Air Baltic Ei helvetti mitä "palvelua". Ensin kun varaat lentoja niin hinta nousee joka ikinen kerta kun olet ostamassa lentoja. Noh sitten itse lentokokemukseen: lennettiin Tampereelta Riikan kautta Beirutiin. Vaihtoaikaa oli vaatimattomat 8 tuntia. Kysyttiin Tampereella että meneekö laukut suoraan Beirutiin ja vastaus oli myöntävä. Noh laukkua ei kuitenkaan näkynyt Beirutin lentokentällä ja sitten mentiin valittamaan hukkuneiden laukkujen tiskille. Noh laukku paikannettiin ja sanottiin että saapuu seuraavana iltana myöhään, mutta sitä ei toimiteta hotellille vaan joutuu itse hakemaan sen sieltä lentokentältä. Kiitos vaan. Noh jätin heille numeroni ja hotellin numeron että soittavat kun se laukku on saapunut lentokentälle. Puhelua ei koskaan tullut vaan jouduin itse kyselemään 1,5 vuorokautta myöhemmin laukkuni perään ja se löytyikin lentoasemalta. Kun laukkuni oli hukassa niin lentoasemalta ei saanut mitään hygieniatarvikkeita tai vastaavia mitä paremmat lentoyhtiöt antavat kun laukku on hukassa. Myöskin palvelu oli täysin sieltä ja syvältä. Suomeen päästyäni reklamoin tästä airBalticille, kun kaikki oli hoidettu heidän puoleltaan täysin päin persettä, mutta reklamaatiota ei toki voi tehdä suomenkielisessä puhelinnumerossa, vaan se pitää tehdä englanniksi ja lähettää sellaiseen todella mystiseen e-mail osoitteeseen, jota ei nettisivuilla ole. Kun tänne lähettää mailia niin tulee automaattinen vastaus että 4-6 viikon päästä tulee vastaus?!? Ja sitten yli 6 viikon päästä kun vastaus saapuu niin siinä lukee: "I would like to inform you that in this case unfortunately we cannot meet your request to reimburse your expenses; however I once more truly apologize for your inconvenience and look forward to further cooperation. ". Eli MITÄÄN kuluja ei korvata. Toiminta tuntuu lähinnä vittuilulta kun odotusajat ovat ihan järkyttäviä, asiakaspalvelu on todella heikkoa, eikä noita mitenkään perustella miksi ei korvata.
Summasummarum: Air Baltic ei ota mitään vastuuta siitä milloin se toimittaa laukut perille ja mitä kustannuksia sulle aiheutuu myöhästymisestä tai laukkujen hakemisesta lentokentältä. Valittaminen on myös mahdotonta, kun puhelinnumerossa sanotaan että: "älä tänne soita" ja mailiin vastataan ehkä parin kuukauden päästä, jos se sattuu kiinnostamaan.