- Liittynyt
- 27.11.2006
- Viestejä
- 711
Automaan Konalan toimipiste.
Käytin Fordin Piece of Shittiä vuosihuollossa kyseisessä liikkeessä. Autoa hakiessa sain huollon tarkistuslistan, jossa kaikki oli ok mutta käteiskuitissa luki korjauskehoituksia: jarruneste vaihtokunnossa, vasen hammastangon suojakumi vuotanut, etu ja takajarrut vaihtokunnossa, käsijarruvaijerit jumittaa. Auton luovuttanut äijä kysyi, että varataanko saman tien aikaa korjaukseen ja vastasi kysyessäni, että jarrujen osalta merkintä tarkoittaa, että kaikki jarrupalat ja -levyt on vaihtokunnossa. No, muutenhan ois asiat korjattu mutta etujarrulevyt oli vasta vaihdettu katsastusmiehen kehoituksesta, joten kusetus paljastui..
Tarkastutin auton vielä myöhemmin toisaalla ja ainoastaan käsijarruvaijerien osalta merkintä oli oikein.
Ko firman mielestä huoltamo ei tehnyt teknistä työvirhettä eikä mulle aiheutunut tapahtuneesta välittömiä tai välillisiä kustannuksia. Olivat kuitenkin valmiit tarkastamaan jarrujen kunnon vielä uudelleen ja näin oikaisemaan syntyneen virheen.. :jahas: Mitähän vi**ua ne oli sitten huollossa tarkastaneet?
Merkkihuollot
Hahaa, olenkin ajatellut kirjoittavani samaisesta puljusta tänne jo aikaisemmin.
Mutsin peugeotia siellä huollettu ja tuntuu joka kerta että kusetetaan jollakin tapaa. Asiakaspalvelu tuntuu olevan ihan oikeasti vieras käsite työntekijöille siellä. Esim aikoinaan vasemman puoleinen tuulilasin pyyhkijä oli jotenkin väärin säädetty niin, että se ei pyyhkinyt tarpeeksi sivuun, sillä seurauksella että kurat jäi pahasti näkökenttään. No, huomautettiin asiasta ja kirjattiin ylös että hoitakaa. Mitä huollossa tehtiin? Vaihdettiin tilalle uusi sulka Joka kerta kun autoa sitten tuotiin huoltoon niin toitotettiin yhä tarkemmin ja painavemmin että hei, pliis, se on vaan pieni säätöjuttu, kestää about minuutin tehdä. Kuitenkin, joka kerta vaihdettiin vaan uusi sulka vanhan tilalle:dance: Sama taisi toistua viisi tai kuusi kertaa ennen kuin lopulta raahattiin väkisin se "asiakaspalvelija" autolle ja sanottiin että nyt hoidatte asian kuntoon.
Samaisessa lafkassa olen aina hakiessani autoa joutunut venaamaan sen 10 minsaa, vaikka jonossa on ollut max 1 ihminen minun edellä. No mikäs siinä, mutta "asiakaspalvelijat" ovat istuneet siinä tyytyväisinä, surffailleet netissä ja viimeksikin yksi lähti siitä iloisesti hakemaan kahvikuppia sen sijaan että olisi palvellut asiakasta, joka olisi ollut about 3 minuutin homma.:curs:
Lisäksi tulee mieleen monia muita perustavanlaatuisia virheitä joita en nyt jaksa kiroittaa tähän. Tossa Peugeotissa on muutenkin ollut aivan helvetisti vikoja joten uutta pököttiä ei tule, mikä nyt ei sinäänsä kuulu tähän.
Summa summarum, todella pettynyt automaa konalaan, kannattaa välttää.