[***Musta Lista***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Dna mokkula jos kartta sanoo että toimii silloin se toimii.. Sillä ei ole merkitystä pääseekö sillä todellisuudessa nettiin.. Kuluttajansuojalla uhkailu oli ainut mikä auttoi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään (eli vielä päivän myöhässä) sain tekstarin että rotsi on valmis. Oli näköjään neljässä ja puolessa kuukaudessa unohtunut myös tykkänään mistä oli sovittu. Rotsin sisäpuolelle oli mm. kirjailtu iso "R" kirjain koska "sinähän halusit sen". (R ei liity mun elämään mitenkään, ja mitä virkaa ylipäätään on millään sisäpuolisella, eihän se ulos näy), lisäksi hihansuihin oli vedetty vähän kangasta ja samaa kangasta selkään melko huonosti ommeltuna skidi salmiakkiaakkosen muotonen lappu.

Mistä sovittiin oli että ihan reilusti nahka- ja farkkupaloilla tekee siitä "tilkkutäkkimäisen". No, eipähän tarvinu maksaa mitään. Vien takin varmaan uudelle vaatturille ja kerron että näihin muutoksiin meni 4,5kk.

photo-3_zps0223fe1e.jpg

photo-1_zps0e45f838.jpg

Mut komee siitä tuli!

Tänään (eli vielä päivän myöhässä) sain tekstarin että rotsi on valmis. Oli näköjään neljässä ja puolessa kuukaudessa unohtunut myös tykkänään mistä oli sovittu. Rotsin sisäpuolelle oli mm. kirjailtu iso "R" kirjain koska "sinähän halusit sen". (R ei liity mun elämään mitenkään, ja mitä virkaa ylipäätään on millään sisäpuolisella, eihän se ulos näy), lisäksi hihansuihin oli vedetty vähän kangasta ja samaa kangasta selkään melko huonosti ommeltuna skidi salmiakkiaakkosen muotonen lappu.

Mistä sovittiin oli että ihan reilusti nahka- ja farkkupaloilla tekee siitä "tilkkutäkkimäisen". No, eipähän tarvinu maksaa mitään. Vien takin varmaan uudelle vaatturille ja kerron että näihin muutoksiin meni 4,5kk.

Mä maksattaisin muutostyöt tuolla tädillä. Tosin ihailen kyllä sun uskoa ihmisiin, kun jaksoit vielä viime kerralla uskoa että se rouva saa jotain luvattua aikaan...

Seuraavassa omakohtainen kokemus suomalaisen matkapuhelinoperaattorin ja Sonyn, Sonyn valtuuttaman huollon kanssa käydystä taistelusta joka on vielä kaikkea muuta kuin ohi.

Ei vieläkään yhteydenottoa Saunalahdelta joka minulle luvattiin tapahtuvan tänään maanantaina 23.9. Sony Xperia Z-puhelimeen liittyvässä reklamaatiossa. Eli toimitin puhelimen huoltoon 28.7. Elisa shopitin Itäkeskuksen liikkeen kautta syynä kohonnut takalasi ja siitä johtuva mahdollinen kosteusvaurio ja virtanapin toimimattomuus.
Linkki kuviin puhelimen vioista:
https://www.facebook.com/peeveli/media_set?set=a.10151835143168879.1073741827.677048878&type=3
Näkyy vain facebookkiin kirjautuneille.

12.8.
Scf-huolto ilmoitti seuraavaa:
Laitteenne Sony Xperia Z, IMEI 355762056631001. Laitetta käsitelty takuuehtojen vastaisesti, laite kastunut, ei kuulu laitevalmistajan takuun piiriin.
Suuntaa-antava kustannusarvio on n. 118€.
Kastuneelle laitteelle emme voi antaa työtakuuta, koska laitteeseen saattaa jäädä piileviä vikoja.
Samana päivänä tein reklamaation TN:112371209 Saunalahdelle.

21.8.
Asiakaspalvelu otti puhelimitse yhteyttä asiassa ja kertoi selvittävänsä asiaa.

26.8.
Olin yhteydessä Sonyn asiakaspalveluchattiin josta ”Hampus” niminen asiakaspalvelija lupasi selvittää asiaa ja soittaa minulle kun saa tietoa. Hän soitti parin päivän sisään jolloin selvisi että huollon mukaan puhelimen vaurio on käyttäjän aiheuttama ja että sim-kortin luukku ei olisi ollut kiinni puhelimen kastuessa. Edellä oleva on selkeä vale koska puhelimen sim-kortin luukun alla oleva kosteusindikaattori on edelleen valkoinen, jos se olisi saanut kosteutta olisi se punainen. Lisäksi huolto ilmoitti että puhelimen takalasi ei ole koholla kameran ympäriltä, vaikkakin kyseinen asia on selkeästi nähtävissä oheisen linkin kuvista.

Edelleen 26.8.
Saunalahden asiakaspalvelu oli yhteydessä minuun ja ilmoitti että he voisivat maksaa puhelimen korjauksen (118€) minulle asiasta aiheutuneen mieliharmin vuoksi, mutta sen jälkeen laitteella ei olisi valmistajan takuuta enää voimassa. Tällöin ilmoitin että haluan puhelimen itselleni takaisin korjaamattomana koska ei voi olla niin että selkeää valmistusvikaa ei hoideta takuukorjauksena.

2.9.
Sain puhelimen takaisin Elisa Shopit Itäkeskuksen liikkeen kautta johon jouduin maksamaan 45€ (Jos laitetta ei korjata, veloitamme tutkimusmaksua 33€:a.
Huomioittehan myös materiaali- ja käsittelykulut 18€. Lainaus SCF-huollon kustannusarviosta huoltoon lähetetystä laitteesta) Joka Saunalahden mukaan korvattaisiin minulle, en vain ole saanut puhelimitse pyytämällä tai oma.saunalahden kautta viestillä ohjeita kuinka asiassa tulisi toimia että saisin korvauksen joka minulle puhelimitse 26.8. luvattiin. 2.9. lähetin myös asiasta kyselyn saunalahden asiakaspalvelulle, tähän viestiin en koskaan saanut vastausta.

4.9.
Olen ottanut saunalahden asiakaspalveluun yhteyttä puhelimitse,valitettavasti en ole kirjannut asiakaspalvelijan nimeä ylös, mutta minuun luvattiin olla yhteydessä saman viikon aikana.

6.9.
Otin kuvia puhelimessani olevista vioista ja laitoin ne Saunalahden facebook sivuille. Ei mitään kommenttia asiaan ennen kuin 11.9. kun kyselin itse siellä asian etenemisestä, jolloin vastaus oli:

Väliaikatietona ei minulla valitettavasti ole kerrottavaa muuta kuin että asia on edelleen selvityksessä, tuotepäälliköitä myöten.

9.9.
Laitan saunalahden asiakaspalveluun viestiä:

Viime keskiviikkona minulle luvattiin olla saman viikon aikana vielä yhteydessä tästä asiasta ja nyt on maanantai. Nähtävästi tässä asiassa ei edetä ennen kuin se tuodaan julkiseksi median kautta. Olen ollut nyt yli kuukauden ilman toimivaa puhelinta josta kokoajan joudun maksamaan teille. Lisäksi mitä kautta saan lupaamanne korvauksen "turhasta" huoltokeikasta joka maksoi minulle 45€ että sain puhelimen takaisin, minne toimitan kuitin ja tilinumeron. Lisäksi olisi kohtuullista kompensoida kyseisen ajan maksut puhelimen osalta kun se ei ole ollut käyttökunnossa. Vaadin että saan itselleni toimivan puhelimen tälle ajalle mitä tämä valmistusviasta johtuva korjausprosessi kestää.

Samana päivänä Saunalahti vastaa viestiini seuraavaa:

Hei Perttu
Kiitos yhteydenotostasi
Asia on vielä selvityksessa. Palaamme asiaan heti kunhan saamme asiaan lisätietoa. Pahoittelen viivästystä. Mikäli sinulle tulee lisäkysyttävää , autan mielelläni.

Samoin Saunalahden facebook:

Moi Perttu, tuo sinun Xperiasi kohtalo on vielä selvityksessä, olemme yhteydessä jahka saadaan kerrottavaakin!

12.9.
Laitoin seuraavan viestin asiakaspalvelulle:

Olen tänään ollut 49 päivää ilman toimivaa puhelinta ja tämä hankaloittaa huomattavasti elämääni. Koskakohan tähän asiaan saadaan päätöksiä tehtyä. Tällä hetkellä käytän Nokian 6060 puhelinta josta en pääse katsomaan sähköpostia tai mitään muutakaan sähköistä mediaa.
Ei vastausta.

16.9.
Laitoin taas kerran viestiä asiakaspalvelulle:

Hei, olisi mukavaa jos asiakasta tiedoitettaisiin asian etenemisestä ilman että sitä pitää jatkuvasti tiedustella ja että vastaus olisi muutakin kuin että selvitetään. Tiedän että useilla muilla saman ongelman omaavilla puhelin on korjattu takuuseen ja palautettu asiakkaalle alle kahdessa viikossa. Nyt tämä on kestänyt lähes kaksi kuukautta. Mitä olette tehneet asian kuntoon saamiseksi ja kauanko tässä vielä pitää odottaa?
Sain vastauksen:
Hei Perttu
Kiitos yhteydenotostasi.
Asia puhelinlaitteesi osalta on edelleen selvityksessä ja pyrimme olemaan yhteydessä mahdollisimman pikaisesti selvityksen edetessä.
Näin siis kerrotaan muutakin kuin että selvitetään vielä.

17.9.
Alkoi olemaan mitta täynnä, oli jälleen yhteydessä Sonyn asiakaspalvelu chattiin, josta minulle kerrottiin ettei laitteeni imei-numerolla löydy mitään reklamaatiota myyjäliikkeltä vaikkakin olen sen jossain Saunalahdelle soittamassani puhelussa kehoittanut tekemään.
Tämä oli niin sanotusti viimeinen tippa ja laitoin Saunalahdelle seuraavan viestin:

Olin yhteydessä Sonyn asiakaspalveluchattiin ja he eivät löytäneet imei-koodilla mitään tietoa että olisitte reklamoinut Sonylle puhelimestani. Voisiko asiaa "selvittävä" henkilö soittaa minulle ja kertoa mitä tässä asiassa on tähän mennessä tehty, haluan myös kuittauksen tähän viestiin mitä on tehty ja miksi tämä selvittely kestää näin kauan.

Tämä on selkeästi teidän osalta viivyttelyä että saataisiin asiakas luovuttamaan asia ja samalla lypsetään asiakkaalta kuukausimaksuja laitteesta joka ei ole kunnossa asiakkaasta riippumattomista syistä.

Jos tälle ei tule ratkaisua tämän viikon perjantaihin mennessä olen valmis viemään asian kuluttajaviraston käsittelyyn ja tarvittaessa toimitan oman näkökantani asiaan lehdistölle.

20.9.
Perjantai. Ei puhelua Saunalahdelta kuulunut aamupäivällä joten ajattelin vielä kerran soittaa perään. Kun vihdoin sain aspan vastaamaan kerroin tilanteen ja hän yhdisti eteenpäin jonoon noin puoleksi tunniksi jollekkin miehelle joka ei ollut asiasta millään tasolla tietoinen. Hän kyllä ystävällisesti ilmoitti lukevansa asian läpi ja soittavansa minulle. Alle tunnin kuluttua tuli puhelu jossa aiempi henkilö kertoi että asiassa on tavoiteltu tuotepäälikköä jota ei kuitenkaan saatu kiinni sähköpostin välityksellä. Janyt hän lupasi että asiassa otetaan minuun yhteyttä joko saman päivän aikana tai maanantaina että asia hoituisi.
Sain myös viestin asiakaspalvelusta:

Hei Perttu,
kiitos yhteydenotostasi.
Huomasin, että oletkin jo tänään ollut asiasta yhteydessä asiakaspalveluun.
Asia on edelleen selvityksessä. Olen pahoillani viivästyksestä, asia pyritään hoitamaan kuntoon niin pian kun mahdollista. Me olemme sinuun yhteydessä kun saamme asiaan lisätietoa.
Mikäli sinulle tulee lisäkysyttävää, autan mielelläni.
Mukavaa viikonloppua

23.9. Maanantai. Ei puhelua, ainoastaan mainossähköposti Saunalahdelta jossa kehoitetaan tilaamaan Nokia 1020 ja voit voittaa Nokian tarvikepaketin. Nyt riitti en jaksa tätä pelleilyä enää vaan laitan viimeisen viestin oma.saunalahden kautta klo 15:13:

Koska ette lupauksesta huolimatta ehdi varmaankaan tänään ottaa yhteyttä minuun puhelimeeni liittyen, otan yhteyden aamulla kuluttajavirastoon josta varmaankin jossain vaiheessa ottavat yhteyttä teihin. Aikaa asian hoitamiselle on annettu aivan tarpeeksi( Yli 1,5kk), tyhjiä lupauksia asian hoitamisesta olen kuullut tarpeeksi.

Eikö tätä asiaa olisi voitu hoitaa hyvällä asiakaspalvelulla ja antaa asiakkaalle uusi puhelin, selkeästi viallisen tilalle ja korvata asiakkaalle aiheutuneet kulut (puhelimen kuukausimaksut ajalta jolloin puhelin ei ole ollut asiakkaan käytettävissä 26.85 €/kk, turhasta huoltokäynnistä aiheutuneet kulut 45€ jotka luvattu korvata jo aiemmin mutta en ole saanut ohjetta kuinka toimia tämän kanssa vaikka olen sitä kysynytkin ja puhelukustannukset kun olen soittanut asiasta teille kun yhteydenottoa ei lupauksista huolimatta tule.) Seuraava toimenpiteeni on huomenna aiemmin mainitsemani kuluttajavirasto ja pyrin saamaan asian myös lehdistön kautta julkiseen tietoon kuinka huonosti asiakasta palvellaan yrityksenne toimesta ja Sonyn valtuuttaman huoltoyrityksen suoranaisesta valehtelusta asiakkaalle liittyen asiakkaan puhelimen kosteusvaurion aiheuttaneeseen syyhyn.
Voitte vielä korjata tilanteen ottamalla yhteyttä huomiseen 24.9. klo10:00 mennessä ja korjaamalla tilanteen asiakkaan vaatimalla tavalla.
Jostain syystä minusta tuntuu ettei huomennakaan puhelin soi ennen kymmentä.

Tästä saattaa puuttua ajallisesti puhelu tai pari en valitettavasti ole joutunut tälläiseen taistoon takuuasian hoidossa koskaan aikaisemmin.

^ Uskomatonta. Toivottavasti asia korjaantuu.

Parasta noissa on vielä se, että alkavat soittelemaan kohta perään ja iloisesti tarjoamaan kalliimpia puhepaketteja ja nettotelkkareita. Näin Sonera teki minulle. Sanoin suoraan että heidän palvelu on perseestä ja etten enää koskaan osta mitään heiltä. Meni täti vähän myrtsiksi. Olisi pitänyt vielä lähettää lasku niille. 90c per minuutti plus laskutuslisä. Saatana kun laskutus on heilläkin aikoa mikä toimii...

Kas ihme tapahtui ja minulle tuli puhelu Saunalahdelta kello 09:45, toimittavat uuden laitteen jossa takuu alkaa alusta, korvaavat puhelimen kuukausimaksut 2kk ajalta kun laite ei ole ollut käytettävissä ja huoltokustannukset 45€. Laitteen pitäisi saapua minulle tämän viikon aikana ja saan puhelussa sovitut asiat vielä kirjallisena sähköpostiini. Kiitos kaikille jakaneille nähtävästi sosiaalisella medialla on voimaa.

Kas ihme tapahtui ja minulle tuli puhelu Saunalahdelta kello 09:45, toimittavat uuden laitteen jossa takuu alkaa alusta, korvaavat puhelimen kuukausimaksut 2kk ajalta kun laite ei ole ollut käytettävissä ja huoltokustannukset 45€. Laitteen pitäisi saapua minulle tämän viikon aikana ja saan puhelussa sovitut asiat vielä kirjallisena sähköpostiini. Kiitos kaikille jakaneille nähtävästi sosiaalisella medialla on voimaa.

Hyvä, että sait homman hoidettua, mutta eihän tämän näin pitäisi oikeasti mennä. Kyllä sen Saunalahden olisi pitänyt tuo hoitaa jo ajat sitten, ilman että sinä olisit joutunut soittelemaan, lähettelemään sähköpostia ja turvautumaan sosiaalisen median luomaan paineeseen.

Nordean kanssa usein ongelmia.
Soneraan laitan nykyään reklamaatiot kirjeellä kun ei kiinnosta jonottaa liikkeessä tai asiakaspalvelussa tuntikausia. Hyvä tapa, suosittelen.

Hervannan autotarvike, kädettömin autohuolto Tampereella ja ehkä koko Suomessa.

Vein kevätkesällä Skoda Octavian Hervannan autotarvikkeeseen määräaikaishuoltoon ja termostaatin vaihtoon kun moottorin lämmöt eivät nousseet tarpeeksi ylös. Noh huollossa tehtiin kutakuinkin kaikki mitä pitikin, mutta autoa haettaessa iski ylläri. Kojetaulu näytti erilaisten varoitusvalojen vilkkuessa enemmän joulukuuselta, kuin sen auton valotaululta, jonka sinne vein. Aikansa ihmeteltyään löysivät parikin irrallaan ollutta johtoa joiden asentaminen sammutti turhaan vilkkuneet valot.

Noh termostaatti kuitenkin parin kuukauden käytön jälkeen päätti sitten ottaa ja lopettaa toimintansa. Nyt sitten vein taas auton tuonne, kun huollollahan pitäisi olla 6 kuukauden takuu. Noh ne siellä jonkun tunnin verran ihmettelivät autoa ja väittivät: "Ei mitään vikaa, koneen lämmöt nousee ihan ok." Noh hain auton pois. Alle kilometrin ajon jälkeen sitten syttyi ESP -valo kojetauluun. Noh ei tässä mitään. Varmaan ovat TAAS laittaneet jonkun johdon huonosti. Koneen kämmöt eivät kuitenkaan heidän vättämällä tavalla nousseet normaaleihin lukemiin. Eli auto oli huonommassa hapessa kuin huoltoon mennessä. Noh yritin soittaa muutamaa minuuttia vaille viisi, kun liike meni viideltä kiinni, eikä puhelimeen enää vastattu. Ajattelin sitten viedä auton kotipihaan ja huomenna takaisin. No kotipihassa auton sammutettuani huomasin että jäähdyttimen tuulettimet jäivät pyörimään eli ne eivät sammuneet ollenkaan. Kivaa, taas uusi vika joka tulee huollon jälkeen heti. Vain sitten auton takaisin Hervannan autotarvikkeen pihaan, kun siitä todennäköisesti akku tyhjenee yön myötä kun ne tuulettimet pyörivät..

Huomenna uusi yritys jälleen. Alkaa hermo mennä tähän ammattitaidottomuuteen. Miten vittu voidaan antaa asiakkaalle auto takaisin aina rikkinäisempänä kun se sinne meni?!?

Todella huonoa ja yrmeää palvelua Tikkurilan Uudessa Apteekissa

En olekaan sitten koskaan aiemmin saanut noin huonoa palvelua apteekissa:

Menin hakemaan tuotetta X, ja kun mulla ei sellaista ole aiemmin ollut, niin olisin kysynyt neuvoa asiakaspalvelijalta.

Mä (hymyillen iloisesti) : Moi, voitko auttaa
Yrmeä asiakaspalvelija : Vaikea sanoa
Mä : Kun tätä tuotetta X tarttisin ja kun sitä näyttää olevan monelta valmistajalta, ja noissa kerrotaan eri vaikutuksia jne, osaatko kertoa näistä yhtään
Yrmeys: Niin siinä niitä on koko hylly
Mä: mutta onko niissä mitään eroja käytännössä, ainakin kovin eri hintaisia
Yrmy: Siinä lukee ne ominaisuudet paketissa

joo tässä vaiheessa jo vituttaa sen verran että jos ei olis ollu kiire lounastauolla niin olisin käyny muualta hakemassa tuotteen, mutta otanpa nyt sitten randomilla jonkun paketeista ja meen kassalle

Kassalla
Kassaneiti juoruaa jonkun toisen apteekin työntekijän kanssa jostain ihmissuhde asioistaan, on kääntynyt puolittain poispäin kassasta.
Mä: Moi, ottaisin tällaisen
Kassa ei sano mitään, ei kato mua päinkään, ottaa tuotteen pöydältä ja vetää sen hinnoittelijalla. Koko ajan juttu ihmissuhteista jatkuu ja kassalla on selkä muhun päin ja nopeesti ihmissuhdejutun välissä sihahtaa hinnan jonka toki näin jo kassakoneen näytöstäkin.
Annan 20e setelin, kassa kaivaa vaihtorahat ja laittaa ne sekä kuitin pöydälle edelleenkään sanomatta sanaakaan mulle tai katsomatta päin. Ihmissuhdejutun puinti jatkuu koko ajan toisen työntekijän kanssa.

Oli hyvä päivä ennenkuin kävin tuolla. Mutta tulipa paska fiilis noin kehnosta palvelusta. En käy toiste. Joo oon ite ollu joskus asiakaspalveluduunissa ja enpä edes huonona päivänä oo kohdellut asiakkaita noin täysin ilman käytöstapoja. Meinasin jäädä sinne avautumaan mutta annoin olla, ei ne kuitenkaan ota opikseen.

Tampereen Posti. Joutuu aina jonottamaan kauan. Joka kerta mietin, että tästä eteenpäin ostan kirjani jotenkin muuten kuin postin välityksellä. Mielelläni maksan pari euroa enemmin hyvästä palvelusta. Jos tilaisi vaikka Akateemisen kirjakaupan kautta niin voisi kai noutaakkin akateemisesta. Pahus kun on niin surkea muisti. Taas menin ostamaan kirjan joka pitäi noutaa Tampereen postista. Kai joulukin ruuhkauttamassa. 4 kassaa ja 40 ihmisen jono. Olisi edes penkkejä millä istua ja vaikka lukea jotain. Ei ole. Siellä vaan seisotaan ja tuojotetaan kassoille.

Parannusehdotuksia:
Ohjata hitaat asiat ( Ne tyypit jotka on kassalla n. 10min) omalle "superjono" kassalle.
Automatisoida yleisimmät paketinhaku palvelut. Sellai et se olisi helppokäyttönen ja palvelisi 95% käyttäjistä. Ei sellanen että on iso ja monimutkanen ja kaatuilee ja "palvelee" 99% käyttäjistä
Hankkia tuoleja odotukseen.

"Oli hyvä päivä ennenkuin kävin tuolla. Mutta tulipa paska fiilis noin kehnosta palvelusta"

Varmasti jouluruuhkat päällänsä posteissa kun vuoden vilkkain aika pakettien suhteen juuri menossa. Itse kävin noutamassa paketin aivan vastikään, konttori täynnä ihmisiä ja kuuma, otin jonotuslapun, menin ulos pakkaseen ja soitin kaverille. Ei mennyt hermot yhtään ja vartti meni tosi nopeasti. Kuumakaan ei ehtinyt tulla ja vilkuilin sisälle jononumeroiden etenemistä.

Tokihan noissa koettelee jonotus hermoja ruuhkahuipuissa muttei se posti niin paljon väkeä voi palkata että jokainen sesonkihuippu menee 3 min jonotusajalla jokaiselta asiakkaalta.

Varmasti jouluruuhkat päällänsä posteissa kun vuoden vilkkain aika pakettien suhteen juuri menossa. Itse kävin noutamassa paketin aivan vastikään, konttori täynnä ihmisiä ja kuuma, otin jonotuslapun, menin ulos pakkaseen ja soitin kaverille. Ei mennyt hermot yhtään ja vartti meni tosi nopeasti. Kuumakaan ei ehtinyt tulla ja vilkuilin sisälle jononumeroiden etenemistä.

Tokihan noissa koettelee jonotus hermoja ruuhkahuipuissa muttei se posti niin paljon väkeä voi palkata että jokainen sesonkihuippu menee 3 min jonotusajalla jokaiselta asiakkaalta.

Tein samoin, odottelin ulkona. Kotiin päästyäni otin Postin paketinohjaus tai mikälie toiminnon käyttöön. Nyt paketit menee Prismaan tuossa 200 metrin päässä ja saa ihan itse ottaa ilman jonottamista sen paketin sieltä kaapista :). Suosittelen Paketin ohjaus - Posti kuluttajille.

Setämies. kirjoitti

Ei voikkaan. Silti ei ole ikinä 3 min. Oon yrittänyt eri aikoja, mutta aina kestää mun makuun ihan liian kauan. Haluisin, et sellanen täysin aivoja vaatimaton työ teetätettäisiin vaikka robotilla, et mä saisin palvelua heti. Siis heti! En pidä jonottamisesta, eikä jonottaminen tee lisäarvoo kellekkään.

Keitto kirjoitti
Tein samoin, odottelin ulkona. Kotiin päästyäni otin Postin paketinohjaus tai mikälie toiminnon käyttöön. Nyt paketit menee Prismaan tuossa 200 metrin päässä ja saa ihan itse ottaa ilman jonottamista sen paketin sieltä kaapista . Suosittelen Paketin ohjaus - Posti kuluttajille.

Tämä taitaa ratkaista ongelmani! Kiitos! Olisimpa valittanut tästä Pakkotoistossa jo aiemmin :)

Uskomattomat lehmänhermot ollu Simballa. Enpä vastaavaa sekoilua ole koskaan kuullut missään. Syytäkin laittaa ompelimo boikottiin.

Jimm's! Tein kaksi tilausta samalla kertaa. Ensimmäisen ja viimeisen.
Tilasin osat koko uuteen koneeseen ja otin siihen kotelon mitä piti varastossa olla yksi. Odottelin ja odottelin ja sieltä tulee automaattinen viesti, että kaikki muut osat ovat saapuneet paitsi se vitun kotelo, mitä piti olla varastossa. Viestissä luki vielä kivasti, että varastossa 1, toimitettavissa 0. Tästä voisi päätellä, että heillä on se, mutta sitä ei voi myydä. Silloin siinä varastosaldossa pitäisi vittu lukea 0, eikä 1, etten mene sellaista tilaamaan minkä saatavuudesta ei ole tietoa. Nyt siellä lukeekin, että ei vahvistettu, kun sivuilta menee katsomaan. Eli tässä voi mennä vielä tovi ennen kuin sen saan.

No miksi tällaisesta poltin päreeni? Todennäköisesti sen takia, että kysyin heti tuon viestin perään, että eikö sitä koteloa nyt olekaan vaikka piti olla ja voiko ne suositella jotain toista vastaavaa koteloa. Vastaukseksi tuli, että osat onkin näköjään saapuneet ja lähtee matkaan todennäköisesti huomenna (tasan viikko sitten) Ei kuulunut mitään ilmoitusta, että ne olisi edes lähteneet, mutta odottelin kiltisti kun tässä oli nämä joulun pyhätkin hassusti. Tänään sieltä tuli taas sama automaattinen ilmoitus, että sitä koteloa odotetaan yhä. Tässä vaiheessa paloi sulake ja laitoin jo astetta kiukkuisempaa viestiä, että mitä siellä oikein sohlataan? Jos mulle vittu luvataan, että osat on saapuneet ja lähtee matkaan kohta, niin silloin se vitun kotelo vaikka taiotaan jostain ja lähetetään mulle. Saas nähdä joko nyt suosittelevat jotain toista koteloa ja saan vihdoin koneeni. Senttiäkään en maksa lisää vaikka ainoa vaihtoehto olisi tonnin kotelo.

Itellä taas Jimssistä saanut aina parasta palvelua mistään kaupasta ikinä. Kävin siellä paikan päällä viikko sitten hakemassa näyttiksen ja voi hyvä jumala mikä härdelli niillä oli siellä. Joulua vissiin pukkasi.

Itellä taas Jimssistä saanut aina parasta palvelua mistään kaupasta ikinä. Kävin siellä paikan päällä viikko sitten hakemassa näyttiksen ja voi hyvä jumala mikä härdelli niillä oli siellä. Joulua vissiin pukkasi.
Kyllä sieltä nyt tuli nopea vastaus missä suosittelivat tilalle toista koteloa samaan hintaan, eli ihan hyvin hoidettu reklamaatio ja siitä kiitinkin heitä. Mutta silti takaraivossa on vitutus tästä turhasta odottelusta ja lupauksista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom