuri se pointti mitä mieltä minäkin olen, eli jos tuote on varastossa niin se pitäisi saada liikkeelle kyllä suht nopeasti tai sitten jos sitä ei ole niin kerrotaan se asiakkaalle ja asiakas päättää odottaako tavaran saapumista vai ei. Jotenkin mulla on sellainen käsitys että kun tosiaan aika usein tavaraa tilailen niin tänä päivänä on panostettu siihen että se toimitus olisi nopea ja asiakaspalvelu hyvää, se on myös yksi asia mistä mä maksan. Turha sitten näiden kivijalkaliikkeiden on itkeä että miksi asiakkaat tilaa tavaraa ulkomailta, siksi että se on halvempaa, mutta usein myös nopeampaa. No edelleen tilaan suurimman osan tavaroista kotimaasta ja mielelläni maksan myös hieman kalliimman hinnankin, mutta oletan saavani sillä myös palvelua.

Yin Jooga Sonera Stadion. 5 kerran kortissa luki pienellä että voimassa 2kk - erittäin lyhyt aika etukäteen maksetuista tunneista. Valitsin asiasta niin ei onnistunut kolmen jäljelle jääneen ajan käyttö. ZEN meni ihan pilalle ja pidin petollisena.

Olin taas tänään se idiootti asiakas ja kyselin tilaukseni perään, ei mitään tietoa taaskaan mutta asiaan luvattiin palata. Ja ihme tapahtui, asiaan palattiin ja tuli sähköposti että tuote on loppunut heiltä ja he toimittavat tilauksen mulle heti kun saavat tuotetta varastoon. Juu arvaatte varmaan tarvitseeko toimittaa sitä kameraa mulle. Viikko ja kolme yhteydenottoa siihen tarvittiin että Rajala osasi kertoa sen että tuotetta ei ole heillä varatossa vaikka tilaushetkellä kyllä piti olla tuotetta saatavilla. Että näin, tätä tämä turhasta valittaminen ja vittumaisen asiakkaan elämä on.

Suomalaisten (verkko)kauppojen perusongelma. Tilataan saksasta vasta sitten kun saadaan tilaus sisään ja vedetään oma siivu välistä. Itse tilaan mieluummin suoraan sieltä saksasta, en tarvitse mitään tilauksenvälittäjää siihen väliin.

Olin taas tänään se idiootti asiakas ja kyselin tilaukseni perään, ei mitään tietoa taaskaan mutta asiaan luvattiin palata. Ja ihme tapahtui, asiaan palattiin ja tuli sähköposti että tuote on loppunut heiltä ja he toimittavat tilauksen mulle heti kun saavat tuotetta varastoon. Juu arvaatte varmaan tarvitseeko toimittaa sitä kameraa mulle. Viikko ja kolme yhteydenottoa siihen tarvittiin että Rajala osasi kertoa sen että tuotetta ei ole heillä varatossa vaikka tilaushetkellä kyllä piti olla tuotetta saatavilla. Että näin, tätä tämä turhasta valittaminen ja vittumaisen asiakkaan elämä on.

Yritä nyt kuitenkin toipua, ettei mene koko kesä pilalle. Mun mielestä tuo ei ollut sataprosenttisesti onnistunut keissi kenenkään taholta, mutta ei viikon prosessi nettikaupassa vielä karvoja pitäisis saada kärventymään oli lopputulema mikä vaan. Jos on niin kiire saada joku värkki niin jalat käyttöön ja kauppaan paikan päälle ostamaan, silloin tavaran saa heti mukaansa jos se hyllyssä sojottaa.

No hei haloo. Jos nettikaupassa myydään laite jota löytyy varastosta, siihen palataan välittömästi että ""sori, saldo virhe, laitetta ei löydykkään. Mites tehdään ?"

Täysin paskaa tuo on ja omalla kohdalla en toista kertaa kauppaa käyttäisi.

Yritä nyt kuitenkin toipua, ettei mene koko kesä pilalle. Mun mielestä tuo ei ollut sataprosenttisesti onnistunut keissi kenenkään taholta, mutta ei viikon prosessi nettikaupassa vielä karvoja pitäisis saada kärventymään oli lopputulema mikä vaan. Jos on niin kiire saada joku värkki niin jalat käyttöön ja kauppaan paikan päälle ostamaan, silloin tavaran saa heti mukaansa jos se hyllyssä sojottaa.

Teinkö mä kenties jotain väärin kun kyselin tilauksen perään? Vittumainen asiakas kun kehtaa häiritä asiakaspalvelua? Ja ei tässä mun kesä piloille mennyt, oli vaan kerrankin tilaus joka olisi ollut hyvä saada tiettyyn päivään mennessä. Jos mä en olisi asian kanssa hätäillyt niin olen satavarma ettei Rajalalta olisi kuulunut yhtään mitään vaan viikon tai kolmen viikon päästä olisi ollut paketti postissa odottamassa. Kyllä mä sanon että tämä on huonoa asiakaspalvelua. Jonkun muun mielestä voi olla ihan ok meininkiä, mutta mua vituttaa tuollainen. Kauppa päätyi siis mun henk koht mustalle listalle, muut ostakoot tavaransa sieltä mistä haluaa. Ja vielä huomautuksena tilasin sellaisen kameran jota on myynnissä aika harvassa kaupassa ja siksi en sitä mistään paikallisesta putiikista päässyt hakemaan.

Onhan se vähän niin, että joko se tavara on varastossa tai sitten se ei ole. Ja siitä pitää kertoa asiakkaalle. Varasto on kuitenkin kilpailuetu, eivätkä kaikki halua odottaa kuukautta jotain tuotetta - varsinkaan jos sitä väitetään olevan välittömästi saatavilla.

Lumonin parvekelasien verhot.

Kuka saakutin idiootti päättää tehdä yhdeksänkymmenen asteen ohjurin nailonnarulle pehmeästä muovista?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom