[***Musta Lista***]

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Elisa = täyttä paskaa jälleen kerran.

Lähettävät sähköpostia että saan ilmaisen leffavuokrauksen jos rekisteröidyn leffavuokraamoon. Tein tämän ja rekisteröinti ei sitonut mihinkään. Yllättäen tämä ilmaiseen leffavuokraan oikeuttanut koodi ei toimi. En voi reklamoida sähköpostilla tai netin kautta. Asiakaspalvelu-Chat ei voi auttaa. Ainoa keino on soittaa MAKSULLISEEN asiakaspalvelunumeroon jonkun vitun 5€ leffavuokran takia. Asiakaspalvelussa oli ensin 7 minuutin jono ja asiakaspalvelijan ei voinut auttaa. Olisi pitänyt jonottaa 14 min. asiantuntijalle. MITÄ VITTUA! Eilen kehtasivat vielä soittaa myynnistä ja kaupata Elisa viihdettä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Elisa = täyttä paskaa jälleen kerran.

Lähettävät sähköpostia että saan ilmaisen leffavuokrauksen jos rekisteröidyn leffavuokraamoon. Tein tämän ja rekisteröinti ei sitonut mihinkään. Yllättäen tämä ilmaiseen leffavuokraan oikeuttanut koodi ei toimi. En voi reklamoida sähköpostilla tai netin kautta. Asiakaspalvelu-Chat ei voi auttaa. Ainoa keino on soittaa MAKSULLISEEN asiakaspalvelunumeroon jonkun vitun 5€ leffavuokran takia. Asiakaspalvelussa oli ensin 7 minuutin jono ja asiakaspalvelijan ei voinut auttaa. Olisi pitänyt jonottaa 14 min. asiantuntijalle. MITÄ VITTUA! Eilen kehtasivat vielä soittaa myynnistä ja kaupata Elisa viihdettä.

https://www.apple.com/fi/appletv/

https://www.netflix.com/?locale=fi-FI

Unblock-Us | Setting up AppleTV with Unblock-Us

Mikään ylläolevista ei siis joudu mustalle listalle, vaan niillä voi välttää Elisan paskat palvelut.
 
Elisa = täyttä paskaa jälleen kerran.

Alusta lähtien ollut ihan kuraa koko palvelu. Vinkkejä, miten tuon digiboxin saisi nätisti paskaksi, että voisi koittaa sitä uutta, joka ilmeisesti uusille asiakkaille tulee? Lekaa olen ajatellut, mutta taitaisi olla vaikea perustella vahingoksi.

t. Onnellinen Pace-digiboxin omistaja.
 
Elisa = täyttä paskaa jälleen kerran.
Lähettävät sähköpostia että saan ilmaisen leffavuokrauksen jos rekisteröidyn leffavuokraamoon. Tein tämän ja rekisteröinti ei sitonut mihinkään. Yllättäen tämä ilmaiseen leffavuokraan oikeuttanut koodi ei toimi.

Huomasin viestisi Elisan mediaseurannasta. Ikävää että etukoodin kanssa oli ongelmia. Jos voit laittaa vastauksena vielä tuon (toimimattoman) koodin niin voin selvittää tarkemmin missä mahdollisesti on ollut vika.

Tällä foorumilla ei näytä olevan YV-toimintoa, mutta jos laitat rekisteröitymisessä käyttämäsi sähköpostiosoitteen tai vahvistusviestissä olleen asiakasnumerosi kertakäyttösähköpostiin nettivuokraamo (ät) trashmail.com niin voin pyytää myös hyvittämään mahdollisen maksulliseksi tulleen leffavuokrauksesi.
 
Viimeksi muokattu:
Onko muilla ollu ongelmia tuon Elisa viihteen kanssa? On muuten niin paska vehje ettei mitään järkeä. En voi edes käsittää miten nuin paska vehje voi olla markkinoilla. Toi boksi tilttaa vähintään kerran päivässä ja aina mahdollisimman huonoon aikaan. Mukana tullu langaton jakamo ei oo toiminu enää puoleen vuoteen ollenkaan ja ko laitat viestiä niin käsketään palauttamaan tehdasasetukset. Auttaa ihan vitusti.
 
Onko muilla ollu ongelmia tuon Elisa viihteen kanssa? On muuten niin paska vehje ettei mitään järkeä. En voi edes käsittää miten nuin paska vehje voi olla markkinoilla. Toi boksi tilttaa vähintään kerran päivässä ja aina mahdollisimman huonoon aikaan. Mukana tullu langaton jakamo ei oo toiminu enää puoleen vuoteen ollenkaan ja ko laitat viestiä niin käsketään palauttamaan tehdasasetukset. Auttaa ihan vitusti.

Sama vika rahikaisella. Ei ole kuulemma vika vaan ominaisuus!!!...Useamman reklamaation jälkeen juttelin ASPAn kanssa, joka tiesikin tekniikasta. Ovat yrittäneet päivityksillä korjata, mutta turhaan!!! Jokaisella tuntemallani käyttäjällä kuva jäätyy vähintään sen kerran päivässä ja boksi on välillä muutenkin järkyttävän hidas...
 
Huomasin viestisi Elisan mediaseurannasta. Ikävää että etukoodin kanssa oli ongelmia. Jos voit laittaa vastauksena vielä tuon (toimimattoman) koodin niin voin selvittää tarkemmin missä mahdollisesti on ollut vika.

Tällä foorumilla ei näytä olevan YV-toimintoa, mutta jos laitat rekisteröitymisessä käyttämäsi sähköpostiosoitteen tai vahvistusviestissä olleen asiakasnumerosi kertakäyttösähköpostiin nettivuokraamo (ät) trashmail.com niin voin pyytää myös hyvittämään mahdollisen maksulliseksi tulleen leffavuokrauksesi.

Sain Elisan asiakaspalvelusta tällaisen vastauksen:

kiitos viestistäsi.

Tietojesi mukaan olet saanut edun jo maaliskuussa, jonka vuoksi etua ei voi toista kertaa ottaa käyttöön.


Minä sain teiltä sähköpostiviestin (jonka siis sain täysin pyytämättäni) jossa sanottiin miten voin saada ilmaisen elokuvan vuokrauksen. Lisäksi mainittiin ettei se sido mihinkään. Viestissä ei lukenut, ettenkö voisi saada etua toista kertaa. Ei ole minun ongelmani, jos te lupaatte edun jonka saamiseksi täytän ehdot, mutta te ette pidä lupaustanne. Sanoisin tuota huijaukseksi. Kansankielelle suoranaiseksi kusetukseksi.

Ei ihme ettei Elisa viihde toimi, kun teillä ei toimi asiakaspalvelu, markkinointi tai ilmeisesti ylipäätänsä mikään.
 
No sehän meni hyvin Elisalta ja mediaseurannalta. Mediaseurannalle tiedoksi myös että palstalla toimii myös YVt. Se vaatii vipit, jos haluatte kehittää palveluanne hommaatte tunnuksellenne vipit jolloin asiat voi hoitaa ilman kertakäyttösähköposteja joiden luotettavuus on niin ja näin. Lisäksi asiat kannattaisi tälläisissä tapauksissa hoitaa niin että olisitte Inskalle antanut vuokrausedun uudestaan, nyt teitte koko mediaseurannastanne pellen.
 
^VIPeistä pitää maksaa. Rahan liike operaattorilta poispäin on täysin tuntematon käsite. Sinä maksat niille, ei koskaan toisinpäin. Nykyään maksaminenkin maksaa.
 
Ei minun maailmani tuohon yhteen elokuvavuokraan kaadu, mutta otin tämän periaatteelliseksi asiaksi. Periaatteelliseksi, koska huomasin miten hidasta ja hankalaa on reklamoida näinkin yksinkertaisesta asiasta. Näin yksinkertainen asia vaati neljän eri informaatiokanavan käyttämistä. Tälläisen viestin sain. Ehkä ymmärsin siitä jotain väärin, koska minun ymmärrykseni mukaan siinä ei lue etten voisi rekisteröityä uudestaan ja saada ilmaista vuokrausta. Varsinkin kun yritin rekisteröiytyä uudestaan, rekisteröitymissivu kertoi että voin halutessani rekisteröityä uudestaan.

Jos olisin yrittäjä, olisin ehkä tarjonnut uutta toimivaa koodia. En ylipäätänsä tiedä, miten henk. koht. sähköpostiini tuli tätä mainospostia, koska en osoitetta jaa missään. Oletettavasti koska olen Elisan kaapelimodeemin asiakas, sopimuksessani on pykälä, että minulle voidaan laittaa mainospostia sähköpostiosoitteeseen, johon laskut lähetetään. Olettaisin kuitenkin että Elisa vaivautuisi suodattamaan sieltä edes omat mainospostit pois, joihin en heidän mukaansa ole oikeutettu.


Hei Inska!

Pahoittelemme, että edellisestä viestistämme puuttui veloituksettomaan videovuokraukseen oikeuttava etukoodi. Löydät etukoodisi alempaa tätä viestiä. Koodi on voimassa toukokuun loppuun asti. Nautinnollisia elokuvahetkiä!

Millainen elokuvien katsoja olet? –kisan arvonta on suoritettu ja täydellisen kotiteatterin voitti Henna Hakkarainen Joensuusta. Onnea!

Muistithan lunastaa maksuttoman leffavuokrauksesi?

Henkilökohtainen etukoodisi on: 12345678
koodi voimassa 31.5. asti

Näin lunastat lahjasi:

1. Rekisteröidy palveluun maksutta ja ilman sitoumuksia.
2. Valitse mieleinen leffa ja klikkaa ”Vuokraa” -nappia.
3. Syötä etukoodisi koodille varattuun kenttään ja vahvista vuokraus sähköpostiin saamallasi PIN-koodilla.
4. Katso valitsemasi leffa Windows-tietokoneella tai Android-laitteella niin monta kertaa kuin haluat 48 h aikana.
Lunasta maksuton leffasi »
Katsotuimmat TOP5


Tämä sähköposti on henkilökohtainen, ethän lähetä viestiä eteenpäin.
 
Ei jumalauta mikä saunalahden myyjä! Aloitti puhelun väittämällä että meidän 3g nettitikkua ei voi kohta enää käyttää. Sitten kun aloin tivaan että "mitä ihmettä, en mä ole lukenut mistään että 3g verkosta oltaisiin bannaamassa dataliikennettä pois" niin kävikin ilmi, että tämä oli vain myyjän mielipide koska teknologia uudistuu kokoajan joten miksei päivittäisi 4g:hen jo nyt. Laitekin makso vaan pari sataa joten no biggies, pikkurahalla saa: nyk. 13e/kk olisi noussut 24e/kk.

Sitten kun pyysin selventään että mitä se nyt sillä meinas, ettei 3g:tä voi enää käyttää, niin jatkoi samaa "no teknologia kuitenkin uudistuu tosi nopsaan blaa blaa". Sanoin sille suoraan että ymmärsin hänen puheistaan että sauniksen tiedossa olisi konkreettista 3g-teknologian hylkäämisestä ja sen takia olisi vaihdosta tekemässä. Ei tajunnut myyjä yhtään, jatko vaan myyntipuhettaan.

Eipä tossa muuta mitään, mutta tuollaisella myyntitaktiikalla kyllä höynäyttää vanhempia ja vähemmän teknologiasta tietäviä.

Oli kyllä läpeensä vittumainen jätkä. Aloitti ensin nettisaarnalla, jonka keskeytin heti että ollaan tyytyväisiä 3g:hen eikä aiota päivittää sitä, niin keskustelu eteni näin:
-oletko asiakas muutosten vastainen mies?
-kyllä, viimeiseen asti
-vaikka nettiänne ei kohta enää ole?
-aijaa? Siis mitenniin ei ole kohta enää olemassa? Ostettiin alle vuosi sitten tämä nettitikkuliittymä eikä myyjänne silloin sanonut asiasta mitään
-Joo, kato 4g on uus juttu ja ollaan alettu päivitteleen näitä asiakkaitten yhteyksiä, ihan nimellisellä hinnalla

Vitutti niin paljon että soitan sinne vielä tänään työmatkalta.
 
^ei kun nyt teet kyselyn suoraan Saunalahdelle. Pitäähän heidän pystyä selittämään miksi 3G lakkautetaan. Tai miksi heidän edustajansa niin väittää.

Muutenkin nuo puhelinhäiriköt ovat perseestä. Ja jos menet haistattelemaan kuten asiaan kuuluu, niin heti itketään että "tehdään vaan meidän työtä!!". Vittu se mitään työtä ole häiriköidä ja kusettaa ihmisiä 24/7. "Mieti jos joku tulis sun työpaikalle haukkumaan." Jeesus kristus. Varmana tuleekin mun työpaikalle joku haukkumaan. Ainakin jos kävelen jonkun aivan vieraan ihmisen ovesta sisääja olohuoneeseen, istun sohvalle ja avaan läppärin. Terve, tulin koodailemaan omiani tänne teidän taloon. Antakaa työrauha ja arvostakaa mun duunia.

Sama pätee muuten rekkakuskeihin, joiden mielestä toiset liikenteessäolijat ovat "heidän työpaikallaan".

Joko muuten joku operaattori oikeasti myy esim. 24MB/s LTE liittymää? Eli aina on 24 megaa eikä vain teoriassa maksimi myötätuulessa öiseen aikaan. Muuten laskunkin pitäisi olla teoreettinen 20€ kuussa maksimi, riippuen maksukyvystä, jaksamisesta ja viitsimisestä.
 
Joko muuten joku operaattori oikeasti myy esim. 24MB/s LTE liittymää? Eli aina on 24 megaa eikä vain teoriassa maksimi myötätuulessa öiseen aikaan. Muuten laskunkin pitäisi olla teoreettinen 20€ kuussa maksimi, riippuen maksukyvystä, jaksamisesta ja viitsimisestä.

Ei tuollaista myydä ainakaan 20-vuoteen. Aina löytyy sellainen niemenkärki, luoto tai kellari, missä yhteyttä tukiasemaan ei ole. Toisaalta minulla on tuollainen jo kotona. Eli LTE masto on vieressä ja LTE purkki on ikkunalaudalla, samassa paikassa 24/7. Oliskohan keskiarvo nopeus 50/25.
 
Mikä pakko niiden kanssa on alkaa mitään dialogia käymään. Ei kiitos ja klik. Fonecta Caller appsi on helpottanut kanssa huomattavasti, kun voi napsia numeroita sitä mukaan estolistalle jos niitä tulee.
 
Mikä pakko niiden kanssa on alkaa mitään dialogia käymään. Ei kiitos ja klik. Fonecta Caller appsi on helpottanut kanssa huomattavasti, kun voi napsia numeroita sitä mukaan estolistalle jos niitä tulee.

Itseasiassa joistain firmoista soitellaan "tuntemattomilla" numeroilla eli siis sellaisilla, jotka eivät Fonectalla löydy. Se tympii ja ihmetyttää suuresti, miksi firmat eivät anna numeroaan julkiseksi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom