[***Musta Lista***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
pitäis joskus ihan pokkana kysyy :D
et mitäs nauratte :(

Monestihan näillä lisäravinnemyyjillä jotka ovat vuosia itsekkin käyneet salilla on sellanen asenne,että mitähän toikin kuikelo noilla patukoilla/proteiineilla tekee? Unohtavat tyystin sen,että jokainen on joskus aloittelija ja jokaisella voi olla lajinaan ties mikä tai ties mitkä tavoitteet. Salibandymieskin tarvitsee palautusjuomaa.

Jari Mentula on oiva esimerkki miehestä joka ei vähättele ketään.

Muistan kun mies oli töissä eräässä lisäravinneliikkeessä joskus vuonna 2003-2004. Siellä kävi aloittelijoita ja vuosia reenanneita kavereita joka päivä.
Jari palveli ja neuvo kaikkia liikkeen asiakkaita asiantuntevasti,eikä hihitelly itsekseeen ylimielisenä. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä helvettiä sä tänne olit eksyny? Enpä oo ikinä käynyt subissa, pitäis kyllä käydä tsekkaamassa toi ja raportoida tänne. :hyvä:
Ohikulkumatkalla käytiin syömässä :)
Tarkoitetaanko tässä nyt sellaista rehevää silmälasipäistä neitokaista? Jos tarkoitetaan niin yhdyn edeltäviin mielipiteisin...
Ei kyllä ollut sama tyyppi, mutta voidaanko tästä tehdä johtopäätös, ettei siinä puljussa ole yhtään pätevää työntekijää? :D

Jari Mentula on oiva esimerkki miehestä joka ei vähättele ketään.
:offtopic:

Täysin samaa mieltä. Itsekin kävin tuolla liikkeessä-jonka-nimeä-ei-mainita ja vähän mietin että näinköhän minut viskataan pihalle kun olen tällainen ruipelo ja Mentula myyjänä. Oli kyllä ällistyttävän ystävällistä palvelua. Tosin samassa liikkeessä se Halosen Matti tarjosi ihan yhtä hyvää palvelua eikä nauranut kukkakepille.

:offtopic:

Täysin samaa mieltä. Itsekin kävin tuolla liikkeessä-jonka-nimeä-ei-mainita ja vähän mietin että näinköhän minut viskataan pihalle kun olen tällainen ruipelo ja Mentula myyjänä. Oli kyllä ällistyttävän ystävällistä palvelua. Tosin samassa liikkeessä se Halosen Matti tarjosi ihan yhtä hyvää palvelua eikä nauranut kukkakepille.

Jotkut tajuaa sen ,että arvo se on kuikelonkin rahalla :rock:

Tulipa sitten käytyä reilun vuoden tauon jälkee hesessä. Oli virhe mennä expon jälkeen siihen Lahden rautatieaseman lähellä olevaan heseen. Tilasin juustoaterian lisäranskiksilla + 2 juustohampurilaista ja siihen samaan tuli vielä yks juustoateria. Otettiin mukaan, kun piti junaan kiiruhtaa. Se jätkä anto ensin pöytään vaan toisen aterian juoman ja ranskalaiset ja ne piti ottaa mukaan. Popsin siinä sitten niitä ja se jätkä toi sitten pöytään ne puuttuvat "osat" ja pahoitteli, että mukaanhan ne oli tulossa ja toi limuun kannen ja pillin. Oli laittanut pusseihin annokset vähä niin ja näin. Tyttöystävälle limu ja mulle 2 burgerii ja ranskalaiset. Puuttui siis 2 burgeria. Mentiin tästä kassalle sanomaan ja se alko tarkisteleen kuittia ja jotain siinä hääräs ja "korjas" mokansa. Lähdettiin sitten kiireellä, kun oli jo kiire. Sieltä saatanan pussista puuttui vielä 1 burgeri:curs: ja kyllä maksoin ateriasta + kahdesta juustohampparista (ja tyttö ateriasta). On se niin vaikeeta laskee neljään:D

Nissen - Suomen surkein silmälasiliike

Nissen

Ostin rillit tuolta, kaikki meni ok, kunnes menin hakemaan niitä ja maali oli lohkeillut pokista. No tilasivat uudet ja ajoin uudelleen 140km hakemaan niitä, niissä oli sama vika. Myyjä ei vaivautunut siis edes tarkastamaan uusia sankoja. Uusia sankoja oli myös tussilla paikattu vikaa peitellen, paikkauksen vierestä maalit edelleen rapisivat irti. No jätin yhteystietoni jotta tämä Instru -myymäläketjun pomo soittelee ja selvittelee asiaa. Tämä ns. "pomo" unohti soitella ja soittelinkin itse parin viikon päästä että missäs se soitto viipyy. Tämä pomo vetosi väärään puhelinnumeroon heillä. Kuitenkin tekstiviesti esim. valmistuneista rilleistä saavutti minut jo viikkoja aiemmin. Tämä pomo lupasi 50e hyvityksen lahjakorttina tai erilaiset rillit tilalle. Minulla paloi tässä jo enemmän diisseliä kuin 50e arvosta ja erilaisia pokia en tahtonut. Myyjäliikkeen päällikkö soitti minulle seuraavaksi ja ehdotti tuota samaista naurettavaa korvausta, kun kolmannetkin samanlaiset pokat olivat kuulemma samalla tavalla vialliset, tämä onneksi kerrottiin minulle jo puhelimessa eikä minua ajatettu sinne kuulemaan asiaa. En suostunut vaan ehdotin kaupan purkua tai 100e käteishyvitystä (olin suostuvainen siis maksamaan viallisista pokista erotuksen, eli 35 euroa). Tämä ei käynyt vaan kaupan purkuun suostuttiin.

Ajoin neljännen kerran liikkeeseen palauttamaan pokat. Lupasivat rahat tilille enkä saanut minkäänlaista kuittia palautuksesta ja vastahakoisesti sain sitten kopion heidän omasta paperistaan jossa on kuittaus että olen rillit palauttanut. Kysyin että mitenkäs kun olen nyt 4 kertaa ajanut tänne näiden rillien vuoksi 140km matkan joista 3 kertaa ovat olleet turhia ja viallisista rilleistä aiheutuneita reissuja. Ei ole kuulemma myyjäliikkeen asia maksaa minun matkakustannuksiani, koska olen vapaaehtoisesti tehnyt päätökset rillien ostamisesta, hakemisesta ja vaihtamisesta liikkeessä. Muita vaihtoehtoja ei edes ole koskaan annettu.

Aikaa tähän on kulunut noin 2 kuukautta, olen edelleen ilman rahoja, ilman rillejä ja ilman korvauksia 430km ajoista. Uhkasin myyjäliikettä viemällä asian kuluttaja-asiamiehelle mikäli pieneen 50e korvaukseen kuluneista polttoaineista ei suostuta. Myyjäliikkeen nainen kertoi aluejohtajan päättäneen jo etukäteen asiasta ja asia kuulemma kannattaa viedä vaikka oikeuteen saakka. Mitään korvauksia minulle ei kuulemma aiota maksaa, mikäli en suostu 50e lahjakorttiin ja pitämään virheellistä tuotetta.

Semmoinen on Nissen. Nissen myy kiinasta tilattuja halpa-sankoja kalliiseen hintaan ja lätkäisee omat "merkkinsä" noihin päälle. Tällä kertaa pokissa oli laatumerkki nimeltä "In Style", jollaista ei edes Google löydä maailmasta. Täysin hatusta vedettyjä merkkejä ja laaduttomia tuotteita kalliiseen hintaan. Nissenin myyjä kertoi myös että "Kaikki muutkin kehykset ovat kiinassa tehtyjä" kun reklamoin 3/3:sta viallisesta kehyksestä. Myyjä myös haukku täysin katsomatta entiset pokani kun kerroin ostaneeni ne Thaimaasta. Rodenstock pokat ovat kuulemma aivan surkeat ja huonoa niissä oli myös Hoya merkkiset linssit. Kumma kun ne ovat kuitenkin ehjät vielä 3 vuoden käytön jälkeenkin.

Sellainen on Nissen. Nissen - Suomen surkein silmälasiliike.

Kappas, sama aihe, sama myymälä, sama kaupunki:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1881889&postcount=445

Ei oikeastaan olisi parempaan aikaan voinut tulla tämä viesti tänne kiitos huppe, olin meinaan huomenissa soittamassa nissenille kun niillä on tarjous halvoista laseista ja kehyksistä, aattelin vihdoin ja viimein tilata itselleni lasit kun ei meinaa nähdä enää.. mutta taidanpa mennä toiseen liikkeeseen suoriltaan.

Aikatalon Ichiban Sushi.

Itse safkoissa ei mitään valittamista, mutta se palvelu...
Paikassa on tarjoilemassa muutama parikymppinen mimmi. Usein edellisten asiakkaiden astiat ovat korjaamatta vielä pöydästä ja vapaita ruokailupaikkoja tiedustellessa tulee vastaus tyyliin "joo emmätiä". Sitten kun päästään varsinaiseen asiaan, eli istumaan pöydän ääreen ruokalista heitetään melkein kirjaimellisesti päin sun näköä. "Tost voi valita!!"
Vesikannut ovat usein täyttämättä ja huomautukseen asiasta, vastataan puolen tunnin viiveellä. Tilausta tiedustellaan näinkin arvokkaaseen tyyliin: "Mitä sä otat?"
Myöskään se, että sinulle tarjotaan jonkin muun pöytäseurueen annoksia, ei ole harvinaista.

Olen monta kertaa antanut paikalle uuden mahdollisuuden, mutta toistaiseksi en sinne enää paikan päälle eksy. Ravintolamiljöökin on kulunut ja paikka löyhkää sietämättömältä (joo kokemusta löytyy about 40 sushipaikasta ympäriämpäri maailmaa, joten tiedän ehkä vähän mistä puhun).

Espritin verkkokauppa. Tilasin tuotteen, sain tilausvahvistuksen. Siinä sanotaan, että 6-8 arkipäivää. 10 arkipäivän jälkeen lähetin mailin, että mitä on tapahtunut ja olenko esim. täyttänyt luottokortin numeron väärin (tiedän, että kortilla on varmasti luottoa ja se toimii). Sain melkoisen tympeään sävyyn kirjoitetun vastauksen, että järjestelmä on perunut tilaukseni, koska olen täyttänyt vain toimitusosoitteen, en laskutusosoitetta, ja pitää tilata uudestaan. Vinkki kaupalle: Älkää lähettäkö niitä saatanan tilausvahvistuksia, jos joku pakollinen kenttä on tyhjä. Ei mitään virheilmoitusta missään vaiheessa EIKÄ ilmoitusta, että tilaus on peruttu. Vittu, pitäkää laukkunne, en tilaa uudestaan.

Ei oikeastaan olisi parempaan aikaan voinut tulla tämä viesti tänne kiitos huppe, olin meinaan huomenissa soittamassa nissenille kun niillä on tarjous halvoista laseista ja kehyksistä, aattelin vihdoin ja viimein tilata itselleni lasit kun ei meinaa nähdä enää.. mutta taidanpa mennä toiseen liikkeeseen suoriltaan.
Mä hankin kesällä niiden kampanjasta sellaset viidenkympin yksteholasit, ja oon niitä satunnaisesti käyttäny siitä asti. Viikko sitten kuitenkin huomasin, että toinen linssi on puoliksi irti sieltä kehyksestä :D Pitänee mennä valittamaan asiasta, eiköhän tommonen oo aika helppo korjata.

Espritin verkkokauppa. Tilasin tuotteen, sain tilausvahvistuksen. Siinä sanotaan, että 6-8 arkipäivää. 10 arkipäivän jälkeen lähetin mailin, että mitä on tapahtunut ja olenko esim. täyttänyt luottokortin numeron väärin (tiedän, että kortilla on varmasti luottoa ja se toimii). Sain melkoisen tympeään sävyyn kirjoitetun vastauksen, että järjestelmä on perunut tilaukseni, koska olen täyttänyt vain toimitusosoitteen, en laskutusosoitetta, ja pitää tilata uudestaan. Vinkki kaupalle: Älkää lähettäkö niitä saatanan tilausvahvistuksia, jos joku pakollinen kenttä on tyhjä. Ei mitään virheilmoitusta missään vaiheessa EIKÄ ilmoitusta, että tilaus on peruttu. Vittu, pitäkää laukkunne, en tilaa uudestaan.

Outoa. Yleensähän myös laskutusosoite pitää merkitä vain jos se poikkeaa toimitusosoitteesta, muutoin jätetään se kohta tyhjäksi. Ja jos on pakollinen kohta niin ei pitäisi pystyä lähettämään koko lomaketta edes eteenpäin.

Mulla on yksi tuttu jolla käy lähes jokaisessa kaupassa/asiakaspalvelu tilanteessa niin että se ei ole tyytyväinen tuotteeseen tai saa huonoa palvelua. Miten sellainen on mahdollista? Vaistoaako asiakaspalvelija jotenkin alitajuntaisesti että tuo on ikuinen valittaja ja alitajuisesti palvelee huonosti? Vai valittaako tuo tuttu vain valittamisen ilosta? Perustyytymätön ihminen joka valittaa kaikesta?

Outoa. Yleensähän myös laskutusosoite pitää merkitä vain jos se poikkeaa toimitusosoitteesta, muutoin jätetään se kohta tyhjäksi. Ja jos on pakollinen kohta niin ei pitäisi pystyä lähettämään koko lomaketta edes eteenpäin.

Sitä minäkin ajattelin.

Mulla on yksi tuttu jolla käy lähes jokaisessa kaupassa/asiakaspalvelu tilanteessa niin että se ei ole tyytyväinen tuotteeseen tai saa huonoa palvelua. Miten sellainen on mahdollista? Vaistoaako asiakaspalvelija jotenkin alitajuntaisesti että tuo on ikuinen valittaja ja alitajuisesti palvelee huonosti? Vai valittaako tuo tuttu vain valittamisen ilosta? Perustyytymätön ihminen joka valittaa kaikesta?

Todennäköisesti perustyytymätön, joskin joillain on vain ihan käsittämättömän huono munkki. Ja toisilla hyvä.

Speedo menee nyt boikottiin. Uikkarit on tehty ohuimmasta kankaasta ikinä (vertaa Niken simmareihin) ja eilen napsahti ½-vuotta vanhat, vain muutamia kertoja käytetyt uimalasit linssin kohdalta paskaksi. Ja ne lasit vuoti kuin seula jo sitä aiemmin, vaikka seuraava kiristämisen askel olisi jo pusertanut klyyvarin lähemmäs takaraivoa.

Tapiola:

Käytiin vuoden alussa avopuolison kanssa oikein vartavasten varatulla ajalla "hoitamassa kerralla vakuutus- ja pankkiasiat kuntoon". Sössimmisten määrä lähentelee jo komediaa:

* Puhelinpalvelussa annettiin väärää tietoa etuusjärjestelmästä
* Kotivakuutus ei ollut sellainen, mitä sovittiin ja millainen allekirjoitettiin
* Halusimme avata yhden yhteisen tilin, johon molemmat saavat pankkikortit ja käyttöoikeuden, sekä miehelle yhden oman palkkatilin. Tapiola avasi yhden tilin yhdistäen nämä kaksi toivetta (eli tuli yksi tili, johon molemmilla oikeus ja joka ilmoitettiin miehen työnantajalle palkkatiliksi).
* Minulle ei ollut tilattu pankkikorttia em. yhteiseen tiliin vaikka se(kin) hakemus täytettiin.
* Miehelle ei soitettu pankkipuolelta, vaikka yhteydenottopyyntö sijoitusrahastoihin liittyen jätettiin.
* Minulle taasen soitettiin, vaikka en yhteydenottoa halunnut. Annoin miehen tiedot, eikä hänelle vieläkään soitettu.
* Pisteenä iin päälle yli puolet tapaamisajasta meni siihen, kun neuvoja yritti tuputtaa meille henkivakuutusta (lapsettomana ja velattomana pariskuntana emme sitä halunneet) ja eläkevakuutusta, vaikka moneen kertaan ilmoitimme ettemme niitä halua.

Jostain kumman syystä ei tuo pankki- ja vakuutusasioiden keskittäminen Tapiolaan enää houkuttelekaan :down:...

Oliko tämä mahdollisesti Jyväskylässä ? Kuulostaa nimittäin aika tutulta...

Vai valittaako tuo tuttu vain valittamisen ilosta? Perustyytymätön ihminen joka valittaa kaikesta?
Juuri näin, mulle valitettiin kun pysähdyin suojatien eteen. Kävelijä kyyläs pitkään pysähtyneenä auton edessä ja tuli sanoon et kato vähän miten ajat yms :rock:

Eikös yrittäjän pitäisi olla tyytyväinen siitä että maksava asiakas tulee käyttämään juuri hänen palvelujaan? No, emme nähtävästi olleet tervetulleita Sellon suutarille. Kun kysyimme ehtiikö vielä teroittaa kahdet luistimet, niin "asiakaspalvelija" vastaa tylysti että "Pakko ehtiä, kun kerran pitää tulla viimetinkaan.". Noh, olihan suutari menossa jo peräti 20 minuutin kuluttua kiinni, ja luistimet jätimme puljuun ainoastaan koska halusimme vielä samana iltana jäälle. Olivat valmiit ennen liikkeen sulkemista, joten en ymmärrä miksi tuosta "viimetinkaan" tuomisesta täytyy kiukutella jos ei ylitöiksi kuitenkaan mene. Mutta, tuonne ei todellakaan ole pakko mennä, enkä usko että muidenkaan on pakko heidän palvelujaan käyttää kun ei yrittäjä kerran maksavista asiakkaista tykkää...

Jyväskylässä Vapaudenkadun Intersport. Eräs blondattu myyjätyttö tuntuu pelkäävän asiakkaista mahdollisesti tarttuvaa lepraa tai syöpäläisiä -sellainen ilme sen naamalla ainakin on. Jokainen tiskille uskaltava saa takuuvarmat nyrpistelyt ja niskojennakkelut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom