[***Musta Lista***]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Mua alkaa ihan tosissaan vituttamaan City-gymillä se vanha akka, joka on niin vitun vastemielinen kuin nyt ihminen vain voi olla. Miten on mahdollista, että voin ostaa esim kuukausikortin niin, ettei tämä myyjä sano sanaakaan? Eikö kauppatapahtumassa nyt jumalauta edes jotain sanota, vaikka kiitoksia loppuun tai "ole hyvä" tai kysytään "pankki vai luotto". Oikeesti vaihdan kohta salia tai sitten sanon sille suoraan, että painu vittuun täältä tai ala hymyilemään tai ihan mitä vain, mut toi vitun pystyynkuollut olemus saa loppua.

En yleensä kypsy mistään palvelusta kovinkaan helposti, vaan annan mennä ohitse, mutta kun tuolla tulee käytyä tiheämpään tahtiin, niin on alkanut vituttamaan mennä ovesta sisään kun se huuhkaja on siellä. Masentava ihminen ja ehdottomasti kuuluu mustalle listalle. Saisi nyt kenkää jo.

Olin viimeksikin vähän ihmeissäni kun päivitin korttiin kuukauden lisää. Sanoin vain "Moro, laitatko kuukauden lisää". Se ei vastaa siihen MITÄÄN, vaan alkaa naputtelemaan jotain, ikäänkuin en olisi edes olemassa. Meinasin sanoa uudestaan, "anteeksi, laitatko kuukauden lisää" kun ei sen eleistä saanut selvää kuuliko se edes kun ei anna mitään merkkejä mistään. Ja siinä kortin päivittämisessä kestää joku 5minuuttia ja se koko aika on hiljaisuutta, sieltä ei tule mitään palautetta mihinkään suuntaan.

Teen ens kerralla niin, että en anna pankkikorttia siihen pöydälle valmiiksi, vaan katon mitä se tekee kun pitäisi maksaa. Jääkö se tuijottamaan vain ikuisuuksiin asti vai osaako se muumio kysyä rahaa. Ikävä ihminen kertakaikkiaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös yrittäjän pitäisi olla tyytyväinen siitä että maksava asiakas tulee käyttämään juuri hänen palvelujaan? No, emme nähtävästi olleet tervetulleita Sellon suutarille. Kun kysyimme ehtiikö vielä teroittaa kahdet luistimet, niin "asiakaspalvelija" vastaa tylysti että "Pakko ehtiä, kun kerran pitää tulla viimetinkaan.". Noh, olihan suutari menossa jo peräti 20 minuutin kuluttua kiinni, ja luistimet jätimme puljuun ainoastaan koska halusimme vielä samana iltana jäälle. Olivat valmiit ennen liikkeen sulkemista, joten en ymmärrä miksi tuosta "viimetinkaan" tuomisesta täytyy kiukutella jos ei ylitöiksi kuitenkaan mene. Mutta, tuonne ei todellakaan ole pakko mennä, enkä usko että muidenkaan on pakko heidän palvelujaan käyttää kun ei yrittäjä kerran maksavista asiakkaista tykkää...

Suutarit nähtävästi muuallakin yhtä hyväntuulisia. Järvenpäässä tuo yksi suutariukko on aina kuin perseeseen ammuttu karhu ja vastaukset kysymyksiin saa yleensä murahteluna, tai tuollaisena avautumisena.

Aller Julkaisut Oy

Tilasin Koti ja Keittiö -lehden kun mainostivat että saa digitaalisen keittiövaa'an kaupan päälle. No 2kk meni ja nyt lähettivät tällaisen huonolaatuisen kiinalaisen askartelukokoa olevan "wokin" jolla ei tee mitään.
Soitin tuonne asiakaspalveluun ja vartin jonottamisen jälkeen tyly virkailija sanoi vain että vaakoja ei ole. Wokki on hyvä, hän itse tekee sillä ruokaa 5-henkiselle perheelleen. Toi on siis lasten askarteluastia, tohon mahtuu yksi tomaatti ja se on muutenkin täyttä roskaa tuo pannu.

Hitto että ottaa päähän. Olisi pitänyt arvata että kun yhtiö julkaisee mm. Tuksun juttuja Seiskassaan, niin ei voi kovin laatua olla. Lopetin tilauksen samantien, sain tingattua kuitenkin vielä 2 ylimääräistä numeroa tarjouskauden päätteeksi. :curs:
Lähettäköön lehdet sentäs, poltan ne sitten grillatessa samalla kun upotan tuon wokin järveen.

Isännöitsijä Eino Kousa, Tilitoimisto E & L Kousa Lahti

Isännöitsijä, joka ei hoida tehtäviään, ei vastaa puhelimeen. Hoitaa asioita, kysymättä asianomaisilta mitään ja näin saattaa taloyhtiön ja osakkaan väliset suhteet koetukselle ym. ym. lista on loppumaton.

Avant-kaluste Oy Laatukatu 8 15680 Lahti

Tähän on vielä lisättävä, että virheellisen työn lisäksi asiakkaan toiveisiin ,töiden kustessa, suhtaudutaan vittuilevaan tyyliin ja asiattomilla kommenteilla. Osa työmiehistä on varsin ammattitaidottomia.

Lisää listaa: valehtelu, laskujen maksamatta jättäminen ja toimiminen ilman vastuuvakuutusta!

Eikös yrittäjän pitäisi olla tyytyväinen siitä että maksava asiakas tulee käyttämään juuri hänen palvelujaan? No, emme nähtävästi olleet tervetulleita Sellon suutarille. Kun kysyimme ehtiikö vielä teroittaa kahdet luistimet, niin "asiakaspalvelija" vastaa tylysti että "Pakko ehtiä, kun kerran pitää tulla viimetinkaan.". Noh, olihan suutari menossa jo peräti 20 minuutin kuluttua kiinni, ja luistimet jätimme puljuun ainoastaan koska halusimme vielä samana iltana jäälle. Olivat valmiit ennen liikkeen sulkemista, joten en ymmärrä miksi tuosta "viimetinkaan" tuomisesta täytyy kiukutella jos ei ylitöiksi kuitenkaan mene. Mutta, tuonne ei todellakaan ole pakko mennä, enkä usko että muidenkaan on pakko heidän palvelujaan käyttää kun ei yrittäjä kerran maksavista asiakkaista tykkää...

Mä kävin pikku-Huopalahdessa suutarilla viikkoja sitten korjaamassa laukkuni hajonnutta vetoketjua. Nyrpeä setä ompeli jo samaksi päiväksi todella ruman ja laukkuun ollenkaan sopimattoman vetoketjun, mutta koska veska oli minulle rakas, katsoin läpi sormien ja ajattelin että ehkä sillä vaan ei ollut mustan väristä. Tasan viikon päästä sekin vetoketju kosahti ja kiikutin laukun taas samalle suutarille. Kysyi, että haluanko veloituksetta että hän vaihtaa siihen vahvemman ja paremman, mustahampaisen vetoketjun. Olin ihan tyytyväinen kunnes se meni ja möläytti että "Katselin jo siinä sitä edellistä laittaessa että tuo ei varmana kestä."

Siis ei vittu. Jos se tyyppi nyt kerta kelaili että se vetoketju ei kestä niin mitä helvettiä se sitä edes ompeli siihen kiinni. Ei mee mun kaaliin.

Meinasin lisätä tähän listaan Vehon varaosamyynnin, mutta en jaksa koko tarinaa kirjottaa. Helvetin vaikeeta se kuitenkin tuntuu olevan ja tiskiltä saa aina yhtä nyrpeetä naamaa ja vittuilua, jos menee kysymään, että mikä tässä kesti näin kauan. (kokemukset perustuu vain yhteen varaosatiskiin, mutta niinhän ne aina)

RTK -> laiskoja paskoja koko firma täynnä !!

Meinasin lisätä tähän listaan Vehon varaosamyynnin, mutta en jaksa koko tarinaa kirjottaa. Helvetin vaikeeta se kuitenkin tuntuu olevan ja tiskiltä saa aina yhtä nyrpeetä naamaa ja vittuilua, jos menee kysymään, että mikä tässä kesti näin kauan. (kokemukset perustuu vain yhteen varaosatiskiin, mutta niinhän ne aina)
Turun liike?

Nettikauppa Planet Sports! Älkää ikinä tilatko sieltä yhtään mitään! Meni kuukausi ennen kuin sain sieltä ostamani vaatteet. Ne pitää nettikaupassa niitä vaatteita näkyvillä, mutta todellisuudessa kaikki oli loppu !. Yhen lippiksen lähetin takaisin vaihtaakseni kokoa ja ei ole vielläkään näkynyt! Tästä aikaa siis yli 2 kuukautta! Lähettänyt sinne jotain 5 viestiä ja aina sama vastaus, että ei ole käsitelty palautustasi viellä :evil: Paska kauppa, Saksa on paska maa.

Mua alkaa ihan tosissaan vituttamaan City-gymillä se vanha akka, joka on niin vitun vastemielinen kuin nyt ihminen vain voi olla. Miten on mahdollista, että voin ostaa esim kuukausikortin niin, ettei tämä myyjä sano sanaakaan? Eikö kauppatapahtumassa nyt jumalauta edes jotain sanota, vaikka kiitoksia loppuun tai "ole hyvä" tai kysytään "pankki vai luotto". Oikeesti vaihdan kohta salia tai sitten sanon sille suoraan, että painu vittuun täältä tai ala hymyilemään tai ihan mitä vain, mut toi vitun pystyynkuollut olemus saa loppua.

En yleensä kypsy mistään palvelusta kovinkaan helposti, vaan annan mennä ohitse, mutta kun tuolla tulee käytyä tiheämpään tahtiin, niin on alkanut vituttamaan mennä ovesta sisään kun se huuhkaja on siellä. Masentava ihminen ja ehdottomasti kuuluu mustalle listalle. Saisi nyt kenkää jo.

Olin viimeksikin vähän ihmeissäni kun päivitin korttiin kuukauden lisää. Sanoin vain "Moro, laitatko kuukauden lisää". Se ei vastaa siihen MITÄÄN, vaan alkaa naputtelemaan jotain, ikäänkuin en olisi edes olemassa. Meinasin sanoa uudestaan, "anteeksi, laitatko kuukauden lisää" kun ei sen eleistä saanut selvää kuuliko se edes kun ei anna mitään merkkejä mistään. Ja siinä kortin päivittämisessä kestää joku 5minuuttia ja se koko aika on hiljaisuutta, sieltä ei tule mitään palautetta mihinkään suuntaan.

Teen ens kerralla niin, että en anna pankkikorttia siihen pöydälle valmiiksi, vaan katon mitä se tekee kun pitäisi maksaa. Jääkö se tuijottamaan vain ikuisuuksiin asti vai osaako se muumio kysyä rahaa. Ikävä ihminen kertakaikkiaan.

Reps :D

Mulle se on ihan mukava ja heittää juttuakin välillä. Ehkä sillä on jotain hampaankolossa miehiä vastaan.

Reps :D

Mulle se on ihan mukava ja heittää juttuakin välillä. Ehkä sillä on jotain hampaankolossa miehiä vastaan.

Emakko lesbo ? :wtf:

Täytyy laittaa poikkeuksellisesti itse oman firman toiminnasta eräässä tapauksessa, osoitukseksi että joskus voi todellakin olla kyse myrphyn laista;

- asiakas tilasi puhelimitse melko kalliin tuotteen, vahvistin toimitusajan 4 viikkoa.
- onnistuin kuitenkin hukkaamaan tilauslomakkeen (etsin joka ikisestä paikasta) ja jouduin laittamaan tavaran työnalle vaikken tiennyt asiakasta ajatellen että kyllä se perään soittaa kun ei kuulukkaan
- no asiakas soitti perjantaina joskus kuuden viikon kuluttua ja selitin tilanteen. Yleensä tavara menee ennakkolaskulla mutta tässä tapauksessa lupasin laskutuksella koska tietojen puuttumisen takia tietenkään ei oltu voitu lähettää laskua ennakkoon.
- Tavara lähti heti matkaan mutta jotain pientä jäi puuttumaan joka asiakkaan soiton jälkeen lähetettiin perässä. Pahoittelin toiseen kertaan ettei tää voi olla todellista.
- Myöhässä olevien laskujen tsekkauksessa huomasin että asiakkaan lasku on maksamatta. Soitin kohteliaasti kysyen mikä on tilanne. Asiakas oli kuulemma soitellut meille asennusneuvoja kysyen ja maininnut samalla että lasku ei ollut koskaan tullut johon meiltä oli todettu että eiköhän se jossain vaiheessa ilmesty. Mutta siis syystä tai toisesta eka lasku oli hukkunut postissa eikä uutta tajuttu lähettää ennen kuin soittelin asiakkaalle ja kyselin miksei lasku ole maksettu.

Tuossa vaiheessa ei auttanut enää kuin päivitellä asiakkaalle ettei me ihan oikeesti näin huonoja olla mutta tällä ko tapauksella oli kaikki mahdolliset kämmit ja meistä riippumattomat tapaukset sattuneet. Nyt onneksi loppu hyvin, kaikki hyvin...

Kolmen Koon Supermarketti

Kotipaikkakunnan marketin entinen vartija, sehänse mukava kaveri on, olin junnuna porukoitten kans kaupassa, menin sitte hakeen pakastealtaasta ruokatarvikkeita, tämä joulupukkiparrakas, pelikoneriippuvainen, vanhan kusen hajuinen, uimahallissa pervoileva, ENTINEN(onneksi) sen marketin vartija oli tullu siihen niskaan hengittään ja sanoi: "Kenen kanssa sitä ollaan täällä?" vastasin tieten että vanhempien. Se kyttääjä tuumas vaan että "aijjaa" ja jatko matkaa.

Sitten tää vartija aina seuras ihan satunnaisesti aikuisia/nuoria/lapsia kaupassa, sitten ku ne meni kassalle, niin vartioi vieressä ja toinen jalka nostettuna sinne kassan "laudalle" ja nojaili siihen ja pumppaili toista jalkaa ja kyttäs että eihän vaan ne asiakkaat pistä mitään taskuun salaa sillä välin ku nostaa kärrystä ruokia kassalle.

Kauppa sai niin paljon valituksia tästä vartiasta, että antoi lopuksi potkut tälle. Sama kaveri on myös ollu kalastuslupakyttänä samalla paikkakunnalla, kerran naapurissani tuli tämä kyttä kyselee lupia laiturille ja luvat sitten sattu vahingossa tippuun laiturin raosta sinne alle, eikä sitä saatu pois. Noh, eihän tämä kyttä jättäny mitään asiaa puolitiehen, oli haettava kotoa kirves, että saa luvat sieltä ja tarkistaa ne. Noh, naapuri sitten ilmoitti poliisille tästä samalla ku laituri sai kirveestä. Sakkoja ja korvaus laiturista tälle kyttääjälle. + potkut kuulemma. taas.

Tikkurilan Lähivakuutuksessa olen kolmisen kertaa asioinut ja joka kerta on toiminta siellä ollut aivan helvetin väsynyttä. Esim. joka kerta olen joutunut odottamaan noin 10-15min vaikka olen ainoa asiakas koko puljussa. :D Viime kerralla näin kyllä että se vakuutusheppu puhui puhelimeen, mutta tuntuu silti aika kummalta, että talossa on vain yksi henkilö aina paikalla, joka hoitaa vakuutuksia. Muut eivät sitten voi hoitaa asiaa (siellä kun on aina niissä muissakin kopeissa työntekijöitä).

Viimeksi kun olin noin 15min istunut se jonotuslappu kourassa (taas ainoana henkilönä koko puljussa sisällä), niin sieltä tuli vielä joku esimies tms. heittämään läppää niiden muiden työntekijöiden kanssa ja huomasi sitten mut niin tuli kysymään "mitä sä oottelet?". Teki mieli sanoa, että mitäköhän luulet ja heiluttaa sitä kädessä olevaa jonotuslappua, mutta sanoin vain että "vakuutusasioita pitäis hoitaa". Äijä sitten vilkasi sinne puhelimessa puhuvaan heppuun ja lähti suhaamaan taas johonkin muualle.

Sitten kun on asiakaspalvelijan luokse päässyt, niin toiminta ollut ihan ok, mutta muuten kyllä tossa puljussa kusee hommat. Kouluttaisi vaikka ne perus vakuutusten hoitamisen sen verran monelle, että tarvittaessa joku muu voi paikata.

Varmaan pitäisi vaihtaa takasin IF:lle, kun siellä sentään sai paljon parempaa palvelua vaikka auton vakuutus olikin muutaman satasen kalliimpi.

Automaan Konalan toimipiste.

Käytin Fordin Piece of Shittiä vuosihuollossa kyseisessä liikkeessä. Autoa hakiessa sain huollon tarkistuslistan, jossa kaikki oli ok mutta käteiskuitissa luki korjauskehoituksia: jarruneste vaihtokunnossa, vasen hammastangon suojakumi vuotanut, etu ja takajarrut vaihtokunnossa, käsijarruvaijerit jumittaa. Auton luovuttanut äijä kysyi, että varataanko saman tien aikaa korjaukseen ja vastasi kysyessäni, että jarrujen osalta merkintä tarkoittaa, että kaikki jarrupalat ja -levyt on vaihtokunnossa. No, muutenhan ois asiat korjattu mutta etujarrulevyt oli vasta vaihdettu katsastusmiehen kehoituksesta, joten kusetus paljastui..

Tarkastutin auton vielä myöhemmin toisaalla ja ainoastaan käsijarruvaijerien osalta merkintä oli oikein.
Ko firman mielestä huoltamo ei tehnyt teknistä työvirhettä eikä mulle aiheutunut tapahtuneesta välittömiä tai välillisiä kustannuksia. Olivat kuitenkin valmiit tarkastamaan jarrujen kunnon vielä uudelleen ja näin oikaisemaan syntyneen virheen.. :jahas: Mitähän vi**ua ne oli sitten huollossa tarkastaneet?

Merkkihuollot :rock:

Lahden musta pörssi! kysy palveluu ni jätkä sano et etkö nää et juttelen kaverin kans. Niin ja ne puhu viikonloppu suunitelmista. minä ja noin 4 muuta asiakasta lähti samantien ulos puljusta. Ja launen mustapörssi kysees

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom